Mert'im santraforum sadece ortayi iptal etse sona warex yerine bizim cooler ve boost listesine alsak arkadasi daha iyi olmazmi , ilerde niyeti bozcak bariz belli arkadas cooler ve boost borularini yari fiyata almis olur hem bu firsati birdahada bulamaz haci'm. İlerde de warexini yapar.![]()
Alcatraz GTI-6
motor sanırım cooper s'de ki thp motor
filtre kutusunda MAF sensörü mevcut ve ufak tefek farklar var
ama katalizörün kendisi ve bağlantı yeri aynı
Beyler ya, bu ara cqmini bi konu cok sıkıyo, benden baska yasayan yoktur sanirim bu sorunu.. benim kadran gicirdiyo yawdevir saati ibresi 800-2500 devir arasinda gicirdama yapiyo, hiz gostergesi diil ama devir gicirdiyo
dusuk devir kullanirken anlik devir degisimlerinde olsun vites degistirirken devir dustugunde surekli kitir kitir gicir gicir bi ses uyuz olmaya basladim.. ne yapilabilir buna yaw
yagliyim diorum nasil olcak o is neresini sökücez nasil yapicaz, yeni saat gosterge alsam bi ton para 300-400 tl veremiycem
bi cozum lazim bana dostlar
![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Kadranı söktürüp yağlamanız gerekiyor,hem açmışken bide temizlersiniz fena mı olur
Kime söylesem yadırgıyor ama bu tip işler için ben hep gres kullanıyorum.
Mesela kapi tutucağı gıcırdamalarında falan söküp gres sürünce bi daha hiç gıcırdamıyor.
İbrenin dip tarafına parmak ucuyla birazcık kauçuk gres sürerseniz bi daha asla gıcırdamaz.
Basikliktan akslari zorlayan varmi ?
Bn 3.5 woglant yaylari presle 2.5 cm daha bastim. 30-50 arasi hafiften titreme var
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)