User Tag List

Sayfa 1171/1195 İlkİlk ... 171671107111211161116911701171117211731181 ... SonSon
22691 sonuçtan 22.231 ile 22.249 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #22231

    Üyelik
    Jul 2015
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgaaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba; 2007 model'lerde sente problemi ve ön konsolda kabarmalar gibi kronik problemler olduğunu bende duymuştum. Siz şanslı kesimden olmalısınız
    Aracı sigortacım dahil heryerde sorguladım(şase, motorno, plaka vs.), Bir arkadaşıma şase no ile yetkili servisten bilgi alabilirmiyiz diye sorduğumda "bilgi vermezler" diye yanıt aldım, denemekten zarar gelmez onuda gün içerisinde sorgulamaya çalışırım Bende 6 aydır araç arıyorum. 3 yıldır 207 THP ile ilgileniyorum.
    Araç bu; Peugeot 207 1.6 THP GT 2008 Model 28.000 TL Sahibinden sat
    Makyaj olarak eksikleri var güzel detaylı bir testin arkasından kriterlerimizi geçerse hayırlı olsun diyeceğiz inşallah



    18 yaşımdan beri çoğunlukla honda kullandım. İlk kez pug sahibi olacağım ve bu bir THP Expertiz olarak güvendiğim kurumsal bir firma var oraya götüreceğim ve ekstra başka biryere götürmek istiyorum.
    Benim için çok önemli olan THP motordan anlayan birine götürmek. Bu konu hakkında çok acil bilgiye ihtiyacım var, inşallah burda çözüm bulabiliriz çünkü en büyük bilgi kaynağım techturkey.com
    Birde kompresyon değerleri kaç çıkması gerekiyor?
    Turbo basınç, yağ basınç vs. ortalama ne civarda oluyor?
    Beni zor durumda bırakacak hata kodları nelerdir? Konuyu hemen hemen okudum (1150.syf'dayım )

    Çok fazla soru sordum, biraz heyecan, biraz merak, birazda korku kusura bakmayın

    4 tane thp motor aracım oldu bunlardan 2 si R56 cooper S ,diğer 2si ise Peugeot..Zaten kaputu açıp baktığında motorların genel olarak aynı olduğunu görürsün..Sağolsun kullandığım mini cooperlar geçmişleri biraz kurcalanmış olmaları nedeniyle ve sanayiye gidip gelmem nedeniyle beni Thp motor uzmanı yaptılar Hayırlısı olsun umarım kafana yatan bir araç bulursun..Thp motordan herkes iyi derecede anlamaz oyüzden sizden önceki sahibi veya sahipleri bu motordan ve arabadan anlarsa,nelere dikkat etmesi gerektiğini bilirse sizin için bir avantaj olur.Ekspertizde sıradan yerlerden kastım ise şuydu.Standart atmosferik bir aracı birçok yerde ekspertize sokabilirsiniz ve büyük oranda araçla ilgili bilgi sahibi olabilirsiniz.Zaten arabanın boya/değişen bilgisi,alt takımın sağlam olup olmadığı,yaklaşık bir motor performansı ile ilgili bilgi verir ekspertiz yapan yerler.Ama mesele Thp gibi özellikli bi motorsa ve alacağınız araç performans aracıysa orda durum değişir diye düşünüyorum..Bu motorla daha önce defalarca karşılaşmış bir usta sizi daha iyi bilgilendirir ve diğer ustaların tespit edemediği bir sıkıntıyı tespit edebilir..Bu araçlarda kaportadan daha önemlisi motorun ne durumda olduğu.Kompresyon testi ise bunun en kolay yolu.Ben bu testi alırken 2 aracımda yaptırmıştım Moto Meter adında bir cihaz kullanmıştı ustam.Değerler 11,5 - 12 gibiydi bütün silindirlerde.Zaten değer kısmı ustanın işi onu bilmenize gerek yok Turboyla ilgili servisin çok sağlıklı birşey söyleyebileceğini sanmıyorum en fazla turbonun palinde boşluk olup olmadığını kontrol edebilir bence.Turbo konusu tamamen şansına kalmış Çok soru sorman problem değil ama bence çok fazla pimpirik de olma derim kafana en yatan arabayı al geç.Araba işi şans işidir geçmişi çok düzgün olan bi araç sorun çıkarmaz diye birşey de yok biz ancak yaşadığımız tecrübeleri aktarma konusunda yardımcı olabiliriz

  2. #22232
    tolgaaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alexyil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 tane thp motor aracım oldu bunlardan 2 si R56 cooper S ,diğer 2si ise Peugeot..Zaten kaputu açıp baktığında motorların genel olarak aynı olduğunu görürsün..Sağolsun kullandığım mini cooperlar geçmişleri biraz kurcalanmış olmaları nedeniyle ve sanayiye gidip gelmem nedeniyle beni Thp motor uzmanı yaptılar Hayırlısı olsun umarım kafana yatan bir araç bulursun..Thp motordan herkes iyi derecede anlamaz oyüzden sizden önceki sahibi veya sahipleri bu motordan ve arabadan anlarsa,nelere dikkat etmesi gerektiğini bilirse sizin için bir avantaj olur.Ekspertizde sıradan yerlerden kastım ise şuydu.Standart atmosferik bir aracı birçok yerde ekspertize sokabilirsiniz ve büyük oranda araçla ilgili bilgi sahibi olabilirsiniz.Zaten arabanın boya/değişen bilgisi,alt takımın sağlam olup olmadığı,yaklaşık bir motor performansı ile ilgili bilgi verir ekspertiz yapan yerler.Ama mesele Thp gibi özellikli bi motorsa ve alacağınız araç performans aracıysa orda durum değişir diye düşünüyorum..Bu motorla daha önce defalarca karşılaşmış bir usta sizi daha iyi bilgilendirir ve diğer ustaların tespit edemediği bir sıkıntıyı tespit edebilir..Bu araçlarda kaportadan daha önemlisi motorun ne durumda olduğu.Kompresyon testi ise bunun en kolay yolu.Ben bu testi alırken 2 aracımda yaptırmıştım Moto Meter adında bir cihaz kullanmıştı ustam.Değerler 11,5 - 12 gibiydi bütün silindirlerde.Zaten değer kısmı ustanın işi onu bilmenize gerek yok Turboyla ilgili servisin çok sağlıklı birşey söyleyebileceğini sanmıyorum en fazla turbonun palinde boşluk olup olmadığını kontrol edebilir bence.Turbo konusu tamamen şansına kalmış Çok soru sorman problem değil ama bence çok fazla pimpirik de olma derim kafana en yatan arabayı al geç.Araba işi şans işidir geçmişi çok düzgün olan bi araç sorun çıkarmaz diye birşey de yok biz ancak yaşadığımız tecrübeleri aktarma konusunda yardımcı olabiliriz
    Ne demek istediğinizi çok iyi anladım. Expertiz sadece kaporta boya olarak bakılır birde kompresyon testine sokarız. Bursa'da bir ustamız var THP konusunda ne kadar bilgili bilmiyorum ama subi, evo vs. onun elinden geçiyor bursa'da. Kendisinden rica ederim, bi baktırırım

    Şuana kadar araştırmalarımda Bursa'da yetkili servis dahil THP ustasının olmadığını görüyorum. Hayırlısı bakalım bu benim için çok büyük bir sorun
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?

  3. #22233

    Üyelik
    Jul 2015
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    15
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgaaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne demek istediğinizi çok iyi anladım. Expertiz sadece kaporta boya olarak bakılır birde kompresyon testine sokarız. Bursa'da bir ustamız var THP konusunda ne kadar bilgili bilmiyorum ama subi, evo vs. onun elinden geçiyor bursa'da. Kendisinden rica ederim, bi baktırırım

    Şuana kadar araştırmalarımda Bursa'da yetkili servis dahil THP ustasının olmadığını görüyorum. Hayırlısı bakalım bu benim için çok büyük bir sorun
    rica ederim..Gideceğiniz ekspertizde kaporta,boya ve motora bakarlar zaten..Kompresyon testini de dediğiniz yere yaptırırsınız.Dediğiniz gibi bir yerse motorla ilgili en net sonucu ordan almış olursunuz..Gerisi şansınıza kalmış hayırlı olsun şimdiden

  4. #22234
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yazılım sonrası üst oksijen sensörü boşa düşen, elinde fazladan olan vs varsa alabilirim.

  5. #22235
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgaaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne demek istediğinizi çok iyi anladım. Expertiz sadece kaporta boya olarak bakılır birde kompresyon testine sokarız. Bursa'da bir ustamız var THP konusunda ne kadar bilgili bilmiyorum ama subi, evo vs. onun elinden geçiyor bursa'da. Kendisinden rica ederim, bi baktırırım

    Şuana kadar araştırmalarımda Bursa'da yetkili servis dahil THP ustasının olmadığını görüyorum. Hayırlısı bakalım bu benim için çok büyük bir sorun

    THP'den malesef her usta anlamıyor öyle bi durum var, eger imkan varsa aynı motor BMW-Mini'dede kullanılıyor, onlarla ilgilenen bir ustayada gösterebilirsiniz motor kondisyonu hakkında bilgi almak icin.
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  6. #22236
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ''OZ RACING Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yazılım sonrası üst oksijen sensörü boşa düşen, elinde fazladan olan vs varsa alabilirim.
    yazılım sonrası sonra boşa çıkmıyor, sadece yazılımla uygun değer aralığı genişletilip hata vermemesi saglanıyor.
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  7. #22237
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    THP'den malesef her usta anlamıyor öyle bi durum var, eger imkan varsa aynı motor BMW-Mini'dede kullanılıyor, onlarla ilgilenen bir ustayada gösterebilirsiniz motor kondisyonu hakkında bilgi almak icin.
    sene 2006 205 gti alıcam bu muhabbetler vardı aslında bi bakıma doğru bir bakımada yanlış sonuçta wankel olmadığı sürece hepsinde ana kol yatak kol yatak krank piston emme manifoldu gibi mekanik çalışan sistem mevcut anlayan yada anlamayan usta kısmı ustanın pratik zekası sorunla karşılaştığında service box yada haynes manuel kullanması gibi etkenler ustayı ileri yada geri götürür. benim 25 yaşında arkadaşım var tek kurcalamadığımız motor wankel onuda bi gün motor hasarlı alıp yapıcaz.kendisi çekirdekten usta 3 kuşaktır 3 tane honda swap 1 tane pejo swap yaptı pratik zeka denen olay en üst düzeyde avera kasnaklar sente zincir vs vs
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  8. #22238
    meSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya/TÜRKİYE
    Mesaj
    1.399
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mannerboy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sene 2006 205 gti alıcam bu muhabbetler vardı aslında bi bakıma doğru bir bakımada yanlış sonuçta wankel olmadığı sürece hepsinde ana kol yatak kol yatak krank piston emme manifoldu gibi mekanik çalışan sistem mevcut anlayan yada anlamayan usta kısmı ustanın pratik zekası sorunla karşılaştığında service box yada haynes manuel kullanması gibi etkenler ustayı ileri yada geri götürür. benim 25 yaşında arkadaşım var tek kurcalamadığımız motor wankel onuda bi gün motor hasarlı alıp yapıcaz.kendisi çekirdekten usta 3 kuşaktır 3 tane honda swap 1 tane pejo swap yaptı pratik zeka denen olay en üst düzeyde avera kasnaklar sente zincir vs vs
    THP bu konuda biraz farklı malesef. doğru işlemlerle olabildiğince önü acık, yanlışada hiç tavizi olmayan bir motor. örnek olarak performans bujisi diye satılan "selpak"laşmış bir buji ile motor kırmanız sadece bir kaç gün sürer!
    Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)

    E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI

  9. #22239
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    THP bu konuda biraz farklı malesef. doğru işlemlerle olabildiğince önü acık, yanlışada hiç tavizi olmayan bir motor. örnek olarak performans bujisi diye satılan "selpak"laşmış bir buji ile motor kırmanız sadece bir kaç gün sürer!
    tabikide tecrübelerden de faydalanmak gerek bence en önemlisi yakıt benzinimiz düzgün olsa hiç bişey olmaz
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  10. #22240
    tolgaaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cumartesi günü araç sahibinin işi olmasından dolayı gösteremedik. Bu durum sinirimi bozsa da, araştırmam için biraz daha vakit kazandırmış oldu
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?

  11. #22241
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neden bu kadar motor ustası aranıyor? Ben de ustadan beklentiyi anlamadım açıkçası Motor dağıtma gibi bir heves varsa anlarım ama üst kapak, sente tahrik vb. için gerekli özel takımlar olduğu üzere prosedürleri zaman alır ama basittir.

    tolgaaydin'in istediği verileri eskiden adımdan iyi bilirdim de zamanla unuttum format yemiş gibiyim açıkçası. Eski dokümanlarımı kurcalicam ben de.
    Yoksa zamanında 5-6 farklı noktadan mekanik yağ basınçlarına kadar tüm ar-gelerini yapmıştık.

    THP motorlar bence narin değildir, aksine bana göre çok dayanıklıdır birçok yanlışa karşı kendini kırmadan çalışır ama en nihayetinde motordur. Öyle ki, buji patlatıp, kırılan tırnakla turbo dağıtıp, katalitik delip sonar ilk ctesi günü roll'de orda burda millet peşine takan araçlar görmedim değil
    Doğru cihazlarla doğru noktadan doğru ölçümlerle ve doğru P kodlarıyla motor sıkıntılı noktayı parmakla gösterir aslında. Evet, direk bir kılavuz yapmadık herkes 1000 küsür sayfa okuyor, belki de onu yapmalıyız ki aslında Özgür baya bir yapmış. e-tuners'ın one çıkması da bence bu yüzden oldu. En az Stelios kadar ar-ge yapıldı burda. Yeri geldi PCV Delete gibi çözümlerine karşı da çıktık ama işte organizasyon eksik kaldı. Herkes tecrübesini düzenli bir şekilde paylaşsa(ben dahil) şahane bir kaynak olur bu konu.

    Bir de bence 2007 değil de bulabilirseniz 2009 model ve üstüne bakının derim. Tabi buradaki modelden kastım üretim modeli, ruhsat değil. Onu da ancak bir servis veya iyi bir ELM okuyucu söyleyebilir. Peugeot da Mini de üretim seviyesinde hatalar yaptı bu motorlarda. En basiti kavrulan yarı sentetik yağ olayı gibi..

    Selamlar,

  12. #22242
    tolgaaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden bu kadar motor ustası aranıyor? Ben de ustadan beklentiyi anlamadım açıkçası Motor dağıtma gibi bir heves varsa anlarım ama üst kapak, sente tahrik vb. için gerekli özel takımlar olduğu üzere prosedürleri zaman alır ama basittir.

    tolgaaydin'in istediği verileri eskiden adımdan iyi bilirdim de zamanla unuttum format yemiş gibiyim açıkçası. Eski dokümanlarımı kurcalicam ben de.
    Yoksa zamanında 5-6 farklı noktadan mekanik yağ basınçlarına kadar tüm ar-gelerini yapmıştık.

    THP motorlar bence narin değildir, aksine bana göre çok dayanıklıdır birçok yanlışa karşı kendini kırmadan çalışır ama en nihayetinde motordur. Öyle ki, buji patlatıp, kırılan tırnakla turbo dağıtıp, katalitik delip sonar ilk ctesi günü roll'de orda burda millet peşine takan araçlar görmedim değil
    Doğru cihazlarla doğru noktadan doğru ölçümlerle ve doğru P kodlarıyla motor sıkıntılı noktayı parmakla gösterir aslında. Evet, direk bir kılavuz yapmadık herkes 1000 küsür sayfa okuyor, belki de onu yapmalıyız ki aslında Özgür baya bir yapmış. e-tuners'ın one çıkması da bence bu yüzden oldu. En az Stelios kadar ar-ge yapıldı burda. Yeri geldi PCV Delete gibi çözümlerine karşı da çıktık ama işte organizasyon eksik kaldı. Herkes tecrübesini düzenli bir şekilde paylaşsa(ben dahil) şahane bir kaynak olur bu konu.

    Bir de bence 2007 değil de bulabilirseniz 2009 model ve üstüne bakının derim. Tabi buradaki modelden kastım üretim modeli, ruhsat değil. Onu da ancak bir servis veya iyi bir ELM okuyucu söyleyebilir. Peugeot da Mini de üretim seviyesinde hatalar yaptı bu motorlarda. En basiti kavrulan yarı sentetik yağ olayı gibi..

    Selamlar,
    Ben geçmiş sayfalardaki hata kodlarını parça kodlarını word sayfasına elimden geldiğince eklemeye çalıştım. Temize geçip atabilirim ama sizdeki dökümanlar daha sağlıklı olucaktır.
    Bizimle paylaşırsanız çok iyi olur hatta yöneticilerimizden yardım ister 1. post'a ekleriz herkes oradan ulaşabilir.
    Belki birazda olsa facebook'u bırakıp insanlar forum'da istedikleri şeyleri bulabileceğine inanırlar
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?

  13. #22243
    ER_GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul-acıbadem
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgaaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Belki birazda olsa facebook'u bırakıp insanlar forum'da istedikleri şeyleri bulabileceğine inanırlar
    iyi olur mesela Ben facebook kullanmıyorum

  14. #22244
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ELM327'lerden bizim araçla uyumsuz olan var mı? Herhangi birini alsam bluetooth üzerinden Torque ile sıkıntısız kullanabilir miyiz yoksa illa almamız gereken bir sürümü var mı?

  15. #22245
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ucuz ELM'ler standart OBD-II verilerini okurlar sadece. Ama çok ucuz olanları veri okumasında şişebiliyor ve Torque ile iletişimi koparabiliyorlar. Torque'un içinde gerekli uyarılar var zaten aslında. Biraz daha kaliteli $100-150 lık cihazlardan almak lazım.

  16. #22246
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ucuz ELM'ler standart OBD-II verilerini okurlar sadece. Ama çok ucuz olanları veri okumasında şişebiliyor ve Torque ile iletişimi koparabiliyorlar. Torque'un içinde gerekli uyarılar var zaten aslında. Biraz daha kaliteli $100-150 lık cihazlardan almak lazım.
    Peki Deniz abi bu ucuz yollu ELM'ler ile pompa basıncı, turbo basıncı, IAT, AFR gibi verileri anlık olarak okuyamaz mıyız? Bahsettiğiniz OBD II verilerinin içerisine bunlar girer mi?

  17. #22247
    tolgaaydın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.003
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meSs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    THP'den malesef her usta anlamıyor öyle bi durum var, eger imkan varsa aynı motor BMW-Mini'dede kullanılıyor, onlarla ilgilenen bir ustayada gösterebilirsiniz motor kondisyonu hakkında bilgi almak icin.
    Zaten konuyu en başından beri okuyorum. Sorunlu araç sahiplerini nerden olursa olsun, mesela İzmir, Ankara, Muğla. Hepsine Antalya Mehmet ustayı önermişsiniz.
    Eğer böyle bir motor ise Bursa'da bu işe girmek çok riskli ki ben fabrikada işçiyim. Bu durum beni haylice aşıyor. Gittikçe soğumaya başlasam da bir taraftan hırs yapıyorum anlamadım.
    Konu içerisinde sorgulayıp gözü korkan arkadaşlar gibi olmak istemiyorum, sorularımada net cevaplar bulmuş değilim
    hayırlısı bakalım
    Eğer burada durup daha ileri gitmeyeceksek, niçin bu noktaya kadar geldik?

  18. #22248
    ER_GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul-acıbadem
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolgaaydın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten konuyu en başından beri okuyorum. Sorunlu araç sahiplerini nerden olursa olsun, mesela İzmir, Ankara, Muğla. Hepsine Antalya Mehmet ustayı önermişsiniz.
    Eğer böyle bir motor ise Bursa'da bu işe girmek çok riskli ki ben fabrikada işçiyim. Bu durum beni haylice aşıyor. Gittikçe soğumaya başlasam da bir taraftan hırs yapıyorum anlamadım.
    Konu içerisinde sorgulayıp gözü korkan arkadaşlar gibi olmak istemiyorum, sorularımada net cevaplar bulmuş değilim
    hayırlısı bakalım
    bence hemen soğucak bir durum yok. alıcağın aracı iyi baktır et. ve bana karışmaz bence bursadaki linkini attığın aracı alma... çünkü km 60 binde olan araç komple boyalıda olsa o paralara satılması bana abes geliyor. bide piyasada dediğim gibi şuanda düzgün araba yok o fiyat aralığında aradığın araçları kesinlikle ama kesinlikle çok iyi baktır al.. çünkü belli ki kendini zorlayarak alıcaksın ve ekstra masraflar elbet çıkacaktır veya çıkmıycaktır. birde thp ile ilgili ''thp kötü değildir... aldığın kullanıcı hor davranmışsa insanı thp den nefret ettirir.'' eğerki yazıldığı gibiyse Peugeot 207 1.6 THP GT 2007 Model 37.750 TL Galeriden sat ben olsam bu aracı alırım... sahibini v.s tanımam etmem. yazılanlara istinaden konuşuyorum.
    (2007) 207 GT - (2009) 308 HDİ - (2013) RENAULT SYMBOL

  19. #22249
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar 1 yıldır 207gt mizde rc turbosu ile kullanıyorduk ama artık basınc problemi cıkartmaya başladı bu araç için turbo tavsiyeleriniz nedir birazdaha basınc acmak istiyoruz 1.5 falan gibi. Fiyat performans vs yazarsanız sevinirim. Buradaki sanayi ve usta potansiyelimiz zayıf yerine kolay monte olabilmesi önemli bizim için.
    1.6tdi.
    Ecutech.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •