User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
52 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: k20 mi yoksa b20 mi?

  1. #20
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıklamanız için tşk ederim..peki b16'da istediğim verimi alabilirmiyim, yani b20 ile arasında performans olarak çok fark var mıdır?
    aslında b20 diye motor yok crvden cıkma bloga head swapla b20 vtec yapılıyor

    kullanmadım ama b20nın şiştigini söyleyen cok var


    b16 100-200 5.88 çıkardı misal B.Aktepe

    b20 yerıne b16 tercıh ederdım ben illede hacim deniyorsa stroke kitler var jun crower ws.

    b16 n/a all motor yapılır turbo yapılır sc yapılır her turlu gideri var eg ye rahat uyan motor gene B.Aktepe b18c yi eg kasaya 4 gunde attı



    k20 yapan 4 5kişi var sitede

    İlker G.

  2. #21
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı !KO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında b20 diye motor yok crvden cıkma bloga head swapla b20 vtec yapılıyor

    kullanmadım ama b20nın şiştigini söyleyen cok var


    b16 100-200 5.88 çıkardı misal B.Aktepe

    b20 yerıne b16 tercıh ederdım ben illede hacim deniyorsa stroke kitler var jun crower ws.

    b16 n/a all motor yapılır turbo yapılır sc yapılır her turlu gideri var eg ye rahat uyan motor gene B.Aktepe b18c yi eg kasaya 4 gunde attı



    k20 yapan 4 5kişi var sitede
    anladım..bi işe kalkışmadan önce bilenlere sormakta fayda var, çok tşk ederim..

  3. #22
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Böyle ugrasacagın kadar farklı bir fikir, d serileri pek elverişli olmayabilir ama direk turbo yapmaya ne dersin ?

  4. #23
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.749
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıklamanız için tşk ederim..peki b16'da istediğim verimi alabilirmiyim, yani b20 ile arasında performans olarak çok fark var mıdır?
    şimdi burada esas amacınız/beklentiniz ve ayırabileceğiniz bütçe konuları devreye giriyor.
    swap işi başlı başına bir maliyettir , işçiliği , incik boncuk gerekli extra malzemeleri , ruhsata işletme prosedürü vs.vs.. dolayısı ile hangi motoru tercih ederseniz edin , kolay bir iş olmayacak maalesef

    amaç ne? keyifli bir araç yapmak mı? draglara girmek mi? günlük kullanıma uygunluk mu?
    eğer günlük kullanıma uygunluk şartı yoksa , standart b16 motor + kasa hafifletme en ucuz seçenek olacaktır
    hangi motoru seçerseniz seçin önce yolunuzu belirlemeniz gerekli...
    atmosferik + bilindik uygulamalar (egzoz-headers-filtre-emme-beyin) ilk basamaktır
    atmosferik yüklenecekse bu parçaların peşinden egzantrik uygulamaları gelir , akabinde stroker kitler , yüksek sıkıştırma pistonlar vs..vs..

    aşırı besleme olacaksa b16 için de k20 için de supercharger kit mevcut
    ya da charger yerine turboya geçilebilir , o zaman da işin nereye varacağı tamamen bütçeye bakar...

    sitede her durumun örneği mevcut , hatta satılıklarda da bazılarını görebilirsiniz ;
    eg + b16
    eg + b20
    eg + k20

    kasadan bağımsız olarak motor tercihleriniz açısından da örnekler bolca mevcut ;
    b20-non vtec turbo
    b20 vtec atmosferik
    b16 supercharger
    b16 turbo
    b16 atmosferik
    k20 atmosferik
    k20 supercharger
    k20 turbo...

    kısacası , bütçenize en uygun yolu seçtikten sonrası kolay , önce tercihinizi belirleyin...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  5. #24
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    erhan eline sağlık açıklayıcı olmuş.
    Failure is not an option.

  6. #25
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.749
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin beyaz eg-b18c'yi unutamadım bilal
    şimdi olsa hakikaten gelir çökerim tepene
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #26
    !KO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    gopham city
    Mesaj
    3.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin beyaz eg-b18c'yi unutamadım bilal
    şimdi olsa hakikaten gelir çökerim tepene
    ep3ü bana hediye edersin abi o zaman

    İlker G.

  8. #27
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.749
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o da mümkün tabii
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  9. #28
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin beyaz eg-b18c'yi unutamadım bilal
    şimdi olsa hakikaten gelir çökerim tepene
    ehehe valla çok güzeldi yaf bende unutamadım desem yeridir

    Failure is not an option.

  10. #29
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi burada esas amacınız/beklentiniz ve ayırabileceğiniz bütçe konuları devreye giriyor.
    swap işi başlı başına bir maliyettir , işçiliği , incik boncuk gerekli extra malzemeleri , ruhsata işletme prosedürü vs.vs.. dolayısı ile hangi motoru tercih ederseniz edin , kolay bir iş olmayacak maalesef

    amaç ne? keyifli bir araç yapmak mı? draglara girmek mi? günlük kullanıma uygunluk mu?
    eğer günlük kullanıma uygunluk şartı yoksa , standart b16 motor + kasa hafifletme en ucuz seçenek olacaktır
    hangi motoru seçerseniz seçin önce yolunuzu belirlemeniz gerekli...
    atmosferik + bilindik uygulamalar (egzoz-headers-filtre-emme-beyin) ilk basamaktır
    atmosferik yüklenecekse bu parçaların peşinden egzantrik uygulamaları gelir , akabinde stroker kitler , yüksek sıkıştırma pistonlar vs..vs..

    aşırı besleme olacaksa b16 için de k20 için de supercharger kit mevcut
    ya da charger yerine turboya geçilebilir , o zaman da işin nereye varacağı tamamen bütçeye bakar...

    sitede her durumun örneği mevcut , hatta satılıklarda da bazılarını görebilirsiniz ;
    eg + b16
    eg + b20
    eg + k20

    kasadan bağımsız olarak motor tercihleriniz açısından da örnekler bolca mevcut ;
    b20-non vtec turbo
    b20 vtec atmosferik
    b16 supercharger
    b16 turbo
    b16 atmosferik
    k20 atmosferik
    k20 supercharger
    k20 turbo...

    kısacası , bütçenize en uygun yolu seçtikten sonrası kolay , önce tercihinizi belirleyin...

    öncelikle çok teşekkür ederim güzel açıklama olmuş.. aacım draglara flan girmek degil.. günlük hayatta kullanacağım zevk veren, gaz pedalında gücü hissedeceğim bi araç yapmak..ışıklardan kalkarken yanımdaki e30'a ya da gti'ye atlamak, hondanın nasıl bir makine olduğunu göstermek

    dediğiniz gibi yeni motor swaplamak çok masraflı ve incik boncuk gerektiriyo, bu da gözümü korkutuyor açıkçası.. bu yüzden sizlere danışmak istedim zaten..

  11. #30
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    çok iyi

  12. #31
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.749
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o zaman b16 yapmak en uygunu olacaktır
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  13. #32
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncelikle çok teşekkür ederim güzel açıklama olmuş.. aacım draglara flan girmek degil.. günlük hayatta kullanacağım zevk veren, gaz pedalında gücü hissedeceğim bi araç yapmak..ışıklardan kalkarken yanımdaki e30'a ya da gti'ye atlamak, hondanın nasıl bir makine olduğunu göstermek

    dediğiniz gibi yeni motor swaplamak çok masraflı ve incik boncuk gerektiriyo, bu da gözümü korkutuyor açıkçası.. bu yüzden sizlere danışmak istedim zaten..
    turbo b16 yaparsan istedigin sonucu alirsin...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  14. #33
    AhmetDncr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    Konya
    Mesaj
    750
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani bi eg alıp, b16 motor atıcaz (b16a2 mi olucak yoksa başka bişey mi?), ve birde turboyla işi bitiricez.. genel olarak baktığımızda mantıklı aslında..

  15. #34
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ehehe valla çok güzeldi yaf bende unutamadım desem yeridir



    güzel arabaydı maşallah

    3e iyi girdi dragda
    körler sağırlar

  16. #35
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm_si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yani bi eg alıp, b16 motor atıcaz (b16a2 mi olucak yoksa başka bişey mi?), ve birde turboyla işi bitiricez.. genel olarak baktığımızda mantıklı aslında..
    direk VTI alip turbolarsin:
    swap yapmaktan daha kolay
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #36
    orcuns - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    KARSIYAKA
    Mesaj
    1.333
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swap ısı amerıkada kolay adamlar evlerının garajında araba yapıyolar ımkan meselesı dunya kadar motor mevcut parcalar desen keza aynı sekılde onların ımkanları cok kolay ruhsata ısletme vıze sorunu tuv muv fılan yok dert yok tasa yok emın olun ordada boyle prsodurler olsa swap sayısı ordada cok az olurdu.swap ıcın bılal ıle konus ben en son ona sordugumda aklın varsa sakın boyle bır ıse gırme demıstı kı bılalın lafına guvenım sonsuz prosudur olayı bır sure sonra canını sıkabılır bence vtec alıp turbolaman senın ıcın daha karlı ve zevklı olur.

  18. #37
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlla swap diyorsan EG'ye n/a b18c tatlı olur
    Vti alıp turbolamak da mantıklı...

  19. #38
    19gokhan90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Bornova/İZMİR
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki eg swap stock b16 maliyeti ortalama ne olur ?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •