User Tag List

Sayfa 391/1195 İlkİlk ... 291341381389390391392393401441491891 ... SonSon
22691 sonuçtan 7.411 ile 7.429 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #7411

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beylr kol - piston isteyen olursa diye link koyuyorum;

    http://www.techturkey.com/forum/modi...ting-rods.html

    bunlari hala satamamis olmasi ilginc aslinda

  2. #7412
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gsi_club Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayir benim aracimda missfire yok.sadece eger olurda basima böyle bir gelirse önceden hbrim olsunki ona göre islemlerde bulunurum diye sormustum sizlere.

    önceki mesajimda bazi seyler yazmistim.sizce neden yapabilir ve bu VIN/VIS kodu nu veya sase numarasini versem bakabilcegini söylemistiniz?

    Bu uzun mesajınızı atlamışım, kusura bakmayın.

    VIN zaten şase numarasıdır. VIS ta seri numarası. VIN'ın son 8 hanesi VIS'tır.

    Debriyaj konusunda bu araçlarda balata bitme sıkıntısından ziyade debriyaj kitinin mekanik sıkıntıları var. Ve maalesef mekanik te olsa hepsi sarf malzemesi statüsünde.

  3. #7413
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gsi_club Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    suan sorunun bagaj kapagindan geldigini bulduk.su bagaj kapaginin yanindaki siyah contalar diyim onlar sizin aracinizda sabitmi yoksa esnemeli bir sekilde mi duruyor.
    ben bugün o fitillleri bir degistireyim fazla bir para degil sanirsam.peki baska arkadas varmi bagaj kilidini degistiren veya basina gelen.
    Bagaj kapağının araca göre sağ tarafındaki açık gri bakaliti bir söküp bakmanızı tavsiye ederim. Aracın bagaj camındaki dikey çizgiler rezistans değil 2. radyp anteni. Dediğim yerde de bu antenin kablo lehimleri var. Bunlar sarsıntıyla kopup tıkırtı yapıyorlar. Lastiklere girişmeden bence bu ihtimali de düşünün.

  4. #7414
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elimde s3 dv ve fk 3cm yay var. isteyen bana ulaşsın beyler
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  5. #7415

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar göstergenin ışığını değiştirme hevesiyle içini açınca ibrelerin stepper motorunu bozdum şu an çalışmıyor aşağıdaki resimdeki stepper motoru nerde bulabilir ve tamir ettirebilirim bilgisi olan var mı ?




  6. #7416

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkes nerde?? :/ Arabaları satıyormusunuz?

  7. #7417
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Jul 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.161
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya başlarda baya baya takip ediyordum ama dikkatimi hiç çekmedi sorma gereği duydum..
    Özgür abi biliyodur ama RC ile Lemans arasında benim bildiğim 1 fark var ama daha başka ne gibi farkları var?

    edit buldum ;

    - Le Mans'dan Türkiye'de 50 adet var.
    - Le Mans'da CD-Changer, elektrokrom iç dikiz aynası, lastik basınç sensörü yok.
    - GT'de panaromik cam tavan standart.. Le Mans'larda hiç yok RC'lerin de az bir kısmında var.
    - GT'ler yürüyen aksam olarak normal araçlar gibidir. RC ve Le Mans'lar oldukça serttir. Frenleri daha büyüktür.
    - RC ve Le Mans'larda yarış tipi görünümlü koltuklar vardır. GT'lerde sadece deri..
    - RC ve Le Mans'larda SSP vardır. GT'lerde ise sadece yeni kasalarda vardır.

    - Le Mansların km'lerin az olmalarının sebebi bir kampanya dönemindeyken üzerlerine ÖTV indirimi gelmiş olmasından dolayıdır. Bu sayede 48000 TL fiyatı olan araç 31500 TL'den satılmıştır. Bu fiyatla alanların çoğu da aslında tipik spor araç müşterisi olmayıp, satışından kar etme amacı güden tiplerdir.

  8. #7418
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı som306 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya başlarda baya baya takip ediyordum ama dikkatimi hiç çekmedi sorma gereği duydum..
    Özgür abi biliyodur ama RC ile Lemans arasında benim bildiğim 1 fark var ama daha başka ne gibi farkları var?

    edit buldum ;

    - Le Mans'dan Türkiye'de 50 adet var.
    - Le Mans'da CD-Changer, elektrokrom iç dikiz aynası, lastik basınç sensörü yok.
    - GT'de panaromik cam tavan standart.. Le Mans'larda hiç yok RC'lerin de az bir kısmında var.
    - GT'ler yürüyen aksam olarak normal araçlar gibidir. RC ve Le Mans'lar oldukça serttir. Frenleri daha büyüktür.
    - RC ve Le Mans'larda yarış tipi görünümlü koltuklar vardır. GT'lerde sadece deri..
    - RC ve Le Mans'larda SSP vardır. GT'lerde ise sadece yeni kasalarda vardır.

    - Le Mansların km'lerin az olmalarının sebebi bir kampanya dönemindeyken üzerlerine ÖTV indirimi gelmiş olmasından dolayıdır. Bu sayede 48000 TL fiyatı olan araç 31500 TL'den satılmıştır. Bu fiyatla alanların çoğu da aslında tipik spor araç müşterisi olmayıp, satışından kar etme amacı güden tiplerdir.
    aslında 1 2 fark daha var ama önemsiz... lm larda direksiyonda seri numarası yazıyor, gt - lm - rc lerin iç çerçevede farklı renk.

    bence önemsiz ufak detaylar
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  9. #7419
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben de boş durmadım bayramdan önce 14 ve 15 numaralı güncellenmiş elektrovanaları değiştirdim

    arabada bir hata bir kesiklik gibi hiçbirşeyi yoktu fakat bir iyi gidiyordu bir kötü kafasına göre yani

    konuyu okuduktan sonra hatayı bulduk diye düşündüm
    http://www.techturkey.com/forum/gene...-problemi.html

    bu konuda sözü geçen VVT selenoidi bizim arabalarda 14 numaralı parça oluyor

    yani güncel kodu 1922V9 (105 TL ye aldım)

    15 numaralaı diğer elektrovananın da kodu 1922V6 (88TL)

    değiştirdikten sonra arabanın tepkileri hemen değişti direk anladım

    acaba araba nasıl gidiyor derken o gece direk denemeye çıktık

    daha önce beni rollde 3 boy geçen arabayla yanyana gittim arada kafa da çıkardım

    eleman naptın arabaya olm yazılım mı yaptırdın da bize mi söylemiyorsun dedi

    Neyse aracı benim gibi ilk çıkan modellerden olanlara arıza ışığı yakmasa bile bu iki parçanın değişmesini kesinlikle tavsiye ediyorum

    zaten yukarıdaki 206 RC konusundan anlaşılacağı üzere VVT selenoidi sessiz sakin bir şekilde bozulup arabanın gidişini bir hayli yavaşlatıyor

    aracım serviste şu anda 3 tane elektrovana ve bağlantı hortumlarını komple değitiriyorum
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  10. #7420
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sonucu merakla beklıyorum
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  11. #7421
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hafta sonu 1.1 basan egsoz-filtre li - Turbosunu bilmiyorum) wrx le denedik bayağı eğlenceli oldu ama 170-180 e kadar yan yana gidiyoruz ( 60 da bastık çoğu kez) sonra geçicek haliyle ama yol bitiyor.
    Bana eskiye göre daha iyi gidiyor gibi geldi benim RC kesiklik aynen devam. Patırdamaya başladığında hafiften bir ayağımı gazdan çekip sonra yine yapıştırıyorum o zaman teğet geçiyor
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  12. #7422
    meygi
    Misafir
    Selamlar,
    2008 GT aracımda sente atlama sorununu yaşamadan once tedbir almak istiyorum. soguk calistirmadaki ses haric bir sikayetim yok. Ama henuz arıza olusmamis iken daha hesapli bir butce ile motoru guvenceye almak istiyorum. Bu durumda masraf ve degisecek parcalar ne olacaktir. Net tavsiyelerinize ihtiyacim var.

    Onerilen parcalar bunlar ancak bazilari fazla olabilir. (timing chain gerekli degil gibi geldi- guide,pinion ve tensioner mantikli geliyor)

    Timing chain 0816H9
    Timing tensioner 0829G3
    Timing pinion 0513C8
    Chain Guide 081830
    Chain Guide 081831
    Engine timing pad 081829
    Pulley screw m14x74 0516L8
    Screw with base 080677
    Screw with base 080678

    Veya sadece:
    Pulley Hub 0513E1
    Pulley screw m14x74 0516L8
    Chain Guide 081830
    Chain Guide 081831
    Engine timing pad 081829
    yeterli olurmu?

    Not:
    -krank üzerinde islem yapilacagina gore sanirim yağ karterinin alttan acilmasi yeterli olacak.
    -Tensioner ve sente ayari icinde külbitör kapagi acilacak sanıyorum.

    Amacim ucuz yeri degil, bilgili yetkili servisi bulmak. Tüm bilincli peugeot kullanicilari gibi arabama ozen gosterilmesini istiyorum. Baska bir arzum yok. Izmirde yardımcı olabilecek hangi yetkili servisi tavsiye edersiniz? Bu parcalar disinda birde ozel tamir takiminin (sente ayar aparatı’ ninda) olmasi gerekiyor. (Sanırım Naman arkadaşımız bu konuya daha vakıftır

    Servisin kapisina gidip danisman arkadaslara sente nedir, gergi nedir, kayis yerine zincir vardir, yağ pompasi farklidir, modifiye parca no su şudur diye ön egitim vermek de istemiyorum.

    Not: farkli markada Servis gecmisim oldugu icin teknik aciklamalari memnuniyetle karsilarim. Hatta ozelden tel numarasi veren arkadaslari bende arayabilirim.

  13. #7423
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    naman işini halleder zaten yetkili servisdir kendisi benim arac oraya gidiyor sıkıntı yok tavsiye ederim
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  14. #7424
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzmir irde servisinde deniz (naman) arkadasimiz var kendisi bilgilidir.

    Bu arada benim elektrovana fransa siparis 10 gun sonra gelecek, yakit yuksek basinc valfi egr hortumu ve elektrovana hortumu degisecek. Hava filtre kutusu kirilmis ve aku tamamen bitmis!!!
    Aku ve filtre kutusu olayini anlamadim ztn sanssizligim diz boyu(( bu arada yazdgm butun parcalar fransa siparis sansima 2. Fransiz ihtilali olur parcalar 2 aya gelir...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  15. #7425

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    51
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    279
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    naman ilgili değişiklikleri benim aracımda yakın zamanda uyguladı. sorunsuz halloldu.

  16. #7426
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı xplod Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    naman ilgili değişiklikleri benim aracımda yakın zamanda uyguladı. sorunsuz halloldu.
    Yani missfire problemi vardı ve güncellenmiş parçalar değişip ,sente ayarlandıktan sonra problem bitti.O zaman yorgolar yine doğru yoldalar..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  17. #7427
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani missfire problemi vardı ve güncellenmiş parçalar değişip ,sente ayarlandıktan sonra problem bitti.O zaman yorgolar yine doğru yoldalar..
    Pek öyle değil, xplod'un aracında hiç misfire problemi olmadı.

  18. #7428
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meygi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar,
    2008 GT aracımda sente atlama sorununu yaşamadan once tedbir almak istiyorum. soguk calistirmadaki ses haric bir sikayetim yok. Ama henuz arıza olusmamis iken daha hesapli bir butce ile motoru guvenceye almak istiyorum. Bu durumda masraf ve degisecek parcalar ne olacaktir. Net tavsiyelerinize ihtiyacim var.

    Onerilen parcalar bunlar ancak bazilari fazla olabilir. (timing chain gerekli degil gibi geldi- guide,pinion ve tensioner mantikli geliyor)

    Timing chain 0816H9
    Timing tensioner 0829G3
    Timing pinion 0513C8
    Chain Guide 081830
    Chain Guide 081831
    Engine timing pad 081829
    Pulley screw m14x74 0516L8
    Screw with base 080677
    Screw with base 080678

    Veya sadece:
    Pulley Hub 0513E1
    Pulley screw m14x74 0516L8
    Chain Guide 081830
    Chain Guide 081831
    Engine timing pad 081829
    yeterli olurmu?

    Not:
    -krank üzerinde islem yapilacagina gore sanirim yağ karterinin alttan acilmasi yeterli olacak.
    -Tensioner ve sente ayari icinde külbitör kapagi acilacak sanıyorum.

    Amacim ucuz yeri degil, bilgili yetkili servisi bulmak. Tüm bilincli peugeot kullanicilari gibi arabama ozen gosterilmesini istiyorum. Baska bir arzum yok. Izmirde yardımcı olabilecek hangi yetkili servisi tavsiye edersiniz? Bu parcalar disinda birde ozel tamir takiminin (sente ayar aparatı’ ninda) olmasi gerekiyor. (Sanırım Naman arkadaşımız bu konuya daha vakıftır

    Servisin kapisina gidip danisman arkadaslara sente nedir, gergi nedir, kayis yerine zincir vardir, yağ pompasi farklidir, modifiye parca no su şudur diye ön egitim vermek de istemiyorum.

    Not: farkli markada Servis gecmisim oldugu icin teknik aciklamalari memnuniyetle karsilarim. Hatta ozelden tel numarasi veren arkadaslari bende arayabilirim.
    Merhaba meygi,

    Öncelikle listelediğiniz parçalardan başlamak isterim. Bunu da egzantrik ve krank tarafı olarak ikiye ayırmak isterim.

    Egzantrik tarafı:

    - Bahsettiğiniz sesin tek sorumlusu timing chain tensioner'dır. Bunu 0829.g3 ile değiştirdiğiniz zaman bu sorun ortadan sonsuza dek kalkacaktır. Tabi bu parçanın değişim sürecinde mevcut tensioner'ın yumuşaklığından dolayı, sente atlaması faz kaymaları olabilmektedir. Bunun için de yine bahsettiğiniz özel takım ile camshaft'lerin senkronlanarak sabitlenmesi gerekmektedir.Burada da yine bir kırılım oluşuyor:

    1. Eski usul sente kontrolü: Etuners'tan Stelios'un da bahsettiği meşhur olan kontrol ve düzeltme işlemi.
    2. Bu yılın ortasında geliştirilen, sente kontrolünün yanısıra zincir uzamaları ve boşlukları dişli deformasyonu vb. noktaları da kontrol eden bir prosedür..

    İkisinin de kendine has özel takımları var. 1.'sinin takımları zaten bizde mevcut. 2.'yi de sipariş edeli baya oldu ama hala gelmedi.

    Ben bu yüzden eğer aceleniz yoksa 0829.g3 haricinde kalan egzantrik tarafı işlemlerinizi bekletmenizi tavsiye ederim. Bu işlem için de 1. yöntem kafi olacaktır.
    Ama bence her halikarda şu 0818.29-30-31'lerin değişimine gerek yoktur.

    Krank tarafındaki değişimler de dediğiniz gibi aşağıdan yapılıyor. Buradaki değişimleri ilk yine Stelios ortaya çıkardı ben de ilk değiştirenlerdenim ve hiçbir fark hissetmedim. Belki o ana kadar yaşamadığım bir sıkıntının önüne daha yaşamadan geçtim, tam bilemiyorum.

  19. #7429
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biz su jetinde alüminyum flanş kesitereceğiz diye uğraşalım amcamlar hazır kit bilem yapmışlar bravo





    Bunlar da turbo to fmic ve fmic to intake kitleri

    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •