User Tag List

Sayfa 292/1195 İlkİlk ... 192242282290291292293294302342392792 ... SonSon
22691 sonuçtan 5.530 ile 5.548 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #5530
    RC_MAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    Turkiye/istanbul
    Mesaj
    132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zekky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapma abi canımı alma geceleri rüyama giriyor hayr olmaz diorm kendime unutmak istiyorum 18 ozları
    aracımı sattıgım için tek kapı modellerinede uygun olan cam rüzgarlıgı 3m karbon kaplama 100tl.
    yaklaşık 4000km kadar kullanılmış kat iptali düz boru performans açısından etkili parça 200 tl.
    resim eklemesini bilmedigim için üst resimdeki rüzgarlıgın kaplama yapılmış hali.

  2. #5531
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    yani siz şu anki setupta 95 oktan shell kullanıyorsunuz anladığım kadarıyla
    Valla kafama göre alıyorum o anki psikolojime göre
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #5532
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı karsiyakaliozi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bobinler uyarmı onlarda değişimek gerekirse masraflı olur
    Bobinler aynı abi daha önceden kontrol etmiştim onu

  4. #5533
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    95 oktanı hiç denedinizmi şu anki yazılımla?

    standart yazılım da dahi bazen 97 oktanla tekleme isteksiz devirlenme vs. olabiliyor

    bir kaç kere başıma geldi çünkü 95 ile hiç bir sorunum olmadı ama

    Antalyalogy'nin de arabası TR nin en dolu RC 'si maşallah o da daha önceki postlarında 95 ile 97 arasında birşey farkedemedim demişti

    onun aracında bile farketmiyorsa boşuna çakma 97 almaya gerek yok diye düşünüyorum
    Aklıma çok geldi alayım alayım diye ama pompa başında da hep unutuyorum Ama diğer yandan yazılımın ilk hali zaten 100 oktana göre ayarlı. Ondan düşülerek bu güne geldi.

    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu bujiler ile ben 25 bin yaptım ama 20 bındeyken arac patırdama yapıyordu. 5bin daha gidip değiştirdim kırılma catlama bişi yoktu fakat simsiyah olmuslardı fazlasıyla.
    Yazılımlar ateşleme problemi olasılığını çok arttırıyor.. Ama yazılımına göre de değişiyor durum.
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben ngk iridium buji buldum 207rc ye göre denemeye değermi? (orjinali iridium değil galiba)


    bende 7100kesicili yazılım var. muzaffer abi yazdı. 95 oktan alınca kesiklik yapıyor belli edecek şekilde. mümkün olan en dibe kadar bitirdim 97 oktan aldım. sadece 5500 civarında çok çok hafif bir kesikliği var okadar. başka sorun yok. ben opet 97 kullanıyorum
    NGK'nın ep6DTS'ler için yaptığı bujiler
    PLZKBR7A-G - Platinum Buji, 5960.G4 ref. no'lu standart orjinal buji.
    ILZKBR7A-8G - MC JCW'de kullanılan Iridium Buji.. ep6DTS lere de uyuyor.. Zannediyorum RCZ 200bg de de bu buji kullanılyor, gelse de görsek.

    Sendekiyle bizdekilerin farklı olması lazım yazılım olarak. Yanlış hatırlıyor olabilirim.

    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar kuzende sportium var vti 120hp likten. bugün yay takılırken aks sökülmüş, ordan yarım litre kadar şanzıman yağı boşaltmış. takan ustada bütün peugeot larda oluyor normal demiş. bu durum anormal geldi. sizin başınıza geldimi? ben biraz kıl adamım yay takacağım aldım fk -35mm lik. eğer bu durum normalse şanzıman yağı alacağım mobil1...
    Bütün Peugeot'lar bize gelmiyor demekki
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet evet ben kesinlikle fark göremedim..Ha şu da var belki mapper yanıbaşımızda olsa 97 ile biraz daha avans açılabilir deniyerek ama öyle bir imkanımız yok ben yakıtı sürekli shell de nalırım onların da 97 si anlamsız şekilde pahalı..

    Bu arada MaşAllah a teşekkürler...
    95 le denemek lazım..

  5. #5534
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sayfanın en altındaki post bizden birine mi ait acaba?

    Login

    [quote author=106S16 link=topic=8361.msg104938#msg104938 date=1295187111]
    info? there is no info about the porcelain break under the pictures. Whatever, i think we all trying to find the cause and the solution, so for sometime it will hard to find the info. My friends spark plug did broke too. here is the link of the forum, there is a picture of the spark plug.
    http://www.techturkey.com/forum/gene...ardim-289.html

    I ** looking for 207 RCR ( rallye) or 207 LW from peugeotsport site. But they are producing very similar hp to our engines ( 180 hp 280 NM ( they are using magnetti marelli ecu) ) So do you know any MCS racing around? What are they using?
    Şakır şakır ingilizce postlar kasmış aynı soruna orada da cevap aramış..[/QUOTE]

    Ewt FlyingFinish yazdıydı o mesajı

  6. #5535
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi yorgolar bı bız baska kurcalayan yok galıba bu kadar bu aracı en azından beyin fırtınası yapıyoruz
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  7. #5536
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    PO97 aldım.. Koşullar yeni bujiyle yaptığım ilk testle 1e1 aynı..

    Rölanti tırt.. İlk teste göre gazı daha geç alıyor pedal tepkimeleri daha zayıf.. Ama farkedebilmek için çok kısa mesafelik müsait bir yolu ezbere bilmek gerekiyor. Öyleki farketmek için otuz metre yeterli aslında.. Yoksa dışarıdan biri anlamaz.

    Devirlenme ilk iki vites hariç daha yavaş.. İlk iki viteste çok bir fark yok. Ama bu vitesleri 6500den yukarıda değiştirmiyorum. Zaten performans ta vermiyor. 2-3 arasındaki diferansiyelden..

    Sürekli hızlanmada 4 te 5500den itibaren devirlenme çok yavaşladı 6000 e bi gıdım kala kesmeye başladı.. 3te de 6500 de aynen..

    Tek vites hızlanmalarda 4 ve 5 te 5500den sonra çevirmekte zorlanmaya başlıyorlar..

    4 ve 5 te 6500'den yukarısını göremedim yokuş aşağı bile..

    bir de bir keresinde bi Passat CC beni kovalarken başıma gelmişti onu denedim:

    4'ün 5800-6100 arasına gelecek şekilde 5'ten vites ufalttım ve hiçbir şekilde vitese geçtikten sonra 6000'in altına düşene kadar devir çeviremedi. Passat kovalarken böyle birşey 5'in sonlarında başıma gelmişti. Oldukça dik yokuş aşağı sallanırken 7000 deyken gaz kesip 6400 gibi tekrar gaz vermiştim ve almamıştı, almadığı gibi hızla devir de kaybettiydi passatçı da korktuydu hatta önündeyken birden yavaşlayınca..Elfreni çektim sandı sanırım.. 7000 de ayağı gazdan çekince ciddi kompress oluyor aynını 5-4 yaparak simule etmeye çalıştım netekim oldu.. 5'in 7000'ini test edecek kadar yol müsait değildi..

    Yarın gayet sakin gidip bujilere bakıcaz ne kadar kararmışlar diye..

    Bu arada silindir susması ve buji kırılması gibi bir durum yok henüz.. yukarıdaki sonuçlar sadece bujinin niteliğini kaybettiğinin ilk göstergeleri..

    Testteki bujiler: 5960.G4 ref nolu orjinal bujiler.. NGK üretimi PLZKBR7A-G..

  8. #5537
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Forza 3 : RCZ

    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  9. #5538
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RCZ in bujilerinin Rc ye olup olmadığını ne zaman öğrenebiliriz ya da nasıl?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #5539
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  11. #5540
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kendi programım dahil 4 program kullandım. Kendimde turbo arabaya ( sonradan) yazarken başıma geldi. Yüksek basınç sebebiyle yapıyor. Ya daha düşük heat range de buji yada farklı dizayn. Bobin diye konuşuluyor. Neden bobin? Bobinin nesi yetmiyor? Bobinle alakası yok. Ben 1.5 bar basarken çok yapıyordu. Şu an 1.4 civarı, baya azaldı. Zaten bu sebeple aşağı çektik. Yazın kullandığım altı dolu, orta ve üsttü normale yakın programda hiç bir şeyle karşılaşmadım. Ki o programla ağustos ayında 40 derecede izmir pistinde belli aralıklarla üst üste 5 tur, aralıksız gazladım. Bir kere bile sıkıntı yapmadı.

  12. #5541

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    NGK'nın ep6DTS'ler için yaptığı bujiler
    PLZKBR7A-G - Platinum Buji, 5960.G4 ref. no'lu standart orjinal buji.
    5960.92 kodlu bujiyle en güncel 5960.G4 bujiyle arasındaki fark nedir acaba?

    numarası - kodu farklımı?

  13. #5542
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RCZ in bujilerinin Rc ye olup olmadığını ne zaman öğrenebiliriz ya da nasıl?
    özgür bence olur ama nasıl olur mini jcw gibi olursa sıkıntılı bobınler uyumluymus denız oyle soyledı
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  14. #5543
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RCZ nin ateşleme buji kodu : 5960 L5
    ateşleme bobin kodu: 5970 91

    RC nin ateşleme buji kodu: 5960 G4
    ateşleme bobin kodu: 5970 91

    bobinlerde bi farklılık yok bujiler alınıp kullanılabilir herhalde...

  15. #5544
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5960.92 kodlu bujiyle en güncel 5960.G4 bujiyle arasındaki fark nedir acaba?

    numarası - kodu farklımı?
    Eski kodlu stokta varsa bakayım.. Şu an şirkette değilim..

  16. #5545
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün değştirdim bujileri öyle gözle görülür bir problem gözükmüyor.Ben içim rahat etsin diye değiştirdim Deniz in bahsettiği güncel bujiler ile..

    yolda biraz sıkıştırdım kesiklik gibi bir problem olmadı..Araç 12k da 20 k civarı bir daha değiştiririm..

    Yalnız RCZ in 1.6 THP200 ün motoruna baktınız mı bobinlerin yerleşimi çapraz şekilde RC ler gibi düz sırada değil emin misniz aynı olduklarına diyeceğim Erkay bakmış koduna aynı diyor?


    Henüz 207oc.com da da takan yok RCZ bujilerini
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  17. #5546

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgürün bujileri güncellendi.servisten giderken uğurladım,oda birazcık lastik yaktı

    BORKED

  18. #5547

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buda 200 hp lik rcz.denerken esp'yi kapatmayı unutmuşumyolda çok müsait değildi anca bukadar oldu

    BORKED

  19. #5548
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bro teşekkür ederim..Seyredenler MaşAllah ı eksik etmesin lütfen...
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •