User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
57 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Mk3 Golf Gti - 306 gti6

  1. #1

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Mk3 Golf Gti - 306 gti6

    Merhaba arkadaşlar şu aralar araç almayı düşünüyorum jettayı perte çıkardık :/ siz olsanız hangini tercih ederdiniz ? Sağlamlık yol tutuş ve yakıt açısından ? performans olarak zaten 306 gti'nın daha iyi oldugunu biliyorum birde bizim buranın yolları biraz kötü . hangisini tercih ederdiniz ? cevaplarınızı merakla bekliyorum teşekkürler.

  2. #2
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    306 gti tabiki her konuda bana göre tabiyki
    JoYTeaM

  3. #3

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açıklayabilirmisin ?

  4. #4

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ikisi de değil. temizini bulursan Clio RS al..

  5. #5
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VtecDream Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıklayabilirmisin ?
    görüntü açısından ses açısından duruşu gidişi açısından bana göre daha çekici daha yeni bir görünüme sahip temiz bir 306 gti bulsam hayır demem şahsen
    JoYTeaM

  6. #6
    rcx
    Misafir
    ben ikisinide kulandım alman her zaman almandır şuan zaten golf gti mk3 üm var gine memlunum baya koltuklar felan recaro .) herzaman herkes kendi bindiği aracı över ama pejo yolda giderken dökülcek gibi içi kalitesiz motor olarak iyi ama arabaya sadece motor olarak bakmamak lazım golfün sıfır çıktığı dönemler fiyatı çok uçuktu ona görede malzeme kalitesi vardı tabi

  7. #7
    zıpzıp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul-57
    Mesaj
    5.991
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golflerin fiyatları gerçekten her zaman cıktıgında fiyatları hep uçuktu örnekte bulunmak gerekirse golf R .
    JoYTeaM

  8. #8

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Balikesir
    Mesaj
    1.150
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf r örnek olamaz parasını tamamen hak ediyor

  9. #9
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesinlikle 306 GTi,

    Golf aşırı uzun şanzıman oranları ve devir çevirmeye isteksiz motoru ile her disiplinde 306 GTi'ın çok çok altında bir otomobildir. Yürüyen aksam sağlamlığı ve uzun ömürlülüğü 306'dan üstün olduğu tek yanı. Yol tutuşu fena değildir ama yönlendirme kabiliyeti olarakta 306 GTi'ın gerisinde kalır. Tasarım konusunda herkesin fikri değişken olduğundan yorum yapmam. Golf 3 GTi ile Türkiye'de teki olarak Türkiye Ralli Şampiyonasında yarıştım ve uzunca bir süre uğraştım. Komple Oettinger egzoz kiti, yüksek dereceli egz. mili + piston + kilitli diferansiyel + 5.00 oranına yakın yapma ayna mahruti ile bile istediğimiz verimi elde edememiştik. Car dergiside bu araç için "Bizi neredeyse GTi'dan soğutuyordu" gibi bir laf söyler zaten. Asla 306 GTi'ın yakın oranlı şanzımanının keyfine + üstün yol tutuş ve yönlendirme kapasitesine ve akselerasyon performansına ulaşamayacak bir araçtır Golf 3 GTi. Zaten VW Mk3'ün halefi Golf 4 GTi ile sıçtığı yetmiyormuş gibi bir de sıvamış olsa da Golf 5 GTi ile yeniden aramıza dönmüştür sağolsun. Bu arada eklemek lazım son sürat olarak Golf 3 GTi ezicidir. Muadili Astra GSi gibi o da şanzımanı sayesinde 240 250 km/h gibi süratleri görecek yapıdadır.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  10. #10
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Her koşulda, konforda, sağlamlıkta, sorunsuzlukta golf 3 GTI. Eski aracım 2.5 senemi geçirdim. Atmosferikte sadece chip,filtre,headers, egsoz ile deneyelim diyen tüm vti ve 306 gti sahibi arkadaşlarla denedim. Geçeni olmadı. Fiyat olarak da daha uygun alınabilir. Ama şu an Türkiyede 3 tane temiz golf 3 gti var diğerlerinin hepsi ya kasa olarak yada motor olarak hep eksiklere sahip. Şanzuman eğer oynanmamış ise golf 3 gti'ın şanzuman uzunlukları 1. vites 60,2. vites 100, 3. vites 150, 4. vites 195, 5. vites 240 gibi bitiyordu yanlış hatırlamıyorsam. Üstüne basa basa ve altını çize çize golf 3 GTI diyorum.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  11. #11
    rcx
    Misafir
    bence kolay kolay geçilmez golf gti mk3 mk4 de zaten gti olayı bencede bitti ama araçdaki kilit vs vs eksoz sesi ginede güzel ve yüksek süratlerde araç güven veriyo top speed de sonu gelmez bi araç gti lerin çoğuna bindim golfden vaz geçsem clio rs düşünürdüm en azından kulanmadığım bi araç denerdim ben vtec lerin oynanmışyla denedim geçiyo rahat tahat ki benim aracımda jant bile yok 150 binde standart

  12. #12
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "The Mk3 Golf GTI has always been seen as the ‘worst’ Golf GTi, and in some respects it deserves this reputation as it’s not that fast"

    "For a usable, involving and indecently quick hatchback the 306 GTI-6 is a difficult package to beat, in fact, it’s one of the best hot hatches ever built."
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  13. #13

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    starion ve cem özer golf hakkında zıt fikirlere sahipler. bence starion haklı..

  14. #14
    rcx
    Misafir
    vala ben memlunumu bi araba 2 de dip gaz yaptın zaman patinaj atıyosa yeterli artı keyles göğüs kalitesi döşeme kalitesi sürüş poziyonu güzel ben pejoya binince mezara girmiş gibi oluyorum uzun yolda çok zevkli ve yormuyo insanı herşeye yarış olarak bakmak gerekmez uzun yolda 5 takman yeterli istanbuldan ankaraya nerdeyse doğru düzgün vites düşrmedim aracı getirirken artı golf 3 şanzumanını modifiye edilmiş turbo araçlarda kulanıyolar bide 306 gti le ikisini kulandım en yakın arkadaşımda 306 gti var kötü araba deyil ama ben fransız arabalarını ısnamıyorum renault hariç

  15. #15
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abf nın turkıyede cok meraklısı yok ama ıngıltere ve amerıka forumlarına bakıldıgında atmosferık bu motordan 200-225bg ler cıkarılabılıyor.Seatcupra.net ve Vwvortex bolca arastırılmalı.Turbo yapmak ıstenırse bolt-on kıtlerı mevcut.Modıfıye parcası konusunda yurt dısında sıkıntı vermıyor ama Turkıyede alan kısıtlı.Sanzıman oranları uzundur o yuzden hızlanma konusunda stock hallerınde cezbetmeyebılır.Tasarım konusunda zevk meselesıdır ben golf derım baskası 306 der.Saglamlık konusunda vw logosunu tasıması zaten kafada soru ısaretı bırakmaz.Turkıye sartlarına bakıcak olursak 306 gti almak daha mantıklı cunku golf gti a gore pıyasası daha hızlı,ılgılenen ınsan sayısı da fazla golf gti a gore.

  16. #16
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    starion ve cem özer golf hakkında zıt fikirlere sahipler. bence starion haklı..
    Eğer olay yaş-tecrübe olayıysa ve profesyonel anlamda düşünmekse tamam starion abimiz haklı olsun. Ama 2.5 sene golf 3 gti la yattım kalktım 9 kez egsoz sistem yapıp, 5 kez intake kit değiştirip en sonunda all car racing chip,raceland headers,simota intake,düz boru,supersprint son susturucu, bosch platinium bujiler,8 mm silikon buji kablolarından sonra bu arabayı devir çevirmeye istekli hale getirmiştim. Tabi bu dediklerim askerden önceydi ve şanzuman sıkıntısı yaşadığım dönemlerden önceydi. Ben 3 tane 306 gti, 2 tane vti la denedim aracımı. 306 gti lar peugeot sport yazılım,filtre,egsozluydu. Ama geçilmedim. Demekki uğraşınca çok profesyonel hariç golf 3 gti da istekli bir araba haline gelebiliyor. Ama özellikle şunu belirteyim golf 3 gti aktarma olarak çok kaybeden bir araba.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  17. #17
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    starion ve cem özer golf hakkında zıt fikirlere sahipler. bence starion haklı..



    Alıntı rcx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ankarada varsa 306 gti deneyelim ozaman
    Konu hemen kalkış mevzusuna geliyor. Ben genel olarak kullanım zevki ve yarattığı spor otomobil kullanım hissinden bahsetmek istedim. Elbette rasyonel şartlarda akselerasyon olarak 306 her zaman daha hızlıdır ama konu sadece hızlanma değil. Bu iki aracıda orjinal senelerinde (1997-2000) kullanmış arkadaşlar varsa onlarda durumu daha iyi izah edeceklerdir. Biri safkan bir hothatch diğeri sigorta primleri, güvenlik baskıları ve konfor baskısı yüzünden şişirildikçe şişirilmiş yapısıyla sağlamlık odaklı warmhatch.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  18. #18
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rcx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vala ben memlunumu bi araba 2 de dip gaz yaptın zaman patinaj atıyosa yeterli artı keyles göğüs kalitesi döşeme kalitesi sürüş poziyonu güzel ben pejoya binince mezara girmiş gibi oluyorum uzun yolda çok zevkli ve yormuyo insanı herşeye yarış olarak bakmak gerekmez uzun yolda 5 takman yeterli istanbuldan ankaraya nerdeyse doğru düzgün vites düşrmedim aracı getirirken artı golf 3 şanzumanını modifiye edilmiş turbo araçlarda kulanıyolar
    mk3 gti ın sanzıman oranları ıle 8l 1.8t a3 lerın sanzıman oranları aynı,sanzıman acıldıgında bırebır dıslıler cıkıyor,modıfıye bıle edılmıyor anlıcagın

  19. #19
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abf nın turkıyede cok meraklısı yok ama ıngıltere ve amerıka forumlarına bakıldıgında atmosferık bu motordan 200-225bg ler cıkarılabılıyor.Seatcupra.net ve Vwvortex bolca arastırılmalı.Turbo yapmak ıstenırse bolt-on kıtlerı mevcut.Modıfıye parcası konusunda yurt dısında sıkıntı vermıyor ama Turkıyede alan kısıtlı.Sanzıman oranları uzundur o yuzden hızlanma konusunda stock hallerınde cezbetmeyebılır.Tasarım konusunda zevk meselesıdır ben golf derım baskası 306 der.Saglamlık konusunda vw logosunu tasıması zaten kafada soru ısaretı bırakmaz.Turkıye sartlarına bakıcak olursak 306 gti almak daha mantıklı cunku golf gti a gore pıyasası daha hızlı,ılgılenen ınsan sayısı da fazla golf gti a gore.
    ABF motor atmosferik Dünya rekoru İngilterede 265 hp...
    Vw Cc & Mk 5 Gti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •