User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
88 sonuçtan 77 ile 88 arası

Konu: Motora Saf Oksijen

  1. #77
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sizlerin söylemek istedikleri şeyleri iyi anlıyorum ama siz de benim anlatmak istediklerimi anlamıyorsunuz ...

  2. #78
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    doğrudur anlamıyorum ...

  3. #79
    kadioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    Türkiye/Konya
    Mesaj
    637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende mobilim tam okuyamadim, ama kafama baska bir soru takildi nitrojen sistemlerinden farki ne olur ki? Bildigim kadariyla nitrojende yanici ve asiri derecede soguk bir madde.
    O direk nitrojen değil de nitrooksit.Yanlış hatırlamıyorsam %50 oksijen ihtiva ediyordu.Yani aslında o da oksijen takviyesi.Soğuk olduğu doğru. Bu konulardan biraz uzak kalmışım ama -50 derece soğuklukta olması gerekiyor.
    Bunların yanında motora gönderilen fazla oksijeni, karışım oranı olarak oksijen sensörü telafi eder.Ne de olsa egsoz gazındaki gazları ölçerek karışıma müdahele ediyor.Ama bu müdahele yeterli olur mu onu net bilemem.Bir de rölantide 1/14,6 olan yakıt / hava oranı yüke bindiğinde 1/9 lara kadar yükselebiliyor.Yani motora ekstra oksijen verilirse standart yazılım bile bunu tolere eder gibi geliyor bana.Ama %100 oksijen olmaz.Sadece oran yükseltilebilir.Nos tada amaç budur zaten.
    Nadide şeyler değerlidir.

  4. #80
    Y.Emre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Şehir
    Somewhere in nowhere
    Mesaj
    2.372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtlukaya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş kırmak istemiyorum seni ondan dolayı madem o kadar deliknlısın bilgine güveniyorsun ben o videoyu buraya koyduğum vakit bu forumdan uzaklaş ki forum için en azından faydalı birşey yapmış olayım , ghibli abime de bişey demiyorum , kaç yaş büyük benden , yakışmaz bana

    Ben makineciyim, öğrenciyim geç beni. ghibli06 abi de mühendis, -ki seni destekleyeceğini sanarken olmaz öyle dedi sana.- Başar TURHAN'da ha keza öyle herkesin yorumu da ortada gerçi yorum yapacak birşey de yok, ortada tartışılmaz bir kanun var zaten. Üniversite öğrencisi olmasan da bu kanunun aksini idda etsen anlarım da şu anki durumunu anlayamıyorum bende.

    Son iki üç mesajınla özellikle gösterdin seviyeni. İnan, sana ayıracak daha fazla boş vaktim yok. Sana burda elli tane ispatta koysam, ister pm at anlatayım ister kendi üniversitenden hidrojenle ilgili olayları gerçekten özümsemiş adamlar tavsiye edeyim onlara da danış da desem inanmayacaksın, burnunun dikine gideceksin. Hocam yaptı benim hocaeaem diyeceksin. He güzel kardeşim, yapmıştır hocan. Hatta yakında suyu bile kaldırır sistemden, manyetik falan hiç birşey tüketmeden sonsuz enerjide bulur. Neredeyse daha dün gelmişsin foruma neyin ne olduğunu bilmeden konuşuyorsun ortada böyle devam et sen. Y.Emre:0 kurtlukaya:5000 aferin yendin beni.

  5. #81
    kurtlukaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazar
    Mesaj
    436
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Y.Emre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben makineciyim, öğrenciyim geç beni. ghibli06 abi de mühendis, -ki seni destekleyeceğini sanarken olmaz öyle dedi sana.- Başar TURHAN'da ha keza öyle herkesin yorumu da ortada gerçi yorum yapacak birşey de yok, ortada tartışılmaz bir kanun var zaten. Üniversite öğrencisi olmasan da bu kanunun aksini idda etsen anlarım da şu anki durumunu anlayamıyorum bende.

    Son iki üç mesajınla özellikle gösterdin seviyeni. İnan, sana ayıracak daha fazla boş vaktim yok. Sana burda elli tane ispatta koysam, ister pm at anlatayım ister kendi üniversitenden hidrojenle ilgili olayları gerçekten özümsemiş adamlar tavsiye edeyim onlara da danış da desem inanmayacaksın, burnunun dikine gideceksin. Hocam yaptı benim hocaeaem diyeceksin. He güzel kardeşim, yapmıştır hocan. Hatta yakında suyu bile kaldırır sistemden, manyetik falan hiç birşey tüketmeden sonsuz enerjide bulur. Neredeyse daha dün gelmişsin foruma neyin ne olduğunu bilmeden konuşuyorsun ortada böyle devam et sen. Y.Emre:0 kurtlukaya:5000 aferin yendin beni.
    he gardas he sensin

  6. #82
    mkerim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    60
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zamanında rallilerde kullanıldığına dair efsaneler vardı.
    [IMG][/IMG]
    bu kazadan sonra yapılan açıklamalarda arabada sıvı oksijen olduğu iddia edilmişti.. aslında o zamanlarda alınan güçlere bakarsak kullanılmış olabilir dememek imkansız.

    o zamanda 2,5 sn de 100km/h
    bu arabalar 2000km falan yol da gidebiliyorlardı. O zamanki rallilerden inceleyebilirsiniz.
    Lombard RAC Rally 1986 - results eWRC-results.com
    3 gün gazlamışlar o arabalar ile..




    Alıntı Caesar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler oksijen neden lazım?

    Motora giren benzinin yanması için lazım. Oksijensiz ortamda ateşleme olmaz.

    Hava filtresi neden sportif yapiliyor? Daha fazla oksijen çeksin diye yapiliyor. Daha fazla oksijen çekildiği zaman ayar ile motora daha fazla benzin gönderiliyor. Böylelikle benzin miktarı artınca oksijen miktarıda arıyor.

    %100 oksijeni napicaksiniz? Bir anda depodaki tüm benzini yakmak gibi bir derdiniz mi var?
    havadaki oksijen miktarı belli hiç filtre takmasak o zaman araba alev mi alacak ??
    1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
    İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???

  7. #83

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oksijen patlamanın şiddetini arttırmaz patlamanın ısısını yükseltir bu açıdan anlamsız.

    Flaming Bacon Lance of Death, from Theo Gray's book "Mad Science" - YouTube

    bu videoda yağlı eti oksijenle yakınca neler olduğunu göstermiş yakıt oksijen değil yağlı et.

  8. #84
    baskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    %96'sı su olan salatalıkta yanıyor ?
    + =

  9. #85

    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasil yaniyor ? Uzerine oksijen veriyoruz cakmagi cakiyoruz yaniyor mu?

  10. #86
    Hakan Girginer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    63
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Boldenon Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2000 cc bir motor 5000 devirde 1 dk çalıştığında 5000 litre hava tüketir. 300 barlık 6 lt dalgıç tüpüne o2 doldorduk varsayalım. 1800 litre o2 yapar ki araç 5000 devirde 20-25 sn de bunu tüketir. Türkçesi saf o2 veya herhangi bir gazla araç çalıştıramazsınız yer probleminden dolayı. Diğer unsur motor içi oluşacak muazzam ısı ve basınç. Manifold jöle gibi erir piston ve kapak ise çorbaya döner. Sonrasındaki patlamadan bahsetmeme gerek yok. Havalı silahlarla uğraşırken bir resim görmüştüm ingiliz bir forumda. 180cc lik tüpü olan ve 200 bar hava basıncıyla çalışan silahın o-ringlerini özel sentetik gres yerine normal gresle yağlamış adam ve pompa ile doldurmaya başlamış. Sonuç silah tuz buz, adam ağır yaralı. %21 i oksijen olan hava bile basınç altında iken yanma özelliği olan herhangibirleyle temas ettinde patlamaya sebep olurken saf o2 yi içten yanmalı bir motorda yüzde yüz oranda emiş havası olarak kullanmanın hem fizik hemde kimya yasaları gereği olanağı yoktur.
    Arkadaş benim yazmaya hazırlandığım her şeyi aslan gibi açıklamış.
    Yukarıdaki bu mesajı okuyun, yeter.

  11. #87
    Boldenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    44
    Şehir
    Lüleburgaz
    Mesaj
    1.083
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş benim yazmaya hazırlandığım her şeyi aslan gibi açıklamış.
    Yukarıdaki bu mesajı okuyun, yeter.
    teşekkür ederim
    Byte-R
    instagram: dogancglr

  12. #88
    baskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Godless Commie Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaş benim yazmaya hazırlandığım her şeyi aslan gibi açıklamış.
    Yukarıdaki bu mesajı okuyun, yeter.
    Abi amaç dünyada bulunan oksijenden yalıtıp aracı ''sadece'' saf oksijen ile çalıştırmak değil, neden inatla konu bu yöne gidiyor anlamadım. Amaç %21 seviyesindeki oksijen oranını %25-30-40 seviyesine çekmek veya belirli bir devirde, belirli aralıklarla filtreden koklatmak.
    + =

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •