bir de orjinal D17A2 civic EX 1. vites dişlisi taksak diye düşündük... EX lerin 1 leri %10 daha uzun... 1. viteste yapılan rolling denemelerinde %10 daha çok hız yapılarak 2. vites daha üst devirden yakalanır..
Printable View
bir de orjinal D17A2 civic EX 1. vites dişlisi taksak diye düşündük... EX lerin 1 leri %10 daha uzun... 1. viteste yapılan rolling denemelerinde %10 daha çok hız yapılarak 2. vites daha üst devirden yakalanır..
ben devralcam abi :D 5 i uzatmayıda unutma abi top speed. stage2 den sonra lazım olcak vti la denemeye :D
hayde tt bi el atın şu konuya :D
bu linkteki emme neyin emmesi bilen var mı acep d17 blok d16 kapak emme ne emmesi acaba ?
http://d-series.org/forums/engine-bu...-can-done.html
d16z6 kapak mı takasın var onun size bi faydası yok ki
yok abi biz işin performans kısmının peşinde koşuyoruz :) stage2 egzantrik yay+şapka güzel bi emme+safc veya vafc :) piston olayınıda çözersek tamadır bu iş
devirmi çevircez abi :D
hondata kpro yolu gözüktü desenize.....hondata kpro + stage 2 (8.000 rpm) + yüksek sıkıştırmalı piston + yay-şapka + emme manifoldu = new vtec2 N/A spec
valla sonuna kadar arkanızdayım ve ben de varım, ama maliyetler ve bu işi kimler yapacak kısmına ne diyosunuz? ies emmesini flanşla nasıl yapacazpeki? k pro ya da aem ems fiyatlarını bilen var mı aranızda
http://www.dezod.com/pd_aem_standalone_emskseries.cfm
1200 dolarcık :D :D
k pro uymuyoki