User Tag List

Sayfa 18/23 İlkİlk ... 81617181920 ... SonSon
419 sonuçtan 324 ile 342 arası

Konu: Yokuş aşağı inerken boşuna yakıt tüketmeyin !!

  1. #324
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mümkünse rampa aşağı uzun bi yolda gösterirseniz
    Bu grafiklerden hiçbirşey anlamadın demi?

    İyi de ben vidyo ekleyip sana rampadan inerken enjeksiyon sinyalini göstersem, enjektöre sinyal gitmediğini görsen tamam diyecek misin? Yoksa "ille de depoyu boşalt, tepeden sal" mı diyeceksin?
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  2. #325

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu grafiklerden hiçbirşey anlamadın demi?

    İyi de ben vidyo ekleyip sana rampadan inerken enjeksiyon sinyalini göstersem, enjektöre sinyal gitmediğini görsen tamam diyecek misin? Yoksa "ille de depoyu boşalt, tepeden sal" mı diyeceksin?
    grafikten hiç bişey değilde çok bişey anlamadım diyelim
    milisaniye mi saniyemi daha onu anlamadım grafikte ?
    usta bak öncelikle ben düsman falan değilim bir bilgi paylasmıssınız benimde basıma benzinle ilgili bi olay gelmisti eger sizin bilgi dogru ise benim basıma o olay nasıl geldi ? simdi ben kendime bu soruyu soruyorum basımdan gecen olayıda anlatırım gerekirse , ama siz hic sinyalle falan oynamayın bayır assaga araca 200 metre gidebilecek kadar benzin koyun sonra aracı calıstırın ve rampa assagı gidin hızınızda 3.vites 4000 devir olsun (bu arada rampa dik olsun arac rölanti seviyesine gelmesin ) 2km'lik bi rampa diyelim sizin iddaanız bu arac 2km rampayı stop etmeden gidebilecek bende gidemeyecek benzin bittiği an stop edecek diyorum dediğimi anlatabildimmi acaba ?

  3. #326
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    grafikten hiç bişey değilde çok bişey anlamadım diyelim
    milisaniye mi saniyemi daha onu anlamadım grafikte ?
    usta bak öncelikle ben düsman falan değilim bir bilgi paylasmıssınız benimde basıma benzinle ilgili bi olay gelmisti eger sizin bilgi dogru ise benim basıma o olay nasıl geldi ? simdi ben kendime bu soruyu soruyorum basımdan gecen olayıda anlatırım gerekirse , ama siz hic sinyalle falan oynamayın bayır assaga araca 200 metre gidebilecek kadar benzin koyun sonra aracı calıstırın ve rampa assagı gidin hızınızda 3.vites 4000 devir olsun (bu arada rampa dik olsun arac rölanti seviyesine gelmesin ) 2km'lik bi rampa diyelim sizin iddaanız bu arac 2km rampayı stop etmeden gidebilecek bende gidemeyecek benzin bittiği an stop edecek diyorum dediğimi anlatabildimmi acaba ?
    Bırak enjeksiyonlu, cut-off'lu arabayı, deposuz, enjektörsüz, benzin pompasız, ECU'suz arabayı bile bolu dağından salsan rampa bitimine kadar viteste iner. Yakıtın olmaması demek motorun durmasını gerektirmez. Gaza bastığında motor tekerleği çevirir. Gazdan ayağını çektiğinde ise tekerlek motoru çevirir.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  4. #327

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bırak enjeksiyonlu, cut-off'lu arabayı, deposuz, enjektörsüz, benzin pompasız, ECU'suz arabayı bile bolu dağından salsan rampa bitimine kadar viteste iner. Yakıtın olmaması demek motorun durmasını gerektirmez. Gaza bastığında motor tekerleği çevirir. Gazdan ayağını çektiğinde ise tekerlek motoru çevirir.
    hadi ya bu forumda hiç orjinal benzin depolu tomcat yokmu acaba ? bide onlara sorsak basıma gelen olayı anlatayım belki yardımcı olur rover 220 tomcat "r8" tipli şasi tamamen coupe standartında bir arac, bundan 2 sene önce ozamn maltepe unisinde okuyordum bilirsiniz belki su kayısdagında , okuldan maltepeye sahilyoluna gitmek icin arkaya cevre yolu yapmıs devlet cıkıs problemli ama bayagı rampa bi yol abartısız 3 km bayır assaga , benim arac o dönemde 220ydi ve bizim araclarda kronik bi sorun vardı deponun sekli sasiye uygun olsun diye dizayn edilmiş ancak arac dik bayırlarda benzin cekemiyordu cunku depodaki benzin öne yıgılıyordu ve arac stop ediyordu ben okudugum 4 senenin 2 sinin rover 220 ile gecirdim ve aracta benzin tam depo olmasına ragmen o yokustan inince arac stop ediyordu yani vitestede olsam bostada olsam fark etmiyordu ARAC STOP EDIYOR DIREKSIYON SERTLESIYOR VE FRENLER SISIYORDU simdi sizin hesaba göre ben salağam boşuna sonraki sene yeni depo taktırdım bileydim hep devirli giderdim bakın birdaha söylüyorum arac enjektörleri kapatır eyvallah ama motorun içindeki yakıt bitene kadar yakıt bittimi motor havayla çalışmaz motorun çalışması için HAVA LAZIM DEĞIL YAKIT LAZIM YAKIT BITERSE MOTOR STOP EDER.. aynı benim eski aracımdaki gibi ; eğer sizin dediğiniz doğru olsa idi benim aracım bayır aşşağa inerken stop etmezdi arac viteste devirli giderken ki ben gaza basmıyoken bile benzin öne yığılma yapıyor ve MOTOR BENZIN CEKEMEDIGI ICIN "HANGI HALDE OLURSA OLSUN" STOP EDIYORDU basıma bu olay geldiği için depoyu değiştirmiştim , başıma bu olay geldiği için ve motor ustamdan bilgi aldıgım için sizin bu bilgilerin bir kısmının yanlış oldugunu söylüyorum...

  5. #328
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Motor içindeki yakıt nedir yahu? Motor içindeki yakıtın bitmesi nedir? Enjektör kapalı olduğu sürece hangi motor içindeki yakıt? Yakıtı enjektör verir motora. Kapalıysa hangi yakıttan bahsediyoruz?

    Viteste ve araçtan araca değişmekle birlikte ortalama 1500 devir üstündeysen, yolun eğimi de motoru çevirebilecek derecede ise hiçbir şekilde yakıta ihtiyacın olmaz, aracın da stop etmez. Eğer devir 1500 devirin altına düşerse veya vites değiştirmeye falan kalkarsan(ki o zaman da devir düştüğü için) o zaman ancak stop eder.

    Referans noktan sanayideki ustan ise boşa yazıp çiziyoruz. Ülkede yüzbinlerce sanayi ustası olduğuna göre ikna etmek zorunda kalacağımız yüzbinlerce kendinden emin "profesör" var demektir. Buna da benim mesaim yetmez.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  6. #329

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motor içindeki yakıt nedir yahu? Motor içindeki yakıtın bitmesi nedir? Enjektör kapalı olduğu sürece hangi motor içindeki yakıt? Yakıtı enjektör verir motora. Kapalıysa hangi yakıttan bahsediyoruz?

    Viteste ve araçtan araca değişmekle birlikte ortalama 1500 devir üstündeysen, yolun eğimi de motoru çevirebilecek derecede ise hiçbir şekilde yakıta ihtiyacın olmaz, aracın da stop etmez. Eğer devir 1500 devirin altına düşerse veya vites değiştirmeye falan kalkarsan(ki o zaman da devir düştüğü için) o zaman ancak stop eder.

    Referans noktan sanayideki ustan ise boşa yazıp çiziyoruz. Ülkede yüzbinlerce sanayi ustası olduğuna göre ikna etmek zorunda kalacağımız yüzbinlerce kendinden emin "profesör" var demektir. Buna da benim mesaim yetmez.
    he he tamam

  7. #330
    akucukdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Mersin / Izmir
    Mesaj
    1.715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    he he tamam
    Merak ettim. Yazan şahısların hiç birisini tanımam sadece takip ettiğim kadarıyla bilgili, tecrübeli, deneyimli oldukları çok aşikar..

    Şimdi dediğin gibi 500 metre yada 200 metre yetecek kadar yakıt koysa aracına sen bunu görsen ve araba o şekilde inse bu sefer diyeceksin ki içinde kesin yakıt vardı vs vs .. Çünkü sabit ve düz fikirli bir adamsın yeni fikirlere açık bir insan değilsin.

    Bu arada konuyu baştan sona her mesajını okudum ve gayette net anladım..

  8. #331
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aha geldi sonunda

    motorun içinde kalan yakıt ve motorun benzin çekmesi
    zaten bunlar senin ne kadar bilgisiz olduğunu gösteriyor

    o kadar örnek döküman yalan yani?
    fiat firmasının kendi dökümanlarıda yalan
    bu kadar adam hayal görüyor, senin sanayi ustaların tanrı?

    sen daha sistem nasıl çalışıyor bilmiyorsunki,
    hiç hayatında enjektör gördünmü acaba



    benim bu adama anlattığım açıkladığım şeylerin haddi hesabı yok
    hala aynı..
    olayı test etmek için depodaki yakıtı bitiriyorlarmış, bende neden diyordum
    halbuki bu denemeyi yaptıkları servis, test cihazı var, bağlayıp enjektör sürelerini görebilirlerdi. deeee kim bilecek enjektör süresi ne ?

  9. #332
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu dışı olacak ama neden 3. grafikte enjektörlerin çizdiği eğri simetrik değil?
    Her bir krank devrinde aynı zamanda açılıp kapanmıyorlar mı?

  10. #333
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.900
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlız şöyle bir düşündümde
    şimdi yukarıdaki arkadaşı bir kenara koyalım.

    bu sistemi sokaktaki vatandaşa nasıl anlatırız?
    anlatamayız valla, zaten bugüne kadar anlayabilende olmadı işin doğrusu
    anlayanlar zaten sizin benim gibi birşeyler az çok bilen tipler.

    normal sokaktaki insan bilmiyorki
    kafadan ingilizce yok
    enjektör ne
    ecu ne
    milisaniye ne
    piston segman ne ?
    gaz padalı, tps ne ?
    wideband afr ne ?
    hava yakıt oranı
    sıkıştırma oranı
    pwm ne ?
    yakıt basıncı
    egt ?

    insanlar inanılmaz bilgisiz, ayrıca bunlarıda bilmeleri gerekirmi? tartışılır
    ama anlatınca zaten adam ambele oluyor 2 dakikada

    acaba diyorum firmalar bu sistemi bu yüzdenmi fazla ön planda tutmuyor
    ne bileyim belki fiat ı mahkemeye bile veren olmuştur
    "bu yol bilgisayarı hatalı, sıfır gösteriyor" diye ? manyak çok
    belki o yüzden fiat en az 2 litre göstertiyordur ekranda.


    benim yaptığım ilk açıklamayı insanlar o yüzden hala anlamak istemiyor belki
    çok basit ve açık aslında ama yapı bilinmiyorsa nasıl anlasın ?

    hani şuna benziyor:
    5 yaşındaki çocuğu şöför koltuğuna oturt
    1-kontağı aç 2-marşa bas 3-vitesi tak 4-debriyajı bırak 5-gaz pedalına bas

    kontak ne?
    marşa ne?
    vites ne?
    debriyaj ne?
    gaz pedalı ne?
    diye soru sorar sana, hiç birisini bilmiyorki .

    peki diyeceksinizki normal insanlar anlamıyor, sanayideki 30 yıllık "usta" lar neden anlamıyor? işte asıl içler acısı konu bu.

  11. #334
    kadirsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    44
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muhalefet olanlara da teşekkürler, onlar olmasa bu kadar doküman dökülmeyecekti ortaya. Herkes inandığını uygulayabilir

    paylaşımlar için teşekkürler.
    Bir ölür BİN DİRİLİRİZ...

    Varlığım TÜRK Varlığına Armağan Olsun!

  12. #335
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben bilmeyen birilerine sürekli herşeyi basite indirgeyerek anlatmaktan bıktığım için DH'den buraya geldim. Ama buradaki bazı üyeler DH'dekileri aratır oldu vallahi. Onlar en azından anlatınca anlıyorlardı.

    Alıntı kadirsa Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muhalefet olanlara da teşekkürler, onlar olmasa bu kadar doküman dökülmeyecekti ortaya. Herkes inandığını uygulayabilir

    paylaşımlar için teşekkürler.
    Ne zaman ne kadar bilgi istersen sonuna kadar paylaşırım ben. Ki zaten önceki sayfada Hakan abi'ye de belirtmiştim en kısa sürede dataları paylaşacağımı. Yani paylaşım olacak diye körü körüne sabit fikir tutmanın anlamı yok.

    Alıntı Maxi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sistemi sokaktaki vatandaşa nasıl anlatırız?
    anlatamayız valla, zaten bugüne kadar anlayabilende olmadı işin doğrusu
    anlayanlar zaten sizin benim gibi birşeyler az çok bilen tipler.
    Abi az çok birşey bilmesine de gerek yok. Ya bu adam hiç mi bisikletle yokuş inmedi? Hiç mi tepeden aşağı taş yuvarlamadı? Herkes mühendis olacak veya tüm teknik bilgilere hakim olacak diye birşey yok tabi ki. Ama biraz düşünmesi, zihnini çalıştırması lazım insanın. Bisikletiyle tepeden inerken pedal çevirmediğinde bisikletin kilitlenip durmadığına şaşırmıyor, araba yokuş inerken yakıt tüketmiyor dediğimize şaşırıyor. Şimdi bu adam sence teknik bilgi eksikliğinden mi anlamıyor?
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  13. #336
    BLuEBoY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.738
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi az çok birşey bilmesine de gerek yok. Ya bu adam hiç mi bisikletle yokuş inmedi? Hiç mi tepeden aşağı taş yuvarlamadı? Herkes mühendis olacak veya tüm teknik bilgilere hakim olacak diye birşey yok tabi ki. Ama biraz düşünmesi, zihnini çalıştırması lazım insanın. Bisikletiyle tepeden inerken pedal çevirmediğinde bisikletin kilitlenip durmadığına şaşırmıyor, araba yokuş inerken yakıt tüketmiyor dediğimize şaşırıyor. Şimdi bu adam sence teknik bilgi eksikliğinden mi anlamıyor?
    en güzel yorum bu olmuş dökümanlardan bişe anlamayanlar en azından bi süre deneyip durumu anlayabilirlerdi..

    yukarıdada belirtildiği gibi fikri sabit olanları kampa alıp eğitsek yine anlamıcaklar. bknz: anlattıgım halde halen boşda giden arkadaşlarım
    Alıntı AhmetYılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bisikletle bile gitsem yanıma blueboyu alırım beyler kırılmayın...
    Murat Ç. ( ZiYa Corsa ) - ( KN 206 RC ) - ( VU GOLF VII ) - ( PM FABİA III)

  14. #337

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dicaser Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorumların tamamını okudum hatta bazılarınıda hayretle okuyorum
    araç bayır aşşağa viteste devirli fakat gaza basmadan inilirse benzin harcanmayacagı gibi bi düsünce olusmus oyle bisey yok arkadaşlar
    heleki bi yorum varki adam 1.5 kilometre yayladan assaga devirli ama gaza basmadan inmis hiç benzin harcamamış yok ya
    araç bayır aşşağa viteste devirli giderken gaza basmadan rölanti civarına gelene kadar araç enjektörleri durduracaktır "AMA" motorun içindeki benzin bitene kadar sen öyle 1.5 km 'lik yolu hiç benzin yakmadan gidemezsin öyle bi dava yok enjeksiyonlu araçlarda genel olarak "ECU" yani beyin bulunur.. diyelimki 3km'lik bir rampa aşşağı aracınızla 3. vites 4000 devirle gidiyorsunuz fakat gaza basmıyorsunuz ve bu rampanın biraz dik oldugunu düşünün yani rampa bitene kadar araç rölanti seviyesine inemeyecek.. araç rampanın sonuna kadar benzinsiz gider gibi bişey söz konusu değil araç motorunun içinde bulunan yakıt bittiği anda araç ecudan benzin takviyesi isteyecektir (motorun stop etmemesi için) dolayısı ile enjektörler hangi vites hangi devir olsun farketmez pompadan bir miktar benzin daha ilave edecektir motora , dolayısı ile enjektörler açılacaktır kısacası silindir odalarında yakıt bittiği anda enjektörler tekrar benzin püskürtecek ve duracaktır taki motorun içindeki yakıt tekrar bitene kadar hani ses değişmiyor diyorsunuz ya o ses sıkıştırılmış havadan gelmiyor o sesle aracın normal sesi arasıda bi farkta yok zaten zaten farkta olamazda o ses hala motorun içindeki yakıt yandıgı için geliyor yani değişen bişey olmuyor ama şunu unutmayın araç zaten normal rölantide ikende sürekli benzin harcamıyor enjektörler kapanıp açılıyor sürekli , motordaki yakıt bittikçe enjektör açılıyor , yakıt rölantide tutmaya yetecekse ecu enjektörleri durduruyor , sıkışınca hemen ecuya sinyal göderip enjektörleri tekrar açıyor kısacası boşta olmakla devirli fakat gaza basmadan gitme arasında bi fark yok her iki durumdada azda olsa benzin harcayacak ve her iki durumdada enjektörler sürekli açıklıp kapanacak (motordaki yakıta bağlı olarak) ; tek fark şu viteste gitmek daha güvenli ama sıfır yakıt gibi bişey yok yanma odasında yakıt bittiği anda ecu enjektörleri açacak HANGI DURUMDA OLURSA OLSUN
    ZATEN OBUR TURLU OLAMAZ NEDENI ISE ORNEK VEREREK YAZAYIM , ARACI BAYIRIN EN YUKARISINDA TUTUN ICINE AZCIK BENZIN KOYUN SONRA SALIN ASSAGA 5 KM'LIK BI BAYIR OLDUGUNU DUSUNUN ARAC 1KM'YI GECTIKTEN SONRA STOP EDECEKTIR HANGI DURUMDA OLURSA OLSUN ISTER BOSTA , ISTER VITESTE DEVIRLI FAKAT GAZA BASMADAN , ISTER GAZA BASARAK
    kana rengini veren şey nedir? fişne suyu değil mi???

  15. #338
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizde ne sabır varmış arkadaş. Adam içten yanmalı motorları ve otomotiv endüstrisini yalamış yutmuş kendince profesör olmuş hala dert anlatıyorsunuz. Boşverin gitsin o bildiğini yapsın boşa atsın arabayı. Motorun içinde yakıt bitinceymiş. O ne demek spor gazetesi. Silindir içindeki yakıtı az az mı kullanıyor. Sen zaten 10 mt gidince o motorun içindeki yakıt 50 kere bitmiş oluyo.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #339
    S.Özeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul/B.evler/Fatih
    Mesaj
    6.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yol bilgisayarı olan bi arabayı boşta çalıştırın bekleyin zaten ortalamın arttığını görceksiniz
    Livestrong





  17. #340

    Üyelik
    Mar 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Türkiye
    Mesaj
    160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Livestrong Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yol bilgisayarı olan bi arabayı boşta çalıştırın bekleyin zaten ortalamın arttığını görceksiniz
    usta denedik her türlü 2.0 gösteriyor.. boştada 2.0 doluda gaza basmadıgımız zamanda..

  18. #341

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    963
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizel corsa cut off kapama devri kactır ? Essentia da yol pc yok anlık yakıt goremıyorum
    :ramo

  19. #342

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Onno Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dizel corsa cut off kapama devri kactır ? Essentia da yol pc yok anlık yakıt goremıyorum
    öyle birşey var mı ? 1000rpm in altına inince sanki değişiklik oluyor, mümkünse vites küçültüyorum o zaman

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •