iyi satışlar
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=45502 bende roll deneyeceğim
Printable View
iyi satışlar
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=45502 bende roll deneyeceğim
Bütün deği. BE şanzıman kullanan tüm modellere. Saydığım gibi 205gti1.9 - 206gti/rc 207gt/rc 306gti araçlarına uyar. 106gti-saxo vts 206 1.6xs 3071.6xs gibi araçlara ise diğer kilit uyar. Yani topu topu 2 tipi var peugeot için. :) BE şanzımana göre diye vede MA şanzımana göre diye.
Kalbim temizmiş bugün mail geldi :D:D:D
Ozgur Bey,
Oglum Sıtkı Sine Ingilterede Okumaktadır. Şirketimizin modifiye bölümü ile ilgilenir. Aşağdaki mesaj gönderdi.
Lütfen okuyunuz cevap bekliyoruz..
iyi çalışmalar
Fatih
206 icin 2 farkli geaarbox varmis, bu kilidi isteyen arkadaslarin gearboxu hangi modeldir?
ME type ya da BE type olarak 2 ye ayrilirlarmis.
BE type olandan daha cok bulunurmus ve parcalari stokta varmis, ME type olaNIN PARCALARI STOKTA YOKMUS.
Bende bilmiyorum bakacağız hep beraber..
BE cevabını vermişler. Bakalım ne diyecekler. :)
Hatta fotoğraflar ile açıklayayım.
Standart 206 RC diferansiyeli mahruti ile birlikte.
http://lh6.ggpht.com/_f1lpA_qt7fM/SI...20%2837%29.JPG
Solda mahruti sökülmüş standart diff ve sağda quiafe atb
http://picasaweb.google.com/placehol...05852838799458
Başka bir açı
http://picasaweb.google.com/placehol...06058764962498
pekiii,
207 rc ile 207 gt arasındaki farklar nelerdir,
forumda aradım yok ?
bilenler yardımcı olursa sevinirim,
25 hp fark yazılım farkımı, yoksa wrx sti gibi motor bileşenleride farklımı?
teşekkürler..
"Open the bonnet, the engine is again indistinguishable from the 207GT Turbo. In fact, this is the same BMW-developed 1.6-liter 16V direct injection turbo engine as its smaller brother. The only difference is higher boost pressure (now 0.8 bar or 1.0 bar on overboost) and a turbine housing made of steel, which is more heat resisting than cast iron."
fark basınç/yazılım ve sadece turbonun turbine housinginin çelik olması, GT'de döküm demir.
207GT/RClerin turboları twinscrollmuş bu arada turbo upgrade yapacak arkadaşlar için bilgi
surdan karıştı ;) biz partner adventure için baya düşünmüştük buarada komple sanzumanı takmayıda düşündük o arada hesaplarken mahrutş oranlarındaki farklılık ve onun %15 kilitlemesi gereksşzleştirmişti..ben bi an öyle düşündüm sanki 306-207.. :) yoksa ok olur tabiki..
Özgür Bey
206 Quaife ATB LSD
Ingiltere satis fiyati:550 Pound ( yaklaşık 1331TL) + vat %15 + posta.
Bu fiyat tanesi içindir.
Iyi çalışmalar
Fatih
Cevap geldi de yurtdışı alışverişlerde vat ı düşüyorlar diye biliyorum ben..
O zaman gelen birisine rica etmek münkünse en mantıklısı..
Evet yurt dışı olunca vergi düşülüyo. Ama Kıbrıs içi vergi nedir bilemiycem.
ALINTI :
The problem
All Peugeot 207 1.6 Turbo have a ΒΕ-type, 5-gear gearbox. One of their biggest problem, when the car is stock or remapped
is that the close gear ratios don't help with low fuel consumption on the highway.
Possible Solutions
To solve the problem, the following replacement gears were studied on a 207 GT 1.6 Turbo:
* Peugeot 207 GT stock 5th gear, 120km @ 3.500rpm, max 225km @ 6.600rpm
http://i260.photobucket.com/albums/i...07GTnormal.png
* Peugeot 207 GT 5ft gear 44x35, 130km @ 3.500rpm, max 244 @ 6.600rpm
http://i260.photobucket.com/albums/i...207GT44-35.png
* Peugeot 207 GT 5ft gear 47x35, 140km @ 3.500rpm, max 262 @ 6.600rpm
http://i260.photobucket.com/albums/i...207GT47-35.png
The 207 RC (GTI in the UK) has shorter gears (except from its 1st gear), because of its shorter drive ratio.
Because the 1.6 Turbo engine has got plenty of torque in the lower part of its rev range, it does not matter if
the engine will be able to hit the rev limiter on 5th gear.
What matters is to keep the engine RPM lower while driving on the highway, to achieve better fuel economy and
more mileage.
The longer 5th gear set
http://etuners.gr/userfiles/peugeot207gt-granazi5hs.JPG
http://etuners.gr/userfiles/peugeot2...azi5hs-set.JPG
Modifiying the Cruise control system
The Cruise control system stops working after the installation of a longer 5th gear.
This happens because gear ratios exist in the stock ECU mapping, so that the ECU can understand which
gear you are using by monitoring RPMs and the true Vehicle Speed.
Through remapping the ECU we were able to make it work with the longer 5th gear, as if it had been installed
from the factory.
Pegueot serviste mekaniker olan arkadaşımız Mehmet bu konuyu araştırıp dönecek bana , çok basit bir şkilde şansıman inmeden sadece arka kapak sökülüp yapılabilirmiş..
Service-Box dan bakacak..