TPS sizde demi %85 lerde kalıyor. Bu sorun vakti zamanında 206 RC içinde yapılmıştı fransız forumlarda. Kimisi log yanlış söylüyor diyordu kimisi kelebek tam açılmıyor diyordu.
TPS sizde demi %85 lerde kalıyor. Bu sorun vakti zamanında 206 RC içinde yapılmıştı fransız forumlarda. Kimisi log yanlış söylüyor diyordu kimisi kelebek tam açılmıyor diyordu.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Aslında düz mantık doğru olabilir. Normalde çünkü kelebek konum sensörü tam kapalı halinde 0 göstermesi lazım. Eski sistem gibi düşünürsek kelebek tam kapalı iken telli gaz kelebeğinde rolanti motorundan giren hava motoru rolantide tutar. Ama bizim elektronik gaz kelebeğinde rolanti motoru yok. Gaz kelebeği biraz açık kalarak rolantiyi tutuyor. Bir miktar açık kaldığından yüzde değer olarak 0 değil. Ama insan beyni bende dahil tps değerini bizim gaz kelebeğine basma miktarımız olarak algılıyor. Aslında bunun doğru olması lazım. Bunu ancak şöyle anlayabilirizGaz kelebeğini dyno üstünde gazlarken boost pipe ı söküp bakıcaz
90 derece dik açı ile tam olarak açılmış mı diye.
![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Durduğu yerde çalıştırmadan sadece kontağı çevirerek gaz kelebeği pedaldan gelen komutu takip etmiyor mağlesef.![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
PPS'te dipgazda %100 diyor direk kelebek konumunda
Hocam 81 santigratı ben göremedim tabloda? Bir de tabi suyun sıcaklığı o değil mi?
Değerler benim ölçtüğüm ve aklımda kalanlarla hemen hemen aynı bir tek peak te 1480 görmüştüm ben hehegerçi 4. vitesti sanırım.
81 derece tablonun biraz üstünde sığmamış engine coolant temp diyor 2 3 denem yapmştık max 87 olmuş![]()
schumi ozaman dediğin yöntem gözle denenecek tek yol![]()
Özgür selamlar tekrar... İslemler yapıldıkca burda adım adım paylasıyor olacağım...Mehmet Gazihan la görüstük kısmetse cumartesi sabahı yazılıma el atıp bir revizyon yapıcaz. Benim zaten su an Kat iptal... Supersprint downpipe+catback egzos var. Forge Blowoff halkayı Mehmet bey cıkarıcaz burdan basınc kaybı var dedi. S3 dump ı taktıktan sonra boru cıkısları ve HKS blow, turbo sağlığı icin sartı mı yoksa keyfimi? Ne dersin?
elimde az kullanılmış kendi arabamdan çıkma güncel parça kodlu S3 Dumpvalve var
isteyen varmıdır?
Tolga Abi iyi akşamlar..
Gelişmeleri merakla bekliyor olacağız..Blow off tamamen zevk işi.Sağlıkla bir alakası yok bence..
Sana tavsiyem bütçen müsaitse mutlaka bir water/methanol kit al montajlat ona göre ayar yaptır (avansı ona göre ayarlarsanız çok daha güzel olacak )
Bir de yazılım öncesi ve sonrası 2 şer kezz dynoya çık mutlaka..
Yazılım öncesi bir kaç araçla rolling yapın sonra aynı şartlarda o araçlarla bir daha rollleyin..
Farkı çok net anlamak adına..
Özgür tavsiyelerin benim icin cok kıymetli gercekten. Tesekkurler tekrar. Dynoya 2 ser kez cıkıcam mutlaka oncesi ve sonrası... İntercoolar ile beraber AEM in iyi kalite ( 2 kaliteymis cünkü ) water/methanol injection komple kitini alıp takıp tekrar setup ve stage 3 chip yazılım yapıcam. Su an acilen varolanlarla stage 2 yazılım güncelliyoruz, forge blowu iptal edip basınc kaybımızı minimize ediyoruz. Bakalım durum ne olacak görücez. Burda fatih var RC senin arkadastan almıs beyaz lemans Antalya'dan. Yanılmıyosam Memiş ??? dedi telefonda adını. Ondaki durum 185 hp 280 Nm tork. Onla denicez. Haber vericem sana
Ooo süper Abi..Fatih bizim kardeşimiz..Stok biniyor zaten o birtek filtre,cat iptali,egzos var..
Güzel olur..Yaptırmadan önce bir deneyin (vites atış hızlarınızı da bertaraf etmek için mesela 100 de 4 .vitesde aynı anda basın 4 kesiciye kadar vb..)
Birde Intercooler sız olmaz ..Aklında olsun...
Ben de b uakşam supersprint chipli , egzost lu passat cc ile deniyeceğim..Çok güzel gidiyor bimiştim daha önce.. :P
Bende ki çıtır bir yazılımla log tuttum..Henüz Dynoya çıkmadım ama turbo maksimum 0.8 bar basıyor gördüğüm kadarıyla..
![]()
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)