Teşekkür ederim bekliyorum pm nizi
Printable View
Amerikan park da yaptıracaktım fakat tamponun sökülmesi gerek dediler başka şekilde ulaşamıyolarmış bi çözümü varmıdır bunun ?
Piyasada o kadar yalan dolan soyleyıp birilerini s..kmek isteyen adam varki insan artık ister istemez herşeyde şüpheci oluyor adam ordan kısıyor burdan kısıyor borç harç araba almak istiyor diğeri kazalı pert arabayı 3 parça lokal boyalı diye satıyor.
Bu verdiğim örnek bildiklerim piyasayı bilmeyen adam da gidip temiz diye alıyor arabayı sonra uğraş dur.
Sütten ağzı yanan yoğurdu üfleyerek yer hesabı.Yokmu doğruyu söyleyen adam gibi adam elbette var ama diğerleri o kadar çok ki kurunun yanında yaşda yanıyor.
Alın size örnek;
Connecting site...
İlandaki araç benim eski arabam kaza yaptıktan sonra sigorta şirketi ihaleyle sattı.Arabadaki hasarlar sol taraf komple ezik kırık çizik göçük sağ iki teker kopuk sol ön cam patlak perde ve yolcu hava yastıkları patlak resimleri daha önceki sayfalarda paylaşmıştım.
Şimdi bu adam arabayı 3 parça lokal boyalı diye satıyor şunuda duydum ilk alan biraz toparlayıp ona o şekilde satıyor alan kişi durumunu bilmeden alıyor ama biz alan kişiye daha sonra hepsini söylüyoruz.
Gelde inan şimdi...
http://i57.tinypic.com/vfw7ed.jpg[/IMG]
Bursa Arkas otomotivdeki Le mans:
http://i62.tinypic.com/4qmv5i.jpg
Bence fotoğrafı olduğu sürece veya onarımda alınan yapılan işlemler faturaıysa uzun afın kısası düzgün onarıldıysa problem yok. Şasede sıkıntı olmasın yeter yoksa çamurluk değişmiş tampon boyanmış ne olacak :)
Durgunluk var biraz nerde bu millet :)
Günaydın millet hayırlı işler hayırlı haftalar Canlanalım biraz bu hafta hadi bakalım
Günaydınlar..
Canlanalım ama zor be.. Kolay günler değil.
Ne okusam ne izlesem sinirlerim bozuluyor valla.
Hayırlı haftalar arkadaşlar...
hayırlı haftalar mıllet dp kadar 70 lık ve 70 lık dp sonrası 60 lık boru ve sona 60 lık warex yaptırdım alt devırlerde düşme oldu yazılımdan sonra düzelir mi sizce
peki sence alt devirlerin ölmesinin sebebi nedir ? yada üst devirlerin daha güzel olmasının sebebi ? iyi o zaman komple 70 lik cekelim olsun bitsin.ferah ferah taklalım :) demekki boru capının büyümesiyle alakalı bi sıkıntı var.basıncın artırılmasıyla da alt devir sorunu hallolur gibi.
üst devırlerde sorunum yok ama altlarım ölü ama warex kapatınca normal sıkıntı yok bakalım yazılımdan sonra neler olucak
varmıdır bılgısı olan arkadas ?
Connecting site...
S.a arkadaşlar herkeze iyi forumlar ben antalyada yaşıyorum 207 gt ve ya rc almayı düşünüyorum araba hakkında pek bilgim yok ama konuyu okuyarak azda olsa birşeyler öğrenmeye çalışıyoruz herkeze teşekkür ederim bilgilerini paylaştıkları için sizce gt veya rc alırken nelere dikkat etmemiz gerek başımız ağrımaması için ve fiyatları ortalama nedir ne kadara kadar alınır piyasasını nedir bana yardımcı olursanız sevinirim :) herkeze iyi günler dilerim.
konunun performansı düştü iyice :)
Tüm turbo arabalar sıkışmayı sever Pejo ile alakası yok.
Abi senin dediğin yöntem fazla sıkar ve riskli olur bence,supersprint ve milltek markalarının da önerdiği gibi 70mm dp 63mm borular en ideali bence.
Hele 63 dp devamı orjinal boru falan ölüm olur valla EGT tavan yapar çok riskli olur.
merthan kardeşim haklısında..araçta turbo büyütme vs yoksa egzoz çapınında fazla büyütmeye ihtiyacı olacağını sanmıyorum.egsoza direnç gösteren kat ve susturucuların iptali yeterlidir bence.
arkadaş bu sorunu yaşadığını belirttiğinden beri nette baya araştırdım..çoğu kişi turbo araça egsoz bile fazla diyor..fakat çap büyütme yapanlarında alt devirleri hep ölüyor.belki istisnalar vardır bişe diyemem.
mantıken turbo dan çıkış ne kadar rahat olursa o kadar iyidir evet.bi kesim insanda çap büyüdükçe turbonun doldurması uzun sürer mantığında yorumlar yapıyor (ne alakaysa)..ama bana kalırsa arkadaşımız komple egsozdan sonra yazılımla bu işi halledecektir..extra olarak DV nin kontrolu ve kaçak kontrolude yapılırsa iyi olur.belki egsoz montajına denk gelen bi basınç kaybıda olabilir şansa :)
bakalım yazılımdan sonra hep birlikte görüceğiz sonucu.tecrübeli arkadaşlarda zaten fikirlerini sunarlar.
Selam arkadaşlarr Le mans kullananlarda aracın üstündeki özellikle kaputtaki kırmızı şerit deforme oldumu sizde hiç? Olduysa nerden temin edebiliriz? Parça parça alma imkanımız varmı? Gerçi parça parça olsa bile renk farkı olcak. Servise sordum yüksek fiyat çekti servisten almaya değermi? Yardımcı olursanız sevinirim.
Tum turbo araclar sikistirmayi seviyor ise camurluk kenarindan kaputtan cikan egzoz sistemi neden yapiliyor? Asiri besleme basligi altindaki makaleyi bir okuyun ne demek istedigimi anlayacaksiniz
TORQUE PRO dan alınan log ları hangi programdan görebiliyoruz ?
Excel de görürsün
evet excel uzantılı ama cok detaylı bi log değilmiş malesef.grafiksel bile olsaydı iyi olurdu..
sabah cıktım biraz yolada coller sıcaklığı KW değeri turbo basıncı vs gözden gecirdim..yola cıkmadan öncede start log yaptım..fakat log dediği kordinat ve zamanlardan ibaret.
Log alması için log almak istediğin gostergelerin açık olması lazım