Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
kardes bana 1500tl ye turboyu gnder haftasonuna sana bigturbolu videoları atayım.
arashi turbo:2000tl olsun
wideband-egt:500tl bunlar genelde hepimizde var.olmayanlar için
flans 150-200 tl
boost borusu 100 tl
meth kit 500
intercooler 850tl
enjektörmü alıyosun pistonmu alıyosun kolmu alıyosun egzantrikmi alıyosun nasıl bukadar para harcanıyor bni bi aydınlatın harcadıgınız paralarla
ee nereye gidiyor bu paralar bana bi izah edin bn 10yıldan beri araba yapıyorum 23bin tlye senin lemansını 400hp yaparım getir arabanı.
bn seatsport intercooler ve boost borularına 300tl verdim.herkesinkindende iyidir bnm boost borularım hee bnm cevrem var ama çevrem olmasaydıda yinede 5000ne lemans rc gt herneyse turbolarım atla deve degil.
23bin tlye sen arabaya harcayıpta hala turboluyamadıysan bu senin suçun.
aksini idda eden varsa stage2 listesinin üstüne bana turbosunu getirsin sadece 5000 üstü harcamalar bana ait.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
23bin harcadım dedi ozaman neye harcamıs merak ettik .
2 3 bin lira olmasın harcadıgı para evdeki ayakkabı kutularına baksın belkide orda biyerde unutmustur![]()
ismailin aractaki boost controller tek basına 1700TL'di diye hatırlıyorum
aracta ön tampon crash bar cover'ı, aynalar, iç aksam vb bi ton parça orjinal karbondan tekrar üretildi..
gibi gibi gibi bi ton parca var aracta.. illaki gitmistir. sen niye bukadar sinirleniyosun bu ise onu anlamadım asıl yaw![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
ne alaka ön tampon crash bar aynalar arka stoplar vs bunlarda dahilmi turbolamaya? ne gerek var bu kadar abartmaya türk milleti abartmayı cok seviyor.
1700tl ye alınan boost controller ile500tl ye alınan boost controller arasında ne fark var
sinirlenmiyorumda sanki çok zor bişeymiş gibi lanse ediyosunuz insanlara sonrada millet 207rc yürümüyor diyor niye yürümüyor çünkü millet korkuyor arabayı yüklemesi zor diye düşündügü için![]()
abi her harcıyanın arabası 400hp olsa valla süper olurdu.400-500hp yapamadıysa bnm sorunum degil yanlıs parça seçimi usta seçimi yanlıs araç seçimi bunlara etkendir.
sen kaç para harcadın abi tampon çeki demiri müzik tesisatı hariç harcadıgın para nedir?
senin araç 300hp olduguna göre 30bin TL para harcamıs olman lazım
şimdi sana stock rc versem 10bin tlye yine aynı hplerde RC yaparsın)
Antalyadaki abilerimize dostlarımıza geçmiş olsun deprem olmuş umarım bi sıkıntı yoktur
Yaw arkadas 10k ya yapilir yapilmasinada sen dion 3k ya yapicam
207 GT RC tayfasi genellikle arabalarina cok duskun ve pimpirikli, bu yuzden her ustaya goturmek teslim etmek istemio, adamlar ne gerek var dv almaya tornada yapariz diyeninden tut neler neler var yaaa.. bu adama gotur ver hadi yapsin aracini.. bide nokta atis sorun cozen, araci sahibinden daha cok dusunen ustalar varki fiyatini hakedio. Tanidik manidik olur oda degisir baskada.. flans yaptirirsin adam celikten yapar ikigun sonra paslanir curur kirilir 100e yaptirilir, gider yurtdisindan yerinden getirtirsin inox dan yapilir gelir omur boyu kullanirsin kafan rahat olur 400e gelir kargo margo.. ne gerek var 1700e boost controllera diosun, manuel alirsin ozgurun dedigi gibi motor kirarsin 100tl ye, 800e aem alirsin canavar gibi kullanirsin ayar mayar delisi olursun ama, 1700e alirsin 2saniyede ayar yapar gecersin.. cebine gore... Herkez alir almaz yuklemio aracini, bu surec icinde belki 5kere filtre degisio, ucuz basliosun kn aliosun 100e, sonra intake olsun diosun karbon olsun gidip 700e pipercross aliosun, o arada dieri zaten perte cikio satsanda para etmio.. totalde baktinmi masrafin buyuk, haa cebinde paran vardir yatirirsin kut diye alirsin hepsini yapistirirsin sana gelir 7k 8k orta model parcalarinla, en iyisi olsun dersin yatirirsin 15k ya cikar, ikinci el cikma catlak patlak alip tamir ettirirsin 4-5k olur.. yapilmaz diil ama cikma cikma, biri biner 10sene sorunsuz yatirmistir doludolu, biri patlar 2seneye ordan burdan kismistir.. bina yaparken temelden calmaya benziyo yani![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Genclik bence herkez kendi butcesine ve zevkine gore ilierlesin.
Recete belli nasilsa Stelios yazmis ar-gesini yapmis.
İsteyen manuel boost alir isteyen greedy prof spec b isteyen aem isteyen evc 6 kime ne
Hic tartismayan bence bosuna.
nihatin harcadigi parayi biliyorsunuz araca yani istedikten sonra ayni hp icin kimi en hesapli yolu secer. (en tehlikelisi veya verimsizi olacak diye bir kaide yok bu yolun ) kimisi pahali yolu secer.
Onemli olan aracini sevmesi,deger vermesi ve kendi imkanlari ile birseyler yapmaya calismasi.
Bu konuda biz hic tartismadik hic bir sey icin.Techdeki en seviyeli konudur bence.
Bozulmamasini rica ediyorum herkezden.
Misal kol piston icin ben cok arastirdim kol icin 3 alternatif üç fiyat var ayni sey piston icin de.Ne kadar farkediyor fiyat diye sorarsaniz
2000 - 3500 tl arasi alinan verimde olculeri de ayni.
@emirarslan
hayırlı olsun RC herşeyiyle sıfır gibi maşallah
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)