User Tag List

Sonuçlar: E92 M3 & E60 M5 & E63 M6 Hangisi ?

Katılımcı sayısı
232. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • E92 M3

    117 50.43%
  • E60 M5

    60 25.86%
  • E63 M6

    55 23.71%
Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
78 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: E92 m3 & e60 m5 & e63 m6

  1. #39
    H.KELEŞ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    TÜRKİYE İSTANBUL
    Mesaj
    60
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şahsi fikrim 2011 sonrası e92 düz m3 bence 3 aracıda kullanma fırsatım oldu en çok hoşuma giden o olmuştu ama f10 m5 bakmalısınız imkanınız varsa..

  2. #40
    Lacordello
    Misafir
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    E92 M3 un vıtes degısım hızı 80ms(mili sanıyedır),F1 aracın degısım hızı 0,05 sec dır
    Yakıt teknolojısı eskı derken neler eskıdır,acarsanız sevınırım,bılmek ısterım.
    Tavanın guvenlık zaafıyetlerı nelerdır?
    Buarada 202 kılo daha agır
    Ben alırken beni yedi ozaman bmw corp.?0,05 sec mi? milisaniyenin yarısı yani? böyle bir kavram daha gelişmedi.80milisaniye olabilir m3 doğrudur 2011 yazışmalarını bulmam lazım.yalnız bana söylenen hatrımda kalan f1 tek.ya 2 yada 20 milisaniye fazla olduğudur fabrikadan.Yakıt tek.start stop özelliği ile gelen 2 3 yeniliği var.

  3. #41
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıt teknolojısıyle,3-4 boy fark olmasını anlamadım? S/S ozellıgı motor yazılımından ote,dısarıdan mudahele ıle gelen tasaruf.
    "Bırazcık" arastırırsan,F1 de kı sanzıman teknolojısını gorursun

  4. #42
    arm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.074
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    f1 vites olayını merak ettim ve araştırdım,

    formula-transmisyon

    "Vites değişimi bir bilgisayar tarafından kontrol edilir ve 20-40 mili saniye sürer." yazısını buldum, yani
    1 milisaniye = 0,001 saniye olduğuna göre , 0.02-0.04 saniye aralığında değişim oluyor.

  5. #43
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen oyle,son ıkı senekı araclar 20ms(0,02 sec) de degısıyor...

  6. #44
    Firat.M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    1.603
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E36 M3 'ü upgrade ederek e92'nin önüne geçtik zaten. Konu biraz hort olmuş Benim gönlüm daima v10'dan yana. v10'dan hızlı da olsam, istediğim hep o olacak. Belki birgün göze alarak herşeyi alırım. Kim bilir..

    997TT ve sonrasında söylenilenler s85 ile uğraşmak yerine, s50 ile uğraşmaya karar verdirtti


    E92 M3 herşeyiyle güzel, fakat V8'e sıralı 6'lı mı tercih ediyorum
    M. The most powerful letter in the world.

  7. #45
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bekarsan m6 evliysen m5
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  8. #46
    Lacordello
    Misafir
    207 de değil 230 kg'imiş .Şakamısınız siz çözemedim ben. 0.020ms de şu anda f1 araçları bile değiştiremiyor all ferrolar 61-100ms arasında en süratli değiştireni enzo fxx oda 0.61 kardeş o bilgisayarla değiştiriyor yazısını bulman birşey ifade etmiyor debriyajlı manuellerin bile bazılarında pc desteği var.buyrun bu 5.vites'in karşılaştırması made in england.Ferrari 599 GTB Fiorano - Lamborghini Murcielago LP 640


    m6 okadar güzel bir araç olsaydı 2008 2009 ları 180liraya pazarda alıcısına ağlamazdı sizin hayran olduğunuz ses lambo 'nun sesi motor ona ait nede olsa o motoru 3 araç kullanıyor r8 lambo gallardo m5 m6 ha yeni m6'nin aurası deli gidip bakmak binip koşmak lazım.

  9. #47
    ecz_murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benimde düşündüğüm ve ilgilendiğim araçlar ben, e92 m3 almak istiyorum.Ama ne yalan söylim m6 yı almamamı isterdim

  10. #48
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M3 bu listeye yakismamis,
    Diger araclar para var huzur var spec.
    M3 bu listede m olsun taştan olsun gibi kalmis,
    Tabi abilerinin yaninda durmazda sikinti yok m3 sonucta

  11. #49
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    M3 teknolijisi,kullanimi ve maliyetiyle acik ara ondedir...

  12. #50
    ACYV - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Maslak - İstanbul
    Mesaj
    775
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    E92 M3, 4 kapı ihtiyaç değilse

  13. #51
    bkaraca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    39
    Şehir
    Kapadokya
    Mesaj
    1.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e90 m3 mevcut sorun 4 kapı ise, konuyu açan kişi mevcutta sahip olduğu e36 m3 u kullanmaya devam ettiğini belirtmiş, bu araçlardan her zaman en yeniyi tercih ederim.Hem hızla gelişen teknoloji hemde yeni her zaman yenidir.

  14. #52
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    207 de değil 230 kg'imiş .Şakamısınız siz çözemedim ben. 0.020ms de şu anda f1 araçları bile değiştiremiyor all ferrolar 61-100ms arasında en süratli değiştireni enzo fxx oda 0.61 kardeş o bilgisayarla değiştiriyor yazısını bulman birşey ifade etmiyor debriyajlı manuellerin bile bazılarında pc desteği var.buyrun bu 5.vites'in karşılaştırması made in england.Ferrari 599 GTB Fiorano - Lamborghini Murcielago LP 640


    m6 okadar güzel bir araç olsaydı 2008 2009 ları 180liraya pazarda alıcısına ağlamazdı sizin hayran olduğunuz ses lambo 'nun sesi motor ona ait nede olsa o motoru 3 araç kullanıyor r8 lambo gallardo m5 m6 ha yeni m6'nin aurası deli gidip bakmak binip koşmak lazım.
    Internette bu konuda cok farkli datalar mevcut,vites degistirme hizi olarak sadece degistirme suresini baz alan kaynaklar var (Kavramayi birakma ve tekrar kavrama suresini saymiyorlar). O nedenle bu kadar dusuk sureler cikiyor.

    Vites degisimi icinde kavramayi birakma-bir sonraki vitesi secme-yeni viteste tekrar kavrama yapma olarak 3 adim var.

    Markalarin marketing icin sectigi bu tek adimlik sureleri gormezden gelip, gercek bir test sonucunu koyuyorum. Cok hizli bildiginiz cift kavramali sanzumanlarin gercek hizlarini gormeniz adina.

    Fastest Transmission Tech - Sport Compact Car Magazine

    Isteyen bu kaynagi belli linki acip detaylica okuyabilir, ben sadece gercek vites buyutme hizlarini karsilastirmak icin yaziyorum sonuclari.

    Volkswagen GTI 6vites manuel 0.65 sec
    Volkswagen GTI DSG 0.41 sec
    M5 SMG 3 0.3 sec
    Lexus IS-F 0.41 sec (dunyanin en hizli otomatik sanzumani)
    Evo X Mr SST 0.32 sec

    Bu test ne bmw nin ne de mitsubishinin yaptigi bir marketing datasi. Bagimsiz bir kurulus testi, gercek vites degistirme hizlarini, begenmediginiz smg nin gercekte ne kadar hizli oldugunu gosteren.

    m5/6 sorun cikarttigi dusunulen ki bilincli kullanici ve zamaninda bakim ile gayet sorunsuz (200,000 milleri deviren ve tek bir kere isik yakmayan araclar mevcut), cok yaktigi icin piyasada zor gidiyor olabilir ancak m3 lerin fiyatlari cok abartildi.(otv artisi sebebiyle fakat yeni otv ile m3 alan, abartili paralar veren kimse yok) M3 asla 90-100k euro lari hak eden bir araba degil.

    m5/6 v10 motorunun lamboya ait olma konusunda ise daha fazla arastirma yapmaniz lazim. iki motorun v10, 5 litre ve 40 valf olmasi disinda benzerlik bulursaniz lutfen cekinmeden yazin
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  15. #53
    Lacordello
    Misafir
    Sen bi araştır canım kardeşim o motor lambonun mu değil mi olmazsa vw grup'a bi mail at istersen motorda ufak tefek değişiklikler yapmazsan dünya standartları gereği kaputun içini açınca lambo yazması gerekiyor...patent hesabı... r8 gallardo m5 m6.aynı motoru seslendiriyorlar.m3'ün üstündeki 32 valf v8 %100 made in bmw corporation)doğrudur smg tr'ye uuygun bir şanzuman değil katılırım murat 131 tavrı ısıtılıp kastırıldığı için büüyük sorunlar çıkabilir ancak sorunsuz binende küçümsenmeyecek bir oranda.m3'ün fiyatına gelince eğer bulursan bi e92 kitapcığı okuyuver.okuyuverde orada bmw corp.'un yazdıklarına bi bak istersen m5 m6 patates kasadır.ikiside basic'lere motor bindirme haricinde iz düşümünde bile değişiklik yapılmamış haybeye üretim araçlar motoru dahi bmw corp.değil devşirme satın alınmış bir teknoloji.aero'sunu karşılaştıralım.cizgisel hatlarını?şanzumanı?yakıt teknolojisini?dayanıklılık kullanım ergonomisini?e90 nasıl patates ise m5 m6 da okadar patatestir e92 dünyanın en yüksek devir çevirebilen v8'i +2011 exterior ödülünüde geri geri giderken aldı )))ha şuda var herkesin aracı kendine bugatti..ancak ortadaki gerçekleri engelleyemez.içi sade diyorlar ben anlayamıyorum m5 m6 'nın içine mini bar mı konulmuş tr'de dolu dolu bir e92 görmeyen arkadaşlar sade diyebilir bende baktım alayının için stock seçim siyahveriyorsun 13bin€ bak sana nasıl bir deri sunuyorlar.Borusan getirenlerde ekran bile yok total price'ı düşürelimde ekranda olmayı versin mantığı ile m3 e binilmez..

  16. #54
    Lacordello
    Misafir
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M3 teknolijisi,kullanimi ve maliyetiyle acik ara ondedir...
    aynen katılıyorum ağbey 44bin km olmuş eşşeklemesine biniyoruz daha ben rutin bakımlarının dışına çıkmadım

  17. #55
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen bi araştır canım kardeşim o motor lambonun mu değil mi olmazsa vw grup'a bi mail at istersen motorda ufak tefek değişiklikler yapmazsan dünya standartları gereği kaputun içini açınca lambo yazması gerekiyor...patent hesabı... r8 gallardo m5 m6.aynı motoru seslendiriyorlar.m3'ün üstündeki 32 valf v8 %100 made in bmw corporation)doğrudur smg tr'ye uuygun bir şanzuman değil katılırım murat 131 tavrı ısıtılıp kastırıldığı için büüyük sorunlar çıkabilir ancak sorunsuz binende küçümsenmeyecek bir oranda.m3'ün fiyatına gelince eğer bulursan bi e92 kitapcığı okuyuver.okuyuverde orada bmw corp.'un yazdıklarına bi bak istersen m5 m6 patates kasadır.ikiside basic'lere motor bindirme haricinde iz düşümünde bile değişiklik yapılmamış haybeye üretim araçlar motoru dahi bmw corp.değil devşirme satın alınmış bir teknoloji.aero'sunu karşılaştıralım.cizgisel hatlarını?şanzumanı?yakıt teknolojisini?dayanıklılık kullanım ergonomisini?e90 nasıl patates ise m5 m6 da okadar patatestir e92 dünyanın en yüksek devir çevirebilen v8'i +2011 exterior ödülünüde geri geri giderken aldı )))ha şuda var herkesin aracı kendine bugatti..ancak ortadaki gerçekleri engelleyemez.içi sade diyorlar ben anlayamıyorum m5 m6 'nın içine mini bar mı konulmuş tr'de dolu dolu bir e92 görmeyen arkadaşlar sade diyebilir bende baktım alayının için stock seçim siyahveriyorsun 13bin€ bak sana nasıl bir deri sunuyorlar.Borusan getirenlerde ekran bile yok total price'ı düşürelimde ekranda olmayı versin mantığı ile m3 e binilmez..
    ben cok arastirdim motorlarinda en ufak benzerlik yok yazdiklarimin disinda kimseye mail atmama da gerek yok bu kadar emin bilgili konusuyorsaniz bu bildiklerinizi gosterin kanitlayin.

    s85 bmw nin f1 teknolojisi ve deneyimini kullanarak urettigi kendi motorudur. Varsa aksi gosterin ogrenmek isterim.

    patates dediginiz s85 motoru ust uste 4 yil ust uste 4 litre ustu en iyi motor odulu kazandi ve daha bir cogunu. Neden lamboya vermediler acaba
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  18. #56
    Lacordello
    Misafir
    birde smg'ye 0,3 yazmışsın herhalde o 0,30 valla iyiye doğru gidiyor bu herhalde mikro saniyelere felan düşecek.Hayır m5 in vites değiştirişini bilmesem derim ki f1 The different shift programs of the BMW M5 E60: S1 and S5. - YouTube bu videoda saniyenin 3'de 1'i süresinde değiştiriyorsa demekki e92 0.03ms dir BMW E92 M3 acceleration from 100 to 200 km/h in 11 seconds - YouTube

    BMW M3 Challenge ndir - Gezginler m5 m6 için yaptımı bmw corp bilmiyorum... iyi seyirler )

  19. #57
    Lacordello
    Misafir
    çok mu araştırdın yahu açta bari 3 arabanın yürüyen sesini dinle neyini nerden araştırdın lambo motor blogun kalıpmı aldınız ne yaptınız

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •