aynen öyle er yada geç düzgün çalışmamaya başlayıp basıncın dalgalanmasına sebebiyet veriyor
Değiştirilmesi şiddetle önerilir
1922V6 kodu fiyatı da 90 TL civarıydı hatırlıyorum
Printable View
bu deneme zamanında forumda paylaşılmıştı her iki araç ankaradan ve stocktu
jetta denemeler konusunda da yazmıştım zamanında ben de başka düz vites 170lik Golf GT ile denediğimde sonuç buna benzer oluyordu hatta videoya göre kıyaslarsak biraz daha önde oluyordum fakat iki araç çok denk gidiyor
senin aracında bir sorun olabilir o kadar geride kalmamalı
Doğru diyorsunuz. Tecrübe sonuçta.. Benim aracımda ne sorunu olabilir? Onu anlayamadım bende teoride herşey normal.. Sıkıntı orada..
Bide benim aracım makyajlı kasa cam tavanlı jbl falanda var.. Ne kadar ağırlık fazlası vardır sizce??
Bide cuma yada cumartesi şu elektrovanayı bi değiştireyim.. Bakalım ne olacak.. Umut dünyası.. :D
obd den hangi programla okuyorsunuz? lionheart?
bendede bi sorun var heralde ya nedir cozemedim.. alt devirler ciddi ölü heleki egsoz açıkken. 1.1 ıkına sıkıla 1.2 peak yapıp 0.8-0.9 continuous gidiyor lionheart ile baktığımda ama cok güvenemiyorum ona, kadranın hareketlerinde cok lag oluyor yanlış okuyor gibi geliyor. yazılımmı mutasyona ugradı dedim yazılımı yeniden attım, elektrovana degisti ama yine aynı. yazilimdami bisey var dedim, steliosa sordum, yazilimi tekrar kontrol etti, herhangi bir sorun yok benzin kalitesidir büyük ihtimal dedi. ama 1.4 peak yapan gt-rc var aynı yakıtla. benzin filtresi degisti yag degisti hersey yine aynı yine aynıı... basar basmaz şahlanmıyor arac güç var ama zor geliyo gibi.. bide methanolle deniycem bakalım :D
Ben yaz aylarinda hava sicakken cut-out acikken peak 1.5, continuos 1.1, kesicide 0.9-0.8, arasi.sirf bunu izleyebilmek icin boost saati aldim siddetle tavsiye ederim.elektrovana arizasindada,turbo hortumu catladigindada saatten farkettim cunku basinc olmasi gerekenden dusuktu..
continuousda problem yok ama peak sorunlu bende anlasılan.. neden olurki?
etuners sitesinde stage 3 için bilgi şu şekilde
Stock
Boost 0.65 / 0.50 bar
Maximum torque 250 Nm
Maximum power 150 Βhp
stage3 etuners remap
Boost 1.4 / 0.84 bar
Maximum torque 330 Nm
Maximum power 206 Βhp
Arkadaşlar peugeot serviste çalışan yedek parça vs bakabilen arkadaşımız kimdi ?
Ne diyorsunuz yakışmış mı? fiesta st jantları
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...41260119_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...74250494_n.jpg
Günaydın bro paylaşmışsın videoyu:)
DS3 Onur'a fazla yüklenmeyin.. :D
İlla Antalya'ya gelicez yani tekrar..
yalın bu video yeni mi?
göktanın arab hiç gitmiyo :D
Füme rc izmirden.stage 2 vardır o araç.deniz in aracı.jantları fena durmuyor gerçektede
videolarınızı koydunuz benimde seyredesim geldi tek videomu :D
https://www.facebook.com/photo.php?v...0610276&type=3
o değilde farlar bombaaaaaaaaaaaa...
Göktan ın egzost takıldıktan sonra bir daha denemesi lazım.Video da bir tek yalın ın araçta egzost var diğerleri çok sessiz kalmış :)
cok yeni değil ama çoookta eski degil yaz başlarıydı diye hatırlıyorum.
göktanın o aralar egsozu yoktu bro..
deneyelim götab bro bi aralar, çekelim bi video daha impreza seslerinle :D
http://s7.postimg.org/55pw34nrv/Untitled.png
ohara diyorum affınıza sığınarak.. DS3R tampon altı spoyler aliyim dedim. Ağzım yanda.
Resimdeki 26 ve 27 nolu parçaların fiyatını sordum. Karbonfiber olması okey 3500TL dediler.. yan dodikleri sormadım artık.. :D
Burası daha uygunmuş Partsworld-UK | Citroen - Citroen Parts & Accessories - Citroen DS3 - Citroen DS3 Spare Parts - Citroen DS3 Bodywork
ohhaa ciddi para istemişler tampon eklerine ortak.fiberden yaptır geç :D
valla bro kendisi yazsın artık:D
En belirgin ozelligi rolantide artik saat gibi calisiyor arac.eskiden arada bir gidip geliyodu sesinden anliyordum su an bu problem ortadan kalkti.arac bariz artik daha sert calismaya basladi arabanin sesi degisti ust devirlerdeki sacmalama ortadan kalkti.kesinlikle alinmasini tavsiye ediyorum.
Brolar:) haftasonu buluşma ayarlarsanız gelebilirim haberleşelim.(En geç yarın akşam 18:00 gibi)