User Tag List

Sayfa 266/1195 İlkİlk ... 166216256264265266267268276316366766 ... SonSon
22691 sonuçtan 5.036 ile 5.054 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #5036
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı katakunti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    DV içindeki yuvarlak plastik şeyden bahsediyosunuz değil mi?

    Araç garantide değil yetkili servise götürdüm bilgisayarda herhangi birşey bulamadılar bana hemen bir felalaket senaryosu hazırladılar motor sıfırlanacak bende tabi dedim hemen terkettim servisi işin kolayı bu maalesef..

    Ki 207 ile ilgili 2-3 forum gezdim benim yaşadığım sorunlara benzer sorunlar yaşayıp motor+kapak yaptırıp sıkıntısı giderilmeyen birisinide gördüm..

    Yani benim anlamadığım nokta araçta duman atma yok yağ eksilme yok aracın gidişinde turbo devreden çıkmadığı sürece hiçbir eksik yok araç tekliyor sallantı yapıyor diye motor komple değişmeli demek doğru mudur..Arızayı bulamadılar kısaca ama ben bu konu üzerinde uğraşmaya devam edecem..

    Eğer olumlu bir sonuca ulaşırsam burdan sıkıntının çözümünüde paylaşacağım...

    Birkez daha buradan gergi ile ilgili paylaşımı yapanlara (Sıkıntılardan biride bu gürültülü çalışmaydı) teşekkürü bir borç bilirim.

    Sente atlama sıkıntısıyla ilgili bu olay meydana geldiğinde arıza ışığı yanar mı benim aracımda arıza ışığı yanmıyor...Daha önce başına gelenler bilgi verirse sevinirim. Herkese keyifli sürüşler ***** ben şu anda pek keyifli süremiyorum

    Edit:Birde bizim araçlarda güncellenen tüm parçaları görebileceğimiz bir site var mıdır..İşte Debriyaj kiti güncellenmiş,Gergi güncellenmiş vb..
    Aracınızı mutlaka bir PPS cihazına bağlatmanız lazım.. her arıza lamba yakmaz ama hafızada kalır..

    Motor+kapak yapılan GT Türkiye'de 2. bir tane yoksa şu an bizde.. O araçta çok basit bir P2263 turbo performans hatasından dolayı sorun oluşmuş. Ancak Turbo haricinde heryeri yapılmış çok popüler bir özel servis tarafından. Hatta abuk subuk denemelerle(ısı kalkanları sökük turboya yazılımla cont 1.5 bastırıp 6000 devir basmak gibi) haşat etmişler motoru. En sonunda işin içinden çıkamayıp hata örtbas etme amacıyla wastegate i sabitleyip teslim etmişler..
    Şu an bir parça bekliyor.. Daha doğrusu Fransa ile Almanya'nın kavgasının bitmesini bekliyoruz
    Bu araç size örnek teşkil etmesin. Bundan dolayı moralinizi de bozmayın.

    Sente atlama hikayesi ilk çıkan GT'lere özgü.. 2006 yılı üretimlerinde filan var..

  2. #5037
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızı mutlaka bir PPS cihazına bağlatmanız lazım.. her arıza lamba yakmaz ama hafızada kalır..

    Motor+kapak yapılan GT Türkiye'de 2. bir tane yoksa şu an bizde.. O araçta çok basit bir P2263 turbo performans hatasından dolayı sorun oluşmuş. Ancak Turbo haricinde heryeri yapılmış çok popüler bir özel servis tarafından. Hatta abuk subuk denemelerle(ısı kalkanları sökük turboya yazılımla cont 1.5 bastırıp 6000 devir basmak gibi) haşat etmişler motoru. En sonunda işin içinden çıkamayıp hata örtbas etme amacıyla wastegate i sabitleyip teslim etmişler..
    Şu an bir parça bekliyor.. Daha doğrusu Fransa ile Almanya'nın kavgasının bitmesini bekliyoruz
    Bu araç size örnek teşkil etmesin. Bundan dolayı moralinizi de bozmayın.

