Bu gece yukarda Yalın ın methanol switch i yine arızalı olduğu için benimkini takıp deneme yaptık.Methanolü devreye alınca alet kendine geldi yazılımda 95 e göre bi tuk daha yukarda olunca gayet keyif aldık ,aradaki fark yüzümüzü güldürdü.
98 lik yazılım için ya daha yüksek oktan yada water/metahanol kit gerekli demişti Stelios.
Benim de bi log işim vardı .Onu hallederken kırmızı bir scirocco gördük.Işıklara yakın yolun solunda duracak hale geldi bizi önüne almak için.Işık yandı arkamda bir araba daha var.Baktım amcam en sağdan kapattı geliyor (galiba arakdan gelir geçerim diye düşündü) 1-2-3-4 nokta oldu tabii .Düşünmüştür bu Rc nasıl böyle yürüyor diye :) Güzel bir anı idi bizim için.
Arkadaşlar çok iyi yürüsün istiyorsanız mutlaka methanol kit yapıp yazılımı güncelletin derim.Çok fark oluyor.
Bu da sadece methanol kitin performansa etkisini gösteren dyno (yazılım uptade ile birlikte)
A 207 RC with:
-Full 2.5" decat exhaust
-Cold air intake kit
-Upgraded boost pipes
-Upgraded Intercooler (Seat Ibiza Cupra)
-Water Injection kit, using only water
- Using 100octane fuel
The RC's ECU was running an aggressive stage 3 file, before remapping it for the WAI kit.
With mild software modifications, a further 10-15hp was gained at higher RPM.
No knocking whatsoever, even at 35C (hot summer weather).
In total, the WAI kit improved performance by 5-10hp on its own, at the flywheel, using only water.
The same RC without the water injection produced no more than 230-235hp.
The presence of water reduces the temperature in the combustion chamber and allows more aggressive
ECU settings. This is why it is possible to gain more power at higher rpm.
Power gains are higher using water/methanol solutions but require further ECU tweaking,
which can be very dangerous for the engine if the WAI system malfunctions.
http://www.etuners.gr/salex/207RC_st...AI_ondyno1.jpg
http://www.etuners.gr/salex/207RC_st..._enginebay.jpg
http://www.etuners.gr/salex/207RC_st...I_dynoplot.jpg