User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
95 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 2012 Nissan GT-R 0-100 Km/h 2.9 sec

  1. #39
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    G kuvvetı ınanılmaz bu otomobılın...
    Ayrıca motor ıcı 700-720HP lere kadar dayanıklı.
    Ayrıca GTX serısı Turbo ıle 900 HP cok rahat oluyor Kol pıston ıle.

  2. #40

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teknolojinin ortalama bir sürücüyü en iyilerine bile kafa tutabilecek hale getirdiğinin kanıtı.

  3. #41
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam bir erkek arabası tek kelime ile

  4. #42
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gtr konularına girince hayata bakış açım degişiyor,bilmiyorum ki girsem mi girmesem mi
    Polo TDI WRC İsot Edition / Powered by İsot

    Instagram : mehmetguliaytar

  5. #43
    YAVUZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    01
    Mesaj
    592
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dün bizim bar ın( adana cumba bar) önünde duruyordu bi tanesi 34 plakaydı yakından çok fena kocaman bişii yahu

  6. #44
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    G kuvvetı ınanılmaz bu otomobılın...
    Ayrıca motor ıcı 700-720HP lere kadar dayanıklı.
    Ayrıca GTX serısı Turbo ıle 900 HP cok rahat oluyor Kol pıston ıle.
    geçen senenin türkiye pist şampiyonuyla tanışmıştım

    bir süre gtr kullanmış
    şimdide 997 tt scwitzer modifiyeli kullanıyor.

    hangisi daha iyiydi sorusuna cevap olarak düzde 997tt virajda r35 demişti.
    r 35 için böyle bir viraj çıkış hızı hiçbir otomobilde görmedim diye de ekledi ki çok süperspor otomobili olmuş

  7. #45
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aytac abi olamaz cunku CSL si var,
    Maxi grupta Rıfat abi sampıyon olmustu. Rıfat abı satmıstı 997TT yı?
    Onun GT-R'ı benım eskı GT-R dı,2000km de ıken onun 997TT ıle takas yapmıstım...
    Ozaman sanzıman ve ısınma problemlerı coktu...
    Yenısınde hallettıler,Mk2 harıka oldu,Mk3 artık nırvada yol tutus knusunda...
    Tek sorun agırlıgı ama 100kg atıldımı sorun cozuluyor
    Cunku uzunda(duzde) nefesı kesılıyor...

  8. #46
    fakul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    kayseri
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GTR dan pekde sasirilmayacak sonuclar tek gececegim bi araba hayalim yaa
    acık yavaş sür lan şu arabayı eşşoleşşek

  9. #47
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aytac abi olamaz cunku CSL si var,
    Maxi grupta Rıfat abi sampıyon olmustu. Rıfat abı satmıstı 997TT yı?
    Onun GT-R'ı benım eskı GT-R dı,2000km de ıken onun 997TT ıle takas yapmıstım...
    Ozaman sanzıman ve ısınma problemlerı coktu...
    Yenısınde hallettıler,Mk2 harıka oldu,Mk3 artık nırvada yol tutus knusunda...
    Tek sorun agırlıgı ama 100kg atıldımı sorun cozuluyor
    Cunku uzunda(duzde) nefesı kesılıyor...
    aynen doğru tahmin rıfat sarıcaoğlu yazın göcekte bi yat gezisinde tanıştık,babamın amcasının amerikadan eski öğrencisiymiş

    dışardan bakınca gayet ağır efendi birisi, hiç demezsin böyle bi otomobil hız tutkunu olsun, gerçi iyi oldu, ailem hız merakımı pek algılayamıyor,hızı sadece deli dolu gençler yaparmış gibi, gençlik hatası gibi düşünürler,koca adam da aynı kafada olunca iş güç sahibi (bilgi üniv. ceo su) otomobil tutkusunu daha bi iyi anlayabildiler
    amcam sordu en fazla kaç yaptın diye 365 km dediydi yanılmıyorsam ruf porsche ile

    skyline bana daha bi iyi geliyor. o kadar ağırlığa rağmen gidişi muazzem...

  10. #48
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle cok fazla iyilestirmeler yapildi.
    Bu sizin anlattiginiz Mk2,simdi Mk3 cikti 8 ay sonra,550 hp oldu ve amortisor geometrisi degisti.
    Artik sofor oturdugunda agirlik merkezi sol kaymiyacak ve yine ortada kalicak.
    Hatta Ring deki suresi,mk3 un cok basarili...
    Cok agir oldugu icin 200km den sonra cok yavasliyor,120 kg hafif olmasi gerek...
    Gt2 Rs bogar bunu
    asimetrik şasi varmış araçta.
    ağırlık merkezi soldan direksiyonlularda kaymayacak sağdan direksiyonlu araçlarda 50 kg lık şanzıman ağırlığının üstüne 70 kg lık sürücüyü de eklersen 120 kg lık bi sapma olacak. bunu gidermek için bi ton şey yapmışlar ama ne gerek vardı buna?
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  11. #49

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cabrioleter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    asimetrik şasi varmış araçta.
    ağırlık merkezi soldan direksiyonlularda kaymayacak sağdan direksiyonlu araçlarda 50 kg lık şanzıman ağırlığının üstüne 70 kg lık sürücüyü de eklersen 120 kg lık bi sapma olacak. bunu gidermek için bi ton şey yapmışlar ama ne gerek vardı buna?
    bkn. sinekten yag cıkarmak....

  12. #50
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aytac abi olamaz cunku CSL si var,
    Maxi grupta Rıfat abi sampıyon olmustu. Rıfat abı satmıstı 997TT yı?
    Onun GT-R'ı benım eskı GT-R dı,2000km de ıken onun 997TT ıle takas yapmıstım...
    Ozaman sanzıman ve ısınma problemlerı coktu...
    Yenısınde hallettıler,Mk2 harıka oldu,Mk3 artık nırvada yol tutus knusunda...
    Tek sorun agırlıgı ama 100kg atıldımı sorun cozuluyor
    Cunku uzunda(duzde) nefesı kesılıyor...
    100kg'mı nasıl atıcaksınız

  13. #51
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O Sinekten yag cıkarken,MK3,cok gelıstırılen MK2 ye,Ring de "3" sec fark attı!!!
    Sadece yana dogru calısan ve patenti Nissana aıt olan bır sıstem ıle....
    3 sec cokkk buyuk fark....
    Koltuk-komple egsoz-Jant-Carbon Frenlerle 110+ gıdıyor
    Buda 80 HP demek...

  14. #52
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oğlum şunları koyup canımızı çektirme yok şunu alıcak paramız kötü yola düşürme bizi
    ..::PASSATURBO1::..

  15. #53
    DuSTeRo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    G kuvvetı ınanılmaz bu otomobılın...
    Ayrıca motor ıcı 700-720HP lere kadar dayanıklı.
    Ayrıca GTX serısı Turbo ıle 900 HP cok rahat oluyor Kol pıston ıle.
    Dacia Duster no limit'i araştırırsanız bu motorun 850 beygirlik versiyonunu görebilirsiniz ve araç 950 kilo bilmem bu sizin için ne ifade ediyor

  16. #54
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DuSTeRo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dacia Duster no limit'i araştırırsanız bu motorun 850 beygirlik versiyonunu görebilirsiniz ve araç 950 kilo bilmem bu sizin için ne ifade ediyor
    Adam nerde sen nerdesin ne ifade etmesi gerekiyor?

  17. #55
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne ifade ediyor? Ne diyecegimi bilemedim...
    Show car,uretimi-satisi olmayacak bir prototip...
    Baska ne diyebilirim? Bilemedim...

  18. #56

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DuSTeRo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dacia Duster no limit'i araştırırsanız bu motorun 850 beygirlik versiyonunu görebilirsiniz ve araç 950 kilo bilmem bu sizin için ne ifade ediyor
    acaip pati çekiyor diyolar o araba için doğru mu?

    pati çekmek nedir diyenler için bkn. badanaj çekmek

  19. #57
    DuSTeRo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    tekirdağ
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Adam nerde sen nerdesin ne ifade etmesi gerekiyor?
    ifade etmesinden kasıt gtr ın ağırlığından dolayı rakiplerine olan dezavantajından herkes muzdarip benim söylemek istediğim şey ise 1730 kiloda 530hp nereeee 950 kiloda 850hp nere buna dikkat çekmek istemiştim

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne ifade ediyor? Ne diyecegimi bilemedim...
    Show car,uretimi-satisi olmayacak bir prototip...
    Baska ne diyebilirim? Bilemedim...
    doğru satışı olmayan bir araç ancak türkiyede herkesin gtr sahibi olamadığı bir gerçek varken çokta farklı kulvarlarda değiller aslında

    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acaip pati çekiyor diyolar o araba için doğru mu?

    pati çekmek nedir diyenler için bkn. badanaj çekmek
    evet dediğiniz doğru patinaj olayı var çoğu zaman bir araçla dur kalk yaptığımda ben 1.5dci aracımla bile 4 çeker modunda patinaj patinaj kalktığına bizzat şahit oldum

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •