User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
88 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Motora Saf Oksijen

  1. #58
    baskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknoloji dediğin şey, fiziksel kanunları çiğneyerek yürümez. Dayanağı olmayan fikirlerle çıkarsan ortaya ciddiye alınmamak çok normal olur. Yanmadaki 'havanın' 100% oksijen olarak basılması kesinlikle ciddiye alınabilir bir durum değil. Konu başlığında da bu sorulmuş, sonradan yav biraz takviye yapalıma dönmüş iş. % olarak arttırmak mümkün ama anlamsız şekilde bu işi basit bir N2O kiti takmak kadar kolay sanıyor millet.
    Sen bilgili bir kardeşe benziyorsun, lakin boş konuşuyorsun. Sen egonu tatmin et diye ben konu açmadım, böyle havalı, insanları aşağılayıcı yorumlarını kendine saklamanı öneririm.

    ''Dayanağı olmayan fikirlerle çıkarsan ortaya ciddiye alınmamak çok normal olur.'' gibi gereksiz bir yorum çok komik olmuş. Evet senin gibi zihniyetler geçmişte de vardı, Hezarfen ilk uçuş deneyiminde şehirdeki insanlar o'nu ucube ve yaratık diye taşladılar. Sonra ne oldu ?

    Bu konuda ''kesin'' yapılacak, yapıcaz diye bir ifade kullanmadım. Arkadaşlar arasında böyle bir konu açıldı ve orta yolu bulamadık diye sizlerden de ''BİLGİ'' almak için konu açıldı. Sen işi ego tatmini, şova çevirdin resmen, biraz daha hoşgörülü ol kardeşim, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp..
    + =

  2. #59
    Başar TURHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Teknoloji dediğin şey, fiziksel kanunları çiğneyerek yürümez. Dayanağı olmayan fikirlerle çıkarsan ortaya ciddiye alınmamak çok normal olur. Yanmadaki 'havanın' 100% oksijen olarak basılması kesinlikle ciddiye alınabilir bir durum değil. Konu başlığında da bu sorulmuş, sonradan yav biraz takviye yapalıma dönmüş iş. % olarak arttırmak mümkün ama anlamsız şekilde bu işi basit bir N2O kiti takmak kadar kolay sanıyor millet.

    Orjinal halinde bütün sensörleri içerisinde %21 oksijen bulunan hava ya göre tasarlanmış motora ekstra oksijen bascam dersen, ortaya deli gibi bir karışım sorunu çıkar. Karışım sorununu yenmek için ne yapacaksınız diyorum, gelen cevaplar hala düz mantık Forced induction örnekleri.

    Normal forced induction mantığında motora basılan havanın kütlesini arttırırsın. Kafana göre oksijen basarsan motora giren hava içindeki oksijenin yüzdesini arttırırsın. İkisi birbirinden oldukça farklı şeyler, karıştırmak yanlış olur. Havayı arttırarak yüzdeleri bozmadan eksta oksijen basmanda sıkıntı yok diyorum. Havayı arttırmadan içerisindeki oksijen yüzdesini arttırırsan iş değişir maptır maftır alayını yanıltmak zorundasın. Neye göre yanıltacaksın? hangi devirde ne kadar takviye yapacağını biliyormusun ? yada devir ve pedal konumuna göre düzenlemeyi nasıl yapacaksın falan. Ayrıca ekstra takviyeyi basınçlı kaptan yapmak durumundasın, bunu nasıl yapacaksın ? bütün emme hattına yüksek basınçlı oksijeni öylece salmayacaksın heralde? Ha yapcam diyorsan, ben Antep'teyim, aman diyim uzaklarda yap.
    Antep çık aradan ben sana cevap atmadım. İstesem cevaplardım da gereksiz gördüm. Fizik kanunlarından yanlış kişiye bahsediyorsun. FI ve oksijeni karıştırdığım da yok ayrıca sen karşındakini kendin gibi sanıp konuştuğun için yanılıyorsun. Fikir üretene sordum ki saf oksijen kullanımının FI'a göre ne avantajı var. Aradaki tek fark basınç ve reaksiyona girmeyen gazların eksikliği.

  3. #60
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bundan 100 sene oncede 1,0 motordan 125 hp guc almak fizik kurallarina aykiriydi , sen suan tukurdugunu yalamamak icin bu kadar caba sarfedip sabahin korunde usenmeden bu yaziyi yaziyorsun , sana diyecegim tek birsey var bu tarz konulara yorum yapma , izle sadece

    Ahah. İzleyecek birşeyim yok, çok çok gülerim sadece. (Diğer arkadaşlar üzerine alınmasın lütfen.) O dediğin hiç olmadı. Yakıtın %100 verimde verebileceği güç belli, o zaman da bu sınırların içerisindelerdi şimdi de. Hatta 1 litre motordan 250 bg güç aldılar desen, onada mümkün derim. Hiç olmasa örneğin doğru olsaydı keşke. Ben tükürdüğümü yalamaktan gocunmam. Tam aksine yeni birşey öğrenirsem yada yanlış bildiğim birşeyin doğrusunu öğrenirsem sevinirim, hatta özellikle kaynak göstererek yapılan karşı yorumlar görmek isterim hep. Sabahın köründe yazdım çünkü 8'de Fluid mech. sınavım vardı sınavdan önce mesajı görünce dayanamadım, daha da yazacaktım da vaktim kalmamış, olduğu kadarıyla attım mesajı. Yoksa 'suyla çalışan araba yaptı' tanımının yanlış olduğunu da, elektrolizin enerji anlamında hidrojenin yakılmasından daha külfetli olduğunu da muhtemelen hocanızın yaptığının, saf hidrojen yakmak değilde normal yakıta takviye hidrojen beslemesi yaptığını da yazacaktım.

    Alıntı baskan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bilgili bir kardeşe benziyorsun, lakin boş konuşuyorsun. Sen egonu tatmin et diye ben konu açmadım, böyle havalı, insanları aşağılayıcı yorumlarını kendine saklamanı öneririm.

    ''Dayanağı olmayan fikirlerle çıkarsan ortaya ciddiye alınmamak çok normal olur.'' gibi gereksiz bir yorum çok komik olmuş. Evet senin gibi zihniyetler geçmişte de vardı, Hezarfen ilk uçuş deneyiminde şehirdeki insanlar o'nu ucube ve yaratık diye taşladılar. Sonra ne oldu ?

    Bu konuda ''kesin'' yapılacak, yapıcaz diye bir ifade kullanmadım. Arkadaşlar arasında böyle bir konu açıldı ve orta yolu bulamadık diye sizlerden de ''BİLGİ'' almak için konu açıldı. Sen işi ego tatmini, şova çevirdin resmen, biraz daha hoşgörülü ol kardeşim, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp..
    Tırnak içindeki ifade için haklısınız, konuyu açan siz olduğunuza göre, özür dilerim o ifade için. Onun dışında olayın imkanlılığı kısmını tartışmaya açığım. Çünkü söylediğimin hazarfen yada başka şeylerle alakası yok, benim söylediğim %100 kullanımın, kağıt üzerinde mümkün ve hatta mükemmel olduğu ancak pratikte imkansıza yakınlığı ve fiyat performans eğrisinin kabul edilebilir olmayacağı.

    Alıntı Başar TURHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Antep çık aradan ben sana cevap atmadım. İstesem cevaplardım da gereksiz gördüm. Fizik kanunlarından yanlış kişiye bahsediyorsun. FI ve oksijeni karıştırdığım da yok ayrıca sen karşındakini kendin gibi sanıp konuştuğun için yanılıyorsun. Fikir üretene sordum ki saf oksijen kullanımının FI'a göre ne avantajı var. Aradaki tek fark basınç ve reaksiyona girmeyen gazların eksikliği.
    Sataşmaya gerek yok sanıyorum, çoklu alıntı yapmaya çalışırken sizin mesaj arada kaynamış. Fizik prof.u falan mısınız da fizik anlatamıyoruz size ? Diğer kısımlara cevap yazma gereği duymuyorum..

  4. #61
    Başar TURHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahah. İzleyecek birşeyim yok, çok çok gülerim sadece. (Diğer arkadaşlar üzerine alınmasın lütfen.) O dediğin hiç olmadı. Yakıtın %100 verimde verebileceği güç belli, o zaman da bu sınırların içerisindelerdi şimdi de. Hatta 1 litre motordan 250 bg güç aldılar desen, onada mümkün derim. Hiç olmasa örneğin doğru olsaydı keşke. Ben tükürdüğümü yalamaktan gocunmam. Tam aksine yeni birşey öğrenirsem yada yanlış bildiğim birşeyin doğrusunu öğrenirsem sevinirim, hatta özellikle kaynak göstererek yapılan karşı yorumlar görmek isterim hep. Sabahın köründe yazdım çünkü 8'de Fluid mech. sınavım vardı sınavdan önce mesajı görünce dayanamadım, daha da yazacaktım da vaktim kalmamış, olduğu kadarıyla attım mesajı. Yoksa 'suyla çalışan araba yaptı' tanımının yanlış olduğunu da, elektrolizin enerji anlamında hidrojenin yakılmasından daha külfetli olduğunu da muhtemelen hocanızın yaptığının, saf hidrojen yakmak değilde normal yakıta takviye hidrojen beslemesi yaptığını da yazacaktım.



    Tırnak içindeki ifade için haklısınız, konuyu açan siz olduğunuza göre, özür dilerim o ifade için. Onun dışında olayın imkanlılığı kısmını tartışmaya açığım. Çünkü söylediğimin hazarfen yada başka şeylerle alakası yok, benim söylediğim %100 kullanımın, kağıt üzerinde mümkün ve hatta mükemmel olduğu ancak pratikte imkansıza yakınlığı ve fiyat performans eğrisinin kabul edilebilir olmayacağı.



    Sataşmaya gerek yok sanıyorum, çoklu alıntı yapmaya çalışırken sizin mesaj arada kaynamış. Fizik prof.u falan mısınız da fizik anlatamıyoruz size ? Diğer kısımlara cevap yazma gereği duymuyorum..
    Hala forced induction'dan bahsediliyor derken bana söylemiş oluyorsun alıntıyla kime söyledin peki? Lisans düzeyinde fizik mühendisiyim merak ediyorsan. Öyle bir yazmışsın ki karşındaki sanki hiçbir şey bilmiyor. Sataşmaya o şekilde gerek oluyor.

  5. #62
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Başar TURHAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hala forced induction'dan bahsediliyor derken bana söylemiş oluyorsun alıntıyla kime söyledin peki? Lisans düzeyinde fizik mühendisiyim merak ediyorsan. Öyle bir yazmışsın ki karşındaki sanki hiçbir şey bilmiyor. Sataşmaya o şekilde gerek oluyor.
    Yok, zaten mesajları okursanız farklı şeylerden bahsetmiyor olduğumuzu görürsünüz. Sizin mesajda da ekstra oksijene olumlu bir bakış açısı yok diye görüyorum, çelişmiyoruz yani. Onu 3 sayfadır devam eden, nos gibi düz mantık bunuda tüpten basarız mantığındaki mesajlar için söyledim. Sizin alıntı kısmını kaldırıyorum, daha sonra okuyacaklar yanlış anlamasın bari

    Tahmin ettiğim gibiymiş mesleğiniz

  6. #63
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardes ben senide severim ayrintilara dikkat etme verdigim ornege laf ediyosun , sanki 100 sene once 1,0 dan 125 hp yi hayal ediyordu da da 250 hp yi hayal edemiyorlardi gibi bir anlam cikartmissin , sana sadece hidrojenle calisirkenki videosunu paylasirim burada daha yapmak isteyipte yapamadigin aciklamadan dolayi yuzustu kalirsin ondan dolayi fazla ustune gelme senin o teknik dedigin seyi biz sanayide 4 yil calisarak verdik

  7. #64
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hidrojenle çalışan, Oksijenle çalışan, bor yakıtlarıyla çalışan vs vs dünyada bir sürü yapılmış örnek var, buna kimse hayır diyemez ama henüz maliyet-verim-dayanıklılık konuları şüpheli... mesela motor üreticileri 1.000.000 km gitmesini öngörebilir (sayı tamamen sallamadır), ama siz bir sistem takarsınız motor çalışır belki 20bin km sonra blok kullanılamaz hale gelir, içten yanmalı motorlarda amaç zaten motor içinde bir patlama yaratmaktır, bu patlamayı değişik yöntemlerle yapabilirsiniz.... günümüz içten yanmalı motorları benzin-hava karışımının patlamasına göre dizayn edilmiştir, pistonlar, kollar, sübaplar hep benzin ve türevlerinin yaratabileceği maksimumlara göre yapılmıştır, tamamen hidrojen ya da tamamen saf oksijene göre motor dizayn etmek ayrıdır bunu benzinli motora direk uygulamak ayrıdır, konuda sapla samanın karıştığı nokta da budur...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #65
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardes ben senide severim ayrintilara dikkat etme verdigim ornege laf ediyosun , sanki 100 sene once 1,0 dan 125 hp yi hayal ediyordu da da 250 hp yi hayal edemiyorlardi gibi bir anlam cikartmissin , sana sadece hidrojenle calisirkenki videosunu paylasirim burada daha yapmak isteyipte yapamadigin aciklamadan dolayi yuzustu kalirsin ondan dolayi fazla ustune gelme senin o teknik dedigin seyi biz sanayide 4 yil calisarak verdik
    Söylediğimi yanlış anlamışsın. Fiziksel olarak mümkün olan ve olmayan şeyler var diyorum. Fiziksel olarak mümkün olan şeylere inanırım olmayana inanmam diyorum rakamlara takılıyorsun.


    bundan 100 sene oncede 1,0 motordan 125 hp guc almak fizik kurallarina aykiriydi ,
    Yüz sene öncede fizik kurallarına aykırı değildi şimdide değil değişen birşey yok diyorum, onu anlayamadın sen.


    Gönder videosunu bakalım, yüzüstü kalayım mühim değil Hidrojeni sudan elektrolizle ayırdığını ve dönüp bunu motorda yakıp güç elde ettiğini ve bu sırada hiç benzin dizel vs kullanmadığını idda ediyorsun değilmi? yanlış anlaşılma olmasın sonra

  9. #66
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hidrojenle çalışan, Oksijenle çalışan, bor yakıtlarıyla çalışan vs vs dünyada bir sürü yapılmış örnek var, buna kimse hayır diyemez ama henüz maliyet-verim-dayanıklılık konuları şüpheli... mesela motor üreticileri 1.000.000 km gitmesini öngörebilir (sayı tamamen sallamadır), ama siz bir sistem takarsınız motor çalışır belki 20bin km sonra blok kullanılamaz hale gelir, içten yanmalı motorlarda amaç zaten motor içinde bir patlama yaratmaktır, bu patlamayı değişik yöntemlerle yapabilirsiniz.... günümüz içten yanmalı motorları benzin-hava karışımının patlamasına göre dizayn edilmiştir, pistonlar, kollar, sübaplar hep benzin ve türevlerinin yaratabileceği maksimumlara göre yapılmıştır, tamamen hidrojen ya da tamamen saf oksijene göre motor dizayn etmek ayrıdır bunu benzinli motora direk uygulamak ayrıdır, konuda sapla samanın karıştığı nokta da budur...
    abi bu dedigin seyle ilgili diger arkadasa aciklama yapmistim zaten suyu hidroliz ederek hidrojeni patlatiyor olay bu yani

  10. #67
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben mi takiliyorum kardes bn125 hp almis diyorum aen 250 diyosun ve de sonra verdigin ornek dogru olsun diyosun burada ben mi takiliyorum yani rakamlara , tamm ben o videoyu buraya yukleyecegim , evet yanlis anlama yok aynen dedigin gibi , ama benim dedigim gibi ise bi daha bu forumda hicbirseye yorum yazmayacagini da soyle ki foruma yararli bir is yapayim nasil olur

  11. #68
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bu dedigin seyle ilgili diger arkadasa aciklama yapmistim zaten suyu hidroliz ederek hidrojeni patlatiyor olay bu yani
    ben de zaten onu söylüyorum bu sistemler yapılabiliyor dünya üzerinde bu şekilde çalışan araçlar var, fakat kullanılan motor sonuçta benzin ya da türevi motorları, hararet seviyesi, ısı dayanımı yağlaması vs ona göre yapılmış, içine başka bir yakıt koyunca sonuçlarının ne olacağını bilemeyebiliriz... bu iş LPG takmaya benzemez araca...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  12. #69
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben mi takiliyorum kardes bn125 hp almis diyorum aen 250 diyosun ve de sonra verdigin ornek dogru olsun diyosun burada ben mi takiliyorum yani rakamlara , tamm ben o videoyu buraya yukleyecegim , evet yanlis anlama yok aynen dedigin gibi , ama benim dedigim gibi ise bi daha bu forumda hicbirseye yorum yazmayacagini da soyle ki foruma yararli bir is yapayim nasil olur
    Youtubedaki suyla çalışan motor videolarının bir türevi gelecek diye bekliyorum. Bakın hidrojenle motor çalışmaz demiyorum, tanktan vs basarsın çalışır ancak suyu önce araç üzerinde kimyasal kullanmadan elektroliz edip, sonrada onu motora gönderip başka ekstra yakıt kullanmadan yakamazsınız diyorum. Bunu kullanmaya ne ürettiğiniz hidrojenin akışı yeter, ne kimyal olarak işler birbirini dengeler. Ekleyin videoyu izleyelim. Mesajın diğer kısmı için ergen olmayalım lütfen..

  13. #70
    Başar TURHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    25
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu iyice sapıyor. Arkadaşlar; araçtaki elektrik enerjisi ile araç içinde yapılan hidrolizden gelen hidrojeni kullanma fikri enerji korunumu yasasına uymaz. Üniversite 1. sınıf fiziği yeterlidir bunu bilmek için. Vereceğin elektrik akımındakinden daha fazla mekanik enerji alabilmen lazım ki bu imkansız. %100 verimde bile olsa reaksiyonlarınız, sadece verdiğiniz enerjiyi alırsınız geri. Harici bir sistemden (akü vs) elektrik girmediğiniz sürece bu sistem çalışmaz. Ha dışarıdan elektrik gireceğim dersen zaten direkt elektrikli araba diye bir olay var, 80 kere enerji dönüşümü yapıp verimliliği düşürmenin bir mantığı yok. Hidrojen'in yakıt olarak kullanımı yakıt hücreleri ile oluyor. Elektrolize benzer bir süreçte fakat tersi mantıkta çalışıyor yakıt hücreleri. Nasıl biz elektolizde suya elektron takviyesi yapıp ayrışmasını sağlıyoruz, yakıt hücresi de bu gazları karşılaştırıp çıkan elektronlardan gelen akımı elektrik enerjisi olarak kullanıyor. Depolanmış hidrojenden elektrik akımı üretilip araçlar elektrik motoru ile yürütülüyor. Kısacası suyla çalışan motor olmaz. Mesajımı kurtlukaya arkadaşımın şahsına özel yazmadım. Genel olarak halen suyla çalışan araba olabileceğini düşünen kişilere işin arka planını açıklayabilmekti amacım.

  14. #71
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar bu konu burda kalsin o zaman benim yukleyecegim videoyu bekleye durun suan final haftamiz en yakin zamanda hocamla gorusup gerek video gerek detayli bilgiyi buradaki herkese aktaracagim

  15. #72
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen öyle abi, keşke biraz daha geç yazsaydında arkadaşın durumunu görüp rahatça gülseydim bende Daha korunum yasalarını bilmeden kendi kafasında motor yakıt tipi değiştirecek,yaptığı iş kendi kafasına göre neredeyse sonsuz çevrime denk olacak, gelip ahkam kesecek, bana mesaj attırmayacak forumda asdlkjgbfadskjgb


    İlk mesajımda da söyledim kurtlukaya'ya enerji kaynağı olarak hidrojen kullanmanın en efektif yolu powercell'dir diye. 3 senedir bahsettiğin powercellerden kullanıyoruz 2 3 tane. Temelde aynı olan 3 powercellden biri stok 1.2kw biri yazılım spec. 1.9kw biri hardcore spec 2.5 kw şeklinde 3üde 1.2peak 0.8falan nominalde orjinal hallerinde

  16. #73
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu tamamen okumadım ama biz bu meseleyi tartışmıştık bir zaman.
    Bence : Bu hastahanelerde kullanılan oksijen tüplerinden hava filtresine giriş yapılıp maftaki ısı algılayıcısı yanıltarak güzel güçler alınabilir.Çünkü bahsettiğim oksijen tüpleri yanlış hatırlamıyorsam %60 oranında oksijen ihtiva ediyor.Yani teklike boyutu azalıyor.Bir de motorun dışarıdan alacağı havayla karışınca iyice tehlikesiz hale gelir.Yalnız oksijen tüpünün fazla dayanmayacağı kanaatindeyim.Yazın güzel olur ama yine bence hararet sorunu başgösterir.Üzerinde çalışıp geliştirmek gerekir.Bu da zaman ve maliyet isteyen bir şey.
    Nadide şeyler değerlidir.

  17. #74
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende mobilim tam okuyamadim, ama kafama baska bir soru takildi nitrojen sistemlerinden farki ne olur ki? Bildigim kadariyla nitrojende yanici ve asiri derecede soguk bir madde.

  18. #75
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle abi, keşke biraz daha geç yazsaydında arkadaşın durumunu görüp rahatça gülseydim bende Daha korunum yasalarını bilmeden kendi kafasında motor yakıt tipi değiştirecek,yaptığı iş kendi kafasına göre neredeyse sonsuz çevrime denk olacak, gelip ahkam kesecek, bana mesaj attırmayacak forumda asdlkjgbfadskjgb


    İlk mesajımda da söyledim kurtlukaya'ya enerji kaynağı olarak hidrojen kullanmanın en efektif yolu powercell'dir diye. 3 senedir bahsettiğin powercellerden kullanıyoruz 2 3 tane. Temelde aynı olan 3 powercellden biri stok 1.2kw biri yazılım spec. 1.9kw biri hardcore spec 2.5 kw şeklinde 3üde 1.2peak 0.8falan nominalde orjinal hallerinde
    kardeş kırmak istemiyorum seni ondan dolayı madem o kadar deliknlısın bilgine güveniyorsun ben o videoyu buraya koyduğum vakit bu forumdan uzaklaş ki forum için en azından faydalı birşey yapmış olayım , ghibli abime de bişey demiyorum , kaç yaş büyük benden , yakışmaz bana

  19. #76
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş kırmak istemiyorum seni ondan dolayı madem o kadar deliknlısın bilgine güveniyorsun ben o videoyu buraya koyduğum vakit bu forumdan uzaklaş ki forum için en azından faydalı birşey yapmış olayım , ghibli abime de bişey demiyorum , kaç yaş büyük benden , yakışmaz bana
    yaş farkını falan boş ver, sen sanırım söylenmek isteneni anlamıyorsun...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •