User Tag List

Sayfa 1162/1195 İlkİlk ... 162662106211121152116011611162116311641172 ... SonSon
22691 sonuçtan 22.060 ile 22.078 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #22060
    gokayy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    989
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ER_GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 gt ön arka kolon ölçüleri nedir bilgisi olan varmıdır?
    16.5CM oval olması gerek.
    1998 106 XR "sold"

    2007 207 GT "sold"

    2015 F20 LCi 1.20i

  2. #22061

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cannn22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi peki specler hakkında söyleyebileceğin bir şey var mıdır? Tahmini böyle olur gibisinden.

    Bu arada sende ne araç vardı abi?
    O paralara temiz s alamazsın.o speclerlede 250-300 hp alamazsın rc den ama temiz bir rc ile keyif alırsın emin ol.tekerleme gibi oldu kusura bakma

  3. #22062
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar custom egzoz için araştırma yaparken daha fazla bilgi edinmek için supersprint in sayfasına da bakayım dedim.
    ben aracımı stage2+ yada stage3 diye tabir edilen setuplara yakın oluşturmaya çalışıyorum. oyüzden fabrika çıkışı 200-300 hp arası olan araçları inceledim aşağıda araçların full egzoz sistemleri için supersprint in yaptıkarı dikkatami çekti.
    okumanızı tavsiye ederim

    Özetlersek: RCZ-R da 80mm downpipe ile başlayıp 65mm olarak sonlandırmışlar, Polo GTİ da 80mm +70mm + 60mm yada 80mm + 70mm olarak sonlandırmışlar(özellikle, modifiye edilmiş araçlarda performans açısından tavsiye ediliyor)
    normal olarak bizim bildiğimiz ölçülerden 5-10mm daha geniş ölçüler, dikkat çekici geldi bana.

    RCZ-R
    http://www.supersprint.com/ww-en/peu...-hp-2013-.aspx

    High performance exhaust system for Peugeot RCZ-R 1.6 Turbo 270Hp
    Differences from the Supersprint full exhaust for 200hp THP model:
    -Specific turbo downpipe, with round attachment to the turbo with clamp instead of a flange, Ø80mm diameter for the first section to match the turbo outlet.
    -Ø65mm diameter for the rest of the system, optimal for a 1.6 turbo with over 300hp in case of tuning.

    Fitting the turbo downpipe, which replaces the OEM catalytic converter, requires a specific ECU tune to avoid the Check Engine Light caused by the incorrect reading of the secondary O2 sensor.
    The stock flex joint is replaced by our system with flanges, springs and sealing ring.
    The power increase is around + 12HP
    The front section is available with a HJS high flow metallic cat, 130mm 100 CPSI. This size is adequate for over 300hp and allows for a good pollution gas reduction.

    VW POLO 6C GTI 1.8 TSI 3d./5d. (192 Hp) 2015 ->
    http://www.supersprint.com/ww-en/vw-...2-hp-2015.aspx

    Available in two variants:
    1) Diameter 80->70->60mm, with centre and rear sections E.E.C. approved
    2) Diameter 80->70mm, recommended for performance, especially on tuned cars.

    The turbo downpipe is available with a high flow metallic cat 100 CPSI by HJS Motorsport 100 CPSI or catles (decat pipe).
    ECU tuning mandatory with both to avoid the Check Engine Light.
    The centre section is available silenced or not. We recommend the silenced version for road use, specially if the catless downpipe is fitted.
    The rear muffler, with a direct flow internal design, has two 80mm round, rolled, slash cut and chromed tips, perfect for the OEM valance of the GTI 2015 bumper, deeper compared to the previous model.

  4. #22063
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada stock 208 GTİ için 65mm önerilmiş dolayısıyla stage2+ olarak hazırlanacak araç için 70+70+70 yada 76+70+70 yapılabilir mi
    genel görüş 63+63+63 gibi oyuzden yukarıdaki bilgiler sonrası tekrar düşünmek istedim.

  5. #22064
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76 mm DP büyük gelir stock turboya bence.

    Benim tavsiyem 208 GTI da intercooler takacaksan 70 DP 70 düz 76 varex olur.

    Varex'in vmk-16-300 modelini tavsiye ederim.

    Şuanki kurla varexler 1500 tl.

    Senin için ahmet i aradım fidex exhaust kople sisteme 1700 tl dedi. Biz tüm thp lerimizi ahmete yaptırıyoruz. İşciliği mükemmeldir THP de çok tecrubelidir. Kesinlikle tavsiyen ederim.

  6. #22065
    cannn22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abiler peki aramızda ds3 1.6 thp kullanıcısı var mıdır? Bu araç 207'den daha çok hoşuma gitti açıkçası. Gerek şekli, gerekse iç dizayn olarak. Bunun yanı sıra 6 ileri şanzuman ve model olarak 2011'leri benim bütçeme göre var.

    Ben bu araçtan 250hp güç almak istersem yapmam gerekenler nelerdir? Ne gibi uygulamalar yapabilirim?

    Turbo büyütmeden orjinal turbo ile max verimli olarak kaç hp alabilirim ds3'ten?

    Kesinlikle yarışa, piste çıkıcak birisi değilim. Tamamen keyif ve hobi amaçlı yapacaklarım. Çevremde ibiza cupra stage1, stage 2 aynı şekilde stage 2 polo gti'lar var. En azından bu arkadaşlarımla beraber yürümek isterim. Kesinlikle m3 kovalama vb bir düşüncem yok. İmkanım olsa tabiki lambo bile kovalicam derim de imkan işte

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

  7. #22066
    serti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    75
    Şehir
    istanbul/Fatih/Karagümrük
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cannn22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abiler peki aramızda ds3 1.6 thp kullanıcısı var mıdır? Bu araç 207'den daha çok hoşuma gitti açıkçası. Gerek şekli, gerekse iç dizayn olarak. Bunun yanı sıra 6 ileri şanzuman ve model olarak 2011'leri benim bütçeme göre var.

    Ben bu araçtan 250hp güç almak istersem yapmam gerekenler nelerdir? Ne gibi uygulamalar yapabilirim?

    Turbo büyütmeden orjinal turbo ile max verimli olarak kaç hp alabilirim ds3'ten?

    Kesinlikle yarışa, piste çıkıcak birisi değilim. Tamamen keyif ve hobi amaçlı yapacaklarım. Çevremde ibiza cupra stage1, stage 2 aynı şekilde stage 2 polo gti'lar var. En azından bu arkadaşlarımla beraber yürümek isterim. Kesinlikle m3 kovalama vb bir düşüncem yok. İmkanım olsa tabiki lambo bile kovalicam derim de imkan işte

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Hobaaa sil baştan yani

  8. #22067
    cannn22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hobaaa sil baştan yani
    Abi pek bir cevap veren olmamıştı diğer yazdığıma ama en başından beri ds3 ve 207rc arasında git gel yaptım, dedim yarışa çıkıcak değilim, hem modeli yüksek, hem de gerek dış, gerekse iç dizayn olarak daha modern, 15 hp'de eksik oluversin severek biniyim, arabamı yıkadığımda, şöyle bir baktığımda yolda giderken yüzümü güldürdüğü gibi dururken de yüzümü güldürsün dedim, ds3'te karar kıldım.

    Sen söyle bir şeyler abim boş geçme neler yapabilirim? Henüz bu konularda tecrübem sizler kadar yok. Motosiklet olsa eyvallah ama 4 tekere şimdiye kadar binmedim desem yeri 7 senedir motosiklet kullanıyordum

  9. #22068

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin araba almaya pek niyetin yok bence

  10. #22069
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emirarslan34; Nickli Üyeden Alıntı
    76 mm DP büyük gelir stock turboya bence.

    Benim tavsiyem 208 GTI da intercooler takacaksan 70 DP 70 düz 76 varex olur.

    Varex'in vmk-16-300 modelini tavsiye ederim.

    Şuanki kurla varexler 1500 tl.

    Senin için ahmet i aradım fidex exhaust kople sisteme 1700 tl dedi. Biz tüm thp lerimizi ahmete yaptırıyoruz. İşciliği mükemmeldir THP de çok tecrubelidir. Kesinlikle tavsiyen ederim.
    Çok teşekkür ederim.
    Aracı haftaiçi kullanmıyorum, haftasonu da 1 gün keyifli kısa sürüşler yapıyorum zaten 3 hafta oldu
    çok nadir kısa mesafe ulaşım için kullandığım da oluyor. oyuzden şu aşamada varex düşünmüyorum ileride artık çok bunalırsam geçerim

    benim aklımda da full egzoz 70lik var, intercooler zaten değiştireceğim
    dikkatimi çeken genelde egzozlarda eğer sabit olarak aynı çap yapılmayacaksa en son susturucu büyük yapılıyor ama supersprint downpipe büyük yapıp sonları küçültmüş ve bu tip yaptığı araç sayısı çok fazla.

    acaba turbo araçlarda bir miktar olması istenen geri basınç için mantık şöyle mi çalışıyor diye düşündüm
    downpipe geniş olsun ki gaz hemen çıksın turbodan sonra düz ortada istenirse küçülsün yada aynı devam edip sonda küçülerek geri basıncı sonlardan mı kazanalım. yani supersprint mantığı böyle gibi geldi. neyse maceraye gerek yok full 70 lik yapıcam zaten

  11. #22070
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cann22

    63 DP - 63 düz - sona da 63 mm varex vmk 15-250
    Forge dump valve
    Komple 51 mm boost boruları.
    Filtre
    İntercooler
    Yazılım, konusunda kesinlikle çok dikkat etmelisin. Oem turboda herkezin harcı değil.
    Bobinlerinde sorun olacagını sanmam modelli olcak aracın.
    Bujilerini oem alıp gap aralıklarını sentil ile 0.65 e ayarlıyorsun. Üstlerde kaçırma yapmasın diye.
    Ortalama arabanında motor kondisyonuna ve iyi bir yazılımla 210 alırsın diye düşünüyorum.

    Oem turboyla ds3 de 250 hp ler imkansız. Bu speclerde.
    Egzantrik falan olursa 230 ları anca yakalarsın diye düşünüyorum.

  12. #22071
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar ELM327 yi araca taktım, dış hava sıcaklığının 8 derece olduğu bu akşam aracı rolantide 3-4dk çalıştırdım
    bu sırada Torque pro yu da deneme amaçlı test ettim. yeşil olan göstergelerin birçoğunu ekleyip ölçtüm
    değerler nasıldır bir de siz kontrol eder misiniz
    fuel rail rolantide genelde 800-850psi ama bir ara 1000-1050psi gibiydi sonra aracı 2 kere 2.500dd ye getirdim o sırada biraz arttı tabi
    rolanti için biraz yüksek değil mi 1000 psi?


  13. #22072
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    buarada aracın okuduğu değerler bana az gibi geldi sizde de böylemi dir? bu durum ECU nun izin vermesi ile alakalı mı?





    gördüğünüz gibi intake benim için çok önemli birkaç farklı açıdan hava sıcaklığı 8 derece iken rolantide artması normal gerçi
    EGT yi göstermemesi çok kötü



    AFR tam olması gerektiği gibi rolantide

  14. #22073
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ZX 636R

    Sen haftada 1 kez cıkarıyorsundur dogrudur inan ben 4, 5 ayda 1 kere. Oda berki. Ama burası türkiye dostum haftada bir kere cıkarırsın ilk köşeyi dönersin egzosdan bağlarlar arabanı, çekiciye alırken hayvan gibi davranırlar arabana çünkü sen bir vatan hayinisindir onların gözünde süründürürler adamı. Sonra kople egzos sistemini söker muaymeye girersin sana bir varex parasına gelir keske alsaydım dersin. Tercih senin tabi. Qtp de yapabilirsin ama spor arabaya biniyorsun bence düzgün bir egzos sistemi yaptır. Qtp ile traktör gibi dolasmanın anlamı yok zevk meselesi tabi.

    DP yi düz boruyu 70 olarak bence yap. son susturucu olarakta turbolu araç oldugundan 76 yap derim.

    Senin söylediğin çaplar stock yazılımsız motorlara göre verilmiş degerler. Sen cooler takıp basınç açıcaksın. 0.8 boost yürüyen aracın cooler montajından sonra 1.4 bar a ayarlancak yani gazın dısarı cıkmasına dahada ihtiyaç olacak o yüzden sonu 76 yap. DP de bence 70 ünsüne cıkma.

  15. #22074

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @zx636

    Rail basınç değerleri rölantide 49 bar civarları olmalı tam yükte 118-119 gibi

    Senin değerin olması gerektiği gibi 700 psi = aşağı yukarı 49 bar

    208 gti stock olarak 1.2 peak basınçla yürüyor bildiğim

    afr ve basınca tam gaz bakma şansın varsa iyi olur

    Dumpvalve olarak da 208 GTI'ın dumpvalvei yazılımlı haliyle de yıpranmamış olduğunu varsayarak basınç tutacağını düşünüyorum çünkü 270 hp RCZ-R ve 308 GTI da aynı dumpvalvei kullanıyor ve bu makineler de 1.6 bar peak plarak yürüyor

  16. #22075
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Torque pro da bence tüm kadranları sil, ne kadar kadran o kadar gelen verilerin yavaslaması demek. İhtiyaç duyduğunda bence kullan işine yarayanları.

    Ben devamlı İAT, boost, afr, antifriz,devir ve pompa yı devamlı kullanıyorum.

    Devirle, pompanın devamlı ekli olması ekranı video olarak devamlı rec kayıt yaptığımdan dolayı kullanıyorum verileri sonradan izleyebilmek için boost nerde gelmiş gitmiş vs vs.

    Örnek: https://youtu.be/gsCewWEzBf0

  17. #22076
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @zx636

    Rail basınç değerleri rölantide 49 bar civarları olmalı tam yükte 118-119 gibi

    Senin değerin olması gerektiği gibi 700 psi = aşağı yukarı 49 bar

    208 gti stock olarak 1.2 peak basınçla yürüyor bildiğim

    afr ve basınca tam gaz bakma şansın varsa iyi olur

    Dumpvalve olarak da 208 GTI'ın dumpvalvei yazılımlı haliyle de yıpranmamış olduğunu varsayarak basınç tutacağını düşünüyorum çünkü 270 hp RCZ-R ve 308 GTI da aynı dumpvalvei kullanıyor ve bu makineler de 1.6 bar peak plarak yürüyor
    Stock engine specs: ***
    Capacity: 1598cc * * * * * * * * * * * * **
    bore x stroke: 77 x 85.6*(mm)
    Compression ratio: 10.5:1
    Turbocharger: KK K03
    Full boost: 1.1bar@1700 rpm
    Constant pressure:0.9bar
    Pressure at revlimit:0.75bar
    Revlimit: 6500 rpm
    Power approx: 200hp
    Torque approx: 275Nm

    DV konusunda emin değilim, parça kodlarından araştıracağım vaktim olduğunda ama dediğin gibiyse 1.000 TL cepte kalır
    araca boost pipe ve hard pipe da yapacağım hepsi 60 lık olarak enson yazılımda bakarız kaçak varsa Forge DV almak mantıklı ozaman


    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque pro da bence tüm kadranları sil, ne kadar kadran o kadar gelen verilerin yavaslaması demek. İhtiyaç duyduğunda bence kullan işine yarayanları.

    Ben devamlı İAT, boost, afr, antifriz,devir ve pompa yı devamlı kullanıyorum.

    Devirle, pompanın devamlı ekli olması ekranı video olarak devamlı rec kayıt yaptığımdan dolayı kullanıyorum verileri sonradan izleyebilmek için boost nerde gelmiş gitmiş vs vs.

    Örnek: https://youtu.be/gsCewWEzBf0
    haklısın ne kadar çokluk o kadar okluk
    buarada 208 in vitesin arkasındaki konsolda-cep teki boşluk tam Note3 ün kılıflı halinde birebir örtüşüyor.
    ben cep teli koydum hiç kıpardamadan tam sığdı ve havada duruyor kımıldamadan sanki sipariş ile yapılmış gibi oturdu

    bu arada antifrezi anlayamadım, bildiğimiz radyatör sıcaklığımı yoksa ?

  18. #22077
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem dump valve 0.8 peak 0.6 rev limit.
    GFB DV 0.7 peak 0.6 rev limit.
    Sesli tip Forge dv 0.8 peak 0.8 rev limit.
    Bizzat oem yazılımda test ettim. Forge açık ara önde cont da.. Oem dump valve de gfb dv de stage 3 207 rc de bence hiç basarılı değiller basınç tutma konusunda. Sadece vites aralıklarında peak iyi ama cont da çabuk kaybediyorlar.

  19. #22078
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada bilgi için bunları biryerden bulmuştum saklıyorum yazılım için

    Stage 1:*
    Engine upgrades:
    -Air filter
    Engine performance:
    Full boost: 1.25bar@1700 rpm*
    Constant pressure:1.15bar*
    Pressure at revlimit:1bar*
    Revlimit: 7000 rpm
    Power approx: 220hp
    Torque approx: 320Nm

    Stage 2:
    Engine upgrades:
    -Air filter
    -Full 63.5mm exhaust
    Bigger intrercooler (Ibiza Cupra IC)
    Engine performance:
    Full boost: 1.35bar@1700 rpm*
    Constant pressure:1.25bar*
    Pressure at revlimit:1.15bar*
    Revlimit: 7000 rpm
    Power approx: 250hp
    Torque approx: 360Nm

    Software upgrades:
    The fuel pressure regulator was tuned to 130 bar at high rpm.
    The variable valve timing was also tuned, making higher valve overlap at 4000 rpm.
    Use of 95/100 octane fuel is mandatory.*

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •