Amortisörleri de aynımıdır acaba:D
Printable View
Amortisörleri de aynımıdır acaba:D
pistonlarıda farklıdır
kim yazdıysa bi farklılık yoktur diye pes doğrusu
daha ne olsun :)
Bir de şanzıman oranları farklı.Rc'de Gt'ye oranla kısa şanzıman var.
http://img444.imageshack.us/img444/3...manoranlar.jpg
özgürüm cooler fotosu nerde eklemedinmi hala? :)
daha öncede emin olarak yazmıştım eminim demekki ...;)
buyrun sağlam bi kaynak.. ;
http://www.angelfire.com/planet/ozangp/207RC.pdf
Dostum o veriler vites oranları ve lastik yuvarlanma dairesi verilerini kullanarak çıkarttığım teorik bir sonuç.
Stock bir Gt'nin ağırlık atmadan veya eğimli bir yol bulmadan o hızlara çıkması hayal.
Ama eğer şunu soruyorsan evet Rc 5. vitesi bitirdiğinde 224km.de, Gt 234km.de elektrik keser.
Bunun nedeni de Rc'nin kısa şanzıman kullanması.
Paylaşım için tşkler:)
Yazılanlar ve anlatılanlar son derece amatörce.Resmi sitesinden kopyalanıp yapıştırılan teknik veriler dışında ben bir bilgi göremedim.
Zaten siteden belli resmi bir kaynak olmadığı.Angelfire.com/Ozan.
Adamın biri lisede hazırladığımız powerpoint sunumlarından yapmış sanki:)
Bence sağlam bir kaynak değil kusura bakma:)
kusura bakılcak bişey yok algılamak istedeğin gibi algilayabilirsin
ama resmi bişeydir peugeot TR nin hazırladığı RC lansmanı öncesi farklılıları anlatan bi yayındır özellikle bayilerin anlaması için basit ve yalındır bilmem anlatabildimmi
ama içindeki bilgiler tamamen doğrudur ve resmidir..
sadece basit anlatımlıdır..
kaynağı, yayınlayanı tanıyorum aslen paylaşıma açık değildir....
yani lisesli adamın birinin yaptığı sunum falan değildir..
Aynen öyle kardeşim.
Hızı hesaplarken; Tekerlek yuvarlanma dairesi*(Devir/x vitesin oranı/son dişli oranı/1000)*60 şeklinde buluyoruz.
O formülde son dişli oranı rakamı ne kadar büyük olursa, çıkacak olan rakam da o oranda küçük olacaktır.Yani kilometre azalacaktır.
Takılamayan cooler ım ve Öncel (gt-r07) :D:D
-Bırak kardeşim coolerımı gidicem işim var bak..
-Özgürüm bir beş dakika daha tutayım be..Hımm hafifmişde meret..
-Tamam kanka sende kalsın bu akşam yarın alırım..:p
http://img22.imageshack.us/img22/5244/dsc01312q.jpg
Aracıımızın jantlarını spacerla çamurluklara sıfır olacak şekilde dışarı alsak..Artısı eksisi ne olur?İçerde durmasına uyuz oluyorum.Ofsetli jant da takmak istemiyorum...
o titreme rot balanstandır Tarık spacer'la ilgili sorun yaşamazsın.
Önler arkalar kadar içerde duymuyor,gerek duymadım.
Tamamdır...
Cooler'dan sonra hissedilir bir fark oldu mu?
coolerın fiyatı nedir
Ozman hiç girmiyim ben bu işe...:confused::confused:
Kanka silikon boruları aldık(alfa-delta) dan, s3 DV yi aldık ,seat sport fmic de aldık..:p:p
Usta yalan oldu..Bu arada Kıvançla konuşan oldu mu Gazihan Tr nin en hızlı 207 RC sini yapıyor şuan..:icon_tup::icon_tup:
ben 1.6 cm lik spacer kullandım markalı bişi yada doğru düzgün biyerde yaptırırsan hiç sorun olmaz ben hemde 4 jantımda kullandım titreme filan yapanlar kalitesiz malzemelerdir
ama spacerin tek sorunu bende araba aşırı şekilde yol seçiyordu ve inanılmaz rahatsız ediyordu 220-230 la bide araba yolun durumuna göre gidiyordu standartken böle bi sorunum yoktu olsada minimumdu
benim 206 dada arkada 15 mm önlerde 10 mm spacer var yalnız aluminyumdan made in germany yazıyor üstünde bi hayli kaliteli... spacer lardan dolayı hiç titreme yapmadı 1.5 sene oldu jant ve lastikten dolayı yapıyor (17" var ) ama 2-3 kere yaptırdım rot balans 5-6 ay idare ediyor hep..
Antalya Çallı alt geçit..Cepten çektim pek güzel olmadı ama Video kamera ile bu tünelin daha uzununda deneyeceğim...