aslında ben bunu zaman zaman yasıyorum genelede sakın kullanırım sehır ıcınde bazen araba farklı gıdıyor kısa mesafelerde bıle hıssedılıyor senın anlattıgın olaya benzıyor
Printable View
Bende cam tavan var ama o ikinci sabitleme yok
Bendede cam tavan olmasına ragmen yok.
Benim kapıda var:goz:
Ama iyi birşeymi kötü birşeymi ve hatta ne işe yaradığını bile bilmiorm:o
(207 gt/rc için) tam açık ya da tam kapalı takılı kalsa kesin arıza verir diye düşünüyorum. p2262(underboost) veya p2263(overboost) gelmiyorsa boost control valfini, p0011(cam over-advance) veya p0012(cam over-retard) gelmiyorsa da vvt solenoidini değiştirmeye bence gerek yok. zira her 4 arıza da gecikmesiz gelen arızalar. 2263 ve 0011 bizzat başıma gelmişti.
RC de ön emme egzantriği 40 derece gibi bir oynama derecesine sahip kasnak üstünden. Fazla ileri geri giderse over-advance felan yakabilir. Ama sanmıyorum ki gerekli pozisyonda kalınca lambayı yaksın. He 207 RC daha yeni bir araç boost bilgileri felan dahil kontrol eden daha gelişmiş bir beyini var. İşlem ve arıza tespit açısından daha verimli olabilir.
oradaki over advance veya over retard, kasnağın, referanstan fazla ya da az açı kaydırmış olmasını ifade ediyor aslında. zaten ep6dt ve ep6dts motorlarda emme egzantriğindeki kasnağın 35 dereceden fazla dönmesi, kasnağın mekanik dizaynına göre mümkün değil. elektrovana tam açık veya tam kapalıda takılı kalırsa, kasnak referanstan ya daha az ya da daha çok kaydıracak ve ilgili arızanın gelmesine sebep olacaktır.
kısaca arıza yoksa, elektrovana da takılmamıştır bana göre.
Bu arada bildiğim kadarıyla rc ve gt beyinleri donanımsal olarak aynı, sadece yazılım farkı var. (bir de gt'de oil mist sensör girişi kullanılmıyor)
cam tavan ve bu dil benim gt'de de var. ilk gördüğümde, ağır ve uzun olan kapının yükünü sadece kilit taşımasın diye yapmışlardır demiştim içimden.
hız limitörünün ise yazılımla değiştirilebiliyor olması lazım. ama tam yükte devir limitlemiş olmalarının bir sebebi olabilir. o motordaki kapak gt/rc'dekilerden oldukça farklı.
bugün aracı bilgisayara bağlattım
daha önce arıza ışığı vs. hiç yanmadı
arabada ne bir kesiklik ne bir gaz yememe yada buna benzeyen hiçbir şey yok
hafızaya 2 tane arıza almış vuruntu ile ilgili birşeydi
düşük oktanlı yada kötü benzinden olduğunu düşünüyorum oradaki adam da öyle söyledi
bilgisi tecrübesi olan ?
Arıza kodlarını not aldın mı Tufan?
yok valla alamadım aceleye geldi arızaları sildik
neyse bakalım bir daha çıkarsa not ederim