Ozgur abi kisin da bu sistemimi kullaniyorsun?Su alma riski varmi?Bide filtre temizligini yapmak icin tamponu falan sokmek gerekiyor heralde zor olmuyomu?
Printable View
Ozgur abi kisin da bu sistemimi kullaniyorsun?Su alma riski varmi?Bide filtre temizligini yapmak icin tamponu falan sokmek gerekiyor heralde zor olmuyomu?
Özgürcüm saol fotolar için.
sende pipercross var sanıyordum?
Peki tamponu sökmeden bu şekilde uzatma sağlayabilirmiyiz? ve borunu ağzına ince çoraf gibi birşey bağlasak uygun olurmu? Gerek var mı?
Olurmu tabii ki pipercross var.Tamponu sökmeden yaparsınız..
Temizlenmeside şu şekilde tampon altı plastiğin vidaları var söküp böyle kanırtıyorsunuz sonra filtreyi söküp temizliyorsunuz..
http://desmond.imageshack.us/Himg198...jpg&res=medium
Abi şaşe no içinde 5FX yazması gerekiyosa benim ruhsatımda 5FR yazıyor numaralar arasında.
Bu arada MK1 Leon Cupra lipimi bugün taktırdım..
Fikirleriniz?
Benim fikrim sanki tampona biraz küçük kaldı.bi eksiklik var ama nerde çözmeye çalışıyorum.
Orjinal lip daha kalındı. Özellikle tamponun alt beyaz kısmı kalın olduğu için lip ince gözüktü sanırım. yada biraz daha öne doğru mu takmam lazımdı acaba yada aksine geriye :D ? bu arada CuK oturdu resmen tampona. sadece kenarlardan sipiral ile almamız gerekti o kadar.
http://f1203.hizliresim.com/v/w/3wpjr.jpg
bu tampon düşüklüğü yaşayan varmı arkadaşlar? baya bi sinirimi bozuyor. hafta sonu ayarlatacağım. ön tampon ortasını piano black yapalım derken oldu sanırım :(
http://i647.photobucket.com/albums/u.../DSC042472.jpg
http://www.fotoyukle.net/?di=8KED
tampon düşüklüğü derken ? kaput ile arasındaki açıklıktan mı bahsediyorsunuz?
eski sanayide cavit usta var. yarın gel istersen güzelce ayarlasın. ben orda olacağım. Fen oto dükkanın ismi.
tampon komple söküldümü. takılırken ayarda birşey atlanmış olabilir.
alttan giren tüm havayı çeker. mesafenin çok bir dezavantajı yok bence. sonuçta vakum yüksek olduğu için ordan giren havayı sürekli olarak çekebilmekte.
Özgür Bilgi için saol.
Sen sanırım filtreyide tamponun oraya koymuşsun.Ben akünün oraya koymayı düşünüyorum, verimde birşey fark edermi ?
Özgür abi sanki senin sistem biraz tehlikeli gibi geliyor bana.Sislere kadar suya girmesek bile yağmurlu havada yoldan sıçrayan sular girebilir sanki... Bu arabaya açık filtre yeri bulmak dert valla :)
Arkadaşlar RC'de short shift kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz ?
merhaba arkadaslar,
short shifter işini bende düsünmüstüm ama bu posttan sonra aklımdan cıkartıyorum tamamen :D
buarada naman arkadasımın önceki postlarının bitanesinde "bu denedigim besinci yazılım" gibisinden birsey hatırlıyorum. aklıma takıldıda, mesela bir arkadasımın ecusundan yazılımı kopyalayıp diger bir araca aktarabiliyormuyuz obd2 ile, yoksa hepsi her araca özelmi maplenmek zorunda?
FlasherTHP ile yazılımı çekip illaki onun üzerindemi oynamamız gerekiyor?
FlasherTHP ile cekilen ecu datalarını nasıl remaplayabiliriz yada aracta yazılım olup olmadıgını nasıl anlayabilirim dynoya cıkmadan?
aramızda wideband kullanan arkadaslarımız varmı? varsa ortalama degerler hard ve soft kullanımda kac civarlarında geziyor (remapped veya standart)? bilgi verebilirseniz sevinirim arkadaslar. benimki sakin kullanımda 16-17 aralığında, normal kullanımda 15-15,5-16 aralığı, dahada sıkıstırırsam 12-13lere kadar cıkıyor. normal degerlermi acaba?
Evet, zaten konuşulan 'yazılım'ların hepsi aslında araç üzerindeki yazılımın çekilip, değiştirilip geri kopyalanması ile oluyor kabaca..
şu sıkıntılı RC nin bujileri.. 1mm lik uç rahat giriyor araya..
http://g1204.hizliresim.com/w/4/42tzt.jpg
http://g1204.hizliresim.com/w/4/42u0c.jpg
http://g1204.hizliresim.com/w/4/42u0m.jpg
RCz leri taktık şimdi DP takıyoruz..
1 mm çoookmuş. Stock yazılıma rağmen gap arttıysa aracın üstünde ilk seri bujilerden(5960.92 ref no) var demekki.. Onlarda oluyordu bu.. Sonradan güncellediler bunları NGK kodu aynı ama bujilerde bu gap açılması olmadı hiç.. Bunlar da 5960.G4
Moralini bozmak istemem ama ILZK Irıdium bujiler(5960.L5)de hem GTlerde hem RC'lerde 4-5 tane tırnak kırılmasına şahit oldum custom yazılımla. Buna dikkat etmek lazım. Bir tanesi de kendi aracım.
Öte yandan http://www.techturkey.com/forum/5701373-post8404.html mesajına bakıp oradaki bujilerin daha mantıklı bir tercih olacağı görüşündeyim. Ben henüz araştırcak zamanı bulamadım nerden buluruzla ilgili. Konudaki diğer arkadaşlar da bulamadılar diye hatırlıyorum :(
Hiç ithal edilmediğindendir..
Beyler,
Polen zamanı geliyor hatırlatayım dedim:
RC'lerin ve Le Mans'ların Polen Filtreleri diğer 207lerden(GT Dahil) farklıdır. Normal filtrenin yaklaşık 2-3 misli fiyata sahip olan carbon filtre kullanılır RC/Lemans'larda. Bakımlara gittiğinizde buna dikkat edin. Bir çok servis bu detayı atlarlar ve boyutları aynı olduğu için std. polen filtresi takarlar.
Servislerde bu ayrıntıya dikkat edin derim.
filtrelerin rengi biraz daha koyu oluyor sanırım ordan da ayırt edılebılır