Boya değil aliminyum bizdekiler..Diğerleri siyah plastik...
Printable View
aynen alü. o malzeme ;) ondan pahalı zaten :(
arkadaşım siyah cuk oturmuş kafanı karıştırma en güzeli bence.
bu balatanın cezası nedir bilen varmı?
özgür bro hafta sonu geldi çattı,kadran videosunu bekliyorum.
canlısını biliyorum ama herkez görsün artık:D
iş güç yok pazar günü,hertürlü sanayideyizzz:D
Sanayi rulezz..
:):):):) sanayi rulez ...
Roller için sac jant takıcam 15 mi 16 mı sığıyor RC nin önlerinie bilen var mı?
Nostaljiii
Beyaz gönlum sende =))))) beyaz kırmızı butunlesmesıde cok iyi ortaya cıkmısyaa :D
15 sigmaz sanirim :) 16 ideal olabilir
buyukluk olarak 20 takan vardi galiba.. 21 de olabilir tam hatirlamiyorum..sacmalik :D
Bu amcam GT konusunda aşmış durrumda aracın içindeki çerçeve olan her yer kırmızı.Hard modding dedikleri bu olsa gerek .Jantlar da 18 bu arada..
Dünya'da gt veya rc'den alınan en yüksek güç nedir acaba?
Stock Turbo ile krank da 230 ..Aynı motorlu R56S lerde GT28RS takıpta dolaşanlar var..Teorik olarak RC ye uygulanmaması için bir sebep yok.Sadece cesaret ve para lazım..:D:D:D
http://www.northamericanmotoring.com...ady-to-go.html
Fotolar...
http://s437.photobucket.com/albums/q...n7/Car%20pics/
stock motorun üstünden alınabilcek güçlerde turbo veya motor içinde sıkıntı çıkabiliyomu şu an için en yüksek güçleri alan antalyalogy galiba özellikle merak ettiklerim bu güçlerde arabayı ne zamandır kullandıgınız vede motorda sıkıntı olucagını sanmıyorum ama turboda bi sıkıntınız varmı bu güçlerlen
Arkadaşlar orjinal 207RC jantının ağırlığı hakkında bir bilginiz varmı?
Kadranı çektik sonunda zar zor da olsa ama güncelliyeceğim en kısa zamanda İnşAllah..
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=42084
valla mevcut pistonlarla kollarla 220-230 hp üstü sıkıntı bence.. ;) heee takarsın özgürün dediği kiti kol piston 300hp manyak olur ama anca o zaman olur suan yapılabilicek hem uzun ömürlü hem sağlıklı hem basarılı seviye özgür senin makine bence..
uğrasmanın dereceleri var tabi sadece arastırmak değil uygulamakta lazım ;) valla chip ve cooler kolay ama ben kiliti bekliyorum yapmısken tam yapmak lazım o 220-230 hp nin tam tutunarak hissedilmesi lazım bence ;);) ben onu bekliyorum acıkcası kanka.. ve aramızda yeni arkadaslar var sanırım onlarda dahil olsa paylasım olsa güzel olur kanka bencede..
RC yada GT sine spor amrtisör taktıran , taktıran tanıyan , bilen duyan burada bizimle izlenim ve fiyatlarını paylaşırsa sevinirim..
Teşekkürler...
yok dostum en ıyısı coıl yay amartısor verım alamazsın uyumlu olmuyo yay almayıp sabredıp coil alsaydın keske
koni marka kullanıyorum ve gayet memnunum acıkcası.. fiyat ise 800ytl idi ama değişmiş suan 1200 gibi sanırım.. h&r yaylarla gayet uyumlu.. arkaları orta sertlikte ayarlayıp takmıstık önleri ise kullanım amacıma göre ayarlıyorum kule baslarından.. coil tabikli süper olur ama tam profesyonel pistte kullanmıyosan cok ta gerek yok bence 2500-3000ytl ama tabi tercih.. saygılar..
http://www.peugeot.com.tr/media/deli...569-fae6da.jpg
207 üzerinde lanse edilen SSP sistemi belirli fren koşullarında ESP fonksiyonu ve otomobilin hidrolik direksiyonu arasında eşlemeye izin vermektedir. Bu iki cihaz arasındaki iletişim değişik kavrama özellikli yüzeyler üzerinde fren yapma sırasında aracın sağ tekerlekler ve sol tekerlekler arasındaki stabilitesini ve düz yolda durma mesafesini iyileştirmektedir (örnek olarak bir tarafta “kuvvetli yapışan” asfalt ve diğer tarafta, buz, çamur, ıslak çim, vb. gibi “zayıf tutuş”).
Bu programlama otomobilin stabilitesini korumakta ancak fren yapma performansını etkilememektedir. Bu durumda, SSP yolun yapışan kısmında baştan daha fazla fren yapılmasını sağlayacak ve araç dengesini öngörerek sürücünün direksiyon için en uygun açıyı elde etmesine yardımcı olmak üzere direksiyon sistemine tork uygulayacaktır. Bu tork frenlemenin başlamasından itibaren en fazla 100 ms içinde gönderilmekte olup, tavsiye edilen açı 80 dereceye kadar olabilmektedir.
Bu otomatik bir direksiyon grubu değildir, çünkü sürücü direksiyon ayar değerine riayet etmemeyi seçebilir, bu durumda frenleme sistemi stabiliteye öncelik veren klasik stratejiye dönüş yapar. Sonuç olarak, bu sistem, aracın stabilitesi sağlanırken, koşullara bağlı olarak %4 ila %10 arasında değişen durma mesafesi kazanılmasına yol açmaktadır. Henüz çok yaygın kullanılmamaktadır ve bu segmentteki bir araçta ilk kez uygulanmıştır.