Özgür Bilgi için saol.
Sen sanırım filtreyide tamponun oraya koymuşsun.Ben akünün oraya koymayı düşünüyorum, verimde birşey fark edermi ?
Printable View
Özgür Bilgi için saol.
Sen sanırım filtreyide tamponun oraya koymuşsun.Ben akünün oraya koymayı düşünüyorum, verimde birşey fark edermi ?
Özgür abi sanki senin sistem biraz tehlikeli gibi geliyor bana.Sislere kadar suya girmesek bile yağmurlu havada yoldan sıçrayan sular girebilir sanki... Bu arabaya açık filtre yeri bulmak dert valla :)
Arkadaşlar RC'de short shift kullanan var mı ? Tavsiye eder misiniz ?
merhaba arkadaslar,
short shifter işini bende düsünmüstüm ama bu posttan sonra aklımdan cıkartıyorum tamamen :D
buarada naman arkadasımın önceki postlarının bitanesinde "bu denedigim besinci yazılım" gibisinden birsey hatırlıyorum. aklıma takıldıda, mesela bir arkadasımın ecusundan yazılımı kopyalayıp diger bir araca aktarabiliyormuyuz obd2 ile, yoksa hepsi her araca özelmi maplenmek zorunda?
FlasherTHP ile yazılımı çekip illaki onun üzerindemi oynamamız gerekiyor?
FlasherTHP ile cekilen ecu datalarını nasıl remaplayabiliriz yada aracta yazılım olup olmadıgını nasıl anlayabilirim dynoya cıkmadan?
aramızda wideband kullanan arkadaslarımız varmı? varsa ortalama degerler hard ve soft kullanımda kac civarlarında geziyor (remapped veya standart)? bilgi verebilirseniz sevinirim arkadaslar. benimki sakin kullanımda 16-17 aralığında, normal kullanımda 15-15,5-16 aralığı, dahada sıkıstırırsam 12-13lere kadar cıkıyor. normal degerlermi acaba?
Evet, zaten konuşulan 'yazılım'ların hepsi aslında araç üzerindeki yazılımın çekilip, değiştirilip geri kopyalanması ile oluyor kabaca..
şu sıkıntılı RC nin bujileri.. 1mm lik uç rahat giriyor araya..
http://g1204.hizliresim.com/w/4/42tzt.jpg
http://g1204.hizliresim.com/w/4/42u0c.jpg
http://g1204.hizliresim.com/w/4/42u0m.jpg
RCz leri taktık şimdi DP takıyoruz..
1 mm çoookmuş. Stock yazılıma rağmen gap arttıysa aracın üstünde ilk seri bujilerden(5960.92 ref no) var demekki.. Onlarda oluyordu bu.. Sonradan güncellediler bunları NGK kodu aynı ama bujilerde bu gap açılması olmadı hiç.. Bunlar da 5960.G4
Moralini bozmak istemem ama ILZK Irıdium bujiler(5960.L5)de hem GTlerde hem RC'lerde 4-5 tane tırnak kırılmasına şahit oldum custom yazılımla. Buna dikkat etmek lazım. Bir tanesi de kendi aracım.
Öte yandan http://www.techturkey.com/forum/5701373-post8404.html mesajına bakıp oradaki bujilerin daha mantıklı bir tercih olacağı görüşündeyim. Ben henüz araştırcak zamanı bulamadım nerden buluruzla ilgili. Konudaki diğer arkadaşlar da bulamadılar diye hatırlıyorum :(
Hiç ithal edilmediğindendir..