User Tag List

Sayfa 359/1195 İlkİlk ... 259309349357358359360361369409459859 ... SonSon
22691 sonuçtan 6.803 ile 6.821 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #6803

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://www.techturkey.com/forum/sohb...-rc-sorgu.html

    rc ci arkadaşlar bi bakın bakalım

    aracı tanıyan varsa yorumlarınızı bekliyorum..

  2. #6804
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    207rc, karsiyakaliozi, FlyingFinish

    Beyler, bana şu son 4000'de vtec açan yazılımınız ile ilgili tüm detaylı görüşlerinizi ve fikirlerinizi, beklentilerinizi, tüm diğer çevresel etkenleriyle beraber(sarfiyat, egsoz dumanı, kurumu vb.) bana PM veya burdan yazabilir misiniz?
    mail de olur.. deniz hop irde kom tr.

    Teşekkürler,

  3. #6805
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bujilerim TR ye gelmiş bugün yarın kargolar arkadaş..

    Takıp bir deneyelim bakalım.Gerçi şu an için sorun yok gibi ama gapları düşürdükten sonra..
    Abi stock gap ile denediğinde kesti miydi?

  4. #6806
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi stock gap ile denediğinde kesti miydi?
    Stock gap ile denemedim benim öğrendim kadarıyla stock gap aralığı 0,75 benimkiler 0,70 çıktı NGK da 0,80 miş orjin..

    Bir de FlyingFinish demişti 1,5 basıyor yazılım limitöre kadar diye bu doğru mu?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #6807
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207rc, karsiyakaliozi, FlyingFinish

    Beyler, bana şu son 4000'de vtec açan yazılımınız ile ilgili tüm detaylı görüşlerinizi ve fikirlerinizi, beklentilerinizi, tüm diğer çevresel etkenleriyle beraber(sarfiyat, egsoz dumanı, kurumu vb.) bana PM veya burdan yazabilir misiniz?
    mail de olur.. deniz hop irde kom tr.

    Teşekkürler,
    deniz mail attım
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  6. #6808
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock gap ile denemedim benim öğrendim kadarıyla stock gap aralığı 0,75 benimkiler 0,70 çıktı NGK da 0,80 miş orjin..

    Bir de FlyingFinish demişti 1,5 basıyor yazılım limitöre kadar diye bu doğru mu?
    limitore kadar değil... belki bu akşam ufak bir video çekebilirim. daha net anlaşılır. deniz yazıcam musait bir ara... bu ara devir teslimle uğraşıyorum..

  7. #6809
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock yazılımla 0.65 ayarladım biraz iyilesme var gibi fakat egsoz patlatması cogaldı gibi alt devırlerdede üst devirlerdede. onun dısında bi etken yok. patlamaları sevıyorum

  8. #6810
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207rc, karsiyakaliozi, FlyingFinish

    Beyler, bana şu son 4000'de vtec açan yazılımınız ile ilgili tüm detaylı görüşlerinizi ve fikirlerinizi, beklentilerinizi, tüm diğer çevresel etkenleriyle beraber(sarfiyat, egsoz dumanı, kurumu vb.) bana PM veya burdan yazabilir misiniz?
    mail de olur.. deniz hop irde kom tr.

    Teşekkürler,
    4000de vtec açan yazılım ile ilgili : (kronolojik sıra)

    deniz dostum yazılımı ilk yüklediğimde 100km şehir içi 3000i geçmeden sürdüm alışsın diye. sonra otobanda denedim.

    orj 100-200 = 24,5sn çıktı

    vtecli yazılım :18sn çıktı.

    son sürat 2-3km arttı. kesici 7100 olduğu için 240a yakın yapıyor yokuş aşağı. (gps değeri bu, kadran 3-4daha fazla)

    210km ye kadar çok iyi geliyor(mükemmel değil) sonrasını unutuyorum zaten. + için bayağı mesafe gerekiyor.

    kadran videolarımı yüklemiştim buraya gps değerlerinide

    dynoya çıktım 199,7hp 312tork çıktı (k&n kutu içi filtre var gerisi stock, s3 dv bile yok)

    herşey güzel. uzun yolda yaptım. klima kapalı 120yi geçmeden 7,2 klima açık 7.6lt.

    stock yazılımda 0,1 0,2 lt daha fazla yakıyor bence (ortam koşulları değişkenliğinden aynı yakıyor diyebiliriz)

    hız sabitleyincede yazılımdan sonra yol bilgisayarına göre ufak düşüş oldu (aynı parkur)

    taaa ki ankaraya gidene kadar (antalyaya giderkende teyit ettim) fulleme esasına göre yol bilgisayarı / reel depo değerini karşılaştırdım. 0.8 lt miydi tam hatırlamıyorum yol bilgisayarına göre fazla yakıyor. (stock yazılımda denemedim)

    5000km nin ortalaması 8.6 lt (rolling de var uzun yolda var genelde şehir içi)

    ilk 10000 ortalaması 8.8 di galiba
    10000-20000 arasıda 8.5 di (resimler var istersen bulurum)

    araba hala süper yürüyordu ki 5000devir civarında belli belirsiz sallama baş gösterdi. benzin kalitesi falandır dedik geçtik. baktım herkeste var. bende yoktu.

    şu an bile 1-2 viteste sallama yok gibi 3-4-5 de 5000 küsür devir civarında sallayıp devam ediyor. aracım 25binde


    şu anki durum : aracın arkasından feci benzin kokusu geliyor. ( orjinal buji ve orj dv)

    egsoz ucu yazılmdan sonra efendi kullanımda normal basınca simsiyah. ilk günden son güne kadar böyle.

    kesiklik yaptıktan sonra eskiye göre isteksiz hızlanıyor sanki 3-4 viteste 6300lerde kalıyor hiç gitmiyor gibi...

    dediğin olay oldu sanki, yazılım mutasyona uğradı. hep söylerdim çevreme sanki yazılım değişti diye. herkes olurmu beyin kendi kendine yazamaz diyorlardı. bende suçu pejo kalitesine atmıştım

    geçenlerde sana yazdım 4-5 kişi 5.vites 70-80 civarında kick down gaz yaptım. müzik açıktı sübap sesini herkes duydu

    deneyeceklerim : rcz bujisi ve s3 dv. sonrasında bir dyno... ondan sonra stock yazılıma döneceğim muzaffer abi gelince. sizler en iyisini bulana kadar yaptırmayacağım.

    erhanın barbarosa yaptırdığı 215hp lik yazılımı çok düşündüm. çok iyi dediniz, ama sonrası gelmedi. erhan adanaya geldi. kullanım sonrası yorum gelmediği için yazdırmadım.

    1700 ile 5500 arası musteşem orjinale göre. istediğim yazılım ise 0-4000devir normal kalsada olur ama ondan sonrası şu anki yazılıma göre biraz daha boost lazım.

    199,7 hp verdi ama dyno çizgisinin 6000den sonraki kısmı neredeyse aynı. o yüzden son hız değişmiyor düzlükte. bu aşikar zaten.

    eksoz dumanı stockken sadece kesiciye yakın vites değişimlerinde ufak siyah duman atıyordu, şimdi kesiciye yakın baya duman atıyor ve üst devirlerde ufaktan sabit siyah duman atma varMIŞ (arkadan görenler öyle diyor ben görmedim)

    stock yazılımdan baya bir süre sonra cupra fmic, mcs k03 turbo hibrit k04 yapıp qtp, açık filtre yapıp custom bir yazılım düşünüyorum. hedefimde stock enjektör ve pompanın dayandığı 250hp değerlerine getirip bırakmak...

    yada 3-5 bakmicam satacam hayalimdeki 205i yollara düşüreceğim

    uzun oldu ama aklıma gelenleri yazdım. merak ettiğim niye sorduğunu
    AmcaPolo

  9. #6811
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde aklıma gelmişken kimse yazılımından memnun değil, yada uzun vadede memnun kalmıyor. niye anlamadım. yazılım bilgim olsa deneyeceğim ama nerdee
    AmcaPolo

  10. #6812
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde aklıma gelmişken kimse yazılımından memnun değil, yada uzun vadede memnun kalmıyor. niye anlamadım. yazılım bilgim olsa deneyeceğim ama nerdee
    Ben şu an için memnunum..Ha ilerde dediğiniz gibi mutasyona uğrarsa tekrar tekrar tekrar yükleyebilirim kendi kendime dolayısıyla o problem olmaz..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  11. #6813
    BlackEmperor
    Misafir
    @207rc

    walla yazdıklarınızı okuyunca 2 araba bu kadarmı aynı karaktere sahip demeden geçemiyorum yurtdışı forumlarındanda takip ediyorum kendi aracıma millet neler yapmış ne almış diye ,aslında 2 farklı motor ama limitler aynı, turbo,pompa ve enjektorlerın kapasite aynı. umarım güzel bi yazılımla istediğin ayarı tutturursun, benim aklımdada widebandla güzel bi ayar yapıp yazılımı ona gore yukletmek var. birde intercooler için kac lt tavsiye ediliyor. giriş çapı ne olmalı sizce ?

  12. #6814
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ahahaha hayat 1.3 bardan sonra başlar diyorum , Senden ricam Deniz in bir önceki postda yazdıklarının İngilizcesini çevirip bana pm atabilirmisin (biliyorum b.kunu çıkarttım ama )

    Bir de sizin araçlar şu an limitöre kadar 1.5 bar mı basıyor
    Bunu şimdi görmüşüm. Neyi İngilizceye çevireyim?

    Bu aralar fena tercüme yapıcaz anlaşılan

  13. #6815
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sabit değil.. ECU sürekli olarak map lere rötuşta bulunuyor. Yani sürekli değişken hem + yönde hem - yönde.
    Konu içinde de eski mesajlarda olcaktı ECU'nun bu müdahelesini engelleyebilen var mı diye sormuştum.. Moralini bozmak istemem ama bende sürekli kötüleşen bir trend eyliyordu ECU.. Aynı map i bir daha attığımızda kendine geliyordu araç. Ama o zamanlar zaten sıkıntılıydı araç.
    Hexadecimal olarak bakıldığında göz kararı %30'a varan değişimler oluyor mapte 2500km'de.. Bir yerde mutasyona uğruyor Ama mutasyonlu map çekilip decode edildiğinde orjinaliyle de aynı değerleri veriyor. Yani kabaca atmak gerekirse, orj. map 2000-2500 arası 2.1 absolute bas diyorsa mutasyonluda da 2.1 görünüyor. Ama aktüelde araç, atıyorum 2.0 abs basıyor vb.
    Abi bunu çevirirmisin rica etsem?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  14. #6816
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    The map mutation has not an end point. Map is always exposed mutation according to engine's running condition. This behaviour may result small increment or decrement on overall performance, especially in acceleration.
    Once upon a time i've asked that is there anybody who get rid of this but no one answered.
    I don't want to demoralize you but, in my car, this mutation is always degraded the overall performance. We had to flash ecu everytime to remain the performance at constant. But i have to say that my car has a lot of ignition and timing problems even at stock ecu map in that time.

    We have made some comparisons with the original modded map and the mutated one. According to our observations there is about 30% difference per 2500km mileage between them in a hexdecimal-based comparison. When we decode the map the reference values are the same with the original. But in actual, for e.g., if original map's abs pressure is 2100mBar at 2000-2500rpm interval as reference and if the map is mutated, turbo would have 2000mBar abs pressure instead of 2100mBar. If we reflash, we get 2100mBar.


    Pek şahane ingilizcem ile böyle yazabiliyorum

  15. #6817
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rcz'nin turbosu ile rc'ninki aynı deil sanırım değil mi?
    Bide standart turbo ile oynayan var mı pallerini büyüten?

  16. #6818
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.473
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbolar aynı değil. MCS le de aynı değiller. Pallerle oynayan var mı bilmiyorum

  17. #6819
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bugün tymu arkadaşımızla çıtırdan log aldık. doğuş ben timuçin yorumladık
    yanlışım varsa kendi düzeltsinler

    1-2 vites 1,35 bar peak (4500dd lerde)
    3vites 1.44 bar peak (4500dd lerde)

    6000devirlerde 1bar oluyor.

    5600 devirlerde yani silkelemede avans haritası V çiziyor ve -8e düşüyor gözüküyor (2.vites)
    1.viteste bir anormallik yok
    max hava emiş 55derece 3. viteste basarken

    ve kesici 7330 devir.(miş 7100 civarı zannediyordum) muzaffer abinin 1 önceki yazılımı 7500dü
    1.vitese 72km/h

    müsait zamanda 0-100 0-400 ölçeceğiz
    AmcaPolo

  18. #6820
    zekky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Mersin-Ankara
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün bir arkadaşı beklerken arabada bi titreme oldu motorda böle dereceli varmış gibi bi ses ama devir sabitti. İlk defa yaptı ama 1e takıp biraz ilerledim tekrar durdum sonra kesildi neyden olabilir? Sente ayarından falan olabilirmi sarsıntılı çalışıyormuş ya öle bi durumda?

  19. #6821
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Brisk ler Ctesi gelmiş şirkete bugün verdiler..İçinden katalog, sticker da çıktı..İlk boşlukta taktıracağım..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •