User Tag List

Sayfa 332/1195 İlkİlk ... 232282322330331332333334342382432832 ... SonSon
22691 sonuçtan 6.290 ile 6.308 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #6290
    zekky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Mersin-Ankara
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    34 psi da tutuyorum ben. Ama 33.9 oldu mu ötüyor. 34 bile sert aslında bana.. Bnm havam 30-32 olur mevsimine göre..
    Bende aynen 34 basıyorum bikaç güne bi ötüyor yine şişiriyorum

  2. #6291
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben sensörü serviste yazılımla iptal ettirdim.Kafasına göre ötüp sinir ediyordu beni..34 e düşüreyim bari havaları..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #6292
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    naman ben dv kodunu almıştım benim kaçaktan süpheleniyorduk ya
    06H 145 710 D
    bu düzgün dv diye yazmıslar ben bi baktım benim aracımdaki dv zaten bundan.
    Bu zaten bizim de taktığımız DV.. 1350 mBar'a kadar bana göre sorunsuz çalışıyor.. 1400 ve üstü için bence içindeki yayı değiştirmek daha sert bir yay takmak gerekiyor.

  4. #6293

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 1940 mbar diyor pik.1200 lere kadar düşüyor kesiciye doğru.daha sert yayı nereden buluruz peki?benim arac stokken 1700 pik yapıyor ama sizin 207 lerde bu ayardır hatta daha fazladır benim turbom daha ufak

  5. #6294
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207 rc için en iyi sorunsuz sonuç alınan firma yada isim hangisidir arkadaşlar??

  6. #6295
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mustafa_yaman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 rc için en iyi sorunsuz sonuç alınan firma yada isim hangisidir arkadaşlar??
    hangi konuda :?

  7. #6296
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende 1940 mbar diyor pik.1200 lere kadar düşüyor kesiciye doğru.daha sert yayı nereden buluruz peki?benim arac stokken 1700 pik yapıyor ama sizin 207 lerde bu ayardır hatta daha fazladır benim turbom daha ufak
    Ufak bir detayı atladım.. Benim kastettiğim sadece Turbonun bastığı.. Sen sanırım Abs. Pressure dan bahsediyorsun ki buna atmosfer(~1000mBar) basıncı dahil..

    Ankara/Eskişehir'de olduğundan atmosfer 1000'nin altındadır..

  8. #6297

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar citroen ds3 için egzos sistemi süşünüyoruz. Fakat arıza ışığı yanma sorunu ile karşı karşıyayız.

    Yanıltıcı olarak nasıl bir çözüm yolu izlemeliyiz ? Yardımlarınızı bekliyoruzzzzz

  9. #6298
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit Kerim Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar citroen ds3 için egzos sistemi süşünüyoruz. Fakat arıza ışığı yanma sorunu ile karşı karşıyayız.

    Yanıltıcı olarak nasıl bir çözüm yolu izlemeliyiz ? Yardımlarınızı bekliyoruzzzzz
    Yaniltici ile kesin olarak iptal etme sansiniz yok.. Bir sure yanmasa da mutlaka yanacaktir sonradan.. Kesin olarak iptal etmeniz sadece yazilim ile mumkun olabilir bu konuda da yardimci olabilirim isterseniz..

  10. #6299
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi enteresan birşey söyleyeyim ben bu yanıltıcı ile ilgili..

    Hemen her ölçüde yanıltıcı denedim hiçbiri işe yaramadı. Tasarım değiştirdi kör tapa kullandık nafile. Sonra yazılımla işi çözdük. Ancak üşengeçliğimden yanıltıcıyı da sökmedim(ebat olarak ta en büyüğü idi). Yanıltıcı Sabitleme hatası, rezonans, ağırlığı vb. sebeplerden ötürü boş kat ın alt sondasının yeri koptu. Bunu da oradan çıkan egsoz gazının turbonun dışını kurum içinde bırakmasından anladık(önce turbo ayvayı yedi sandık ).
    Sondanın yeri tekrardan güzelce kaynaklandı hem içeriden hem dışarıdan ve sonda da yerine takıldı. Ben de bu arada arabadaki ateşleme sorunlarını incelemek üzere fabrika stock yazılıma döndüm.

    Bu şekilde yaklaşık 3000km yaptım ki bunun 1300 km si şehirlerarasıdır. Lamba yanmadı. Makineyle okutuyorum arıza görünmüyor. Normalde yazılım çözümünde sadece lamba yanmıyor ancak makinada sonda arızası görülüyordu.

    Şu an ne yanıltıcı ne de ecu da müdahele var.. Lamba yanmıyor hata çıkmıyor. He bu arada bu 3000 km içinde yarım depo 95 oktan altı olduğunu düşündüğüm berbat bir kurşunsuz benzin de geçti motordan.

  11. #6300

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet dostlar.. dp+yazılımdan sonra egsozu da aradan cıkarayım istiyorum karar veremedigim nokta 70lik dp'tan sonra cut-out mu yoksa 70lik düz orta+ 70lik varex son susturucu mu? cut-out maliyet acısından bir hayli ucuza geliyor fakat dptan sonra takılmasının handikapları nelerdir? kullanan arkadaslardan bizzat bilgi rica ediyorum.. Asırı ısınmadan dolayı flap motorunun sürekli arızalanması, direkt aracın altında konumlanmasından dolayı olusabilecek riskler vb..?? Sorunsuz güvenli birsey istedigim için cut-out konusunda cok celiskide kaldım.. İkna edilmeye ihtiyacım var

  12. #6301
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O değil de biz senin jantları doğrulttuk mu hiç? MİT ajanı olduğum için numaram gizli arayıp soramadım

  13. #6302
    mustafa_yaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İST
    Mesaj
    697
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi konuda :?
    pardon doğruya
    yazılım için sormustum

  14. #6303
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Buda bonus pug armam uçup gitmişti bende böyle bişi yaptım daha sonra peugeot sport yazısı ile amblemi yapacagım.

  15. #6304
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    T şeklindeki boru metal mi?

  16. #6305
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    T şeklindeki boru metal mi?
    evet cok hafif bi malzemeden. içi pürüzsüz. dışını bi ara elden gecırecegım boya atacagım.

  17. #6306
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Isınmıyor mu? Turboya çok yakın ısısı ona geçmiyor mu?

  18. #6307

    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    444
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jackal_JAZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dostlar.. dp+yazılımdan sonra egsozu da aradan cıkarayım istiyorum karar veremedigim nokta 70lik dp'tan sonra cut-out mu yoksa 70lik düz orta+ 70lik varex son susturucu mu? cut-out maliyet acısından bir hayli ucuza geliyor fakat dptan sonra takılmasının handikapları nelerdir? kullanan arkadaslardan bizzat bilgi rica ediyorum.. Asırı ısınmadan dolayı flap motorunun sürekli arızalanması, direkt aracın altında konumlanmasından dolayı olusabilecek riskler vb..?? Sorunsuz güvenli birsey istedigim için cut-out konusunda cok celiskide kaldım.. İkna edilmeye ihtiyacım var
    yok mu fikir verecek olan??

  19. #6308
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Isınmıyor mu? Turboya çok yakın ısısı ona geçmiyor mu?
    ısınıyor fakat aman aman el yakacak filan kadar değil. sonuc olarak turboda el degmeyecek bir sıcaklıga ulasıyor. hafıf ısınmasının sakıncası olmaz. sence

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •