User Tag List

Sayfa 817/1195 İlkİlk ... 317717767807815816817818819827867917 ... SonSon
22691 sonuçtan 15.505 ile 15.523 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #15505
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler intercooler takar takmaz neler fark eder arabada ? mesala ilk hissetdiğiniz nedir?
    DRİLL
    Dr.Ecu

  2. #15506
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler intercooler takar takmaz neler fark eder arabada ? mesala ilk hissetdiğiniz nedir?
    150-160'dan sonraki hızlanma bariz bi şekilde artar.

  3. #15507
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler intercooler takar takmaz neler fark eder arabada ? mesala ilk hissetdiğiniz nedir?
    Gorunum haha

  4. #15508
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    görünüm hoşuma gitmiyor büyük olduğu için, bu arada hafta sonu mangal keyfı demişsin hafta sonuna gerek yok cıkalım bu akşam anadolu yakasında bitirelim olm işi artık hazır arabamda yavaş geçersin beni 5 boy
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gorunum haha
    DRİLL
    Dr.Ecu

  5. #15509

    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    BODRUM-İST
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Son durum ;
    1 set Erkay
    1 set Özgur
    1 set Orhan (ilk isteyen Orhan )
    1 set Serdar
    1 Set Selçuk
    1 set Emir
    1 set Merthan


    kaldı 2
    Eko stayla lütfen
    powered by MRÇ garage ekotech
    mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS

  6. #15510
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    görünüm hoşuma gitmiyor büyük olduğu için, bu arada hafta sonu mangal keyfı demişsin hafta sonuna gerek yok cıkalım bu akşam anadolu yakasında bitirelim olm işi artık hazır arabamda yavaş geçersin beni 5 boy
    Filtreyi takmadimla daha tamponu sokmem gerek.

  7. #15511
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    filtre bende yok kutu kapalı ne olcak boşver filtreyı
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filtreyi takmadimla daha tamponu sokmem gerek.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  8. #15512
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler intercooler takar takmaz neler fark eder arabada ? mesala ilk hissetdiğiniz nedir?
    seatsport intercooler taktigini varsayarsak, güc gelme devirin 1000rpm yukarı cıkıcaktır(tabiri caizse turbonun dolma deviri).

    Steliosun görüşü şu şekilde, küçük intercoolar hem hacimen hemde bulundugu yer bakımından fazla ısınmakta, dolayısı ile yeteri kadar soğuyamayan hava motorlar gitmekte, buda vuruntu riskini özellikle sıkıştırarak kullanımda arttırmakta.

    yazılımla desteklediğin sürece 1000 devirin pek manası kalmayacaktır. düsünmeden tak derim.
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  9. #15513
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Detaylar için teşekkür ederim,
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seatsport intercooler taktigini varsayarsak, güc gelme devirin 1000rpm yukarı cıkıcaktır(tabiri caizse turbonun dolma deviri).

    Steliosun görüşü şu şekilde, küçük intercoolar hem hacimen hemde bulundugu yer bakımından fazla ısınmakta, dolayısı ile yeteri kadar soğuyamayan hava motorlar gitmekte, buda vuruntu riskini özellikle sıkıştırarak kullanımda arttırmakta.

    yazılımla desteklediğin sürece 1000 devirin pek manası kalmayacaktır. düsünmeden tak derim.
    DRİLL
    Dr.Ecu

  10. #15514
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler intercooler takar takmaz neler fark eder arabada ? mesala ilk hissetdiğiniz nedir?
    aynen şöyle hissettik eheuehuehuehueh

    fotodaki öncel bizim..

    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  11. #15515
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen şöyle hissettik eheuehuehuehueh

    fotodaki öncel bizim..

    bu takmadan ilk hissedilen brom aaıeaıejaıjeıaehuahe..
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  12. #15516
    orhan_guney - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Mesaj
    6.145
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Başkan baya sevinmişsin belli


    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen şöyle hissettik eheuehuehuehueh

    fotodaki öncel bizim..

    DRİLL
    Dr.Ecu

  13. #15517

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    07
    Mesaj
    1.817
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı orhan_guney Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Başkan baya sevinmişsin belli
    Cok sevinmistik

  14. #15518
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzoz sistemi olarak ne öneriyorsunuz? 70 lik downpipe,63'lük düz boru ve sona warex mi?
    Ya da aynı şekilde gidip son susturucuya gelmeden cut out mu? Hangisini önerirsiniz?
    Yazılımım şuan 1 bar,1.2 yapmak için downpipe,düz boru ve sona gelmeden cut out yaptırsam nasıl olur?
    Ya da performans açısından başka düşünceniz var mı? Teşekkürler

  15. #15519
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en çok kullanılan egzos sistemi 70-76 dp devamına 63,5 lük düz sona warex veya 70-76 dp spiralden sonra cut-out.

    ya da 70-76 dp sona kadar 70 lik düz boru ama bence turbo büyütmeden 70 e gerek yok..

    Cut-out takarsanız alt devirler biraz cansız olur ama üst devirlerde bi o kadar canlı olur.
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  16. #15520
    Masterpiece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Stock turboyla 63 mm dp daha iyi olmaz mı ?

    Stock turbo 70 veya 76 mm dp ı yeterince doldurabilirmi ?

  17. #15521
    Pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Masterpiece Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock turboyla 63 mm dp daha iyi olmaz mı ?

    Stock turbo 70 veya 76 mm dp ı yeterince doldurabilirmi ?

    Down pipe- Bu boru turbonun sicak tarafından çıkar, genellikle kartere kadar (ya da bazen biraz daha fazla) uzar. Downpipe boyu için iyi bir genel kural: daha büyük=daha iyi. Turbolar, çok fazla backpressure yaratır, bu yüzden gazları mümkün olduğunca çabuk dışarı atmak gerekir. İŞte bu yüzden yüksek güç üreten turbolu otomobillerin çoğunda komple egzoz sistemi yerine açık bi downpipe görürürz. Eğer komple egzoz da uygulayacaksanız aynı kural geçerli: daha büyük=daha iyi. Araştırmamda gördüğüm kadrıyla 2,5" egzoz, 300hp nin altındaki arabalar için yeterli. Ama büyük egzoz imkanınız varsa kaçınmayın.

    ***NOT: Her Downpipe birbirinin aynısı değildir ve üniversal de değildirler. Farklı manifoldlar, downpipe ı farklı yerlerde bulundurur. İyi bi araştırma yapıp setup ınıza uyan bi downpipe aldığınızdan emin olun.

    Asiri besleme bolumunden alinti.

    63 luk dp oldugunda tek fark katalitigi iptal etmis oluyoruz. orjinal boru ebati ayni kalmis oluyor.
    Women are like Buddhist , They're worship ox.

  18. #15522
    Masterpiece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Down pipe- Bu boru turbonun sicak tarafından çıkar, genellikle kartere kadar (ya da bazen biraz daha fazla) uzar. Downpipe boyu için iyi bir genel kural: daha büyük=daha iyi. Turbolar, çok fazla backpressure yaratır, bu yüzden gazları mümkün olduğunca çabuk dışarı atmak gerekir. İŞte bu yüzden yüksek güç üreten turbolu otomobillerin çoğunda komple egzoz sistemi yerine açık bi downpipe görürürz. Eğer komple egzoz da uygulayacaksanız aynı kural geçerli: daha büyük=daha iyi. Araştırmamda gördüğüm kadrıyla 2,5" egzoz, 300hp nin altındaki arabalar için yeterli. Ama büyük egzoz imkanınız varsa kaçınmayın.

    ***NOT: Her Downpipe birbirinin aynısı değildir ve üniversal de değildirler. Farklı manifoldlar, downpipe ı farklı yerlerde bulundurur. İyi bi araştırma yapıp setup ınıza uyan bi downpipe aldığınızdan emin olun.

    Asiri besleme bolumunden alinti.

    63 luk dp oldugunda tek fark katalitigi iptal etmis oluyoruz. orjinal boru ebati ayni kalmis oluyor.
    Backpressure olayı kafamı karıştırıyor birazda , neden derseniz yine bu konu içinde bu araçların biraz backpressure a ihtiyacı olduğu yazılmıştı benimde o aklımda kalmış o yüzden 2.5'' lik bi sistem var kafamda ,
    bu konuya bi açıklık gelirse çok iyi olacak , yani bu araçların backpressure ihtiyacı varmı yoksa tamamen minimuma indirmek gerekli mi ? Tabiki stock turbo kullanılan sistemler için bahsediyorum..

  19. #15523
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Orjinal dp nin (katalik in) turbo agzi 70 lik alt taraftaki agzi 60 lik yani orjinalde de 60 lik cikis devami 57 lik.
    208 156thp de dp cikis 57 devami 50 lik (abimin araci) dp herzaman egzos capindan buyuk olacak.
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •