yakıt olarakta az yakıyo clio 1.4 benzinli dağa fazla yakıyo benim aracımdan
Benim dediğim biraz sanayi işi ama yapıldı ve kullanıldı sonra araç Ankaraya satıldı şu an halen biniyor alan çocuk.Zannedersem 2 senedir Ankarada. Plakası da zaten 06 GH 877 miydi öyle bişeydi Kırmızı 20 edition GTI. Şanzumanın karpuzları aynıydı zaten ikisinin. Dişli seti de ustaca toplanırsa oluyor diye duydum. Yada son dişliyi kısaltıp kullananda vardı o da 1. vites 50,2. vites 90,3. vites 135,4. vites 180, 5. vites 220 gibi mi öyle bişey bitiyor deniliyordu. Birde bu iki aracın karşılaştırılmasına golf 3 gti'ın atmosferik olarak yüklemede daha ufak maliyetlerle yüklenebileceğini belirtmek isterim. Misal Raceland ( Supersprint birebir çakması ) headers 310-320 TL (Supersprint 460-480 TL olması lazım) ve daha bir çok şeyi çok ucuz. Birde golf 3 gti da havanın soğuk-sıcak olmasını algılayan bir sensör vardı onun br yolu vardı ben bilmiyorum 70-80 tl gibi bir maliyetle 8-9 hp alınabiliyordu. Yanlışım varsa şafak-E30 düzeltsin
2. verdiğim örnek G60 nickli G60 Osman kardeşimin arabasıydı ama oranları yanlış hatırlıyor olabilirim.
Vw Cc & Mk 5 Gti
306gti..
TR şartlarında en uygunu.
golf 3 gti kullanmadım o yüzden kıyaslayamıyorum.
ama 306gti'nin yol tutuşu gidişi duruşu gerçekten çok keyifli ve güzel.
şanzuman oranlarıda çok güzel 1 uzun 2-3-4-5 kısa 6 birden kısa diğerlerinden uzun, çok keyifli çatır çatır vites bitirmek![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
Golf Mk3 GTI - Golf Mk4 GTI - Seat Ibiza Cupra2 - Audi A3 1.8T
Grup dişlileri aynıdır. Şanızman dış kovanı, bağlantılar, debriyaj-seçici sistemi vs farklı. Ancak oranlara da bakarsanız aynıdır. O2A'dan çıkan dişliyi -restorasyon amaçlı- 02J'ye aktarıp kullanan da çok var.
Konuya gelirsek Golf3 GTI çok severim ama konu 306 GTI ise, ben konfor ve güvenliği bi nebze arka planda bırakıp 306 seçerim. Starion'a katılıyorum![]()
Sevgili Cem Özer kardeşimde Golf 3 GTi ile bu kadar ilgilendiğine göre Türkiye Ralli Şampiyonasında N3 Şampiyonu olmuş ve 2000'li yılların yarışan tek VW aracını görmüş olsun madem bu kadar konuştuk.
![]()
David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!
http://garaj.imgur.com
dereceli vs vs le tipo 2.0 16v den 280 hp alan var golfden niye alınmasın ben şehir kulanımı için diyorum araç sağlam yavaşda deyil bence yakıtıda iyi mantıklı
abi ben 7600e açtım ama dönmenin manası yok güç üretmiyor 6.8-9'dan sonra.
drag filan katılırsam diye açtık yani 1de aşırı sarmasın diye
ayarlı kasnaklarla biraz daha yukarı taşıyabilirsin gücü ama 840tl fiyatı var malesef sadece ayarlı kasnağın![]()
Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın
tercihim golf olurdu
ama RS diyen arkadaşlar doğru söylüyor bütçen nedir bilmiyorum ama RS güzel bir seçenek
David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!
http://garaj.imgur.com
MK3 biraz harcamadan çok zevkli değil amaç sadece gazlamaksa.
Sıfır 4.24 ayna mahruti takmıştım orjinal. Son süratim 257'den 220'ye düşmüştü çok zevkliydi oranları. Bana kısmet olmadı ama atmosferik olarak uğraşmak ABF ile boşa para harcamak benim için. Orjinal şanzuman oranlarıyla tam aşırı beslemelik.![]()
turbo için çok güzel dediğiniz doğru ama genelde motor sporlarında golf gti mk3 kulanılıyo hayat olmasa uğraşmazlar artı burda şehir içi kulanımdan bahsediyo kaza testlerine bi bakasnız 306 gtiallah muhafaza sonuçta bu araç günlük kulanılcak işe gitcek uzun yola gitcek sürekli vites değiştirmekte gıcık bi olay
fotoğraf çok hoşuma gitti değişik bi havası var aracın
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)