Yapacak bir şey yok ben çağırdım seni ama :D:D:D
Printable View
bak ben olmayınca olmuyo işte abi :) tadı cıkmaz sizi kovalamazsam :) :) :)
arkadaşlar kusura bakmayın bişey sorabilirmiyim?
s3 dv takıyorsunuz neden?araçta ne problemi oluyor?
bende 1.4 tfsi var.alakamız yok fakat benim aracım yarım gaz ve üzerinde ama dip gaz değil ufak ufak kesintiler yapıp gelir gibi oluyor.acaba bendedemi dv problemi var.
aracım bazen arıza yakıyor ama genelde araca yük bindiğinde yapıyor.mesela 16 jantlarım varken arıza yoktu,18 e geçtim uzun yolda yaktı.bazen basınca yakıyordu 18 lerle yakmamaya başladı.vagcomdan siliyordum.sonra bi gün aracım yüklüydü 4 kişi vardık içinde.3.viteste alt devirden gazlayınca direk yandı.arızada şunu diyor;
1 Fault Found
000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
P0299 - 000 - - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 8
Mileage: 26320 km
Time Indication: 0
Date: 2011.01.29
Time: 12:34:55
Freeze Frame
RPM: 4515 /min
Load: 79.6 %
Speed: 101.0 km/h
Temperature: 88.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 880.0 mbar
Voltage: 14.097 V
bizim araçlarda oem valve oldukca basıt yazılımdan sonra dayanmıyor ,gercı normaldede dayanmıyor o yuzden yazılımdan sonra değiştiriyoruz kesıklık yapıyorsa valve kontroluyle ıse baslayabılırsın baska sebeplerde olabılır tabıykı ama valveden olmadıgını bılıp baska yerlere yonelebılırsın arac pek tanımadıgım bı arac bızım grupdan olsa daha fazla yardımcı olabılırım selamlar
orijinal dvin diyaframı yazılım sonrasında yırtılıyor.bu sebepten dolayı s3 dv in diyaframını takılıyorki saha dayanıklı olsun..
kesiklik oluyormu sizdede?aracımda yazılım varken birşey yoktu.fakat sonra tekrar ayarlandı stage 2 yazılıma geçince bu problem başladı. forge dv 400 lira.s3 dv bana uyarmı acaba o kaç lira?dv ye ankarada kim bakar sağlammı değilmi?bazen dip gaz yaptığımda 2 de 50-60 tan basarken sanki araç gaza basıp bırakır gibi çaf çuf edip gidiyor.ama aslında gazı bırakmıyorum.
onur_26, P0299 almışsın. Turbo mapteki basıncı basamıyor anlamına geliyor. DV kaçırıyor olabilir, bunu yapar evet. Ama sürekli olarak yapıyorsa önce yazılıma müdahele ettir derim. P0299 un sürekli oluşması turbonun zarar gördüğüne işaret olabilir.
Vag-Com'dan DV'e ulaşıp ordan Part Number'ı okursan iyi olur belki sende zaten S3 DV vardır. Tabi Rosstech'in ekipmanını kullandığını varsayıyorum.
Bu arada Absolute Pressure' da düşük okumuş oldukça.. Ayağın gazdayken mi yoksa motor kompresördeyken mi yaktı bu önemli. Eğer ayağın gazdayken yaktıysa ki Load'a göre öyle duruyor, çok düşük çıkmış. Turbo etrafındaki boru tesisatını ve waste-gate i de kontrol etmen gerekir. Belki borularda kaçak, yerinden çıkma gibi birşeyler olmuştur. MAP sensörün de yanlış okuyor/arızalı olabilir.
Herşeye baktın ve turbonun sağlam olduğundan %100 eminsen yazılımın bastığı basınç fazla geliyordur diyecem ama ayak gazdayken Abs. Pres. yine bu kadar düşmemesi lazım.
1.4 tfsi lar twin charge mıydı? Ben salt turboluya göre yazdım. O devirlerde SC devrede ise beni aşar :)
Peugeot 207 RC 1.6 THP 2009 Model 36.500 TL Sahibinden satılık ikinci el Siyah renk
Arkadaşlar ben satıyorum aracımı. Araç orada yazıldığı gibidir. Eş dost RC arayan olursa görüşebiliriz.:)
Levent hayırdır dostum ?:(
İmzanda R56 JCW yazıyor sen de Kıvanç gibi terfi mi ettin yoksa ?:D:D
Stelio yazdığım posta cevap yazmış;
[quote author=salex link=topic=9748.msg114879#msg114879 date=1303736860]
Hey Oz!
So far we have tested all of the above and they seem to work very well.
Both upgraded pistons and connecting rods are very durable. Enough to take
the THP engine to over 300bhp.
Bare in mind that aftermarket connecting rods need additional machining to fit on stock pistons because of a difference they have at the piston pin. Stock rods have inclined faces at the piston pin whereas aftermarket rods have parallel faces.
There is another type of connecting rods we have found to match our engines, but
it is still a bit of a mystery as to how they will fit and how many further modifications will
be necessary. I will have more information on that within the next month.
[/quote]
Adamşlar turboyu yaptılar kaşıntı tuttu tabii şimdi piston kol olayına el attılar hayırlısı olsun ;:P
Özgür abim, yok o kardeşimin :) Bende bir R53 sahibi olayım diyorum artık kısmet olursa:) Ama RC'nin yeri çok ayrı... Bu kadar konfor, donanım, geniş konsol, Koltukları fiyat-performans kriterleri unutulmazdı...Hayatımda hiçbir zaman unutmayacağım bir araba. Çok temiz baktım üstüne titredim. Ben parça takmaya bile kıyamadım açıkçası.Biryerine birşey olur diye çok korktum çünkü o kadar teknik bilgimde yoktu :D. Onun yerine temiz bakayım dedim. Umarım değerini bilecek bir arkadaşımıza gider...
kıvanç nerelerde ya memnunmu acep jcw den
hayırlı olsn :) Bu da videon :)
YouTube - 207 RC vs Polo GTI 1.4 TSI
RC ye maşAllah.. Yani kaç boy hızlanmış oldu şimdi ? Bir de tork ne çıktı, dyno sheet var mı kanka..?
Bitik debriyajla anca bu kadar oldu kanka :D Suan serviste aslan baskı balata değişiyor. Dynoya sıcak bakmıyorum ben, en iyisi yol dynosu ;) videodan da görüldügü üzere 9-10boy kadar hızlandı şuan..Ama güzel olan tarafı çok homojen oldu yazılım, alt - üst dolu dolu çeviriyor kesintisiz.. özellikle 3-4-5 inanılmaz oldu :D Naman Deniz test etti, yazar izlenimlerini birazdan..
Yok mu stock RC :D:D:D onlarla deneyin de ona göre bakalım sonuca..
60-200 9-10 boy oynaması lazım.Bir de anladağım kadarı ile Fmic uptade yapmadan yazılım yapmışsınız yada s3 DV ???Öyle ise gayet başarılı..
boosterperformance.com'da örnek dyno var sanırım.
Araba bence gayet iyi gidiyor. Her devri güzel çeviriyor ben kullandığım süre boyunca en ufak bir sıkıntıya rastlamadım. Agresif bir map değil ancak oldukça iddialı bir performans artışı sağlıyor.
Bendeki sorunlu map e kıyasla altdevirleri benden daha iyi, dip gazda 2500 gibi turboya peak attırıyor gibi geldi. Üst devirlerde de herhangi bir kasılma çevirememe durumu yok, gerçi 5'i deneyecek boş trafik yakalayamadım ama 4 bile oldukça iyiydi. Gaz tepkileri çok çok kısalmış, mekanik kelebekli atmosferik gibi alıyor gazı. Ama tabi bendeki yazılım gibi 4bin de kudurma gibi bir hareketi de yok. Sanki bir gıdım daha da performans alınabilir hissi uyandırdı ama o zaman da stabilite dağılır muhtemelen.
Kullandığım rc ler arasında ve denediğim map'ler arasında ki 30'u bulmuştur bence stabil olup ta en yüksek performansı veren bu. Belki bakır veya gümüş bujiyle üst devirler daha da desteklenebilir. Bu Platinum/Iridium bujilşer bence limitte.
arkadaşlar 207 için 60 lık iskender düz boru sizce ikinci elde ne eder :)
İşte o nasıl olucak bilemiyorum. :( Şu aralar nefes alamaz vaziyetteyim. Lastik inik şişiriverin diyecek kafa dahi kalmadı.
Bu arada bugün lamba yaktı yakıt bitti diye yakar yakmaz 25TL'lik yakıt aldım tam çeyreğe gelsin diye.. Yol bilgisayarı 180 km gidersin bunla dedi :) Stock map in ekonomikliği inanılmaz :D 200'lük bundan da az yakıyor diyor Psa..
arkadaşlar merhaba bu sabah garip bişey geldi başıma,sabah aracımı calıstırdım (aracım 2007 207 gt ve alalı daha 1 ay oldu) sıkıntı yok biraz calıstı yola cıktım araba ısındı sogukken asla basmam cünkü,kırmızı ısıkta durdum birinci vites basiyim dedim ama turbo yoktu yani basmadı sanki 50 hp gibiydi araba birinci vites bitmedi yani öyle diyebilirim...sonra eve dönene kadar bir kaç kere daha yokladım evde kimse yok canım sıkıldı çok,işe geldim biraz önce ama aklım arabada kaldı...sizce ne olmus olabilir basına böyle bişey gelen varmı yardımlarınızı bekliyorum (abu arada arıza ışığı hiç yakmadı)
Geçmiş olsun. Hiç böyle birşeyle karşılaşmadım ama Naman nickli deniz abiye bir mesaj at istersen o yardımcı olabilir. Umarım kötü birşey yoktur seni iyi anliyabiliyorum acaba noldu hissi çok gıcık birşey:(