User Tag List

Sayfa 4/10 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
185 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: gsi vs rs

  1. #58
    SEÇKİN172 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.173
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kadar yıl farkı, rs ın ustun olması normal, ancak zamanına gore dusunursek gsı daha ustun bır arac

    yol tutus olarakta rs ıyıdır, genel olarak 1 tık ondedır rs.. ıc mekanda eskı olmasına ragmen gsı daha ıyı olabılır ama bınmem lazım ıkısınede tekrar
    GSI in yol tutuşu RS den daha iyi..... kabullenmek lasım..

  2. #59

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gsi yumusaktir, soft kullanima sahiptir. arkasi guzel oynar, rs daha sportiftir bu konularda..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  3. #60
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araba olarak bakıldıgında frenler haric her konuda GSı.. Fakat gerçekleri gözardı etmemek lazım.. Ne düzgün GSI kaldı nede doğru düzgün parçası.. Bir arabanın panjurunu temin etmek 3 ayı buluyorsa artık o araca binmek zorlaşmış demektir.. Clio RS daha alınası bir araç şu zamanda.. ama iki araçta fabrikadan çıktığı gibi düşünürse tabiki gsi. ama bırakın bu hayali, temizini bile bulmak cok cok zor.. Şu an araba alacak olsam mantıklı düşündüğümde GSI aşkım depreşmezse ben de RS alırdım....

  4. #61
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bence gsi..

  5. #62
    RED DEVIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    BaYrAmPaŞa
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence gsi..
    90lı yılların sloganı gibi BENCE BMC gönlüm gsi da megane rs olan bi abimiz burdan yardımcı olmuştu 1.7 alfa 145 bakıodum o önerdi ve zaten olan askım kullerinden alevlendi.. rs için fon acıcam en son para bulup alcem ama hakkını veremem o aracın bence daha genclere yonelik bir araç ben gazlayıp devamlı devirlencek biri değilim sadece 2.0 olsun 1000kg braz üstü olsun 150 hplerde olsun bana gayet yeter... rs in ustun olduu nu tabiki kabulleniorum gti konusuna girmiorum bile cok sacmalıo muhabbet soora.. zaten HONDA nın HO su cıksa ağzımızdan BİTTİK demektir
    MADEM DİZELSİN,CHİP LE ÜZERSİN

    CHEVROLET CRUZE 2.0 DİESEL 177 HP 385 nM (RACECHİP)

  6. #63
    glockevo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Newyork city
    Mesaj
    441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabikide rs!

  7. #64
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba olarak bakıldıgında frenler haric her konuda GSı.. ...
    hangı konular hacı bunlar valla merakımdan soruyorum

  8. #65
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı RED DEVIL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    90lı yılların sloganı gibi BENCE BMC gönlüm gsi da megane rs olan bi abimiz burdan yardımcı olmuştu 1.7 alfa 145 bakıodum o önerdi ve zaten olan askım kullerinden alevlendi.. rs için fon acıcam en son para bulup alcem ama hakkını veremem o aracın bence daha genclere yonelik bir araç ben gazlayıp devamlı devirlencek biri değilim sadece 2.0 olsun 1000kg braz üstü olsun 150 hplerde olsun bana gayet yeter... rs in ustun olduu nu tabiki kabulleniorum gti konusuna girmiorum bile cok sacmalıo muhabbet soora.. zaten HONDA nın HO su cıksa ağzımızdan BİTTİK demektir
    90'ların çocuğuyuz abi nede olsa

    Şöyle düşünmek lazım diye düşünüyorum aslında ; Astra ile Clio arasında sınıf farkı var. 206'nız varken birgünlüğüne bile olsa 406 V6'ya bindiyseniz az çok hissetmişsinizdir o farkı. Camry'ye ilk bindiğimde araba kendini bırakıcak gibi geliyordu ama o cüsseye rağmen hayvan hem konforlu hem deli gibi yol tutan bi arabaydı

    Aralarında 7 yaşta olsa, eğer hala diri kalmış bir Astra GSi varsa, bulunursa o alınmalı diye düşünüyorum. Hem daha yakışıklı hem daha kaslı hem Alman , daha kaliteli daha konforlu bi araç. Sadece frenaj konusunda Clio RS bi nebze üstün gibi, e o da kolay iş , disk balata bitti gitti ki 7/24 gazlayan biri değilmişsiniz

    O yüzden GSi diyorum ben. Bu arada temizi denk gelirse Vectra A GT Sfi de bakılabilir

  9. #66

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Levo yani sınıfına kadar inmişsinde kardeşim bu araçları konfor kalite beklentisiyle kimse almazki.Alman kalitesi konforu diyorsunuz kaç yaşında araba sonuçta kaç kere yapılmış değişmiş kaza yapmış toplanmış boyanmış macunlanmış .BAZI araçlar dışında kalitede konforda aranmaz GSİ'da.Keza durum RS içinde geçerli olabilir patlak bir ton araç var ama , ihtimal olarak düzgün RS bulmak daha yüksek.GSİ'yı gelin megane cup f7r'la kıyaslayalım , Clio RS ile değil şahsi görüşüm

  10. #67
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangı konular hacı bunlar valla merakımdan soruyorum
    bi kere komple farklı bi arac.. yani body kiti olsun jantları olsun arabayı tamamlıyor ve dizayn olarak çok özel bi araç.. gidiş olarak std olarak bakarsan bence cliodan hızlı gsi.. yapılırsa edilirse konusuna girince clio biraz daha yeni bi araba onun avantajları var ama sfi motorun önü çok acık.. yapan olmadı pek o yuzden bilinmiyo tr de ama gayet iyi bi motor yani.. iç mekanı clio nun bence güzel değil.. malzeme rengi bile bayıyor bi sure sonra.. yol tutus olarak gsi daha iyi oturuyor yola.. clio sınıfı geregi ve küçüklügünden dolayı yuksek suratlerde daha fazla korkutuyor beni.. baska da ne kaldı bilmiyorum
    yeni araba yenidir ama biçok yerde artısı cıkar sırf yeni oldugundan bile..

  11. #68
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi kere komple farklı bi arac.. yani body kiti olsun jantları olsun arabayı tamamlıyor ve dizayn olarak çok özel bi araç.. gidiş olarak std olarak bakarsan bence cliodan hızlı gsi.. yapılırsa edilirse konusuna girince clio biraz daha yeni bi araba onun avantajları var ama sfi motorun önü çok acık.. yapan olmadı pek o yuzden bilinmiyo tr de ama gayet iyi bi motor yani.. iç mekanı clio nun bence güzel değil.. malzeme rengi bile bayıyor bi sure sonra.. yol tutus olarak gsi daha iyi oturuyor yola.. clio sınıfı geregi ve küçüklügünden dolayı yuksek suratlerde daha fazla korkutuyor beni.. baska da ne kaldı bilmiyorum
    yeni araba yenidir ama biçok yerde artısı cıkar sırf yeni oldugundan bile..
    Yapma Recep din kardeşiyiz Hangi gsi piston+egzantrik ile 210hp yi görmüş Standart olarakta hızlı olması imkansız ağırlık faktörü var Rs hafif..Tip olarak dersen Gsi çok daha yakışıklı..yol tutuş dersen Rs çok daha sağlam basıyor yere..

  12. #69
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapma Recep din kardeşiyiz Hangi gsi piston+egzantrik ile 210hp yi görmüş Standart olarakta hızlı olması imkansız ağırlık faktörü var Rs hafif..Tip olarak dersen Gsi çok daha yakışıklı..yol tutuş dersen Rs çok daha sağlam basıyor yere..
    abicim hangi gsi a kim piston eksantirik yapmıs o zaman? sende biliyosun estas eksantirik ve std subap yaylarıyla guvenden bulunan parcalarla arabalar yürütüldü.. kac kişi gsi üzerinde profesyonelce ugrastı? istanbuldaki kadett in fotolarını burdan gordum hakkıyla yapılan tek c20xe o su an benim bildigim diğerleri fasafiso.. Std olarak std clio rsi sende bende bi cok kez gecmiştik hatırlarsın istanbulda emre hala koşturuyo arabayı aynı speclerde bi clioyla deneseler guzel olur bence RS düşük hızlarda direksiyon sisteminin iyiliğinden daha iyi gibi gorunebilir ama ben yuksek suratte de clio kullandım astra gsı ın agırlıgı yok...

  13. #70
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapma Recep din kardeşiyiz Hangi gsi piston+egzantrik ile 210hp yi görmüş Standart olarakta hızlı olması imkansız ağırlık faktörü var Rs hafif..Tip olarak dersen Gsi çok daha yakışıklı..yol tutuş dersen Rs çok daha sağlam basıyor yere..
    şöyle bi soru soriyim abi 210hp rs ile 210 hp gsi nasıl gider sence

  14. #71
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi kere komple farklı bi arac.. yani body kiti olsun jantları olsun arabayı tamamlıyor ve dizayn olarak çok özel bi araç.. gidiş olarak std olarak bakarsan bence cliodan hızlı gsi.. yapılırsa edilirse konusuna girince clio biraz daha yeni bi araba onun avantajları var ama sfi motorun önü çok acık.. yapan olmadı pek o yuzden bilinmiyo tr de ama gayet iyi bi motor yani.. iç mekanı clio nun bence güzel değil.. malzeme rengi bile bayıyor bi sure sonra.. yol tutus olarak gsi daha iyi oturuyor yola.. clio sınıfı geregi ve küçüklügünden dolayı yuksek suratlerde daha fazla korkutuyor beni.. baska da ne kaldı bilmiyorum
    yeni araba yenidir ama biçok yerde artısı cıkar sırf yeni oldugundan bile..
    az daha işi var EMG'nin bitsin hayırlısıyla da denicez rs ile bakalım

  15. #72
    ufuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    T.C.
    Mesaj
    1.731
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gsi alma, araba alma butcenı dahada arttır rs al derım.... yada bı gtı vts de olabılır

  16. #73

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    06
    Mesaj
    599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ibretlik karşılaştırma

  17. #74
    F4R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    2.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöyle bi soru soriyim abi 210hp rs ile 210 hp gsi nasıl gider sence
    gsi dan atmosferik olarak 210 almak için bence psiton felan değil kasıklara kadar Allah ne verdiyse girmek lazım motora diiye düşünüyorum.

  18. #75
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöyle bi soru soriyim abi 210hp rs ile 210 hp gsi nasıl gider sence
    Bro c20xe yi 210hp ye çıkarmak kolay değil sizde bende biliyoruz..iki arabada aynı hp ye geldiğinde kilo konuşur

    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abicim hangi gsi a kim piston eksantirik yapmıs o zaman? sende biliyosun estas eksantirik ve std subap yaylarıyla guvenden bulunan parcalarla arabalar yürütüldü.. kac kişi gsi üzerinde profesyonelce ugrastı? istanbuldaki kadett in fotolarını burdan gordum hakkıyla yapılan tek c20xe o su an benim bildigim diğerleri fasafiso.. Std olarak std clio rsi sende bende bi cok kez gecmiştik hatırlarsın istanbulda emre hala koşturuyo arabayı aynı speclerde bi clioyla deneseler guzel olur bence RS düşük hızlarda direksiyon sisteminin iyiliğinden daha iyi gibi gorunebilir ama ben yuksek suratte de clio kullandım astra gsı ın agırlıgı yok...
    Combo sende bende uğraşanları biliyoruz, .. motor kötü motor demiyorum ..malzeme ağır.. Bir düşün bakalım k20 ile c20xe ? ikiside kare 86*86 biri 150hp diğeri 200hp ..max gücü aldıkları devir çok farklı...xe nin max gücünü 9000dd ye taşıdığında belki yüksek hp ler alınır ama çok masraflı ..uk da 260-270hp alınan xe ler var,..Bizde boş f4r ye itb+beyin yaptığımızda 200hp alabiliyoruz..yani erhan gsi uğraştırır be

  19. #76
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RS düşük hızlarda direksiyon sisteminin iyiliğinden daha iyi gibi gorunebilir ama ben yuksek suratte de clio kullandım astra gsı ın agırlıgı yok...
    Combo daha geçen gün roll de otobanda 230 la en sağdan en sola çok rahat geçtim ufacık bırakma vs.yok, gel otur yanıma 240 la ellerimi bırakacam kahvemi yudumlucam

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •