User Tag List

Sonuçlar: E92 M3 & E60 M5 & E63 M6 Hangisi ?

Katılımcı sayısı
232. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • E92 M3

    117 50.43%
  • E60 M5

    60 25.86%
  • E63 M6

    55 23.71%
Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
78 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: E92 m3 & e60 m5 & e63 m6

  1. #58
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CanberkD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben cok arastirdim motorlarinda en ufak benzerlik yok yazdiklarimin disinda kimseye mail atmama da gerek yok bu kadar emin bilgili konusuyorsaniz bu bildiklerinizi gosterin kanitlayin.

    s85 bmw nin f1 teknolojisi ve deneyimini kullanarak urettigi kendi motorudur. Varsa aksi gosterin ogrenmek isterim.

    patates dediginiz s85 motoru ust uste 4 yil ust uste 4 litre ustu en iyi motor odulu kazandi ve daha bir cogunu. Neden lamboya vermediler acaba
    +507

    BMW S85 - Wikipedia, the free encyclopedia

  2. #59

  3. #60
    Lacordello
    Misafir
    Alıntı ecz_murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimde düşündüğüm ve ilgilendiğim araçlar ben, e92 m3 almak istiyorum.Ama ne yalan söylim m6 yı almamamı isterdim



    e92 m3 almak istiyorsan hiç düşünme derim.tapalama deniyor herhalde ben bu tip terminolojilerden çok anlamam 7/24 power açık geziyorum 14 litre ortalama tüketim.Bakım masrafı 800tl vergiyi karıştırmayalım lütfen kafan rahat power'de accelerations yaptığında yer ayağının altında hamur oluyor farklı bir system

  4. #61
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birde smg'ye 0,3 yazmışsın herhalde o 0,30 valla iyiye doğru gidiyor bu herhalde mikro saniyelere felan düşecek.Hayır m5 in vites değiştirişini bilmesem derim ki f1 The different shift programs of the BMW M5 E60: S1 and S5. - YouTube bu videoda saniyenin 3'de 1'i süresinde değiştiriyorsa demekki e92 0.03ms dir BMW E92 M3 acceleration from 100 to 200 km/h in 11 seconds - YouTube

    BMW M3 Challenge ndir - Gezginler m5 m6 için yaptımı bmw corp bilmiyorum... iyi seyirler )
    yazik cok bos beles yaziyorsunuz. smg 3 de 5 degil 11 tane farkli mod var ve en hizli olan mod malesef koydugunuz video da yok. Size gercek test karsilastirmalari ile geliyorum ancak siz bildiginizi okumaya devam ediyorsunuz. m6 nin hizli veya yavas vites atmasi beni yuksege tasimaz gercek test datasi bunlar.

    bmw sizi bir oyunla kandirmayi basarmis, helal olsun adamlar guzel marketing yapiyorlar.

    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok mu araştırdın yahu açta bari 3 arabanın yürüyen sesini dinle neyini nerden araştırdın lambo motor blogun kalıpmı aldınız ne yaptınız
    siz yuruyen seslerine bakarak motorlarinin ayni oldugunu soylemeye devam edin ben blogun kalibini almadim, almama da gerek yok zira gorunen koy klavuz istemez.

    Lambonun 82.5 mm capinda piston kullanmak icin dizayn ettigi bloga Bmw 92 mm capinda piston koymus helal olsun adamlara zoru basarmislar

    Motorlarin karakteristigi bile cok farkli iki motorun dyno grafiklerine baksaniz anlarsiniz ama siz hala ayni yilda cikti o motorlar, bmw lambodan aliyor diyorsunuz

    Kaynak: Lamborghini V10 - Wikipedia, the free encyclopedia ve http://www.midia.nl/diversen/bmw/E60...te_Vehicle.pdf

    Lutfen biraz arastirip yazin tartisma zevkli bir hal alsin, boyle cok ezici gidiyor.
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  5. #62
    Lacordello
    Misafir
    ben V motorların seslerinin V 'nin iç açılarının ve çapraz vuruşlarının özellikleri yüzünden benzediğini sanıyordum ))))) Senin dediğine göre lambo ve r8 aynı motor ancak sadece egzoz yüzünden çok farklı 2 tınımı yükseltiyor?motor sesi bukadar basit yani )))m3 marketing yapılmaya ihtiyacı olan bir araçmıdır?ebay'dan bir bak istersen 300milyonluk usa hangi arabaya daha çok rabet etmiş.haa yoksa m6 binicileri özel insanlar mı burda gerçekten araçtan anlayan bir kullanıcı m3'için bir yorum yapmış..senin karşılaştırma kriterlerine hayran oldum.3 5 sayfadan pistan çapı dünya kullanıcıları üreticinin yorumları vs bunların hepsi sana hikaye herhalde nekadar yakıyor senin makina ?

  6. #63
    Lacordello
    Misafir
    m5 m6 total=81

    m3=86 dur neyse işlerim var konu patates tadı verdi sen v10'la servis benzinlik arası ring yapadur ben bi koşu gidip arkadaşlara takılayım

  7. #64
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben V motorların seslerinin V 'nin iç açılarının ve çapraz vuruşlarının özellikleri yüzünden benzediğini sanıyordum ))))) Senin dediğine göre lambo ve r8 aynı motor ancak sadece egzoz yüzünden çok farklı 2 tınımı yükseltiyor?motor sesi bukadar basit yani )))m3 marketing yapılmaya ihtiyacı olan bir araçmıdır?ebay'dan bir bak istersen 300milyonluk usa hangi arabaya daha çok rabet etmiş.haa yoksa m6 binicileri özel insanlar mı burda gerçekten araçtan anlayan bir kullanıcı m3'için bir yorum yapmış..senin karşılaştırma kriterlerine hayran oldum.3 5 sayfadan pistan çapı dünya kullanıcıları üreticinin yorumları vs bunların hepsi sana hikaye herhalde nekadar yakıyor senin makina ?
    Ne yazdiginizi guclukle anlayabiliyorum hatta anlayamiyorum.
    m3 tarihi boyunca her kasasi yaklasik 50k adet uretilmistir, m6 ise cok cok daha az hatta 14,152 adet ile son bulmustur. Ragbet degil de cok fazla uretimden kaynaklanan fazla satis sonucu bahsettiginiz olay. m5/6 cok data ozel, pahali ve limitli bir aractir.
    Hala bmw s85 motorunun lambodan aldigini kanitlayamadiniz. Bekliyorum kanitlarinizi

    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bi araştır canım kardeşim o motor lambonun mu değil mi olmazsa vw grup'a bi mail at istersen motorda ufak tefek değişiklikler yapmazsan dünya standartları gereği kaputun içini açınca lambo yazması gerekiyor...patent hesabı... r8 gallardo m5 m6.aynı motoru seslendiriyorlar.m3'ün üstündeki 32 valf v8 %100 made in bmw corporation)
    %100 bmw dediginiz m3 motorun s85 motoruna ne kadar benzedigini de bilmiyorsunuz heralde
    S65B40 motorunuzun s85 ile ne kadar yakin hatta ayni oldugunu kendiniz arastirin bakin. Hatta zahmet etmeyin linke tiklamaya.

    Design

    The S65 shares the SAME 92 mm (3.6 in) bore and 75.2 mm (3.0 in) stroke cylinder dimensions with the S85 V10, along with the Double-VANOS variable valve timing system and 12.0:1 compression ratio.
    A conventional wet-sump lubrication system with two oil pumps replaces the three-pump dry sump system used on the V10, further decreasing weight.

    Kisacasi v10 motorunun sadece iki silindir daha eksigi m3 motoru Tabiki teknoloji olarak bazi farkliliklar olucak ancak ana elemanlar s85den alinma

    BMW S65 - Wikipedia, the free encyclopedia


    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m5 m6 total=81

    m3=86 dur neyse işlerim var konu patates tadı verdi sen v10'la servis benzinlik arası ring yapadur ben bi koşu gidip arkadaşlara takılayım
    Cok sukur aracim rutin bakimlar disinda hic servise sokmadi beni. Siz dikkat edin yataklariniz sizi yari yolda birakmasin, zira sandik motor bayagi pahali serviste

    Bmw m3 yataklarinin hatali oldugunu kabul eden ve revize edilen ana/kol yataklari ile degismesi gerektigini soyleyen bir bulten yayinladi yuzlerce yatak saran s65 yuzunden

    v10 fazla yakiyor ancak kullanimla cok alakali. ortalama 27-28 lerde dolastigi da oluyor 14-15 lerde de. Daha asagisi cok zor.
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  8. #65
    Lacordello
    Misafir
    Alıntı CanberkD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne yazdiginizi guclukle anlayabiliyorum hatta anlayamiyorum.
    m3 tarihi boyunca her kasasi yaklasik 50k adet uretilmistir, m6 ise cok cok daha az hatta 14,152 adet ile son bulmustur. Ragbet degil de cok fazla uretimden kaynaklanan fazla satis sonucu bahsettiginiz olay. m5/6 cok data ozel, pahali ve limitli bir aractir.
    Hala bmw s85 motorunun lambodan aldigini kanitlayamadiniz. Bekliyorum kanitlarinizi



    %100 bmw dediginiz m3 motorun s85 motoruna ne kadar benzedigini de bilmiyorsunuz heralde
    S65B40 motorunuzun s85 ile ne kadar yakin hatta ayni oldugunu kendiniz arastirin bakin. Hatta zahmet etmeyin linke tiklamaya.

    Design

    The S65 shares the SAME 92 mm (3.6 in) bore and 75.2 mm (3.0 in) stroke cylinder dimensions with the S85 V10, along with the Double-VANOS variable valve timing system and 12.0:1 compression ratio.
    A conventional wet-sump lubrication system with two oil pumps replaces the three-pump dry sump system used on the V10, further decreasing weight.

    Kisacasi v10 motorunun sadece iki silindir daha eksigi m3 motoru Tabiki teknoloji olarak bazi farkliliklar olucak ancak ana elemanlar s85den alinma

    BMW S65 - Wikipedia, the free encyclopedia




    Cok sukur aracim rutin bakimlar disinda hic servise sokmadi beni. Siz dikkat edin yataklariniz sizi yari yolda birakmasin, zira sandik motor bayagi pahali serviste

    Bmw m3 yataklarinin hatali oldugunu kabul eden ve revize edilen ana/kol yataklari ile degismesi gerektigini soyleyen bir bulten yayinladi yuzlerce yatak saran s65 yuzunden

    v10 fazla yakiyor ancak kullanimla cok alakali. ortalama 27-28 lerde dolastigi da oluyor 14-15 lerde de. Daha asagisi cok zor.




    of of of ben m5 m6'lara 100den sonra tırla sandık motor attıklarını bilirimde daha 1 tane e92 ye takıldığını duymadım ))))))))))))))) ben 8.8i görüyorum asılmacasına 15 i anca görüyor rutinden başka gitmiyorsun?herhalde senin m6 özel bir gezegenden geldi ))ya kardeşim ben anlamıyorum sen bu arabayı 0-70 mi kullanıyorsun yada diğer bütün m6'cılar bisikletmi sürmüş ömrü boyunca?arabanın gerçeği dünyada ayyuka çıkmış sen bana neden bahsediyorsun?tabi sadece 2 silindir farkı var o 2 silindiri ordan kaldırınca işte m3 olmuş 28litre nedir ya benzinli mack 25litre anca yakıyordur hayır depodan direk egzoza bağlantımı var nedir?

  9. #66
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    siz niye bukadar tartışlıyorsunuzki anlam veremedim

    m3 ve m6 sahibi olarak amaç ne ?
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  10. #67
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Canberk in verdıgı ornekler cok dogru,neden anlasılmak ıstenmıyor kı?
    Ikı motor bır bırının ıkızı zaten. Bunu arastırmaya gerekde yok,teknık detayları okusanız yeterlı.
    Ayrıca V10 motor,ilk cıktıgı yıl,o senekı F1 BMW takımının kullandıgı motorun atası zaten...
    M3 de kol yatak sorunları oldugu dogru,malesef V10 motordada 2005-6 senelerınde vardı. Bu tıp seyler dogal,olabılır.
    Her markada oluyor...
    Ikı aracın amacı cok farklı ve keyıflı araclar.
    2006 yılında M6 yı tercıh ederdım ama 2009 yılında M3...

  11. #68
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    of of of ben m5 m6'lara 100den sonra tırla sandık motor attıklarını bilirimde daha 1 tane e92 ye takıldığını duymadım ))))))))))))))) ben 8.8i görüyorum asılmacasına 15 i anca görüyor rutinden başka gitmiyorsun?herhalde senin m6 özel bir gezegenden geldi ))ya kardeşim ben anlamıyorum sen bu arabayı 0-70 mi kullanıyorsun yada diğer bütün m6'cılar bisikletmi sürmüş ömrü boyunca?arabanın gerçeği dünyada ayyuka çıkmış sen bana neden bahsediyorsun?tabi sadece 2 silindir farkı var o 2 silindiri ordan kaldırınca işte m3 olmuş 28litre nedir ya benzinli mack 25litre anca yakıyordur hayır depodan direk egzoza bağlantımı var nedir?
    v10 lambo kopyasi motor degilmiydi ne yakmasini bekliyorsun ekonomi icin m3-m6 almiyor heralde kimse

    duymaman arastirmamandan veya takip etmemenden kaynakli olsa gerek. Adamlar registery olusturuyor kirilan s65 motorlar icin

    buyur Blown motors, Bearing failure S65 Registry. - BMW M3 Forum (E90 E92)

    hatta aftermarket bile yatak uretmeye basladi bazi firmalar m3 icin...

    http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=824004

    Alıntı I-HANN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    siz niye bukadar tartışlıyorsunuzki anlam veremedim

    m3 ve m6 sahibi olarak amaç ne ?
    m5/6 kasa, motor ve sanzuman olarak tursu bir arac oldugu icin

    Pek de tartisma havasi olmadi aslinda, lacordello nun her soyledigi havada kaldi, hicbirinin dayanagi yok malesef. Camur at izi kalsin.

    Neymis m5/6 ile derdi ben anlamadim

    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Canberk in verdıgı ornekler cok dogru,neden anlasılmak ıstenmıyor kı?
    Ikı motor bır bırının ıkızı zaten. Bunu arastırmaya gerekde yok,teknık detayları okusanız yeterlı.
    Ayrıca V10 motor,ilk cıktıgı yıl,o senekı F1 BMW takımının kullandıgı motorun atası zaten...
    M3 de kol yatak sorunları oldugu dogru,malesef V10 motordada 2005-6 senelerınde vardı. Bu tıp seyler dogal,olabılır.
    Her markada oluyor...
    Ikı aracın amacı cok farklı ve keyıflı araclar.
    2006 yılında M6 yı tercıh ederdım ama 2009 yılında M3...
    Dedigin gibi Murat abi kullanimlari da cok farkli araclar, ben m6yi istediginde daha hardcore olabilmesi ve daha karakterli buldugum icin onu sectim
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  12. #69
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben senın M6 gıbı M6 ya ne sahıp oldum nede test ettım,masalah...

  13. #70
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben senın M6 gıbı M6 ya ne sahıp oldum nede test ettım,masalah...
    Tesekkurler Murat abi, sen cok daha iyilerine sahipsin

    Kazasiz, belasiz binelim en onemlisi o..
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  14. #71
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanin daha iyisi olmaz,seni ne mutlu ediyorsa o iyi arabadir
    Senin M6 nin hizlanmasina bayilmistim,benim 2007 yilindakiyle alakasi yoktu yada diger test ettiklerimle...
    Kazasiz ve belasiz binmek en guzel dilek

  15. #72
    KOSEREN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    istanblue
    Mesaj
    2.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    of of of ben m5 m6'lara 100den sonra tırla sandık motor attıklarını bilirimde daha 1 tane e92 ye takıldığını duymadım ))))))))))))))) ben 8.8i görüyorum asılmacasına 15 i anca görüyor rutinden başka gitmiyorsun?herhalde senin m6 özel bir gezegenden geldi ))ya kardeşim ben anlamıyorum sen bu arabayı 0-70 mi kullanıyorsun yada diğer bütün m6'cılar bisikletmi sürmüş ömrü boyunca?arabanın gerçeği dünyada ayyuka çıkmış sen bana neden bahsediyorsun?tabi sadece 2 silindir farkı var o 2 silindiri ordan kaldırınca işte m3 olmuş 28litre nedir ya benzinli mack 25litre anca yakıyordur hayır depodan direk egzoza bağlantımı var nedir?
    Hocam yakıt konusunda yazdıklarından emin misin?
    m3 te gaz basıp 15 litre yi anca görmek?Ben 6 silindir 2.5 hacim standart bir araçla ''normal'' kullanımda 14 litre ortalama ile geziyorum..

  16. #73
    turbo&quattro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Fort Lauderdale, FL
    Mesaj
    9.600
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    335 ile uzun yol ortalamam ~7.7lt sehir ici dur kalk isiklarda arada gazlama vs ~12lt .

  17. #74
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    türkiye şartlarında satılıp satılmaması motor problemleri falan eyv da

    m3-m5-m6 gibi araçlar içinde yakıt kavgasıda nedir

    e92 m3 dkg şanzımanlı bana normal bir araba gibi geldi,m6 ya bindim beni ürküttü performansı

    hiçbirini almayı düşünmüyorum sadece kendi yorumlarım
    Team PAŞAOĞLU

  18. #75
    Lacordello
    Misafir
    Alıntı KOSEREN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam yakıt konusunda yazdıklarından emin misin?
    m3 te gaz basıp 15 litre yi anca görmek?Ben 6 silindir 2.5 hacim standart bir araçla ''normal'' kullanımda 14 litre ortalama ile geziyorum..


    Aynen öyle.Benim işim gücüm arabalar değildir incik boncuk uğraşmam ama yakıt gözümün önündedir onda yanılmam. araç 0'iken ilk 5 depoda 18-20 arası geziniyordu şimdi power'i hiç kapatmadan 0-100 100-200 ivme yapıyorum 15i nadir görüyorum bende fabrika verilerine imkan vermiyordum tr yokuşlu yollar gözeneksiz tutunma olmaz benzinde tonla katkı maddesi var ince 20litre yakar diyerek göze almıştım dediğim gibi max 15




    yukarda yorum yazan arkadaşlar bu mesele kabak tatı verdi oturup şimdi araştırma yaptırmayın bana.SİZLER KİNGSİNİZ

  19. #76
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen öyle.Benim işim gücüm arabalar değildir incik boncuk uğraşmam ama yakıt gözümün önündedir onda yanılmam. araç 0'iken ilk 5 depoda 18-20 arası geziniyordu şimdi power'i hiç kapatmadan 0-100 100-200 ivme yapıyorum 15i nadir görüyorum bende fabrika verilerine imkan vermiyordum tr yokuşlu yollar gözeneksiz tutunma olmaz benzinde tonla katkı maddesi var ince 20litre yakar diyerek göze almıştım dediğim gibi max 15




    yukarda yorum yazan arkadaşlar bu mesele kabak tatı verdi oturup şimdi araştırma yaptırmayın bana.SİZLER KİNGSİNİZ
    Oturup yillarcada bu konuda arastirsaniz yazdiklarimdan farkli birsey bulamazsiniz.

    Arastirma yapmak, bilmedigini ogrenip kendini gelistirmek iyidir ama siz bosverin arkadaslarinizla dolasip s85 motorunu bmw nin lambodan caldigini sacmalamaya devam edin
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •