Yok yok cıkıp antalyaya gelecegim :D hem gezme hem problem log almk için :D
Printable View
RC yazısı ve dörtlü yakma düğmesi siparişi verdim 52 TL tuttu servisde, normalmi ?
Bahsettiğim yazıyı buldum kesiklik sorunu ile alakalı ,
Stelios mail atmış ,
Missfire problemine şöyle yaklaşıyor .
Bu problem bize aracın üstündeki malzemeler ile limitlerini aştığını gösteriyor .Yeni nesil 1.6thplerde bu problem valve float (=misfiring) yok !! Sebebi de son subap yaylarının daha farklı bir sertlikte olması.
Biz daha önce aftermarket ateşleme sistemi test ettik , farklı bujiler test ettik ama sonuç değişmedi .Tek çözümü subap yaylarının yeni olan seri ile değişmesi..
Bir diğer çözüm de büyük turbo .Büyük turbo iyidir egzoz gaz akışı ve bu tür problemlere yol açmaz demiş..
kazasız belasız hayırlı olsun
çok ve faydalı olur hatta ilk sayfaya GT - RC ve RC - Le Mans arasındaki farkları yazsak da iyi olur sürekli sorulan sorular gibi
özgür Savaş Motorsport Topkapı bizim arabaları avucunun içi gibi biliyor düzgün ve temiz işçiliği var
bizim arabalarda kullanılması şart olan sente sabitleme aparatı dahi var ki daha geçen gün bir tane Le Mans'ın motorunu yaptı sübap artı sübap yayları da değişmişti o aracın
Tufan konuşalım kardeşim bir, sağolasın
Sorun çözülmüştür. Bujiler 0.65 den 0.90 a cıkmış. Bujiler yenilenip 0.65 ayarlnıp takıldı hersey normale döndü.
Ozgur abi dun icin cok tesekkur ederim hem guzel sohbet ettik mehmet turhat normalde saat 6 da ewe gider 8 bucuga kadar durdu ve gidesi yoktu:) ctm rc yede bindim ve gercekten cok keyifliydi onca emegin ardindan kusursuz bi aracin var ortada turkiyedeki en hizli 207 olmasina ragmen gayet bilincli modlanmis ve kozmetik acidanda harika..vites atislarinda cok iyiydi dsg gibisin valla :)
gecen aksam gunlerdit basmadim bir 1-2 yapayim dedim esp yi kapattim , 2. vitesin sonlarina dogru cok hafif viraj vardi tabi virajin tam icindeykende araba sarmaya devam ediyordu kafadan birakmasiyla abartmiyorum en az 10 my boyunca bi sag bi sol kaydi araba hani bekledim sagdaki duran araclara girecegim diye yuregim agzima geldi sonradan nasil toparladim da durdum bilmiyorum
eve 20 km hizla gidip 10 dk da arabanin icinde oturup kendime geldim
106 dayken kictan birakmasina alisiktimda o aksam ki olay cok fena oldu
o yuzden ne viraj denerim ne de roll harici esp kapatirim bundan sonra zaten hic sevmem sehir ici trafiginde gazlamayi sagdan etrafi izleye izleye giderim
bu olaydan sonra yok gaz maz :) :)
1.ve 2.vites dip gaz esp kapalı tehlikeli viraj varsa, bende arabayı ilk aldığımda ışıklardan kalktım kafa baya çekti kaldırıma doğru giderken topladım :D çok fazla tork geliyor ve tekerler patinaja düştümü kafa nereye bakıyorsa oraya çekiyor direk normal buda
yoksa 2 ve üst viteslerde viraj yapmak keyifli
207'de çok kolay bırakıyor kıçını ve toplamak kolay ,keyifli baya
aman aman dikkat et :D zaten piste çıkmak bu yönden iyi oluyor, dışarda çok az gazlıyorum artık
en konforlu ve yumuşak yay markası önerisi alabilrmiyim? eibach nasıldır mesela?
Bizim 156 lık ds3 ler bile espyi kapatınca öyle çekiyor.sizin rc leri düşünemiyorum
Dünde Yalın (mess) yanımdaydı.methanol konusunda aklımı iyice çeldi.
Sen ds3 için soruyorsun dimi kanka? Bakıcaktın benim arabanın konforuna buluşamadık bir türlü
bahsettiğin kadar sekme yok Erkay, normal bence sekmesi öyle abartı değil
5 cm lik eibach kullanıyorum.Görüntü süper sekme abartılacak kadar yok her spor yayda olan kadar ama konfor beklemeyin yoldaki her girinti çıkıntıyı hissediyorsunuz..En mantıklısı 3.5 luk bir yay takmak.Maddiyat sıkıntısı yoksa coil almak.
Apocum ben teşekkür ederim.Benim methanolün switchi arızalı imiş bir basıyor bir basmıyormuş onu düzelttik.Devreye giriş basıncını ayarladık tekrardan.Dediğim gibi gidişi benim hoşuma gitmedi seninle beraberken.log alıp yeni yazılım istedim o gelince bir daha gezelim seninle.
Bu arada turhat sevmese seni beklemezdi o akşam.Çok efendi ve düzgün bir insansın ondandır :)
Allah seninde.gönlüne.göre.versin.Senin GT de en hızlı oem turbolu GT muhtemelen gidişine göre.:icon_tup:
Arkadaşlar.yalnız şöyle bir.şey var örn gt ye.takılan eibach ile rc ye takılanın konforu aynı olmaz çünkü rc standart ikwn bile kütük gibi.gt ye göre hissedilir sertleşir.
Tam terside geçerli rc de sert gelen yay gt de konforlu gelebilir.
Bende aldığımdan beri vogtland kullanıyorum.Önceki 1.4 hdi 207 imdede vogtland vardı gayet memnunum.
bugun downpipe'ımda kacak varmıs biraz daha sıkıladık.cut-out 63luk krom boru ve iskender son susturucumu bi nebzede olsa sesini kistım.(76lık vanalı eksoz sıstemının sadece vanasını taktık ve 3 adet 8mm lik delik açtık. kapalı iken ses yok denecek kadar az. actıgımız zaman gt-r lara rakip oluyorum.. eksoz sesinden rahatsız olan durmadan ceza yiyen çekiciye binen arkadaşlar varsa yardımcı oluyum basit ve mantıklı bi sistem denedik oldu. ankara koç eksoz nevzat ustaya teşekkrler
Saqol abi senin guzelligin..
GT de oem olarak sonu bu abi,belki 1-2 boy daha kazanabiliriz ama zorlamaya gerek yok nasil olsa bu durumda bile 207 gt-rc olarak zaten antalyada cok gorunsekte aslinda gorusemedigimiz icin az'iz bu kadari yetiyor anlayacagin..106,vtec,roccoyla denemekten baska bisey yapamiyorum, typerlar pololar falan geciyor bizim araclari emsal degiliz yani kabul etmek lazim(senin arac haric konusuyorum:))..
yazilimin gelsin bi daha gezdir beni cok zewkliydi abi :D
Herzaman hazirim:)
Bmc cold aİr İntake İmİ satiyorumm.yerİne fİltre Önerİnnn pls.tŞk.İyİaksamlar :))))))