Ayrıca;
ön tampondaki siyah plastik kısımlarla ızgaranın olduğu kısım komple 250 liraymış serviste, tampondan ayrı olarak değiştirilebiliyor..
belki lazım olur birine![]()
Ayrıca;
ön tampondaki siyah plastik kısımlarla ızgaranın olduğu kısım komple 250 liraymış serviste, tampondan ayrı olarak değiştirilebiliyor..
belki lazım olur birine![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Merhaba,
Yazıyı tam olarak okudunuz mu bilmiyorum, fakat tur zamanlarında bir değişiklik olmamış
İlk turlar
1:47.8
1:46.6
1:46.4
Hafifletildikten sonraki turlar
1:46.4
1:46.5
Aslında en önemli noktadan kimse bahsetmemiş..Hafifletmekle aracın dengesini bozduk demiş.
"But it wasn't set up properly. It wasn't set up at all. Just as power is nothing without control, so lightweightness is nothing without finesse. Motorsport is an exact science and we are amateurs. Crash diets don't work, kids."
İki sebep yüzünden olduğunu söylemişler, birincisi, arabanın dengesinin bozulduğu, kaygan durumlarda daha kötü hale geldiği, ikincisi de; lastiklerin ıslak zemin performansının çok iyi olmadığı.
first, that by tearing so much weight out of the back, we unbalanced the 207, losing a bit of grip, a problem exacerbated by the slippery conditions. Second, and more importantly, he didn't rate the wet performance of the tyres on our lightweight wheels - P-Zeroes
Arabayı hafifletmek drag ve roll da garanti işe yarar. İşin içine viraj girdi mi etkenler çok fazla artıyor.
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)