User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
57 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Mk3 Golf Gti - 306 gti6

  1. #20
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mk3 gti ın sanzıman oranları ıle 8l 1.8t a3 lerın sanzıman oranları aynı,sanzıman acıldıgında bırebır dıslıler cıkıyor,modıfıye bıle edılmıyor anlıcagın
    Emin misin? 1.9 dizel golf 3 CL'lerin dişli setini takıp 1. vites 45,2. vites 80, 3. vites 120, 4. vites 165, 5. vites 205-210 gibi kesiciye düşmen mümkündü diye hatırlıyorum Can
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  2. #21
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ABF motor atmosferik Dünya rekoru İngilterede 265 hp...
    dogrudur,benım soyledıgım bg ler stock motor uzerıne orjınal sıkıstırma ıle cıkan degerler

  3. #22
    rcx
    Misafir
    yakıt olarakta az yakıyo clio 1.4 benzinli dağa fazla yakıyo benim aracımdan

  4. #23
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Emin misin? 1.9 dizel golf 3 CL'lerin dişli setini takıp 1. vites 45,2. vites 80, 3. vites 120, 4. vites 165, 5. vites 205-210 gibi kesiciye düşmen mümkündü diye hatırlıyorum Can

    konuyu bayagı arastırmıs kısılerden duydum dıslı mevzusunu.Vortex yada seatcupra.nette vardır konusu zaten

  5. #24
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu bayagı arastırmıs kısılerden duydum dıslı mevzusunu.Vortex yada seatcupra.nette vardır konusu zaten
    Benim dediğim biraz sanayi işi ama yapıldı ve kullanıldı sonra araç Ankaraya satıldı şu an halen biniyor alan çocuk.Zannedersem 2 senedir Ankarada. Plakası da zaten 06 GH 877 miydi öyle bişeydi Kırmızı 20 edition GTI. Şanzumanın karpuzları aynıydı zaten ikisinin. Dişli seti de ustaca toplanırsa oluyor diye duydum. Yada son dişliyi kısaltıp kullananda vardı o da 1. vites 50,2. vites 90,3. vites 135,4. vites 180, 5. vites 220 gibi mi öyle bişey bitiyor deniliyordu. Birde bu iki aracın karşılaştırılmasına golf 3 gti'ın atmosferik olarak yüklemede daha ufak maliyetlerle yüklenebileceğini belirtmek isterim. Misal Raceland ( Supersprint birebir çakması ) headers 310-320 TL (Supersprint 460-480 TL olması lazım) ve daha bir çok şeyi çok ucuz. Birde golf 3 gti da havanın soğuk-sıcak olmasını algılayan bir sensör vardı onun br yolu vardı ben bilmiyorum 70-80 tl gibi bir maliyetle 8-9 hp alınabiliyordu. Yanlışım varsa şafak-E30 düzeltsin

    2. verdiğim örnek G60 nickli G60 Osman kardeşimin arabasıydı ama oranları yanlış hatırlıyor olabilirim.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  6. #25
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306gti..

    TR şartlarında en uygunu.

    golf 3 gti kullanmadım o yüzden kıyaslayamıyorum.

    ama 306gti'nin yol tutuşu gidişi duruşu gerçekten çok keyifli ve güzel.

    şanzuman oranlarıda çok güzel 1 uzun 2-3-4-5 kısa 6 birden kısa diğerlerinden uzun, çok keyifli çatır çatır vites bitirmek
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  7. #26
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf Mk3 GTI - Golf Mk4 GTI - Seat Ibiza Cupra2 - Audi A3 1.8T
    Grup dişlileri aynıdır. Şanızman dış kovanı, bağlantılar, debriyaj-seçici sistemi vs farklı. Ancak oranlara da bakarsanız aynıdır. O2A'dan çıkan dişliyi -restorasyon amaçlı- 02J'ye aktarıp kullanan da çok var.

    Konuya gelirsek Golf3 GTI çok severim ama konu 306 GTI ise, ben konfor ve güvenliği bi nebze arka planda bırakıp 306 seçerim. Starion'a katılıyorum

  8. #27
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sevgili Cem Özer kardeşimde Golf 3 GTi ile bu kadar ilgilendiğine göre Türkiye Ralli Şampiyonasında N3 Şampiyonu olmuş ve 2000'li yılların yarışan tek VW aracını görmüş olsun madem bu kadar konuştuk.



    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  9. #28

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306gti..

    TR şartlarında en uygunu.

    golf 3 gti kullanmadım o yüzden kıyaslayamıyorum.

    ama 306gti'nin yol tutuşu gidişi duruşu gerçekten çok keyifli ve güzel.

    şanzuman oranlarıda çok güzel 1 uzun 2-3-4-5 kısa 6 birden kısa diğerlerinden uzun, çok keyifli çatır çatır vites bitirmek
    306 gti yazılımsız kesiciye kaç binde gidiyor?

  10. #29
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sone-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    306 gti yazılımsız kesiciye kaç binde gidiyor?
    7.2 ......
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  11. #30
    rcx
    Misafir
    dereceli vs vs le tipo 2.0 16v den 280 hp alan var golfden niye alınmasın ben şehir kulanımı için diyorum araç sağlam yavaşda deyil bence yakıtıda iyi mantıklı

  12. #31

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7.2 ......
    yazılım ile 8000 çevirebiliyor mu? stok egzantrik vs ile..

  13. #32
    JDM VTİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.810
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi ben 7600e açtım ama dönmenin manası yok güç üretmiyor 6.8-9'dan sonra.

    drag filan katılırsam diye açtık yani 1de aşırı sarmasın diye

    ayarlı kasnaklarla biraz daha yukarı taşıyabilirsin gücü ama 840tl fiyatı var malesef sadece ayarlı kasnağın
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  14. #33
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Starion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sevgili Cem Özer kardeşimde Golf 3 GTi ile bu kadar ilgilendiğine göre Türkiye Ralli Şampiyonasında N3 Şampiyonu olmuş ve 2000'li yılların yarışan tek VW aracını görmüş olsun madem bu kadar konuştuk.



    Tamam ben Cami duvarına işemişim

    Ama dediklerimde amatör tarzda golf 3 gti'ın hantallığını agresif hale döndürüp rakiplerine eşit şartlarda tutunmasını sağlayan şeyler. Yanlış mıdır?
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  15. #34
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    tercihim golf olurdu
    ama RS diyen arkadaşlar doğru söylüyor bütçen nedir bilmiyorum ama RS güzel bir seçenek

  16. #35
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam ben Cami duvarına işemişim

    Ama dediklerimde amatör tarzda golf 3 gti'ın hantallığını agresif hale döndürüp rakiplerine eşit şartlarda tutunmasını sağlayan şeyler. Yanlış mıdır?
    Mutlaka tabii, Zaten bu aracı şanzımanı ve ağırlığı bitiriyor. Bu ikisine çare bulunulsa nispeten keyifli bir araç olabilir. Motor devir çevirmeye pek istekli değil ama bunda ağırlığın ve şanzımanın payı büyük.

    Bu videoda aynı araç, yine Türkiye.

    BORKED
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  17. #36
    G60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    811
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MK3 biraz harcamadan çok zevkli değil amaç sadece gazlamaksa.

    Sıfır 4.24 ayna mahruti takmıştım orjinal. Son süratim 257'den 220'ye düşmüştü çok zevkliydi oranları. Bana kısmet olmadı ama atmosferik olarak uğraşmak ABF ile boşa para harcamak benim için. Orjinal şanzuman oranlarıyla tam aşırı beslemelik.

  18. #37
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abf+Turbo olması gereken kombınasyon bu bence

  19. #38
    rcx
    Misafir
    turbo için çok güzel dediğiniz doğru ama genelde motor sporlarında golf gti mk3 kulanılıyo hayat olmasa uğraşmazlar artı burda şehir içi kulanımdan bahsediyo kaza testlerine bi bakasnız 306 gti allah muhafaza sonuçta bu araç günlük kulanılcak işe gitcek uzun yola gitcek sürekli vites değiştirmekte gıcık bi olay fotoğraf çok hoşuma gitti değişik bi havası var aracın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •