User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Polo GTI vs ibiza CUPRA

  1. #39
    63owen63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    8.301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    32 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Juggernaut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Otomatik arabada anmada büyüttünüz pilotaj işini
    %90 aynı olan arabalardan bahsediyoruz fanatiklik yapmaya gerek yok.Bu iki araç denk 1-2 boy oynar oynamaz aralarında.
    O şanzıman oranları doğruysa kayda değer bir fark yok arada.Oranlar çok yakın bukadar yakın oranlar için ayrı şanzıman üreteceklerini sanmıyorum.
    Launch control olmadan - bir diger araçta launch control 'le kalkarsa arada daglar kadar fark olur.

  2. #40
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anladığım kadarıyla deneme roll ağırlıklı onun için yazdım..0 danda kalksalar bile otomatik araba sonuçta manuel gibi değil fazla seçeneğin yok..ya sıfırdan kalkarsın yada gaz fren.. süper ustalık gerektiricek pilotajlık durumu yok birinde kötü kalsa diğerinde biraz işten anlıyan adamsa iyi kalkar zaten pek fazla deneyeceğin kombinasyon yok manuel arabadaki gibi.

  3. #41
    vwgti
    Misafir
    ibiza cupra bocanegro değilmi??

  4. #42
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vwgti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ibiza cupra bocanegro değilmi??
    Farketmiyor ikiside aynı sadece görsel farklar var.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  5. #43
    vwgti
    Misafir
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Farketmiyor ikiside aynı sadece görsel farklar var.
    anladımmm

  6. #44
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar deneme kayseride yapılmış. Orta susturucusu iptal başka bir 4 kapı polo gti la safanın arabası manuel kullanımda safa 2 boy geride kalıyormuş safa iyi yürüttüğüm halde diyor.4. Viteste fark bariz belli oluyormuş şanzumanlar arasında. Hadda fark S'de kullanımda daha fazla açılıyormuş 5 boy kadar. Ve bu safanın gaz tepkimesinin yavaş olduğu göze alınıp aynı anda basmaya çalışıldığı halde. Her iki aracın şanzuman ve dişli oranlarını yazıyorum buyrun ;
    polo gti = 1 -3.50 , 2 -2.27, 3-1.53 , 4 -1.12 , 5 -0.95 , 6 -0.80, 7 - 0.80 son dişli= 4.44 - 3.23:1 max speed = 229 km/h
    ibiza cupra = 1 -3.50 , 2 - 2.27 , 3 -1.53 , 4- 1.21, 5 - 1.17 , 6 -0.95 , 7 -0.79 son dişli = 4.43/3.22:1 max speed = 224 km/h
    bu hakikaten şehir efsanesi olmuş..

    Bu arada orta susturucu iptalinin ve kutu içi filtrenin araca herhangi bir artı vereceğini sanmıyorum... yazılım olsaydı belki olurdu..

    Eğer sonuçlar böyleyse bence safanın aracında %100 problem var, basınç kaçırıyorda olabilir. Sonuçta senin aracın yeni safanın aracını ise nasıl kullandığını biliyoruz. Bence bi DV takıp denemeli derim.. Aynı sıkıntıyı bende yaşıyordum dv taktıktan sonra araba şahlanmaya başladı..
    .

  7. #45
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şimdi beyler banlandıgımdan arkadasın profilden yazıyorum Bilmeyenler için sarı cupranın sahibiyim...
    Burdaki yanlış anlaşılmalara düzeltme yapmak lazım konu birbirine girmiş...
    Başta ismail kardeşim beni yanlış anladı sanırsam kendisinede söyledim 2 boy geçerim seni filtre yay orta ipptaliyle falan demedim. Sadece sen beni geçemessin dedim yani kafa burun gider dedim. Ayrıyeten İsmail kardeşim burdaki arabanın yeni alındıgı zamanlardaki denemelere bakaraktan Polo 2 boy önde yürüyor yorumunu yapmış bir baska konuda...
    Kendisinede dedim 2 boy farklar erken yada geç basma durumunda açılıyor dedim ozaman neden 4 5 videoda arabalar 180 e kadar aynı yürüyor demiştim....

    Ayrıyeten 2. polo ile denememde arkadasın araba 6000 km civarıydı orta iptali vardı ve egsozdan güzel ses geliyordu. Gaz tepkimesi farkı oldugunu dusunmuyorum çünki benim arabayada yazılım güncellemesi atıldıgında gaz tepkisi hassaslaşıyor sonra yine normale donuyor... 1-2-3 viteslerinde aynı bastıgımızda bnm kafa biraz onde oluyor sonra 4 e geçtiğimizde polo yavas yavas yürüyor 1-2 boy arası açılıyor. Bu bana gore tamamen motorun yıpranma paylarıyla alakalıdır Bu şahsi fikrimdir benim... Benim aracım ise 33 bin km de illaki bunun bir yıpranma payı olucak diyorum ama inanmıyorlar tam tersi eskilerdeki gibi 20 bin km yi gecmiş arabalar motor açılmasından dolayı daha iyi gider fikrini savunuyorlar bence bunun tam tersidir turbo arabada özellikle fark daha fazla eder.... Şimdi 6000 bin k daki motormu daha iyi yürür yoksa 33bin k daki sürekli spor kullanım ve roll üzerine kullanılmış motormu iyi yürür. Arada iilaki bir fark olucaktır.

    Burdaki ismail kardeşimle yapılcak olan demeyide aramızda kucuk tatlı iddalaşma sebebiyle yapıcaz... Kendisinin aracı 9000bin km de olcak benimkide muhtemelen 35 bin km de olucak...
    Kendisi 2 boy önümde gittiğini iddaa ettiği için bende filtre orta iptali yay olsa bile kendi arabasının 1 boya yakın önde yürüyecegini soyledi bende tam tersi benim araç oyle olur dedim. Deneyip görcez inşallah kendisi geldiğinde... Asıl benim merakım bnm araba gibi kullanılmış 35-40 bin km de olan polo ile sonuç ne olur...

    Buyrun bunlarda otoritelerin Belirlediği farklar hemde tek kapı GTİ ile Cupra arasında öle bir fark olmadıgının açıklaması...
    http://www.fastestlaps.com/compariso...ti_14_tsi.html

    @Zafa38
    .

  8. #46
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar deneme kayseride yapılmış. Orta susturucusu iptal başka bir 4 kapı polo gti la safanın arabası manuel kullanımda safa 2 boy geride kalıyormuş safa iyi yürüttüğüm halde diyor.4. Viteste fark bariz belli oluyormuş şanzumanlar arasında. Hadda fark S'de kullanımda daha fazla açılıyormuş 5 boy kadar. Ve bu safanın gaz tepkimesinin yavaş olduğu göze alınıp aynı anda basmaya çalışıldığı halde. Her iki aracın şanzuman ve dişli oranlarını yazıyorum buyrun ;
    polo gti = 1 -3.50 , 2 -2.27, 3-1.53 , 4 -1.12 , 5 -0.95 , 6 -0.80, 7 - 0.80 son dişli= 4.44 - 3.23:1 max speed = 229 km/h
    ibiza cupra = 1 -3.50 , 2 - 2.27 , 3 -1.53 , 4- 1.21, 5 - 1.17 , 6 -0.95 , 7 -0.79 son dişli = 4.43/3.22:1 max speed = 224 km/h
    Bu arada denemeler S de falan olmadı vites S e çekilmedi manuelde Polo sürekli devir bandını bitirince otomatik attı ben ise farklı kombinasyonlar denedim... 5 boy olan fark ki olmadı 5 boy falan 3 boy anca oda kornayı çalan GTİ oldugu için ya onun erken basması yada geç basması oldu...
    Bu gibi eşit arabalarda erken yada geç basma gibi saniyenin altındaki farklar inanın 1-2 boy etki ediyor....
    Şunuda ekliyeyim Cuprada ben ve yanımdaki 100 er kilo GTİ da ki kişiler en fazla 80 er desek 160 KG di...
    .

  9. #47

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.418
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    36000 deki araba 6000 deki arabadan iki boy yavaş gidiyorsa bunun nedeni motordaki yıpranma değildir. Senin mantığında o zaman Polonun 100000 e geldiğinde stock 106 gti lara falan geçilmesi anlamına gelir. Halbuki yok öyle bir durum. Öyle bir durum olsa VW sürekli müşterilerine garantiden motor vermek yüzünden batardı.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #48
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aradaşlar eğer cupra daha hafifse ve tablodan gözüktüğü üzere 5. ve 6. vitesi gti dan bu denli kısaysa; üstüne üstlük geçiliorsa bence acil basıncına vs baksın
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  11. #49

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aradaşlar eğer cupra daha hafifse ve tablodan gözüktüğü üzere 5. ve 6. vitesi gti dan bu denli kısaysa; üstüne üstlük geçiliorsa bence acil basıncına vs baksın
    evet bencede 4,5,6 kısayken ve araç hafifken nasıl oluyor da GTI önde olabiliyor?



    Cem bu arada bana yazdığın gear ratio'ları nerden aldın? Şanzıman kodlarını verebilir misin?

    selamlar...

  12. #50
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bencede 4,5,6 kısayken ve araç hafifken nasıl oluyor da GTI önde olabiliyor?



    Cem bu arada bana yazdığın gear ratio'ları nerden aldın? Şanzıman kodlarını verebilir misin?

    selamlar...
    auto dergilerinin hepsinde vardı karşılaştırdım abi. Mesainin olduğu birgün işyerinde etka programından baktırırım. Şanzuman kodlarının aynı olup olmadığını bende merak ettim.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  13. #51
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polo GTİ 1.4 t 180 hp dsg şanzıman değilmi

  14. #52
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı percussionali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    polo GTİ 1.4 t 180 hp dsg şanzıman değilmi
    Evet dsg 7...
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  15. #53
    percussionali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.057
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sanırım ibiza otomatik. otomatik ile dsg 1.5 boy fark eder aranızda ama senin aracın stok olduğu için 200 re kadar 1.5 önde gidersin ibiza'da egzoz ve fitre olduğu için üsterde o' 1.5 boy'luk arayı kapatır. ve seni geride bırakma ihtimali büyük. 180 200 lerden sonra egzoz aracı çok kasar, ibiza senden daha rahat hava emiş ve egzoz gazını atacağı için topspeedler de 1 -1.5 boy öne geçme ihtimali var

  16. #54

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi beyler banlandıgımdan arkadasın profilden yazıyorum Bilmeyenler için sarı cupranın sahibiyim...
    Burdaki yanlış anlaşılmalara düzeltme yapmak lazım konu birbirine girmiş...
    Başta ismail kardeşim beni yanlış anladı sanırsam kendisinede söyledim 2 boy geçerim seni filtre yay orta ipptaliyle falan demedim. Sadece sen beni geçemessin dedim yani kafa burun gider dedim. Ayrıyeten İsmail kardeşim burdaki arabanın yeni alındıgı zamanlardaki denemelere bakaraktan Polo 2 boy önde yürüyor yorumunu yapmış bir baska konuda...
    Kendisinede dedim 2 boy farklar erken yada geç basma durumunda açılıyor dedim ozaman neden 4 5 videoda arabalar 180 e kadar aynı yürüyor demiştim....

    Ayrıyeten 2. polo ile denememde arkadasın araba 6000 km civarıydı orta iptali vardı ve egsozdan güzel ses geliyordu. Gaz tepkimesi farkı oldugunu dusunmuyorum çünki benim arabayada yazılım güncellemesi atıldıgında gaz tepkisi hassaslaşıyor sonra yine normale donuyor... 1-2-3 viteslerinde aynı bastıgımızda bnm kafa biraz onde oluyor sonra 4 e geçtiğimizde polo yavas yavas yürüyor 1-2 boy arası açılıyor. Bu bana gore tamamen motorun yıpranma paylarıyla alakalıdır Bu şahsi fikrimdir benim... Benim aracım ise 33 bin km de illaki bunun bir yıpranma payı olucak diyorum ama inanmıyorlar tam tersi eskilerdeki gibi 20 bin km yi gecmiş arabalar motor açılmasından dolayı daha iyi gider fikrini savunuyorlar bence bunun tam tersidir turbo arabada özellikle fark daha fazla eder.... Şimdi 6000 bin k daki motormu daha iyi yürür yoksa 33bin k daki sürekli spor kullanım ve roll üzerine kullanılmış motormu iyi yürür. Arada iilaki bir fark olucaktır.

    Burdaki ismail kardeşimle yapılcak olan demeyide aramızda kucuk tatlı iddalaşma sebebiyle yapıcaz... Kendisinin aracı 9000bin km de olcak benimkide muhtemelen 35 bin km de olucak...
    Kendisi 2 boy önümde gittiğini iddaa ettiği için bende filtre orta iptali yay olsa bile kendi arabasının 1 boya yakın önde yürüyecegini soyledi bende tam tersi benim araç oyle olur dedim. Deneyip görcez inşallah kendisi geldiğinde... Asıl benim merakım bnm araba gibi kullanılmış 35-40 bin km de olan polo ile sonuç ne olur...

    Buyrun bunlarda otoritelerin Belirlediği farklar hemde tek kapı GTİ ile Cupra arasında öle bir fark olmadıgının açıklaması...
    Seat Ibiza Cupra 1.4 TSi 180 vs VW Polo GTI 1.4 TSI - FastestLaps.com

    @Zafa38
    Kardeş merhaba. Konuyu merak ve keyifle okudum. ancak link kafamı karıştırdı. oncelikle aşağıda polo farkedilebilir derecede hızlı yazıyor. ancak 0-50 ve 0-100 değerleri aynı. 130 da polo 0,2 sn önde iken bu 160 civarlarında 1 sn ye çıkıyor. fakat süratlerin 200 olmasında senin araç 1 sn daha önde. nasıl iş anlamadım.
    İki aracıda tanımayan biri olarak teorik bazda konusuyorum. senin aracın 4,5 ve 6 ncı vitesleri daha kısa görünüyor. ancak o viteslerde geçiliyorsun. son dişlileriniz arasındaki ufak fark buna neden olabilir mi? (bence olmaz). geriye 2-3 ihtimal kalıyor. ya senin aracın rüzgar direnci berbat ve polo o süratlerde seni geçiyor (bence mantıksız), ya da senin lastiklerin çapı polodan buyuk.(zor çevirebiliyorsun, bence olmaz olsa da sen zaten bunu biliyorsundur.) yada lastiklerin tabanları daha geniş veya yere daha çok noktadan temas ediyor ve sürtünme fazla. ya da son olarak senin araçta problem var.
    diğer taraftan fabia rs, a1 ve sizin araçların değerleri birbirinden farklı ve bunun da mantıklı bir nedeni vardır heralde.

  17. #55
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kardeş merhaba. Konuyu merak ve keyifle okudum. ancak link kafamı karıştırdı. oncelikle aşağıda polo farkedilebilir derecede hızlı yazıyor. ancak 0-50 ve 0-100 değerleri aynı. 130 da polo 0,2 sn önde iken bu 160 civarlarında 1 sn ye çıkıyor. fakat süratlerin 200 olmasında senin araç 1 sn daha önde. nasıl iş anlamadım.
    İki aracıda tanımayan biri olarak teorik bazda konusuyorum. senin aracın 4,5 ve 6 ncı vitesleri daha kısa görünüyor. ancak o viteslerde geçiliyorsun. son dişlileriniz arasındaki ufak fark buna neden olabilir mi? (bence olmaz). geriye 2-3 ihtimal kalıyor. ya senin aracın rüzgar direnci berbat ve polo o süratlerde seni geçiyor (bence mantıksız), ya da senin lastiklerin çapı polodan buyuk.(zor çevirebiliyorsun, bence olmaz olsa da sen zaten bunu biliyorsundur.) yada lastiklerin tabanları daha geniş veya yere daha çok noktadan temas ediyor ve sürtünme fazla. ya da son olarak senin araçta problem var.
    diğer taraftan fabia rs, a1 ve sizin araçların değerleri birbirinden farklı ve bunun da mantıklı bir nedeni vardır heralde.
    Şimdi şöyle bi durum var 4. vitesde geçiyor dediğim polo başka bir polo İsmailin değil bu poloda orta iptali var ve sesi baya yuksek çıkıyor...
    Orta iptalinden bukadar fark ediceğini sanmıyorum ama geriyede başka seçenek kalmıyor gibi çünki İsmailin arabasında 5 6 denemede arabalar aynı gidiyor nerdeyse....

    @Zafa38
    .

  18. #56

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    auto dergilerinin hepsinde vardı karşılaştırdım abi. Mesainin olduğu birgün işyerinde etka programından baktırırım. Şanzuman kodlarının aynı olup olmadığını bende merak ettim.
    sevinirim kardeş.

  19. #57
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aradaşlar eğer cupra daha hafifse ve tablodan gözüktüğü üzere 5. ve 6. vitesi gti dan bu denli kısaysa; üstüne üstlük geçiliorsa bence acil basıncına vs baksın
    katılıyorum..
    .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •