User Tag List

Sayfa 1163/1195 İlkİlk ... 163663106311131153116111621163116411651173 ... SonSon
22691 sonuçtan 22.079 ile 22.097 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #22079
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet radyatördeki antfrzin sıcaklığı. soğuk ilk marşta devir biraz yuksek çalışır 36 dereceye geldimi normale düşer. Sonrasında yola cıkarım. Fazladan ısınmasını beklemekte sakıncalı.

  2. #22080
    cannn22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buraek4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Senin araba almaya pek niyetin yok bence
    Neye dayanarak böyle bir şey söyleyip ortamı geriyorsunuz? Forumun tüm sayfalarını okudum, fakat imkan olmayınca insan seçenek arıyor. Ağır olucak ama kimseyle t*ş*k geçicek değilim. Burda herkese saygım var, sizinde insanlara saygınız olsun. Kimsenin hevesini kırmayın! Bir sürü işim gücüm var ara ara vakit buldukça girip bakıyorum foruma sizin gibi insanlar sağ olsun soğutuyor forumdan. Heves edip bir şeye niyet ediyoruz, insanın hevesinin içine sıçıyorsunuz. Cevap vermek zor geliyorsa kimse yazmak zorunda değil. Burada kimseye "Cevap yazın" diye şart koşmuyor, aksine "RİCA" ediyorum. Sıkılan, daralan vardır cevap yazmaz, yazmak içinden gelmez, belkide bıkmıştır artık. Ama kimse gelipte beni tanımadan etmeden "bir şey yapmaya niyetin yok" diyip hakkımda itamda bulunup laf söyleyemez. İşim olmazsa, niyetim olmazsa girmem.

    Motosiklet sitelerinin hepsine girip bakın kim olduğumu görürsünüz. Nick: Twinn

    Hadi sağlıcakla...

    Kısa bir video:
    https://www.youtube.com/watch?v=D8CW0Azmy6c

    Tek teker giden benim. 7 senedir motor kullanıyor ve artık bu ölüm oyununu oynamaktan korkuyorum. Sebebi çok arkadaşımı kaybettim ve kim olursa olsun basmam etmem diyip motosiklet üzerine binince işler değişiyor. 100 km yolu 14 dk'da gittiğimi biliyorum. Kaldı ki, ist'da seyehat ediyorum ve İST-SİLİVRİ 14 dk sürdü. Arabayla 5-5,30 saat süren yolu, motosikletle 1 saat 17 dk'da gittim. Allah'a şükür kazam olmadı. Sizin rolling'i bıraktığınız 180-200 km hızlarda ben tek teker gidiyorum. Bu marifet mi? Asla, marifet olarak mı söylüyorum? Asla. Sadece insan sevdiklerini kaybedince yaptığı işin ne kadar tehlikeli olduğunu fakat başına gelmediği sürece ne kadar yapmicam, ben efendi gidicem desem de gidemediğimi gördüm. Bu sebeple motosikleti bırakıp araba alma düşüncesine kapıldım. 20-35 yaş aralığında çok arkadaşımı abi, kardeşlerimi kaybettim. Bindiğim motosiklet ufak değil, insana bir adrenalin duygusu yaşatıyor kaldı ki bu araba da cam arkasında, kapalı kutu içerisinde yaşanan adrenalinden daha fazla. Fakat artık bu korkuyla yaşamak istemiyor, ailemi diken üstünde bekletmek istemiyorum. Ben bu duyguyu tatmin etmek için araba almayı düşünüyorum ve tabi ki daha güvenli olduğu için.

    Kim olursanız olun ama sizden ricam ileri geri konuşup kimselerin hevesini kırmayın. Söylediğiniz belki basit bir cümle ama düşünün benim bile ne kadar çok sinirimi bozdu ki, size böylesine bir açıklama yapma gereği duydum. Bu kadar uzun yazdım, kısaca yaptığınız yanlış anlatmak istediğim bu.

  3. #22081
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Can sakin ol öncelikle güzel kardeşim. Arabası olsun veya olmasın. Bu konuda veya face gurubunda insanlar merak ettikleri için ögrenmek istedikleri için varlar. Kim araba alacak veya almayacak kimseyi ilgilendirmez. İnsanların sadece kafasındaki soru işaretleri için burdalar kardeşlik için burdalar. Senini benimi yok senin aracın benim. Benim aracım senin diğen eski arkadasların coğu bıraktı bu gurubu kimi iş kimi arabasını sattı vs vs sen bu konuda eski arkadas ortamındaki konusmaları okudugun için herkezi yine o kişiler olarak görüyorsun sanırım. Zaman su gibi akıyor insanlar değişiyor vs vs. Sen bi sakın ol. Cuma gunu işin yoksa buluşalım ne tarafta oturuyorsun. Fidex exhaust da biraz işim var istersen gelebilirsin muhabbet ederiz kafana takılanları tek tek anlatırım sana. Bir arkadasımda beyaz ds3 var ilanda degil onada bir sorım satmayı düşünüyordu. Ama önce bi sakınleş ok sorun yok

    Bu arada videoyuda büyük keyifle izledim.. Doğru olanı yapıyorsun. Hata kabul etmez valla.

  4. #22082
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 km yolu 14dk da mı gittiniz yoksa bir yazım hatası mı oldu?
    ort hız saatte 428km/h yapıyor da

    sidik yarıştıracaksak birazda ben işiyeyim o zaman
    ben de hızlı motor kullanırdım ama saat 428km/h ort yapamadım bir türlü. en son Sertaç Terzi, Taner ve ben Sapanca dan Hereke ye 12dk da R6, 636 ve 636 lar ile geldikten sonra yolda atlattığımız kazalardan sonra caddede basmamaya karar verdik. ama olmuyor işte sonra ben patladım, başka arkadaşlarımız da patladı, felç olan ve ölen arkadaşlarımız da oldu...

    neyse konu tekerse ben İrfan namı diğer Bayrak kardeşimi tek geçerim
    M.D. ye girersen de tüm dostlara selamlar, deli emine ayrıca sevgiler...

    kardeşim polemiklere yada bir birimize birşeyler ispatlamaya hiç gerek yok.
    bence önce self kontrol yapmak çok önemli yoksa dipsiz kuyu klavye gazcısı gibi yazar dururuz.

  5. #22083

    Üyelik
    Oct 2007
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    925
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZX-636R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stock engine specs: ***
    Capacity: 1598cc * * * * * * * * * * * * **
    bore x stroke: 77 x 85.6*(mm)
    Compression ratio: 10.5:1
    Turbocharger: KK K03
    Full boost: 1.1bar@1700 rpm
    Constant pressure:0.9bar
    Pressure at revlimit:0.75bar
    Revlimit: 6500 rpm
    Power approx: 200hp
    Torque approx: 275Nm

    DV konusunda emin değilim, parça kodlarından araştıracağım vaktim olduğunda ama dediğin gibiyse 1.000 TL cepte kalır
    araca boost pipe ve hard pipe da yapacağım hepsi 60 lık olarak enson yazılımda bakarız kaçak varsa Forge DV almak mantıklı ozaman
    Thp 200 ve Thp 270 lerde kullanılan dumpvalvein parça kodu V759327380
    Dileyen emin olmak isteyen serviceboxtan bakabilir

  6. #22084
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tuFAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Thp 200 ve Thp 270 lerde kullanılan dumpvalvein parça kodu V759327380
    Dileyen emin olmak isteyen serviceboxtan bakabilir
    Süpersin Tufan +1000 hatta +1100

  7. #22085

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cannn22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neye dayanarak böyle bir şey söyleyip ortamı geriyorsunuz? Forumun tüm sayfalarını okudum, fakat imkan olmayınca insan seçenek arıyor. Ağır olucak ama kimseyle t*ş*k geçicek değilim. Burda herkese saygım var, sizinde insanlara saygınız olsun. Kimsenin hevesini kırmayın! Bir sürü işim gücüm var ara ara vakit buldukça girip bakıyorum foruma sizin gibi insanlar sağ olsun soğutuyor forumdan. Heves edip bir şeye niyet ediyoruz, insanın hevesinin içine sıçıyorsunuz. Cevap vermek zor geliyorsa kimse yazmak zorunda değil. Burada kimseye "Cevap yazın" diye şart koşmuyor, aksine "RİCA" ediyorum. Sıkılan, daralan vardır cevap yazmaz, yazmak içinden gelmez, belkide bıkmıştır artık. Ama kimse gelipte beni tanımadan etmeden "bir şey yapmaya niyetin yok" diyip hakkımda itamda bulunup laf söyleyemez. İşim olmazsa, niyetim olmazsa girmem.

    Motosiklet sitelerinin hepsine girip bakın kim olduğumu görürsünüz. Nick: Twinn

    Hadi sağlıcakla...

    Kısa bir video:
    https://www.youtube.com/watch?v=D8CW0Azmy6c

    Tek teker giden benim. 7 senedir motor kullanıyor ve artık bu ölüm oyununu oynamaktan korkuyorum. Sebebi çok arkadaşımı kaybettim ve kim olursa olsun basmam etmem diyip motosiklet üzerine binince işler değişiyor. 100 km yolu 14 dk'da gittiğimi biliyorum. Kaldı ki, ist'da seyehat ediyorum ve İST-SİLİVRİ 14 dk sürdü. Arabayla 5-5,30 saat süren yolu, motosikletle 1 saat 17 dk'da gittim. Allah'a şükür kazam olmadı. Sizin rolling'i bıraktığınız 180-200 km hızlarda ben tek teker gidiyorum. Bu marifet mi? Asla, marifet olarak mı söylüyorum? Asla. Sadece insan sevdiklerini kaybedince yaptığı işin ne kadar tehlikeli olduğunu fakat başına gelmediği sürece ne kadar yapmicam, ben efendi gidicem desem de gidemediğimi gördüm. Bu sebeple motosikleti bırakıp araba alma düşüncesine kapıldım. 20-35 yaş aralığında çok arkadaşımı abi, kardeşlerimi kaybettim. Bindiğim motosiklet ufak değil, insana bir adrenalin duygusu yaşatıyor kaldı ki bu araba da cam arkasında, kapalı kutu içerisinde yaşanan adrenalinden daha fazla. Fakat artık bu korkuyla yaşamak istemiyor, ailemi diken üstünde bekletmek istemiyorum. Ben bu duyguyu tatmin etmek için araba almayı düşünüyorum ve tabi ki daha güvenli olduğu için.

    Kim olursanız olun ama sizden ricam ileri geri konuşup kimselerin hevesini kırmayın. Söylediğiniz belki basit bir cümle ama düşünün benim bile ne kadar çok sinirimi bozdu ki, size böylesine bir açıklama yapma gereği duydum. Bu kadar uzun yazdım, kısaca yaptığınız yanlış anlatmak istediğim bu.
    Güzel kardeşim sen şu aylardır hem face grubunda hem burda thp doran arkadaş değilmisin.tamam pimpiriklisin belli bütçen var ama şunu söyleyim sana.arabayı aldıktan sonra kenarda paran kalmıyosa thp ye hiç bulaşma zten.arabayı aldın 42 ye diyelim.önümüz vergi ayı vergisi var 350 tl 6 aylık. E kasko sigorta 2000 de öyle gittimi.aracın senden önceki sahibi nasıl baktı arabaya bilmiyon için rahat etsin bir bakıma girdin 600-700 de öyle gitti.2011 araç alıcan vizesi biticek bu aracın 200 de öyle.arabayı yeni aldın arkadaşların oo kanla hızlı araba almışsın hadi gezdir bizi dicek aylık 500-600 benzin masrafın olacak.sonra ee bundan ses geldi eksoz dp yapayım diceksin 1000-1500 arası ona gidicek.bi bakmışın lastikler bitmek üzerehadi 1700-200 arası lastiklere ver.ya camlarda akvaryum gibi film çekelim 300 gitti.boyadada çok harelenmeler mi var sanki pasta- cila mı yapsak hop 400 gitti.ve her gün içini kemiren motor kırarmıyım acaba korkusu bunun yanında kardeşim yemin ediyom ince hastalığa tutulursun alma sen bu araçlardan

  8. #22086
    ER_GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul-acıbadem
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buraek4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel kardeşim sen şu aylardır hem face grubunda hem burda thp doran arkadaş değilmisin.tamam pimpiriklisin belli bütçen var ama şunu söyleyim sana.arabayı aldıktan sonra kenarda paran kalmıyosa thp ye hiç bulaşma zten.arabayı aldın 42 ye diyelim.önümüz vergi ayı vergisi var 350 tl 6 aylık. E kasko sigorta 2000 de öyle gittimi.aracın senden önceki sahibi nasıl baktı arabaya bilmiyon için rahat etsin bir bakıma girdin 600-700 de öyle gitti.2011 araç alıcan vizesi biticek bu aracın 200 de öyle.arabayı yeni aldın arkadaşların oo kanla hızlı araba almışsın hadi gezdir bizi dicek aylık 500-600 benzin masrafın olacak.sonra ee bundan ses geldi eksoz dp yapayım diceksin 1000-1500 arası ona gidicek.bi bakmışın lastikler bitmek üzerehadi 1700-200 arası lastiklere ver.ya camlarda akvaryum gibi film çekelim 300 gitti.boyadada çok harelenmeler mi var sanki pasta- cila mı yapsak hop 400 gitti.ve her gün içini kemiren motor kırarmıyım acaba korkusu bunun yanında kardeşim yemin ediyom ince hastalığa tutulursun alma sen bu araçlardan
    arkadaşım çok iyi bir açıklama yapmışssın yazdıklarını okudum aynılarını sırasıyla yaşadım. bunlara ilave olarak araba cacık çıkarsa (özellikle ucuz arabalarda) hobaaa saçma sapan çıkan masraflar...

  9. #22087
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cannn22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abiler peki aramızda ds3 1.6 thp kullanıcısı var mıdır? Bu araç 207'den daha çok hoşuma gitti açıkçası. Gerek şekli, gerekse iç dizayn olarak. Bunun yanı sıra 6 ileri şanzuman ve model olarak 2011'leri benim bütçeme göre var.

    Ben bu araçtan 250hp güç almak istersem yapmam gerekenler nelerdir? Ne gibi uygulamalar yapabilirim?

    Turbo büyütmeden orjinal turbo ile max verimli olarak kaç hp alabilirim ds3'ten?

    Kesinlikle yarışa, piste çıkıcak birisi değilim. Tamamen keyif ve hobi amaçlı yapacaklarım. Çevremde ibiza cupra stage1, stage 2 aynı şekilde stage 2 polo gti'lar var. En azından bu arkadaşlarımla beraber yürümek isterim. Kesinlikle m3 kovalama vb bir düşüncem yok. İmkanım olsa tabiki lambo bile kovalicam derim de imkan işte

    Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
    Alıntı emirarslan34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cann22

    63 DP - 63 düz - sona da 63 mm varex vmk 15-250
    Forge dump valve
    Komple 51 mm boost boruları.
    Filtre
    İntercooler
    Yazılım, konusunda kesinlikle çok dikkat etmelisin. Oem turboda herkezin harcı değil.
    Bobinlerinde sorun olacagını sanmam modelli olcak aracın.
    Bujilerini oem alıp gap aralıklarını sentil ile 0.65 e ayarlıyorsun. Üstlerde kaçırma yapmasın diye.
    Ortalama arabanında motor kondisyonuna ve iyi bir yazılımla 210 alırsın diye düşünüyorum.

    Oem turboyla ds3 de 250 hp ler imkansız. Bu speclerde.
    Egzantrik falan olursa 230 ları anca yakalarsın diye düşünüyorum.

    DS3'de tuning seçenekleri ortalama aşağıdaki gibi olup yakıt kalitesi ve arac kondisyonuna göre değişiklik göstermektedir;

    Stage1+ - yazılım + filtre 200hp
    stage2 - Yazılım + filtre + egsoz 210hp
    stage3 - yazılım + filtre + egsoz + intercooler 230hp

    önerilen egsoz büyüklüğü 63.5mm!
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  10. #22088
    cannn22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZX-636R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100 km yolu 14dk da mı gittiniz yoksa bir yazım hatası mı oldu?
    ort hız saatte 428km/h yapıyor da

    sidik yarıştıracaksak birazda ben işiyeyim o zaman
    ben de hızlı motor kullanırdım ama saat 428km/h ort yapamadım bir türlü. en son Sertaç Terzi, Taner ve ben Sapanca dan Hereke ye 12dk da R6, 636 ve 636 lar ile geldikten sonra yolda atlattığımız kazalardan sonra caddede basmamaya karar verdik. ama olmuyor işte sonra ben patladım, başka arkadaşlarımız da patladı, felç olan ve ölen arkadaşlarımız da oldu...

    neyse konu tekerse ben İrfan namı diğer Bayrak kardeşimi tek geçerim
    M.D. ye girersen de tüm dostlara selamlar, deli emine ayrıca sevgiler...

    kardeşim polemiklere yada bir birimize birşeyler ispatlamaya hiç gerek yok.
    bence önce self kontrol yapmak çok önemli yoksa dipsiz kuyu klavye gazcısı gibi yazar dururuz.
    Abi haklısın yazım hatası olmuş biraz gerildim o yüzden kafa başka yerlerde olunca karışmış ortalık. Silivri'den benim ev 77 km. Mahmutbey gişeler 63 felan. Ben silivriden çıktığımda gece saat 21.13'tü 21.27'de esenler otogarın ordaydım.

    Sertaç abi beni çok iyi tanır. Can varmış hem ninja hemde mt07 varmış şuanda dersen hemen hatırlar abi beni. Ünal abi olsun, sertaç abi olsun çok baba insanlar. Yazım hatası için özür dilerim. Kusuruma bakmayın tekrar.

  11. #22089
    cannn22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    465
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oluşan gerginlikten ötürüde herkesten özür dilerim. Bir saygısızlığım olduysa affola.

  12. #22090
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emirarslan selam
    milltek in sayfasında buldum, tam olarak demek istediğim buydu.

    Seat Leon için 3 farklı modelde 3 farklı egzoz çapı var bence çok faydalı bir bilgilendirme, motor güçlerine göre farklı çaplar.

    Seat Leon FR 200-211PS 76 dp ile başlayıp 70 catback yapmışlar

    Seat Leon FR 2.0 T FSI 200-211PS Milltek exhaust


    Seat Leon Cupra 2.0 240PS 76 dp ile başlayıp 70 catback yapmışlar
    Seat Leon Cupra 2.0T FSI 240PS


    Seat Leon Cupra R 2.0 TSI 265PS turboback 76mm
    Seat Leon Cupra R 2.0 TSI 265PS

  13. #22091
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cannn22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oluşan gerginlikten ötürüde herkesten özür dilerim. Bir saygısızlığım olduysa affola.
    sorun yok kardeşimi aslında yüzyüze görüşsek burada yazdıklarımızı yüzümüsü söylesek gülüp geçeceğiz, iş makaraya saracak keyifli olacak
    ancak yazdığımız zaman karşı taraf mimiklerimizi gülümsememizi vs. görmediği için tam duygularımızı yazı ile ifade edemiyoruz sonra ortalık geriliyor

    ben de bulursam akşam eskilerden bir foto koyarım,
    selam ve sevgiler...

  14. #22092

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZX-636R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sorun yok kardeşimi aslında yüzyüze görüşsek burada yazdıklarımızı yüzümüsü söylesek gülüp geçeceğiz, iş makaraya saracak keyifli olacak
    ancak yazdığımız zaman karşı taraf mimiklerimizi gülümsememizi vs. görmediği için tam duygularımızı yazı ile ifade edemiyoruz sonra ortalık geriliyor

    ben de bulursam akşam eskilerden bir foto koyarım,
    selam ve sevgiler...
    hocam cooler işini ne yaptınız?

  15. #22093
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı buraek4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam cooler işini ne yaptınız?
    büyük ihtimal custom olarak yaptıracağım, tavsiye üzerine iyi bir usta buldum, Kale intercooler ın iç malzemesini kullanıp istediğim ölçülerde yaptıracağım
    brüt 8 lt net yani core malzeme olarak 5,5lt gibi olacak + cooler sprey ile desteklemeyi düşünüyorum . performanstan ziyade keyif olur püf püfff
    +meth de olursa süper olur.

  16. #22094

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZX-636R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    büyük ihtimal custom olarak yaptıracağım, tavsiye üzerine iyi bir usta buldum, Kale intercooler ın iç malzemesini kullanıp istediğim ölçülerde yaptıracağım
    brüt 8 lt net yani core malzeme olarak 5,5lt gibi olacak + cooler sprey ile desteklemeyi düşünüyorum . performanstan ziyade keyif olur püf püfff
    +meth de olursa süper olur.
    bu bodrum işi gibimi olucak..yaptırdıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum seat sport düşünüyorum bende ama custom halledebiliceksek daha iyi olur tabi

  17. #22095
    ZX-636R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    44
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben güvendiğim iki motor ustası ile görüştüm, isimlerini vermeyeceğim ama herkesin tanıyıp saygı duyup teknik bilgisine güvendiği kişiler
    sağolsunlar çok yardımcı oldular. ustaların genel görüşü big turbo ve motor içi yapıp 2bar a yakın bir setup yapmadıktan sonra
    kale i.c. içini kullanıp yapılan custom ile kaliteli markaların i.c. lerini kullanmak arasında çok fark olmaz. ancak yukarıda belirttiğim stage 5 gibi bir setupta max 5hp gibi bir güç olabileceği görüşü var. ben de bu doğrultuda okadar fiyat farkı vermek istemedim.

    bodrum işi coolerda ustanın teknik bir üretim hatası olmuş onun da sebebini öğrendim ve yaptıracağım ustaya direkt ilk onu sordum o da güldü sadece yani oradaki hata gözden kaçan bir durum. burada kullanan arkadaşlar yazdılar hatanın düzeltilmesi sonrasında iat da güzel sonuçlar aldılar.
    benim ilk tespitlerim 18 derece hava sıcaklığında E5 te trafik olmayan bir ortam 80-180 gibi bir kaç hızlanma sonrası şehiriçine girdiğimde 35+ iat gördüm. 208 ın oem cooler verimsiz gerçekten. araç stock ken böyleyse stage2 -3 gibi iatı düşünemiyorum

    ben şuanda mümkün olduğa kadar ürün hakkında bilgi toplayıp önce kendim teknik altyapısını öğrenip, karşılaştırmalar yaparak ilerliyorum. araç su anda hala full stock tam olarak içime sindikten sonra hepsini bir arada toplayaıp 1-2 haftada bitirmek istiyorum.

  18. #22096
    emirarslan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZX-636R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emirarslan selam
    milltek in sayfasında buldum, tam olarak demek istediğim buydu.

    Seat Leon için 3 farklı modelde 3 farklı egzoz çapı var bence çok faydalı bir bilgilendirme, motor güçlerine göre farklı çaplar.

    Seat Leon FR 200-211PS 76 dp ile başlayıp 70 catback yapmışlar

    Seat Leon FR 2.0 T FSI 200-211PS Milltek exhaust


    Seat Leon Cupra 2.0 240PS 76 dp ile başlayıp 70 catback yapmışlar
    Seat Leon Cupra 2.0T FSI 240PS


    Seat Leon Cupra R 2.0 TSI 265PS turboback 76mm
    Seat Leon Cupra R 2.0 TSI 265PS
    Milltek egzos yapmyı bilmiyor. Köremi yaptırıyorlar o S leri kaynakları anlayamoyorum. Neyse.

    Bence yasal çerceveler sınırlarında yarış tipi egzos yaptıkları için orta susturucu kullanıyorlar buda belli bir sıkıstırmaya neden olacağından DP yi 70 yerine 76 boruyuda 63 yerine 70 e cıkarmışda olabilirler. Dp yi kafan rahat olması açısından keske yapsaydım dememen açısından düşünüle bilir 76. Ama cooler takıp basınç açacaksan düz boruyu ne 63 düşün nede 76. 70 ideal bence 208 gtı da. Turbo farklı çünkü 207 rc lere göre. Dp 76 yaparsan sonuda 70 yap o zaman.

    Fidex exhaust veya iskendere git nakış gibi örsünler egzosu. Hazır markaya bence sakın girme.

  19. #22097

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZX-636R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben güvendiğim iki motor ustası ile görüştüm, isimlerini vermeyeceğim ama herkesin tanıyıp saygı duyup teknik bilgisine güvendiği kişiler
    sağolsunlar çok yardımcı oldular. ustaların genel görüşü big turbo ve motor içi yapıp 2bar a yakın bir setup yapmadıktan sonra
    kale i.c. içini kullanıp yapılan custom ile kaliteli markaların i.c. lerini kullanmak arasında çok fark olmaz. ancak yukarıda belirttiğim stage 5 gibi bir setupta max 5hp gibi bir güç olabileceği görüşü var. ben de bu doğrultuda okadar fiyat farkı vermek istemedim.

    bodrum işi coolerda ustanın teknik bir üretim hatası olmuş onun da sebebini öğrendim ve yaptıracağım ustaya direkt ilk onu sordum o da güldü sadece yani oradaki hata gözden kaçan bir durum. burada kullanan arkadaşlar yazdılar hatanın düzeltilmesi sonrasında iat da güzel sonuçlar aldılar.
    benim ilk tespitlerim 18 derece hava sıcaklığında E5 te trafik olmayan bir ortam 80-180 gibi bir kaç hızlanma sonrası şehiriçine girdiğimde 35+ iat gördüm. 208 ın oem cooler verimsiz gerçekten. araç stock ken böyleyse stage2 -3 gibi iatı düşünemiyorum

    ben şuanda mümkün olduğa kadar ürün hakkında bilgi toplayıp önce kendim teknik altyapısını öğrenip, karşılaştırmalar yaparak ilerliyorum. araç su anda hala full stock tam olarak içime sindikten sonra hepsini bir arada toplayaıp 1-2 haftada bitirmek istiyorum.
    maliyeti paylaşırmısın yaptırıcağın zaman.ben ve 208 gti ı olan bir arkadaşım da cooler düşünüyoruz toplu yaptırırsak belki fiyat biraz daha düşebilir..irtibat halinde olursak sevinirim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •