Fmic S3 değil Ibiza Cupra nın sen DV ile karıştırdın heralde .Litre olarak büyüdüğü için yaklaşık 900-1000 devir geç geliyor ama üst devirlerde yüksek güçlerde bariz rahatlama var.Burada Ic uptade olmadan yapılan tüm yazılımlı Gt ve RC ler yürümedi verimsiz oldular sahipleri mutlu olmadı..
Ha sadece IC takarsan 'Gaza tepkisi özellikle altdevirlerdeyken zayıflamadı mı?' bu olur ama yazılım ile o tepkiyi çok hızlandırıyoruz zaten.Eğer devrimdeysem ki bu 2 de 60 da ki devir hemen doluyor.Zaten rolling de düzgün brake-boost yaparsan o sorun da ortadan kalkıyor.Benim en çok hoşuma giden de yanımda ilk binen bir ivarsa 65-70 de 5 e atıyorum.Sonra şimdi izle deyip yapıştırıyorum çok kısa sürede 120-130 a çıkınca tabii yolcumun ağzı kulaklarında oluyor :p:p:p
Bu arada cati cat-off yap geç bence hiç uğraşma üst ve altın araya bir 70 lik krom boru tamamdır..
Eğer orada güzel tornacınız var ise ve sende yaptıracaksan şu turbodan IC a olan borudan bana da yaptır ben alacağım da kalıp verecek vakit yok..
http://www.prodigymotorsport.co.uk/c...es/FMHP207.jpg
http://cdn.images.pistonheads.com/ai.../1910649-3.jpg