User Tag List

Sayfa 6/10 İlkİlk ... 45678 ... SonSon
185 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: gsi vs rs

  1. #96
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ProTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Performans açısından iki aracı aynı kefeye koyarsanız hata yaparsınız.
    RS kendini gerek rollerde de gerek o pistlerde kanıtlamış bir makina..
    Hangi gsi şimdiye kadar piyasadaki rs ler kadar konuşulmuş ve koşturulmuş Typer ile bir tutulabilmiş ?
    Bence RS sizde özellikle performans konusundamoral bozukluğu yaratabilir .
    En iyisi ve zevklisi civic vti 106 gti 306 gti tarzı araçlarla denemeniz olur.
    RS yol tutuşundaki ününü pistlerdeki başarılarından alır gsi ile bir tutmamalısınız.
    Yakıt açısından gsi dan çok daha cimridir bunu ancak iki aracıda uzun süreli kullanan bilir.
    Diğer içi kötü dışı güzel gibi kavramlar görecelidir.
    Kısacası GSİ ın üstün olduğu bir konu ancak fanatik gsi ve opelciler tarafından söylenir daha doğrusu iddia edilir. objektir bir insan ve bu işi bilen bir insan gsi ı rs in yanına koymaz !
    Sen baya bi inanmissin arkadasim. Astra gsi clio rs ten daha ustun bi otomobildir ama suanki turkiye sartlarinda clio rs daha mantiklidir..

    Tekrar yaziyorum 200hp rs varsa deneyelim

  2. #97

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Astra gsi clio rs ten daha ustun bi otomobildir ama suanki turkiye sartlarinda clio rs daha mantiklidir..
    hangi alanda daha üstündür? performans olarak geride. yol tutuşta da geridedir bence. donanım olarak RS daha doludur. ncap testlerinde durum nedir onu bilmiyorum.

  3. #98
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Thumbs up

    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen baya bi inanmissin arkadasim. Astra gsi clio rs ten daha ustun bi otomobildir ama suanki turkiye sartlarinda clio rs daha mantiklidir..

    Tekrar yaziyorum 200hp rs varsa deneyelim
    SS RS veya CVK RS ile deneme yapılabilir öyleyse

    Birisi 190 hp

    birisi 210 hp üzeri

  4. #99
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen baya bi inanmissin arkadasim. Astra gsi clio rs ten daha ustun bi otomobildir ama suanki turkiye sartlarinda clio rs daha mantiklidir..

    Tekrar yaziyorum 200hp rs varsa deneyelim
    kardeş sen erhanın gsi ı almıştın sanırım. üstüne performansa yonelık neler yaptınız? şu an 200 hp mi o araç?

  5. #100
    ProTech
    Misafir
    Alıntı EMG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen baya bi inanmissin arkadasim. Astra gsi clio rs ten daha ustun bi otomobildir ama suanki turkiye sartlarinda clio rs daha mantiklidir..

    Tekrar yaziyorum 200hp rs varsa deneyelim
    bence sen fazla fanatiksin

    birde şu bazı arkadaşların yok sfi gsi çok güzelmiş zamanında çok hızlıymış polisler yakalayamıomuş ondan 136 ya düşürmüşler şeklini değiştirmişler gibi saçmalıklarına baya bir güldüm

  6. #101
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir ara eski Tempralarda elektronik kadrandada 200 ü geçince tabut veya tavuk çıkıyor deniliyordu o elektronik kadranda

  7. #102
    BoraRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir ara eski Tempralarda elektronik kadrandada 200 ü geçince tabut veya tavuk çıkıyor deniliyordu o elektronik kadranda
    O da bişey mi RS te 240 la makas atınca karşına aksakallı ölmüş deden çıkıveriyor Ve gel dedene gel dedene diye seni çağırıyor Deneyin ve görün

  8. #103
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O da bişey mi RS te 240 la makas atınca karşına aksakallı ölmüş deden çıkıveriyor Ve gel dedene gel dedene diye seni çağırıyor Deneyin ve görün
    RS lerde bu özelliği hepimiz bilemeyiz
    Sen yaşlı oldugun için dede gelmiştir
    Bana 240'' da 2 sarışın 1 esmer gel gel diye çağırıyor Emmi

  9. #104
    Enes-x - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Mesaj
    3.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burda gelen giden yok insanları kandırmayın

    BORKED

  10. #105
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Enes-x Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burda gelen giden yok insanları kandırmayın

    BORKED
    Bu arabanın bence triger ayarında sorun var o yüzdn gelmemiştir

  11. #106
    demokena - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Europa / İST.
    Mesaj
    129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birisi eski ,diğeri yeni diye ayırmamak lazım bir çoğunuzda biliyorsunuzdur . yeni araçlar eski araçlar gb. kaliteli yapılmıyor. iç akşam vs. sonuçda çoğu kişinin dediği gb. içi kötü dışı güzel gibi kavramlar görecelidir . her iki aracıda kullanmış birisi olarak yazıyorum..


    performans + fren+yakıt =RS

  12. #107
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya erhan rüyamı goruyosunuz anlamıyorum sızı.

    body kıt dıyosun. normal astralardan geniş çamurlugunuzmu var.clio rs te var.

    on teker ız genıslıgı daha fazla da rs te normallerden.gsi da varmı bole bısey.varsa haklısın.

    jant dıyosun clıo rs te OZ racıng jant var.

    onu acık dıyosun da nıye bırısı yapmadı.yapan yoksa nerden bılıyosunuz onunun acık oldugunu.18 yıl gecmıs bısey olmamıs bu saatten sonramı olacak.

    kaldıkı mekanık oarak(egzantrık-pıston vs.) modıfıyeye gırdıgınde o markanın dısında degerlendırmek gerekır o aracı.yuklu astranın yuklu rs ı gecmesının yada gecılmesının bence hıc bır onemı yok.

    kadir abıde gsi varken denemıstık benım rs le 4 te gecmeye baslıyordu benı.

    benım arac katalıtıgıne kadar stocktu. kadır abının gsi da neler vardı sen daha ıyı bılırsın

    senle defalarca denedık fılıtre-egzoz la kaç boy oldugunu saymaya bıle üşeniyodum

    ve senın gsi da normal gitmiyodu hani

    hala aynı spec clio ile denemesını neden beklıyosun istanbulda.sonucu bılıyosun


    bi arada gsi motournu bi tenekenin içine koydun geldın o zamanda geçemedin
    Normal astrayla uzaktan yakından alakası olmayanön tamponu panjuru var. sağ ve sol kaput havalandırmaları var. yan marspiyelleri var. yine alakasız arka tamponu var. arka spoyleri var. farklı arka stopları var. far yıkaması var.. şimdi gelip bana bizim ön tamponda farklı deme, aradaki farkı ancak arabayı bilen anlıyor.. dikkatli gözlerle bakmak lazım.. diğerini öküz bile gördüğünde farklı möölüyo..

    birisinin yapması mı lazım? yapan var ingilterede millet başka amrkalara bile o motoru takıyor verimliliğinden dolayı.. atmosferik olarak 300 hp yarısan birsürü arac var.. bende bir tutmuyorum ama yapıldıktan sonra o da gayet giderli bi arac bilmiyo olanlar için yazılmıs bişey o..

    kadir abinin arabayı boşver, sen eksozu bile söktüğünde ne kadar farkettigini biliyosun clionun hatırlarsın ki ikimizin denemelerini sayıyorsan sende olan modifiyelerin hiçbiri bende yoktu biliyosun. benim aracımda sadece chip vardı. orjinal 94 model eksozları vardı heryerinden kaçıran, std kagıt filtresi vardı ve 230 küsür binde motoru vardı... bitik std baskı balatası vardı.. ki emre götürdüğünde söktü ve 2 parça oalrak yere düştü balata.. ayrıyetten hatırlarsın std getirdigin bi clio rs i ne kadar gectigimi mesada.. kendi arabanla değil o arabayla denememizi kıstas al bence.. sonucta senin arabada kısa var kapak var eksoz var filtre kiti var vs vs.. bende bunların hiçbirisi yoktu..

    kadettee gelince, yıllarca yattı araba bi gün içi toz pis cıkarıp getirdim hergun bakımını yaptıgın arabayla iyiki bi denedik.. onda da gecemedin de, bende gecemedim eyvallah.. elbet bi gun bi sfi a daha binerim bi sekilde satmamıs olursan alazaaam öcümü

  13. #108
    ProTech
    Misafir
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normal astrayla uzaktan yakından alakası olmayanön tamponu panjuru var. sağ ve sol kaput havalandırmaları var. yan marspiyelleri var. yine alakasız arka tamponu var. arka spoyleri var. farklı arka stopları var. far yıkaması var.. şimdi gelip bana bizim ön tamponda farklı deme, aradaki farkı ancak arabayı bilen anlıyor.. dikkatli gözlerle bakmak lazım.. diğerini öküz bile gördüğünde farklı möölüyo..

    birisinin yapması mı lazım? yapan var ingilterede millet başka amrkalara bile o motoru takıyor verimliliğinden dolayı.. atmosferik olarak 300 hp yarısan birsürü arac var.. bende bir tutmuyorum ama yapıldıktan sonra o da gayet giderli bi arac bilmiyo olanlar için yazılmıs bişey o..

    kadir abinin arabayı boşver, sen eksozu bile söktüğünde ne kadar farkettigini biliyosun clionun hatırlarsın ki ikimizin denemelerini sayıyorsan sende olan modifiyelerin hiçbiri bende yoktu biliyosun. benim aracımda sadece chip vardı. orjinal 94 model eksozları vardı heryerinden kaçıran, std kagıt filtresi vardı ve 230 küsür binde motoru vardı... bitik std baskı balatası vardı.. ki emre götürdüğünde söktü ve 2 parça oalrak yere düştü balata.. ayrıyetten hatırlarsın std getirdigin bi clio rs i ne kadar gectigimi mesada.. kendi arabanla değil o arabayla denememizi kıstas al bence.. sonucta senin arabada kısa var kapak var eksoz var filtre kiti var vs vs.. bende bunların hiçbirisi yoktu..

    kadettee gelince, yıllarca yattı araba bi gün içi toz pis cıkarıp getirdim hergun bakımını yaptıgın arabayla iyiki bi denedik.. onda da gecemedin de, bende gecemedim eyvallah.. elbet bi gun bi sfi a daha binerim bi sekilde satmamıs olursan alazaaam öcümü
    ya arkadaş sen hala gsi ın rs ten üstün performanslı olduğunumu düşünüyorsun yok artık ya

  14. #109
    RED DEVIL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    BaYrAmPaŞa
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı protech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya arkadaş sen hala gsi ın rs ten üstün performanslı olduğunumu düşünüyorsun yok artık ya :d
    abi bi deneyin be artık bnde cok cok merak etmeye başladım he.. Ist olursa gelirim muhabbetine
    MADEM DİZELSİN,CHİP LE ÜZERSİN

    CHEVROLET CRUZE 2.0 DİESEL 177 HP 385 nM (RACECHİP)

  15. #110
    ProTech
    Misafir
    denenmedimi hiç video yokmu yahu bence sonuç bilindiğinden ötürü denenmemiştir

  16. #111
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150 hplik gsi rs den boy yer. Ama 172 hp yapılan bir gsi ı stok rs zor geçer
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  17. #112
    Starion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GSi'yı zamanında kullandım, şu an da Clio 172 kullanıyorum. Astra GSi 90'ların yıldızı, Autoshow'da "Tahrik Edici Güzel" başlığı altında çocukluğumdan gençliğime kadar elimden düşmeyen dergide, hayallerini kurup sonrasında sahip olduğum bir araçtı.

    Uzun dingil mesafesi sebebiyle kötü olan yol tutuşu, Rs'e göre daha kolay kontrol edilebilir görünür. Rs gibi anında arkası önüne gelecek korkusu yaşamazsınız ama yol tutuşu zayıf ve direksiyonu hissiz, ağır olduğundan bu disiplinde Rs'in çok gerisinde kalır. Rs kısa dingil mesafeli araçların tipik handikapı olan ani arkadan kayma özelliklerine sahiptir ama hızlı reaksiyon veren direksiyonu ile tecrübeli iseniz sorun yaşamazsınız.

    Motor olarak Opel, Coshworth tabanlı, sıkıştırılması düşürülmüş yani evcilleştirilmiş bir yarış bloğu kullanır. Keyifli bir üretimdir. Rs'te de durum farksız. İki araçta'da yüksek sıkıştırma oranının ve hacmin avantajını yaşarsınız. Opel motoru çip, Lexmaul manifold, Filtre, egzantirik ile güzel güçlere ulaşır.

    Tasarım olarak GSi derim, ama günümüzde bu aracın demode olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Ben yolda bitik, tükenmiş bir GSi bile görsem hala gözümün önüne Bursa Yüce Hünkar Opel Showroom'un da 1.4 ve 1.6 modellerin arkasında duran sıfır km. kırmızı Astra GSi geliyor. Tipini tasarımı hep o döneme göre düşünüyorum. Şimdi 2000'lerde yetişmiş ya da otomobille ilgisi olmayan kişilere gösterseniz kimsenin Astra GSi'yı vahşi ya da sportif bulacağını sanmam. Fena halde eski moda görünüyor hatta. Nasıl 80'lerde görenin bir kez daha dönüp baktığı Opel Manta'lar, Ford Capri'ler şimdi hiç bir şey ifade etmiyor ise Astra'da bu yolda artık..
    Clio'da yürekleri hoplatan bir tasarıma sahip değil, ama çağa uygun ve modern. Jantları, tamponları, çamurlukları ile de dozajında bir vurgu var performansa. Volkan Işık bu otomobil için testinde "Aynada baktığınızda kesinlikle yol vermek isteyeceğiniz bir araç" derdi. Bakın şimdi bir kaç kişi gücünü hiç belli etmiyor gibi şeyler söylemiş. Demek ki zaman geçtikçe bu tarz uygulamalarında miyadi doluyor.

    Frenaj olarak Rs tabii ki daha başarılı. Bu kısmı uzatmıyorum.

    Daha önce yine bir GSi konusuna detaylı olarak yazdığım için çok ince kısımlara inmiyorum. Bu tarz tartışmalar tech'te oldukça cıvıyor zaten.

    Hangisi daha hızlı? Rs daha hızlıdır. Hem pistte hem düzde.

    Hangisi daha güvenli ? Rs daha güvenlidir.

    Hangisi daha kolay yürütülür? Kronik direksiyon kutusu problemini saymazsanız GSi masraflı bir araç değildir. Ön takım parçaları oldukça ucuzdur. Rs'te yanlış bir araç seçilirse yürütme maliyetleri GSi'yı geçebilir.

    Hangisi daha eğlenceli? Karşısına geçip bira içmek için, kafanız bozuldu mu otobanda 250'ye indirmek için GSi, körfeze gitmek için Rs.
    David Townsend: Michael, I want you to drive flat out. I want Porsche to win Le Mans!

    http://garaj.imgur.com

  18. #113
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi alanda daha üstündür? performans olarak geride. yol tutuşta da geridedir bence. donanım olarak RS daha doludur. ncap testlerinde durum nedir onu bilmiyorum.
    Benim iddiam performans olarak GSi'ın ileride olması, deneyip görmek lazım. Yukarda da yazdığım gibi 200hp hatta 200 bile değil 198paşaoğlu hp'si yani reelde 192 falan yapıyor sanırım. Varsa bu hp lerde rs deneyelim hangisi daha verimliymiş

    Yol tutuş konusunda ise doğru amortsör&yay kombinasyonunda GSi çok çok değişiyor. Standart halde model yılından dolayı RS'in yol tutuşu daha iyidir.

    Donanıma gelirsek Astra GSi'ın RS'ten aşağı kalır bi donanımı yok aksine +sı var

    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    SS RS veya CVK RS ile deneme yapılabilir öyleyse

    Birisi 190 hp

    birisi 210 hp üzeri
    ss ile değilde o ayarda başka rs varsa deneyelim çünkü ss ile denersek sahibinden dolayı tatsızlık çıkar hoş olmaz

    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeş sen erhanın gsi ı almıştın sanırım. üstüne performansa yonelık neler yaptınız? şu an 200 hp mi o araç?
    benim arabamda ufak tefek şeyler var 170 hp civarıdır sanırım 200 hp olan başka bir gsi

    Alıntı ProTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence sen fazla fanatiksin

    birde şu bazı arkadaşların yok sfi gsi çok güzelmiş zamanında çok hızlıymış polisler yakalayamıomuş ondan 136 ya düşürmüşler şeklini değiştirmişler gibi saçmalıklarına baya bir güldüm
    GSi fanatiğiyim doğrudur ama kör kütük yanlışlarıda savunmam

    Türkiye'de GSi hastası olmayan bir adam o paralara daha temiz RS bulabilir ve bu da daha mantıklı hareket olur tabi ki.

  19. #114

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ProTech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence sen fazla fanatiksin

    birde şu bazı arkadaşların yok sfi gsi çok güzelmiş zamanında çok hızlıymış polisler yakalayamıomuş ondan 136 ya düşürmüşler şeklini değiştirmişler gibi saçmalıklarına baya bir güldüm
    Okuman mi zayif, anlaman mi?
    Polisler nerden cikmis? Kim kimi kovalamis?
    Hırsızlar gsi da, polisler rs demi gazliyomus?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •