bana birisi acil 1. vitesten 2. vitese geçişte senkromeç cırtlaması ile ilgili yardım etsingarantiden değişti tekrar değişmiyorlar... ses dahada çoğaldı garantiden senkromeç değiştikten sonra. ne yapmalıyım?
bana birisi acil 1. vitesten 2. vitese geçişte senkromeç cırtlaması ile ilgili yardım etsingarantiden değişti tekrar değişmiyorlar... ses dahada çoğaldı garantiden senkromeç değiştikten sonra. ne yapmalıyım?
AmcaPolo
nasıl degısmıyorlar kardesımya öyle bır dunya yok... üstlerıne git. bende gt varken kac kere degıstı o parcalar sayısını hatırlamıyorum en sonunda bas edemedıler komple sanzıman getirdiler... imkanın vede vaktin varsa ankaraya göral peugeot servisine gitmeni tavsiye ederim![]()
Peugeot'un malesef her servisi birbirini tutmuyor.Bence bu yüzden bu markanın kullanıcılarının yarı kesimi çok memnunken diğer yarısı çok şikayetçi.Şahsen bende memnun olan kısımdayım.11.000km de baskı balata gitti ve garantiden değiştirdim.Vites geçişlerimde sorun vardı.Götürdüm parça siparişi verdiler aracım 5 gün serviste bekletildi ve bana kullanmam için bir araba verildi.Daha sonra parçanın yanlış geldiği açıklandı ve tekrar parça beklemeye başladıklarını söylediler ve aracı bana geri verdiler.Bu şekilde 1 hafta kullandım ve vites kutusu komple gitti.Aracı tekrar çekiciyle servise götürdük.Aracım 10 gün kadar serviste parça bekledi ve parça sorunsuzca takıldı.Bu on gün içinde bana tekrardan kullanmam için bir araç verildi.Tek sorunum bu oldu fakat bu parçada garantiden değişti.Üstelik defalarca özür dilendi. Yani mağdur olmadım.En son bagaj kapağında sorun vardı götürdüm o da sorunsuzca halloldu.Ayrıca servise ne zaman gitsem çok hoş bir biçimde karşılanıyorum.Eğer genel merkeze veya fabrikaya götürdüğünüz servis hakkında şikayette bulunursanız sorunun çözülecek hale geleceğine inanıyorum.Cevapsız bırakılacağınızı sanmıyorum çünkü marka prestiji adına onlarında lehine bir şikayet olacağını düşünüyorum.Bu hatalara gelince:Sonuçta fiyat\performans olarak çok başarılı bir araca bindiğimizi düşünüyorum.Bu tarz hatalar her araçta oluyor.Bu yüzden Peugeot a durmaksızın suç bindirmenin yanlış bir yaklaşım olduğunu düşünüyorum ; çünkü RC bunu haketmeyen , oldukça başarılı bir araç.Yanlış anlaşılmak istemem altını çizerek söylemek isterim ki ben sadece kendi fikrimi söyledim kimseyi hedef almadım
![]()
hangi servis bu dostum? serviste tanıdık varmı? benim servisinden tanıdığım var ona rağmen böyle... baskı balatamı bende değişti,garantiden imkansız değişmez dediler... hatta baskı balatayı söylemeyelim yoksa senkromeçleride garantiye almazlar dediler. güvendim tamam dedim... işte anlatmak istediğim bu çifte standart... rc ye kötü demedim, rc başarılı olduğunu hepimiz biliyoruz zaten
AmcaPolo
Sakın beni yanlış anlamayın aracı kötülediğinizi kastetmedim benyazdıklarımdada bahsettiğim gibi genel olarak düşüncelerimi yazdım sizi veya başka birini hedef almadım.Bahsettiğim servis-bayi nin adı aktif-iriyıl.Özel olarak birini tanıdığım yok orada.Fakat bu bizim ilk Peugeot'umuz değil.Yıllardır Peugeot kullanırız.Bu yüzden artık gidip gelerek oradaki birçok kişiyi tanıyor oldum.Sizin başınıza gelen büyük talihsizlik olmuş.Umarım yakın zamanda çözülür sorununuz.
Satış sonrası hizmetlerin satış hizmetlerinden çok daha önemli olduğunun göstergesi aslında yazılanlar..
tr de malesef boyle bu işler ,ıllaki seervisle kanka olmanız gerekıyor işiniz ıyı yapılsın dıye aslında firmalar tam araçdan para kazanacagı zaman musterıyı sanayıdekı ustalara kaptırıyorlar araç garantısı bıttımı musterıde kayıplara karısıyo bunu irdeleseler sorun çözülür aslında
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
kardeş 2007 yılında gt aldım şanzumanda prezerek bilyası nedeniyle oluşan ses için bile aracın şanzumanı indi ve garantiden değişti aynı zamandada 3 vites 5 vites dişlisi uğultu nedeniyle değişti.biz ant. haşim balaban peugeot sevisten son derece memnunuz işi bilen çok güzel bir kadro sayesinde bu araçlara zevkle biniyoruz bence tamamen servis sıkıntınız var![]()
ben zamanında garantisi 1 sene geçmiş arabaya sırf 18 binde diye egzoz kasnağı ve triger seti deiştirdim
biraz baskı yaparsanız sonuç alırsınız atarlı girin servise![]()
Aynen anlamadım ben de
RT3 bu.. Artık kullanılmıyor ve sıfır araç üretiminde sunulmuyor.. Ve de bu teyple beraber ekran şart.. Ekranın da değişmesi demek tüm kabin içi konfor beyninin değişmesi demekTek renk bile olsa farklı bir tek renk ekranı var bunun..
Teybin Video destekli ve normal olmak üzere 2 versiyonu var. Fotodan hangisi olduğu anlaşılamıyor, torpido fotosunda RCA girişlerine bakmak lazım 3. sarı bir RCA varsa videoludur.
6574.93 videosuz
6574.A1 videolu - bunda fotodaki büyük ekrandan da almak gerekiyor.
Dediğim gibi 2-3 sene evvel bıraktı PSA bu aleti.. Rt4 ve türevi rt5 var rt serisinden.. 4 le 5 esasen aynı.. 2sinde de 10GB HDD var.. mp3 player olarak kullanılabiliyor böylece.. Hem simkart hem bluetooth telefon var(rt3'te bluetooth yok sadece simkart)
Şu an Türkiye'ye gelenlerde de 308CC Feline Plus ve 407 GT Line'da RNEG diye yeni jenerasyon geliyor.. RNEG'ler menu tasarımı olarak rt serisinden daha estetikler ancak özellik olarak eksikleri var.. rt3teki gibi simkart desteği yok.. Bluetooth telefon desteği var.. GPS mevcut.. Ancak video oynatamıyor.. HDD de yok... Haritayı SD karttan istiyor.. Şu an üretilen ve nerdeyse son 1,5 senelik üretimde sadece RNEG kullanılıyor.. rt'lerin tümü rafa kalktı diye biliyorum.
En gelişmiş olan ise NG4.. Her bi halt var bunda yukarıda saydığım.. Ayrıca NVIDIA chipset 3D işlemcisi var.. Bina modellemeli navigasyon filan yapıyor. Oyun, DVD oynatabiliyor vs. 207'de yok yalnız bu ve olmayacak. 308, 3008, 5008 de var diye biliyorum. 407'nin durumu nedir bilmiyorum.
Ticari Adlar:
rd4 - WIP AUDIO (Türkiye'deki tüm peugeot'larda standart olan teyp)
rt4/5 - WIP COM
RNEG - WIP NAV
NG4 - WIP COM 3D
olarak geçiyor ticari olarak.. WIP= World In Peugeot, rt3 çok eski olduğundan WIP ismi yok.. o zamanlar WIP'leri kullanmıyorlardı.
Rt4 ile 5 arasında sanırım bir DVD oynatabilme farkı var sanırım. Siluet olarak aynılar.
207 de NG4 hariç hepsi kullanılmış zamanında.. RD4 harici tüm teypler ekran değişikliği istiyor tek renk dotmatrix ekran olsa bile..
Ekranlar da sadece ekran değil.. Yol bilgisayarı beyni ıvır zıvır herşeyin beyni o ekrana gömülü..
Türkiye'ye gelen RNEG li modellerde TR haritası mevcut değil ama GPS ve Pusulası çalışıyor.. Türkiye şeklindeki bir çölde gidiyormuşsunuz gibi gösteriyor. Menulerinde Türkçe yok..Sesli navigasyonda da yok.. TMC desteği de mevcut ama TMC zaten Türkiye de kurulu bir hizmet değil
RNEG'lere TR haritası için bir ara bana geldiler şahsen tüm bağlantıları vs ayarladım ama sonra yönetim değişti vazgeçildi biz kendimiz hallederiz dendi ve kaldı.. Ne aşamadalar bilmiyorum.. Kasım'da RNEG için komple avrupa haritası çıkacak güncellenmiş olarak belki onda Turkiye gelir.. Haritaları Navteq sağlıyor.. Gelse de aşırı detaylı gelmeyecek o yüzden.. Ben Başarsoft la anlaşmıştım oysaki
4007'deki navigasyonun bu yazdıklarımla en ufak alakası yoktur. Onda Rockford'un 30GB'lı GPS li bir tesisatı(Fosgate sanırım adı) kullanılıyor 30 cm sublı çok sağlam bir setle satılıyor onlar dokunmatik ekranlı orjinal üretim olarak..
WIP serisindeki hiçbir ekran dokunmatik değil.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)