User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
87 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 4a-c -> 4a-ge

  1. #58
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladığım kadarıyla 4AFE nin üst kapağıyla 4AGE 20 valve nin üst egzt. değiştirsek birebir örtüşecek ama pistonların farkından dolayı komp düşeceği için hp leri 4age deki gibi alamayacağız 4afe den
    Saygılar....

  2. #59
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jetlag Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4age bluetop portuna kolum giriyo desem yeridir, oyle bi meret, ama TVIS olmazsa olmaz o kapakta
    aşırı besleme daha güzel olur onda nsırım tvisi söküp
    körler sağırlar

  3. #60

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Köln - Izmir
    Mesaj
    4.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aşırı besleme daha güzel olur onda nsırım tvisi söküp
    Zaten tivis arıza verior bazen..
    KA Style

  4. #61
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Serencebey Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten tivis arıza verior bazen..
    nasil ariza?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  5. #62

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    estados unidos
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aşırı besleme daha güzel olur onda nsırım tvisi söküp
    tvis sokuldugu zaman bluetop alt devirlerde tork kaybediyor, hatta 4afe den bile kotu oluyor tork degeleri, zaten belli bir devirden sonra kelebkler tum aciliyor



    tvis valfi emme manifolduna bagli, tvis'i kontrol eden mavi vakum anahtari, calismiyorsa degistirilmesi lazim, yoksa basit bi duzenek


  6. #63

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    51
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    edit: 7a-fe short block la blacktop kombine edersen çok çılgın olur. Yapan bir adam vardı avusturalya da bill zilla diye onu da bir araştır.
    http://www.billzilla.org/4agmods.htm#115hp
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  7. #64
    yavuz_ozaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Balıkesir/TÜRKİYE
    Mesaj
    330
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu kendimce toparlayacak olursam 4afe motora ya komle 4age 20 valve ile değiştirilecek yada 4afte yapılacak Tabi tr koşullarında yapılabilecek olan turbo uygulaması. 4age üst kapağı değiştirmek işe yaramayacak diye düşünüyorum artık pistonlar değişmediği sürece istenilen hpler alınamayacak
    Saygılar...

  8. #65
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Piston vs değişmediği zaman bir anlamı kalmıyor kapak takmanın.

  9. #66
    Bestsi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Turkiye/ankara
    Mesaj
    1.282
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tre için en mantıklısı AFE + turbo benimde elim onu yapar gibi gorunuyor :P
    [SIGPIC]http://i1106.hizliresim.com/2011/6/24/7826.png[/SIGPIC]

  10. #67
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konu hakkında yeni tecrübeler var merak eden olursa paylaşabilirim

  11. #68
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konu hakkında yeni tecrübeler var merak eden olursa paylaşabilirim
    Gövde işlerini hallettikten sonra benim hala aklımda var böyle bişey abi, tecrübelerden faydalanmak isterim.
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  12. #69
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4ac bloğa 4age big port kapak uygulaması yaptım.

    big port kapak port polish hks 272 eksantrikler yüksek sıkıştırma piston. krank ve kol 4afe ye ait.

    blacktop kapak 4ac için çok uzak bir ihtimal. blok yapısı farklı yağ jetleri var ve en önemlisi pistonları 20v e göre 3 emme şeklinde dizaynı edilmiş

  13. #70
    CGTY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Vts_Power Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4ac bloğa 4age big port kapak uygulaması yaptım.

    big port kapak port polish hks 272 eksantrikler yüksek sıkıştırma piston. krank ve kol 4afe ye ait.

    blacktop kapak 4ac için çok uzak bir ihtimal. blok yapısı farklı yağ jetleri var ve en önemlisi pistonları 20v e göre 3 emme şeklinde dizaynı edilmiş
    Sıkıştırma ne oldu peki abi ? krank ve kol 4ac kullanabilir miyiz yoksa daha dayanıklı olması için mi 4afe tercih ettin ?

    Bir de Redtop´da yağ jetlerine ihtiyaç duyulmuyor sanırım abi ?
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet olası sokak yarışçıları...
    dekagrup.sahibinden.com

    instagram.com/cagataycora

  14. #71
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ag big port itbye çok duyarlı ve bu motor sıkıştırmayı çok seviyo kapak swap düşünüyosanız kesinlikle direk takmak yerine sıkıştırma artırın normal bi corollada falan o gidişi düşünemiyorum
    ECUTECH İstanbul

  15. #72
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4ac blok 1200 km lik rodajdan sonra maalesef eksantrikleri bozdu kapak bitik duruma geldi.sebebinin yağlama problemi olduğunu sanıorum. maalesef hks eksantriklerimiz çöp oldu.yağ pompası sıfır sanıyorduk aldığımız yedek blok üzerinde gelmişti ama sanrıım arızalı idi. motor yeniden toparlandı rodajdan sonra ilk deneyimleri tekrar paylaşabilirm.

    bu arada kendi arabamdaki 4age blacktop sorunsuz 4.9 kısa ayna mahrutim ince contam takılınca ve port polish ile çok daha verimli olacağını düşünüyorum

  16. #73
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CGTY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sıkıştırma ne oldu peki abi ? krank ve kol 4ac kullanabilir miyiz yoksa daha dayanıklı olması için mi 4afe tercih ettin ?

    Bir de Redtop´da yağ jetlerine ihtiyaç duyulmuyor sanırım abi ?
    sıkıştırma 11 civarı olsu çağtay. yağ jetleri konusunda net bir döküman bulamadım. bi fikri olan varsa veya elinde sağlam kaynak olan yağ jeti açmak istiyorum

    krank ve kol 4afe kullanmanı tavsiye ederim

    işin sırrı pistonda kullandığım pistona inanamıycaksınız

  17. #74
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ahmet abi yağ pompasını 4age mı kullandınız yoksa 4ac nin yağ pompasını mı? 4ac pompa kullandıysanız yağlama yetersiz kalmıştır.Birde yağ soğutucuyu eklediniz mi?Bende 4a blok üzerine bluetop kapak 4agze piston kol krank ve sc12 üzerinde çaışıyorum bakalım neler olacak.4a bolğun limitlerini zorlayalım biraz

  18. #75
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim tuzum kuru , hiç uğraşmıyorum Marşa basıyorum bir tek.
    Hehehehe.

  19. #76
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim tuzum kuru , hiç uğraşmıyorum Marşa basıyorum bir tek.
    Hehehehe.
    Adam edene kadar hiç uğraşmadın dimi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •