User Tag List

Sayfa 367/1195 İlkİlk ... 267317357365366367368369377417467867 ... SonSon
22691 sonuçtan 6.955 ile 6.973 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #6955
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cMg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elm 327 ile arıza silen arkadaşlar varsa kullandıkları programı gönderebilirlermi ?
    Dostum ilk basta kendini tanitman lazim forumda. Bana ozel mesaj at programi atayim evde degilim su an
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  2. #6956
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam, keşke direk taksaydın 0.45 bence çok fazla erken patlamaya sebep verir.
    Deniz cim direk taksam da missfire verecekmiş.Şimdi bu BRISK MR12YS leri ALTA sitesinde satıyor ve öneriyor.

    Ve gaplerini 0.45 veya 0.50 yaparak takın diyor?

    Sen de 0.90 (orj) tak diyorsun neden?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #6957
    cMg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dostum ilk basta kendini tanitman lazim forumda. Bana ozel mesaj at programi atayim evde degilim su an
    tanıtmıştım kendimi abi

  4. #6958
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cMg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tanıtmıştım kendimi abi
    görmemişim pm attım elm 327 programını. eğer işine yarıcak olan varsa
    https://rapidshare.com/files/6586455...icensa_key.rar
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  5. #6959
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani o motorda bujidir,dv dir bu tarz sıkıntılar yok mu

    Teşekkürler, ama henüz istediğimiz gibi bir R56 ile karşılaşmadık hep yüksekten uçuyorlar
    Bujiler aynı ama DV'ye bakmak lazım. Turbo 'şeklen' biraz daha farklı, kaput içi düzen de haliyle biraz daha farklı..

    Eh MINI bu

  6. #6960
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deniz cim direk taksam da missfire verecekmiş.Şimdi bu BRISK MR12YS leri ALTA sitesinde satıyor ve öneriyor.

    Ve gaplerini 0.45 veya 0.50 yaparak takın diyor?

    Sen de 0.90 (orj) tak diyorsun neden?
    İlk defa başka marka ve tipte bir buji takıyoruz sonuçta.. Önce stock takıp tepkilerine göre gap leri ayarlamayı tercih ederdim.

    Alta bu bujinin minide .45-.5 yap diyor. Ama bizim arabalar miniyle aynı üniteye sahip olsalar bile çalışma düzenleri ECU'lardan dolayı farklı. Ateşlemeler beslemeler mini de daha farklı, kaldı ki 6 ileri manuel veya otomatik şanzımanlı.. Bunlar da zaten devir güç+tork dağılımlarını değiştiren unsurlar.

  7. #6961
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk defa başka marka ve tipte bir buji takıyoruz sonuçta.. Önce stock takıp tepkilerine göre gap leri ayarlamayı tercih ederdim.

    Alta bu bujinin minide .45-.5 yap diyor. Ama bizim arabalar miniyle aynı üniteye sahip olsalar bile çalışma düzenleri ECU'lardan dolayı farklı. Ateşlemeler beslemeler mini de daha farklı, kaldı ki 6 ileri manuel veya otomatik şanzımanlı.. Bunlar da zaten devir güç+tork dağılımlarını değiştiren unsurlar.
    Şimdi gapleri 0.65 den 0.45 e aldık kesme olayı gitti.Yalnız 1-2 yaptım 2 kesici sesi karakteri değişti.(deniz in teorisi doğru galiba)

    Biraz deniyim yazarım şu an 44 derece sıkıştırmaya gelmez

    Cupra lip im de gelmiş vakit kalırsa takarız bugün..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  8. #6962

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    32
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ds3 ile uğraşan varmı bu konuda belki fikir alış-verişi yaparız

  9. #6963
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi denedik aracı 0.45 gap de 1-2 sorun yok 3 de 5000 de kesti.Uğraşamıyacağım ben artık..

    Orjinleri takıyoruz..Deniz istiyorsan sana vereyim (78 usd bana gelişi) 50 km yaptı bujiler..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #6964
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar debriyaj değiştirdim.

    Şikayetim sarsıntılı kavrama ve kavradıktan sonra motor kulağı kırıkmış gibi tek kez silkeleme yapmasıydı..

    45000 km kullandım yaklaşık..

    SOnuç:
    Çıkan balata neredeyse hiç aşınmamış gayet etli
    Ancak balatanın merkezi kırılmış. ortası yaklaşık çeyrek tur döndükten sonra balatayı da döndürüyor.
    Balata üstündeki yaylardan birinin ses izolatörü kırılmış ve yayın arasına girip sıkışmış.
    Baskı sağlam gayet iyi durumda..

    2052.P7 takıldı.. Sorun kalmadı.

    Düşüncem: Normalde şanzıman 450 Nm ye kadar resmi tork desteği sunuyor. Ancak en zayıf halka teoremine göre balatadan ötürü bu rakam 320-340 Nm'lere(aracımın tahmini max. torku) inmiş durumda.. Tabi 2052.K3 için bu dediğim geçerli sadece.. Diğerlerini ve şu an takılanı bilemiyoruz tabi.
    suan aynı sorun bende var ama kavrama ile ilgli bir sıkıntım yok. bitene kadar kullanacagım degıselı daha 15 bıne yaklastı. 2052p7 takılı.

  11. #6965
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sente atlamasıyla ilgili:

    Sente ayarı için yeni özel takımlar geliştirilmiş. Siparişini çektik. Eski usül sente kontrolünde yüksek hata payı tespiti yapılmış.

    Bu yeni yöntem ile hem sente kontrol ediliyor ve son derece precise bir ayar yapılıyor ayrıca zincirin de uzayıp uzamadığı tespit edilebiliyormuş. Yeni yöntemde herşey özel takımlı yapıldığından insan faktörü en aza indiriliyor.
    bugun bende kontrol edecektik senteyi vakit bullamadım aracta sıcaktı baya ugrasamadım eski aparatlarla arasında ne gibi farklar varki milimiline ayarlayabilior.

  12. #6966
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi denedik aracı 0.45 gap de 1-2 sorun yok 3 de 5000 de kesti.Uğraşamıyacağım ben artık..

    Orjinleri takıyoruz..Deniz istiyorsan sana vereyim (78 usd bana gelişi) 50 km yaptı bujiler..
    Benden şimdilik pas Önce yazılımı halletmem lazım.


    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bugun bende kontrol edecektik senteyi vakit bullamadım aracta sıcaktı baya ugrasamadım eski aparatlarla arasında ne gibi farklar varki milimiline ayarlayabilior.
    Tüm servislere ve ServiceBox'a Onarım metodu olarak dağıtıldı. Şimdi buradan anlatması çok detaylı olur.

    Bu arada;

    P1385 hatası alanlar: Mutlaka TUNAP Info Flash'ı uygulanacakmış. Türkiye'de ilk ve tek kez FlyingFinish'e uygulanmış Info Flash'ta yazılan alıştırma harfiyen ve üşenilmeden yapılmalı.. Alıştırması oldukça işkence oluyor trafikte söyleyeyim.

    P2191: Kesinkez sente atlama hatası.

    P2263/P0234: Bunun da sebebi bulunmuş bir tapa değişimi var ancak henüz parça ref. belli değil. Turbo Havalandırma Hortum Kapağı hatalıymış. Değiştirilecekmiş. Ama bu hangi kapak nedir ayrıntılarını daha bilmiyorum.

    DV: 0379.77 ref nolu DV geliştirilmiş, yırtılıp deforme olmayan cinsten bir DV imiş. P0039 yaşayanlar B1HW012YQ0 nolu Info Flash ile DV değişimi yapabilirler. Garantideki araçlar P0039 hatası belgelendiğinde ücretsiz değişim.. Bu Info Flash 200'lük hariç tüm Turbo EP motorlar için geçerli. 200'lüğün DV Ref: V759327380
    200'lüğün DV'si nasıl birşey, diğer turbolara uyar mı bilmiyorum. 200'lük motorla tanışma fırsatımız olmadı maalesef.

  13. #6967
    FlyingFinish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    99
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster




    Arabanın üstünde yay amortisör olarak ne var.. Eibach taktım 3,5 luk olmadı h r taktım 3,5 luk arka tarafı hiç inmedi, koni vardı ustunde, orjinalleri taktım arkaya değişen bir şey yok....5 lik istemiyorum ön taraf bu sefer cok ınıyor, amortisorde hic travel kalmıyor... Kim ne kullanıyor yardımcı olabılecek var mı???

  14. #6968
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanın üstünde yay amortisör olarak ne var.. Eibach taktım 3,5 luk olmadı h r taktım 3,5 luk arka tarafı hiç inmedi, koni vardı ustunde, orjinalleri taktım arkaya değişen bir şey yok....5 lik istemiyorum ön taraf bu sefer cok ınıyor, amortisorde hic travel kalmıyor... Kim ne kullanıyor yardımcı olabılecek var mı???
    ben 3 lük fk kullanıyorum ama bukadar düşük değil. arkasıda biraz yüksek drag spec duruyor


    pek belli değil ama şimdilik bunu buldum. geçmiş sayfalarda vardı fotolar
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  15. #6969
    cMg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    357
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı alalı daha 3 ay oldu dün ilk defa zorladım 2 ye geçerken cırtlıyo yağ değişmem lazım galiba, bende daha önceleri bu sorunun kronik olduğunu duymuştum, normal kullanımda yapmadığı için bende bu sıkıntı yok zannediyordum

  16. #6970
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cMg Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracı alalı daha 3 ay oldu dün ilk defa zorladım 2 ye geçerken cırtlıyo yağ değişmem lazım galiba, bende daha önceleri bu sorunun kronik olduğunu duymuştum, normal kullanımda yapmadığı için bende bu sıkıntı yok zannediyordum
    Cirtlama normal dostum. Ben farkli sanziman yagi katki vs denedm gecmedi. Garantiden sekromec degisti yine gecmedi. Bende kendi haline biraktim
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  17. #6971
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BE tipi şanzımanda 1inci vitesten yüksek devirde 2inci vitese direk geçişlerde cırtlar mağlesef. Mobil1'in bir yağı ile bu cırtlama çok çok azalıyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  18. #6972
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BE tipi şanzımanda 1inci vitesten yüksek devirde 2inci vitese direk geçişlerde cırtlar mağlesef. Mobil1'in bir yağı ile bu cırtlama çok çok azalıyor.
    bende yokk kanka

  19. #6973
    GOKTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FlyingFinish Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanın üstünde yay amortisör olarak ne var.. Eibach taktım 3,5 luk olmadı h r taktım 3,5 luk arka tarafı hiç inmedi, koni vardı ustunde, orjinalleri taktım arkaya değişen bir şey yok....5 lik istemiyorum ön taraf bu sefer cok ınıyor, amortisorde hic travel kalmıyor... Kim ne kullanıyor yardımcı olabılecek var mı???
    bende 5 cm eibach var aynı böyle duruyor,görüntü yol tutuş mükemmel ama konfor sıfır oluyor,en ufak tümseği bile içerde hissediyorsunuz.....koni amörtisör araştırıyorum bakalım....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •