revolt allaha yakın bana uzak olsun diyorum sadece;)
Printable View
e o zman dahah iyisi varsa onu alalım bızde ne ugrasıyoruz rc alalım :D bulabılırsek
DC 63 lük sana komple 51 düz lazım. headers hakkında bişey diemem devirlenmesi nasılsa ona göre bi h. uygulaması yapılır 4-1 yada 4-2-1 gibi
rc aldınmı iş değişir. işin içine kelebek giriyor. kelebek elektronik. cnc de işleme gerektiriyor. manuele çevirmek için. :) ayrıca bulmak çok daha zor.
en iyisi sana göre 2.2 emmesi. üstüne birde 2.2 kapak koysan.birde headers ve düz boru. of diyorum :)
ağzından bal damlıyor bee ;) dün bide ustam (dayım) dizelin piston + kolunu alıp kapağıda işleyip turbolıyalım dedi .Bide emme+ headers + duz boru + chip uçak gibi olur dedi. total bana 3000tl civarı malzeme ile çıkarız dedi.
Ama benım arabam komple orjınal ve daha 48000 km de kıysam mı yoksa bu dursun deyıp GC8 falan mı alsam ne pok yıcemı şaşırdım.:beuj::beuj::soru:
Bora eyvallah yaw 51 ile 60 arasında net bişey bulamadım hala ikisinden de bahsedılıyor :beuj:
agam eyvallah yaa :) burda bız bızeyyız çıplaklar kampı hesaabı :D:D
Hacı 48bindeki motora yazık günah.Ben 120 bindeki motora el değmemiş diye kıyamazken sen 48bindeki açsam mı diyorsun? Sen bilirsin tabi ama ben kıyamam valla:D
kanka zehir bi girdi kanıma lanet olsun ya geçenlerde 2 hafta arabasız kaldım yazılım conta kasnak ateşleme ıvır zıvır oynamıştık onun yuzunden giden araba stop etmeye başlamıştı şimdi boş arabada sadece cai var yetmıyo :D:D ama bugün yarın sulhi abiyle bi görüşiyim de bakalım o ne diyo gc8 için falan
Hakkında hayırlısı ne diyeyim :) GC8 beni hem cezbeden hemde kendinden uzak tutan bir araba olmuştur benim için.
İyide hesapta yanlışlık var. Dizel pistonu işle turbo yapamazsın. Dizede hayvani sıkıştırma var. Turbo için sıkıştırmayı düşürmen lazım. Yada kalın conta. Ama en mantıklısı kapağı bile açmadan düşük basınç uygulamak. Ama sen hiç uğraşma bunlar ile. En güzeli emme ve eksoz manifoldu gibi işlemler ile başla. RC emmesi bulman imkansız gibi bişi. 2.2 emmesi bak derim.
bildiğimiz tüm bilgileri paylaşırız ama bana soracak olursan sonradan headers işine girm 60 lık boru ile devam et ve de chip destekli olduğunda tadına doyamazsın bu camiada tek kulak arkası kaldı dokunulmadık ne demek istediğimi anlamışındır herkez super olur diyo motoru eline alıyosun sonrada sanayiden çıkamıyorsun
Biz Murat'a 2.2 emmeyi ararken bütün sanayiyi karış karış dolaştık. Gördüğümüzde altın bulmuş gibi sevinmiştik. Güzelce kullandıkta. Sonra RC emmesini bulunca biz bu 2.2 yi satarken şu anki kardeşimizi gayet güzel aldı gitti. Onun için hiç zor olmadı. :) Ararken bulmanı kolaylaştırmak için söyleyeceğin şey şu. 406 Coupe 2.2 yada 607 2.2 motorun emmesi diye git. Fotoğrafını göster.
Önceki sayfada sormuştum size avunmadan kasıt nedir. Ne zarar görücek header'dan diye. Sanırım görmediniz mesajımı. Eğer mantıklı bir cevap yoksa sizinki başınıza gelen kötü tecrübelerin bir sonucu yada kulaktan dolma bilgiler diye değerlendirmek gerekicek. Header yüzünden motoru eline alanda hiç duymamıştım.
ben headers yüzünden motoru alacaksın demiyorum headers ve chip sonrası araçtan beklentisi nedir maksadında yazdım ben headers yüzündende çok adam gördüm motoru eline alan ama araçlarını acemi ustalara verdiklerinden dolayı atmosferik arabada beklentisi ne olur acaba 5-10 beygir falası için değermi
Header yüzünden motoru eline alan ne gördüm ne duydum açıkçası. Gördüm diyorsanız birşey demiyorum. Ancak atmosferik makinada 5-10 beygir fazlası zaten çok ciddi bir güç artışı demek. 5-10 beygir kovalamıyacaz da ne kovalıyacaz ?? 1-2 hp deseniz neyse. Ki bilmiyorum hiç EW10 serisi motorlar üzerinde tecrübeleriniz varmı bilmiyorum ama ilk sayfalarda koyduğum fotoğrafları görürseniz çok kötü ve aracı oldukça tıkayan bir header tasarımı var. Ebay malı en dandik header bile oldukça güzel bir güç ve devirlenme isteği veriyor. Birde chip ile desteklendiğinde eski kesici 6500 den 7000 hatta 7200 çıktığında bile beşinci viteste kesiciye girmeye devam ediyor araç.
atmosverik araçda 5-10 hp nin değerinin farkında değilsin sanırım? 10hp çok iyi bir rakam bence 500tl lik bir masraf ile.
turbo gbi 20şer 30ar gelmesi zaten mümkün değil n/a da :)
OK. hacım ben sadece 406 diye sordum aklıma 607 gelmedı eyvallah araştırmaya devam ;)
Abi eyvallah ilgin için sağol ama headers ta olabılecek tek dezavantaj geri basma custom oldugu için iyi hesap yapılması gerekıyor dıye bır sonuca ulaştım.
Bide zaten Murat ında bahsettiği gibi atmosferık araba ve 10 hp ciddi rakam turbo olsa ole bı chıple alsam 30hp 70 nm off :) ama ***** çokda yapılabılecek bısey yok...
tüm EW12J4 motorlu araçlarda bulabilirsin.
http://www.streetfire.net/video/22-m...gti_175406.htm
teşekkürler Murat ben haber saldım etrafa ama sizlerinde aklında olursa sevinirm ...
oke.kolay gelsin :)
Custom Garage var sponsorlar bölümden bulabilirsin..
hayat ;) daha neler görücez... :D
headers varsa piston segman kırana kadar kesicide kalıcan aga racon böyle:tapedshut:hoo: