Ulan bı yavas ben kaldım
Hayırlısı ile guEl sonuclar alacagız brolar durmk yok yola devam.
Bnde dun ayna mahruti dişlilerini parcaladım fazla geldı gucyarın tedavıye baslayacagız.
Ulan bı yavas ben kaldım
Hayırlısı ile guEl sonuclar alacagız brolar durmk yok yola devam.
Bnde dun ayna mahruti dişlilerini parcaladım fazla geldı gucyarın tedavıye baslayacagız.
Beyleeeerrr.. araci az once Mehmet ustaya teslim ettim, eti onun kemigi benimproje baslamistiiiiir!!! Hayirlisi ile cumartesi teslim alicam aracimk Allahtan bi mani cikmazsa..
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Abiler antalyada yetkili servise expertizden citroen c2vts baktırabilme gibi bir olanağımız var mı ?
Bir araç düşünüyoruzda![]()
Cumleten Selamun Aleykum, 207 rc için önerebileceğiniz hava filtresi hangisidir? Benim bildiğim ağırlıklı olarak BMC Carbon kit kullanılıyor bu filtreyi nereden bulabilirim?
DR.ECU
SAFKAN Le Mans___________________________By İstanbul Otopark / Fatih
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
RC de 1 ve 2 . Vitesi uzatmak arac eger o uzayan devir bandini dolu dolu cevirecek gucte degilse cok gereksiz bence, opc ile denediginizde ne oluyor adamin devir bandi kisa hizlanmasida ona orantili cok iyi.
5. Vites dislisini uzatmakta beklemti ile alakali kanimca. 220 yapmis 260 yapmis fark nedir? Yani 7/24 roll de yada top speed de yada uzun yolda tasarrufta degiliz sanirim.
Ki emin olun iyi bir ustayla temiz 2. El disliler ile komple revizyona gitmek maliyetli bir olay degil.
13/61 in sonuna 307 nin 5. Vites dislisini takip son hizi 245 yapmistim zamaninda iscilik ve disli 50 tl vermistim.
Gidip 0 disli alip komple sanzuman olusturmak maliyetli olabilir belki.
Ama diger postlarda konustugunuz gibi ds3 sanzimani gayet iyi bi fikir gibi bulunabilirse tabi.
Benim gorusum sanzimani uzatmaya calismak yada 1-2. Vitesi uzatmayi istemek gereksiz ( stocksa )
Women are like Buddhist , They're worship ox.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Beyler bahsettiğim şanzıman oranalrını değiştirme işini hatırlarsanız bir araç paylaşmıştım full sökük, pist odaklı yapılan 207 GT.O amcam yaptı videoları tekrar paylaşacam birazdan..
Mehmet serviceboxdan BE4 lerin ilk 5 ve son dişli oranları ile ilgili bir araştırma yapıp alternatifleri belirleyecek.
Ben diyorum ki orj i 175 hp olan bir aracı biz 310-320 lere taşıyacağız.Bunun şanzıman oranlarını aynı bırakmak bence aracın gerçek performansını törpüler..
en uygun oranları bulursak şanzıman yerdeyken hemen aksiyon alacağız..
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)