    Sente atlama hikayesi ilk çıkan GT'lere özgü.. 2006 yılı üretimlerinde filan var..
    adanadada bir gt yağ eksilttiği için kapak motor açıldı...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  3. #5038

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınızı mutlaka bir PPS cihazına bağlatmanız lazım.. her arıza lamba yakmaz ama hafızada kalır..

    Motor+kapak yapılan GT Türkiye'de 2. bir tane yoksa şu an bizde.. O araçta çok basit bir P2263 turbo performans hatasından dolayı sorun oluşmuş. Ancak Turbo haricinde heryeri yapılmış çok popüler bir özel servis tarafından. Hatta abuk subuk denemelerle(ısı kalkanları sökük turboya yazılımla cont 1.5 bastırıp 6000 devir basmak gibi) haşat etmişler motoru. En sonunda işin içinden çıkamayıp hata örtbas etme amacıyla wastegate i sabitleyip teslim etmişler..
    Şu an bir parça bekliyor.. Daha doğrusu Fransa ile Almanya'nın kavgasının bitmesini bekliyoruz
    Bu araç size örnek teşkil etmesin. Bundan dolayı moralinizi de bozmayın.

    Sente atlama hikayesi ilk çıkan GT'lere özgü.. 2006 yılı üretimlerinde filan var..
    Naman hocam bu PPS cihazı peugeot yetkili servislerindeki cihaz değil mi sırf bunun için yetkili servise götürüp ücretini verip bilgisayara bağlanmasını istedim arıza kaydı bulamadılar..Mekanik bir arıza olduğunu kompresyona girmediğini felan söylediler ve sonunda uzunca bir motor yenileme listesi sundular..

    Benim aracımda 2007 mart çıkışlı GT bu sente atlamanın rastlandığı model maalesef..

    Naman hocam sende yetkili servissin yanlış hatırlamıyorsam Turbo basınç değerlerini yetkili servisler ölçebiliyor mu eğer ölçemiyorsa bu değerlere nerede baktırabilirim Turbocularda olur mu bu iş için gerekli aletler..

    Ayrıca bu silindilerin kompresyon değerleride ölçtürülüyormuş bunuda deneyecem olması gereken değerler nelerdir daha önce tecrübesi olan var mı?

    *Ayrıca bu sabah özellikle sakin kullandım arabayı bir problem yaşamadım turbonun basıncı tam dolduğu zaman sanırım problem yaşıyorum dipgaz yaptığım zaman yani..Rölantideki titreme motorun sallanması devam ediyor ama...

    O araca beklenen parça nedir acaba daha doğrusu ondaki esas arıza nedir?

    Edit:Intercoolerdaki bir delik vb. bir sorun hava kaçırmaya yada turbonun dengesiz çalışmasına neden olur mu?

  4. #5039
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı katakunti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Naman hocam bu PPS cihazı peugeot yetkili servislerindeki cihaz değil mi sırf bunun için yetkili servise götürüp ücretini verip bilgisayara bağlanmasını istedim arıza kaydı bulamadılar..Mekanik bir arıza olduğunu kompresyona girmediğini felan söylediler ve sonunda uzunca bir motor yenileme listesi sundular..

    Benim aracımda 2007 mart çıkışlı GT bu sente atlamanın rastlandığı model maalesef..

    Naman hocam sende yetkili servissin yanlış hatırlamıyorsam Turbo basınç değerlerini yetkili servisler ölçebiliyor mu eğer ölçemiyorsa bu değerlere nerede baktırabilirim Turbocularda olur mu bu iş için gerekli aletler..

    Ayrıca bu silindilerin kompresyon değerleride ölçtürülüyormuş bunuda deneyecem olması gereken değerler nelerdir daha önce tecrübesi olan var mı?

    *Ayrıca bu sabah özellikle sakin kullandım arabayı bir problem yaşamadım turbonun basıncı tam dolduğu zaman sanırım problem yaşıyorum dipgaz yaptığım zaman yani..Rölantideki titreme motorun sallanması devam ediyor ama...

    O araca beklenen parça nedir acaba daha doğrusu ondaki esas arıza nedir?

    Edit:Intercoolerdaki bir delik vb. bir sorun hava kaçırmaya yada turbonun dengesiz çalışmasına neden olur mu?
    Evet, o cihaz. Ve yine bu cihazla canlı yayın tüm değerleri okutabilirsin. Cihaz okuduğu değerin hemen altında olması gereken değeri de gösteriyor. Aradaki makas anlaşılıyor yani.

    Rölantide sallanma olduğunu ya şimdi söylüyorsun ya da ben atlamışım Bujiler kontrol edildi mi? Ve de bobinler tabi.. Bence tüm bujileri değiştir. Bujilerin orjinal speclerinde olması çok önemli..

    Aracın hikayesinde dediğim gibi basit bir turbo performans hatası vardı ve en önemlisi garantilik bir arıza idi. Ama çok popüler özel servis motora ciddi zararlar verdiğinden ve toplama sırasında çeşitli hatalar yapıldığından, yanlış şekilde yanlış maplerle deneme yanılmalarla zararın seviyesi tavan yaptırıldığından şu an motorun kendiyle uğraşmaktayız. Aracın vvt sini devre dışı bırakınca araba kendine gelir vaziyette. Bu, yanlış işlemlerin sonucu..
    Öte yandan şu an parça değil bir tür know-how bekliyor. Çünkü bu araçla uğraşırken 6 pinli olması gereken bir kablonun 5 pinli olduğu farkedildi. Sipariş çektik gelen de 5 pinli geldi. Tüm tasarım kağıtlarında, elektrik şemalarında vb. 6'sı da kullanılan 6 pinli bir kablo gözüküyor. Almanya'ya ilettik onlar da 6pin dedi. Bnm kendi aracıma baktık EP6DT'li 308CC'ye baktık bizde de 5 pinli.. Fransa diyorki hayır 5 pinli.. Almanya diyorki ulan motoru biz yaptık; 6 pinli..
    Anlaşmalarını bekliyoruz
    Oksijen sondasıyla ilgili bir kablo olduğu aklımda kalmış, neyin kablosuydu tam olarak hatırlayamadım şimdi.

  5. #5040

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rölantide sallanma olduğunu ya şimdi söylüyorsun ya da ben atlamışım Bujiler kontrol edildi mi? Ve de bobinler tabi.. Bence tüm bujileri değiştir. Bujilerin orjinal speclerinde olması çok önemli..
    Evet bujiler ve bobinler kontrol edildi problem yok bujileri orjinal ve yeni alındı..

    Bu arkadaş oksijen sondası kablosuyla alakalı birşey yüzünden ve bunun yanlış tespit edilmesinden dolayı bu kadar uğraşıyor yani doğru mu anladım...

  6. #5041
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Problemlerden biri de bu evet.

  7. #5042

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracın hikayesinde dediğim gibi basit bir turbo performans hatası vardı ve en önemlisi garantilik bir arıza idi. Ama çok popüler özel servis motora ciddi zararlar verdiğinden ve toplama sırasında çeşitli hatalar yapıldığından, yanlış şekilde yanlış maplerle deneme yanılmalarla zararın seviyesi tavan yaptırıldığından şu an motorun kendiyle uğraşmaktayız. Aracın vvt sini devre dışı bırakınca araba kendine gelir vaziyette. Bu, yanlış işlemlerin sonucu..
    Aslında tam oalrak öyle değil. O araç aşırı yakıt ve yağ tüketimine ek olarak performans düşüşünden dolayı o populer servise gitti. Onlarda kapağı kontrol edelim diye açıp sekmandı yataktı vs vs diye devam etmişler. Herşey bitip motor toplandıktan sonra performans düşmesinde herhangibir değişim olmadığı içinde sorunu araştırmaya başlamışlar. Avans sorunu olduğunu keşfettikleri zaman 'sahibininde rızası ile' avans haritasını değiştirip avans vermeye çalışmışlar. Çözüm olmayınca boost u arttırıp güç kaybını oradan telafi etmeye kalkmışlar. "Üstün fransız teknolojisine" sahip Pejonun ultra süper ECU su boost u range dışında görünce arıza lambasını yakıp p2263 ü vermeye başlamış. Sonrasını siz daha iyi biliyorsunuz zaten.. Allahtan avans verildiği durumda lamba bir şekilde sönüpte +14 derece avans verilmiş arabada overboost turbo basıncı ile bir taraflarını kırmamış. Tabi tamam kırmamış ama piston kolunu falan eğmişte olabilir.. Tamamen muamma..

    Üstün fransız teknolojisi ile alman asıllı motordan ve hepsinden daha üstün Türk dehası birleşince böyle durumlar oluşabiliyor.. Tofaş rulez..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  8. #5043

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşin trajik kısmı o arabanın bu forum vasıtası ile alınmış olması. Arabayı satan şeref fukarası ve bu forumda üye olan kankası arabanın hiçbir hatası veya kusurunun olmadığını ifade etmesi ile şehirlerarası pazarlık edilip araba satın alındı. Ondan sonrası daha da içler acısı ama o kısmında arabanın yeni sahibininde ihmali olduğu için o konuya girmek istemiyorum.
    Beni nedenmi ilgilendiriyor? O arabanın alınmasına ben vesile olmuştum. İlanını ben gördüm ve yıllardır arkadaşım olan birine "bak böyle bir araba var temiz diyorlar ilgileniyorsan bi bak istersen" demiştim.. Kalan süreçte ben işin içerisinde değilim ama genede arkadaşımın dolandırılmasında ilk çıkış noktası olarak kendimi sorumlu hissettiğim için rahatsızım. Bir daha da kendi arabam için bile olsa ön ayak olursam tospağa böceği olayım.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  9. #5044
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araç hangi araç plakası nedir?Merak ettim..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #5045

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Plaka işini gerekirse sahibi açıklar. O bana düşmez. Ancak geçen yıl Çanakkale'den satın alındı diyebilirim..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  11. #5046
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    o araba en başında geldiğinde 130 hp idi zaten ilk alındığında, basit bir turbo arızası gibi değildi.
    neyse tamir ediliyorsa hayırlısı olsun
    Built to fall....

  12. #5047
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5-6 pin olayını anlamadım şimdi fazla pin neyle ne arası bağlantı?
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  13. #5048
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o araba en başında geldiğinde 130 hp idi zaten ilk alındığında, basit bir turbo arızası gibi değildi.
    neyse tamir ediliyorsa hayırlısı olsun
    Olayı kısaca dinlemiştim burada da okumuş olduk ama

    Araç geldiğinde 130 hp

    Çıktığında 130 hp ya da neyse düşük güç problemi var

    Çözüm önerisi olarak benzin ya da tiner önerilmiş

    Bir yanlışlık yok mu bu işte?

  14. #5049
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    valla o kadarını biliyorum ben
    inşallah yapılır demekten fazlası düşmüyor bana
    Built to fall....

  15. #5050
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında tam oalrak öyle değil. O araç aşırı yakıt ve yağ tüketimine ek olarak performans düşüşünden dolayı o populer servise gitti. Onlarda kapağı kontrol edelim diye açıp sekmandı yataktı vs vs diye devam etmişler. Herşey bitip motor toplandıktan sonra performans düşmesinde herhangibir değişim olmadığı içinde sorunu araştırmaya başlamışlar. Avans sorunu olduğunu keşfettikleri zaman 'sahibininde rızası ile' avans haritasını değiştirip avans vermeye çalışmışlar. Çözüm olmayınca boost u arttırıp güç kaybını oradan telafi etmeye kalkmışlar. "Üstün fransız teknolojisine" sahip Pejonun ultra süper ECU su boost u range dışında görünce arıza lambasını yakıp p2263 ü vermeye başlamış. Sonrasını siz daha iyi biliyorsunuz zaten.. Allahtan avans verildiği durumda lamba bir şekilde sönüpte +14 derece avans verilmiş arabada overboost turbo basıncı ile bir taraflarını kırmamış. Tabi tamam kırmamış ama piston kolunu falan eğmişte olabilir.. Tamamen muamma..

    Üstün fransız teknolojisi ile alman asıllı motordan ve hepsinden daha üstün Türk dehası birleşince böyle durumlar oluşabiliyor.. Tofaş rulez..

    Hmm o zaman benim aklımda yanlış kalmış.. Bende "Herşey önce bir P2263 ile başladı" şeklinde kalmış.

  16. #5051
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaç bg üretiyor bilmiyorum ama araç sahibinin dediğine göre vvt yi sabite çevirince hiç olmadığı kadar iyi gittiği yönünde bir yorum getirdi ki o sırada arabayı o haliyle ben kullanıyordum, sağ koltuktan anladı.

    Arabanın şu an tüm yazılımları BSI'ler dahil stock a çevrildi. Herhangi bir arıza lambası yakamıyoruz ki yakabilelim diye arabayı özellikle benle yolluyolar teste Öte yandan en son yine aklımda kalan diyim avans derecelerinde de bir anormallik yoktu. Turbo da basması gerektiği kadar basabiliyordu.

    Ama şurası kesin vvt kısmı tamamen popüler servisin yaptığı muhtemelen dış işçiliğin hatası.. Yanıklar da aynen. vvt dişlisinin senkronu ile ilgili toplarken çok sık yapılan bir hata yapılmış. Bu bilgiyi de araç sahibi Güney Afrika forumlarından birinde buldu. Öte yandan Peugeot ve Popaş araç ile ilgilenmeye başladı tekrardan.. vvt iptalken alt devirler biraz geberik kalması kaydıyla araç çok rahat 180-190kms lere çıkabilir durumda.. Devamı da gelirdi elbet ama sıkışık trafikte sadece fark var mı testine çıkmıştık.

    Çanakkale'li arkadaş ta bütün fantezilerini gerçekleştirmiş araçta. Korusun diye de bobinlerin üstüne nazar boncukları yapıştırmış

    Son 10-15 gündür aracı pek takip edemediğimi de belirtmeliyim.

  17. #5052

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaç bg üretiyor bilmiyorum ama araç sahibinin dediğine göre vvt yi sabite çevirince hiç olmadığı kadar iyi gittiği yönünde bir yorum getirdi ki o sırada arabayı o haliyle ben kullanıyordum, sağ koltuktan anladı.
    O arabanın sahibi manyak. Sağ koltukta oturup araba şu an şu kadar HP deyipte dyno da sonucunu küsuratına kadar bilen başka adam tanımıyorum. Ben olsam sizin yerinizde o konuda onunla iddiaya girmezdim.. En azından artık girmem..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  18. #5053
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konusuna çok hakim olduğu konusunda hemfikirim

  19. #5054

    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    79
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Ama şurası kesin vvt kısmı tamamen popüler servisin yaptığı muhtemelen dış işçiliğin hatası.. Yanıklar da aynen. vvt dişlisinin senkronu ile ilgili toplarken çok sık yapılan bir hata yapılmış. Bu bilgiyi de araç sahibi Güney Afrika forumlarından birinde buldu. Öte yandan Peugeot ve Popaş araç ile ilgilenmeye başladı tekrardan.. vvt iptalken alt devirler biraz geberik kalması kaydıyla araç çok rahat 180-190kms lere çıkabilir durumda.. Devamı da gelirdi elbet ama sıkışık trafikte sadece fark var mı testine çıkmıştık.
    Hocam bu VVT dediğiniz ne oluyor acaba ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •