Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
[......................
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
mesela abi
http://superchips.co.uk/curves/RCZ%2...P%20200bhp.pdf
5 bg alınmış yani dizel gibi alt devirlerde tork gelmiş sadece
rcz in oranları çok kısa ve vites attığında 5000 devir civarına düşse orjinal rcz i geçemeyecek bu araç ?
selam arkadaşlar uzun zamandır takip ediyorum sayfayı kısmet bugüneymiş üye olmak 207 gt sahibiyim 1 yıldır keyfli sohbetler.
bildiğim kadarı ile superchips gibi firmalar oldukça soft yazılımlarla çalışmakta, sonuç olarak bölgesel atmosfer şartları (basınç, ortalama sıcaklık vb..) değişiklik göstermekte ve bu firmalar tüm dünyaya ürün pazarlamakta, dolayısı ile kullanıcılardan gelebilecek sıkıntılar özellikle araçlarında oluşabilecek mekanik hasarlar hem şirket ismini kötülemekte hemde açılabilecek dava vb durumlarda şirket zararına gitmekte. araca özel bir yazılım değil, seri üretim bir parça gibi düşünebiliriz. artık chipteki yazılımı neye göre yapıyorlar bilmiyorum ama tahminimce standart ortalama hava şartları ve stock araç setupları için.
fakat yapılabilecek özel remap'ler araç setup'ına göre hava şartlarına göre, benzin kalitesine göre vb şartlara göre özel düzenlenmekte olup sınırlar oldukça zorlanabilrmektedir, seri üretime göre kıyasala tabikide.
yani sonuç olarak kişisel setuplara göre yapılan remaplerle kıyasla superchips vb firmalar çok daha soft kalıyor.
özel bir yazılım yapılarak dahada üst seviyelerde performans sağlanabilir düşüncesindeyim.
göndermiş olduğun dyno sheet'de 200'lük motor standartta 227 bhp olarak görünüyor. varmı arkadaslar tanıdık stock dynoya cıkmış 200'lük RCZ? veriler doğrumu acaba? superchips'le 233hp görünüyor. 200lük motoru düz 200 desek 33hp güç artışı sağlanmış ama 227 dersek dedğin gibi 5hp komik duruyorhava filtresi taksan alırsın o gücü :P :P
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
s3 dump valve ile forge dump valve arasındaki fark nedir ? birde bunların adaptörü veya içi gibi parçaları var açıkçası kafamı çok kurcaladı bu konu, hangisini kullanmalıyız? maliyet açısından hangisi uygun olur ?
[QUOTE=buraktelek;6604763]s3 dump valve ile forge dump valve arasındaki fark nedir ? birde bunların adaptörü veya içi gibi parçaları var açıkçası kafamı çok kurcaladı bu konu, hangisini kullanmalıyız? maliyet açısından hangisi uygun olur ?[/QUTE]
forgenın 2 tıpı var adaptor gıbı olan pek işe yaramıyor ben s3 kulalnıyorum ıc mekanızma değiştirilip takılıabiliyor zaten sokunce bızımkının dandıklıgını goruyorsun ben s3 öneririm
''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN
1000 km kullandım heralde en fazla s3 dumpvalve hiçbir skıntı yok
tamamen ses için değişikliktir. 100 tl ye vericem maksat birinin işi görülsün,audi şenyıldızlardan almıştım ( nihat abimden forge'u aldım)
by SARIBEKİROĞLU
FLORYA REDLİNE OTO
LOWRİDER CUSTOMS DESİNG FLORYA
Ismail kardeşime 300km yol yapmamış port polıshlı jcw manıfoldu ve forge ses kıtı ve hortumlarıyla bırlıkte dumpvalve kıtını satmış bulunmaktayım,hayırlı olsun kardeşim iyi günlerde kullan hayrını gör207'ciler sağa çekilin
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)