User Tag List

Sayfa 448/1195 İlkİlk ... 348398438446447448449450458498548948 ... SonSon
22691 sonuçtan 8.494 ile 8.512 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #8494
    tigervts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgür Bilgi için saol.
    Sen sanırım filtreyide tamponun oraya koymuşsun.Ben akünün oraya koymayı düşünüyorum, verimde birşey fark edermi ?
    BMW 320İ ED 40Th Year Edition - 2016
    Golf 7 TDİ DSG Highline - 2013
    207 RC Le Mans - 2009
    C4 Coupe VTS - 2006
    C3 Sensodrive- 2005

  2. #8495
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgür abi su alma riski varmı bu sistemin ?
    Sis farlarına kadar suya girersek var.
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #8496
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tigervts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgür Bilgi için saol.
    Sen sanırım filtreyide tamponun oraya koymuşsun.Ben akünün oraya koymayı düşünüyorum, verimde birşey fark edermi ?
    Dostum onuda yapan var benimn sistemide yapan var ancak ; Turbonun yarattığı sıcaklığı düşün kaputun altında o sıcak ortamdan çekilen hava her halükarda dışardan çekilecek havadan sıcak olacaktır diye düşünüyorum.
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  4. #8497

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Özgür abi sanki senin sistem biraz tehlikeli gibi geliyor bana.Sislere kadar suya girmesek bile yağmurlu havada yoldan sıçrayan sular girebilir sanki... Bu arabaya açık filtre yeri bulmak dert valla

  5. #8498
    USTAaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    540
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yusufsert Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Özgür abi sanki senin sistem biraz tehlikeli gibi geliyor bana.Sislere kadar suya girmesek bile yağmurlu havada yoldan sıçrayan sular girebilir sanki... Bu arabaya açık filtre yeri bulmak dert valla
    Valla ben 3 senedir kullanıyorum skıntı olmadı.Sonuçta adı üstünde filtre suyun içine batırmadığın sürece suyu tutar..
    BAŞTAŞ PERFORMANCE

  6. #8499
    tigervts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum onuda yapan var benimn sistemide yapan var ancak ; Turbonun yarattığı sıcaklığı düşün kaputun altında o sıcak ortamdan çekilen hava her halükarda dışardan çekilecek havadan sıcak olacaktır diye düşünüyorum.
    Eyvallah kardeş bunuda düşünüp uygularım artık.
    BMW 320İ ED 40Th Year Edition - 2016
    Golf 7 TDİ DSG Highline - 2013
    207 RC Le Mans - 2009
    C4 Coupe VTS - 2006
    C3 Sensodrive- 2005

  7. #8500
    *AddO* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Irlanda
    Mesaj
    590
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar RC'de short shift kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz ?

  8. #8501
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı *AddO* Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar RC'de short shift kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz ?
    Uygulayan gördüm, senkromeçlerini dağıttı tüm dişlilerin. Tavsiye etmem

  9. #8502
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merhaba arkadaslar,
    short shifter işini bende düsünmüstüm ama bu posttan sonra aklımdan cıkartıyorum tamamen

    buarada naman arkadasımın önceki postlarının bitanesinde "bu denedigim besinci yazılım" gibisinden birsey hatırlıyorum. aklıma takıldıda, mesela bir arkadasımın ecusundan yazılımı kopyalayıp diger bir araca aktarabiliyormuyuz obd2 ile, yoksa hepsi her araca özelmi maplenmek zorunda?
    FlasherTHP ile yazılımı çekip illaki onun üzerindemi oynamamız gerekiyor?

    FlasherTHP ile cekilen ecu datalarını nasıl remaplayabiliriz yada aracta yazılım olup olmadıgını nasıl anlayabilirim dynoya cıkmadan?

    aramızda wideband kullanan arkadaslarımız varmı? varsa ortalama degerler hard ve soft kullanımda kac civarlarında geziyor (remapped veya standart)? bilgi verebilirseniz sevinirim arkadaslar. benimki sakin kullanımda 16-17 aralığında, normal kullanımda 15-15,5-16 aralığı, dahada sıkıstırırsam 12-13lere kadar cıkıyor. normal degerlermi acaba?
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  10. #8503
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaslar,
    short shifter işini bende düsünmüstüm ama bu posttan sonra aklımdan cıkartıyorum tamamen

    buarada naman arkadasımın önceki postlarının bitanesinde "bu denedigim besinci yazılım" gibisinden birsey hatırlıyorum. aklıma takıldıda, mesela bir arkadasımın ecusundan yazılımı kopyalayıp diger bir araca aktarabiliyormuyuz obd2 ile, yoksa hepsi her araca özelmi maplenmek zorunda?
    FlasherTHP ile yazılımı çekip illaki onun üzerindemi oynamamız gerekiyor?

    FlasherTHP ile cekilen ecu datalarını nasıl remaplayabiliriz yada aracta yazılım olup olmadıgını nasıl anlayabilirim dynoya cıkmadan?

    aramızda wideband kullanan arkadaslarımız varmı? varsa ortalama degerler hard ve soft kullanımda kac civarlarında geziyor (remapped veya standart)? bilgi verebilirseniz sevinirim arkadaslar. benimki sakin kullanımda 16-17 aralığında, normal kullanımda 15-15,5-16 aralığı, dahada sıkıstırırsam 12-13lere kadar cıkıyor. normal degerlermi acaba?
    tam bilgim yok ancak immo bilgisinin yazılıma entegre olması lazım
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  11. #8504
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet, zaten konuşulan 'yazılım'ların hepsi aslında araç üzerindeki yazılımın çekilip, değiştirilip geri kopyalanması ile oluyor kabaca..

  12. #8505
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet, zaten konuşulan 'yazılım'ların hepsi aslında araç üzerindeki yazılımın çekilip, değiştirilip geri kopyalanması ile oluyor kabaca..
    yani ondan al buna kopyala yapamıyoruz tüh yaw... teşekkürler bilgi için..

    afr degerleri hakkında yorumu olan varmı arkadaslar?
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  13. #8506
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu sıkıntılı RC nin bujileri.. 1mm lik uç rahat giriyor araya..





    RCz leri taktık şimdi DP takıyoruz..

  14. #8507
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu sıkıntılı RC nin bujileri.. 1mm lik uç rahat giriyor araya..





    RCz leri taktık şimdi DP takıyoruz..
    1 mm çoookmuş. Stock yazılıma rağmen gap arttıysa aracın üstünde ilk seri bujilerden(5960.92 ref no) var demekki.. Onlarda oluyordu bu.. Sonradan güncellediler bunları NGK kodu aynı ama bujilerde bu gap açılması olmadı hiç.. Bunlar da 5960.G4

    Moralini bozmak istemem ama ILZK Irıdium bujiler(5960.L5)de hem GTlerde hem RC'lerde 4-5 tane tırnak kırılmasına şahit oldum custom yazılımla. Buna dikkat etmek lazım. Bir tanesi de kendi aracım.

    Öte yandan http://www.techturkey.com/forum/5701373-post8404.html mesajına bakıp oradaki bujilerin daha mantıklı bir tercih olacağı görüşündeyim. Ben henüz araştırcak zamanı bulamadım nerden buluruzla ilgili. Konudaki diğer arkadaşlar da bulamadılar diye hatırlıyorum

  15. #8508
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Diesel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi şaşe no içinde 5FX yazması gerekiyosa benim ruhsatımda 5FR yazıyor numaralar arasında.

    Bu arada MK1 Leon Cupra lipimi bugün taktırdım..

    Fikirleriniz?

    Benim fikrim sanki tampona biraz küçük kaldı.bi eksiklik var ama nerde çözmeye çalışıyorum.
    Orjinal lip daha kalındı. Özellikle tamponun alt beyaz kısmı kalın olduğu için lip ince gözüktü sanırım. yada biraz daha öne doğru mu takmam lazımdı acaba yada aksine geriye ? bu arada CuK oturdu resmen tampona. sadece kenarlardan sipiral ile almamız gerekti o kadar.

    Doğru doğru ben karıştırdım €5 motor var sizde.. Onlar 5FR

  16. #8509
    yn_lemans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İSMAİL / ist BAHÇELİEVLER
    Mesaj
    580
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 mm çoookmuş. Stock yazılıma rağmen gap arttıysa aracın üstünde ilk seri bujilerden(5960.92 ref no) var demekki.. Onlarda oluyordu bu.. Sonradan güncellediler bunları NGK kodu aynı ama bujilerde bu gap açılması olmadı hiç.. Bunlar da 5960.G4

    Moralini bozmak istemem ama ILZK Irıdium bujiler(5960.L5)de hem GTlerde hem RC'lerde 4-5 tane tırnak kırılmasına şahit oldum custom yazılımla. Buna dikkat etmek lazım. Bir tanesi de kendi aracım.

    Öte yandan http://www.techturkey.com/forum/5701373-post8404.html mesajına bakıp oradaki bujilerin daha mantıklı bir tercih olacağı görüşündeyim. Ben henüz araştırcak zamanı bulamadım nerden buluruzla ilgili. Konudaki diğer arkadaşlar da bulamadılar diye hatırlıyorum
    abi ben citroen plazasından sordurdum boyle bı numara cıkmıyo :S bujı olayı hala cozulemedı bu arabanın...
    by SARIBEKİROĞLU






    FLORYA REDLİNE OTO
    LOWRİDER CUSTOMS DESİNG FLORYA

  17. #8510
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç ithal edilmediğindendir..

  18. #8511

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1 mm çoookmuş. Stock yazılıma rağmen gap arttıysa aracın üstünde ilk seri bujilerden(5960.92 ref no) var demekki.. Onlarda oluyordu bu.. Sonradan güncellediler bunları NGK kodu aynı ama bujilerde bu gap açılması olmadı hiç.. Bunlar da 5960.G4

    Moralini bozmak istemem ama ILZK Irıdium bujiler(5960.L5)de hem GTlerde hem RC'lerde 4-5 tane tırnak kırılmasına şahit oldum custom yazılımla. Buna dikkat etmek lazım. Bir tanesi de kendi aracım.

    Öte yandan http://www.techturkey.com/forum/5701373-post8404.html mesajına bakıp oradaki bujilerin daha mantıklı bir tercih olacağı görüşündeyim. Ben henüz araştırcak zamanı bulamadım nerden buluruzla ilgili. Konudaki diğer arkadaşlar da bulamadılar diye hatırlıyorum
    Deniz abi şimdi yazılımlı araç için rcz bujileri demi sıkıntılı işin özü bu mu abi?

  19. #8512

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye-Bursa
    Mesaj
    187
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu sıkıntılı RC nin bujileri.. 1mm lik uç rahat giriyor araya..





    RCz leri taktık şimdi DP takıyoruz..
    Resimler için sağol DP sonrası alt devirlerde canlanmada araçta ciddi bi fark oluşur mu? İzlenimlerinizi paylaşırmasınız?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •