User Tag List

Sayfa 14/17 İlkİlk ... 41213141516 ... SonSon
319 sonuçtan 248 ile 266 arası

Konu: Intercity İstanbul Park - Güncel Pist Süreleri

  1. #248

    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    1.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OrcunInce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şurada şöyle birşeyi belirtmek istedim, süre kasan kişilerin önünde biri kaldı mı viraj içinde kafadan 1 saniyesini götürüyor.
    Transponder almış adam için 1 saniye çok ama çok önemli, süre kasanların serzenişi bu yüzden.
    Ama buna bir çözüm bulmak imkansız
    Aynı şeyi ben de yaşadım. 2:17.8 yaptıktan sonra jant-lastik, direksiyon, koltuk ve fren sistemi değiştirdim, sonraki pist gününde hep önüme birsürü araç çıktı. En iyi turu yaptığım 2:17.2 turunda bile 4 tane araç geçtim ki start finish düzlüğünde bile BMW 1.16cı sağolsun yol vermedi, ya da ne yapacağını şaşırıp veremedi... Şimdi 10 gün sonra pist günü var aynı şeyi yaşayacağım diye düşünüyorum. Ama tabi benzer güçlerdeki araçlarla çıksam dahi önümü kesen birileri çıkıyor ve saniyeler kaybettiriyor, yapacak bir şey yok... Ben yine de benzer güçlerdeki araçların birlikte çıkmasından yanayım. Çok güç farkı olduğunda öndeki güçsüz araçların arkadan yaradana sığınıp gelen bir şey görünce kendilerini nereye atacaklarını bilemediklerine şahit oldum birkaç kez, şaşkınlık sonucu kaza olma olasılığı da var ve hiç hoş bir durum olmaz...
    🌟-Elektron Motors-🌟

    Elektron Quasar - 2.400 Hp, 3.000 Nm

    www.elektronmotors.com

  2. #249
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kesın aynı guctekı araclar aynı grupta olmalı,buna hemfıkırız,ancak;
    Once yol vermeyı bılmek gerek,dıyelım onumde 458 var,onumdeyse yakalamısım yanı hızlıyım demek,aynada gorur gormez IDEAL CIZGI den cıkıp sola yada saga yanasmak gerek. Yakalanan arac zaman yapıyor olsa bıle. Cunku degıl sanıye vırgul fark ettırmek ıcın cızgı denıyoruz,fren noktalarını degıstırıyoruz yada mid-apex hızlarımı artırıp azaltırıyorum.
    Hatta yavas aracların olması dahada ıyı olur en azından gecmek kolay.
    Bırde su arkadan bırı gelıyorsa yada yakalıyorsa,hemen kendını yarısda sana tıpler var,gaza basıyor hızlanıyor yada yol vermıyor... Hem kendı turunu hemde benım turumu mahvedıyor....

  3. #250

    Üyelik
    Aug 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Yavaş aracı düzlükte geçmek daha kolay. Getz otomatik'i mi düzlükte geçmek yoksa Porsche veya Polo GTI mı?

    Yol vermeyi bilmiyen adam için motor gücü farketmez. Ayrıca, sizinle aynı beygir de bir araç olduğunu varsayın ya hırslanırsa? O zaman sittin sene geçemiceksiniz.

    Motor gücü olayı komik bence

    Orçun'un youtube'da videosu var körfez pistinde açın izleyin Orçundan daha güçlü Subaru var ama adam yol vermeyi bilmediği için Orçun pist dışına çıkıyo iyice de sövüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=-tVEqyhoYfA

  4. #251
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkes haklı ama süre kasanlar tek başına çıkmadıkça kimse tatmin olmaz... 458 arkadan geliyor, EVET... öndeki de süre kasıyorsa ne yapacaksınız? o süre kaybetsin arkadaki süre kaybetmesin diye bir mantık mı var? adam çıkmış kendi aracının maksimumu ile gidiyor, bu bir yarış değil ki? seanslar kalabalık dersiniz anlarım, çıkan arabalar arasında 10 saniye beklenmiyor dersiniz onu da tartışabiliriz ama öndeki yol vermedi transponder a o kadar para verdim 1 saniye kaybettim diye sızlanmanın pek esprisi yok, seansta 10 araç olsa çıkarken 10 saniye ara bırakılsa kimse sesini çıkartmaz...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  5. #252
    yasindemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    321
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herkes haklı ama süre kasanlar tek başına çıkmadıkça kimse tatmin olmaz... 458 arkadan geliyor, EVET... öndeki de süre kasıyorsa ne yapacaksınız? o süre kaybetsin arkadaki süre kaybetmesin diye bir mantık mı var? adam çıkmış kendi aracının maksimumu ile gidiyor, bu bir yarış değil ki? seanslar kalabalık dersiniz anlarım, çıkan arabalar arasında 10 saniye beklenmiyor dersiniz onu da tartışabiliriz ama öndeki yol vermedi transponder a o kadar para verdim 1 saniye kaybettim diye sızlanmanın pek esprisi yok, seansta 10 araç olsa çıkarken 10 saniye ara bırakılsa kimse sesini çıkartmaz...
    Kesinlikle katılıyorum. Araçlar arası 10 san. olsa bile dediğiniz herşey yine olacaktır o ayrı mesele.
    VW Scirocco 1.4 TSI Twincharger - 2012

  6. #253
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    50
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistte her arac rısk tasır.
    yol vermenın nasıl oldugunu anlattım,harıcı her hareketde guc vs farketmez zaten.
    Sure yapmaya calısan varsa ondekı cıdden yavassa,ısın olamsı gerekenı ıdeal cızgıyı bırakmaktır. Bu yazılı olmayan nezakettır pistlerde. Onelı olan fren ve apex de yakalamak. Yoksa arkadakıne zaman kaybı olucaktır....

  7. #254
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistte her arac rısk tasır.
    yol vermenın nasıl oldugunu anlattım,harıcı her hareketde guc vs farketmez zaten.
    Sure yapmaya calısan varsa ondekı cıdden yavassa,ısın olamsı gerekenı ıdeal cızgıyı bırakmaktır. Bu yazılı olmayan nezakettır pistlerde. Onelı olan fren ve apex de yakalamak. Yoksa arkadakıne zaman kaybı olucaktır....
    hocam %100 haklısın, 2:12 kasıyorsun F458 ile ama sizden 15 saniye yavaş bir E46 M3 de süre kasabilir, siz 1 saniye kaybettim derken o da yol verirken 1 saniye kaybettim demeyecek mi? yanlış kısımları konuşuyoruz bence, tek başına çıkıp süre kasılmadıkça, pistteki diğer araçların hızlı ya da yavaş olması çok önemli değildir...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #255
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada geçen sene katılamadım hiç bir etkinliğe sol ayak aşil tendonum kopuktu çünkü ama bir önceki sene çoğuna katıldım taa Ankara'dan gelerek... halk günü zevk işidir arkadaşlar, kasan kasmayan diye ayırırsanız hata yaparsınız mesela benim amacım 20 yaşında bir aracın hala hızlı olup olmadığını görmekti, her seferinde çok zevkli saatler geçirdim, İngilteredeki gibi Avam Kamarası-Lordlar Kamarası ayırımı zaten var, ötesi gereksiz olur bu benim fikrim sadece, organizasyonu yapan Buğra arkadaşımız çok tecrübeli her fikri dinleyip iyi taraflarını alan birisi...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  9. #256
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsi geçen araçlarla bire bir örneğim var videosuda var hatta. Polo gti ile kendimce süre çıkartacakken yaşadığım durum şudur. 11. virajı biliyor herkes sola açılmak zorundasınız. En sola değemeden arkamdan kıpkırmızı birşeyin geldiğini görünce refleksle karışık süresini kesmemek için apekse dokunamadan sağa kırmak zorunda kaldım ve Murat bey 458i ile süre kaybetmeden sola değip (apexe) geçti. Tabi ben standart polo gti ile o esnada sanırım 175 civarı hızla sert denecek şekilde sağa geçmeye çalıştım ciddi risk alarak. Sorun burada Murat beyin süre kasması falan değildi kesinlikle, bu kadar güç farkı olan araçların "düzlük harici" geçişleri birbirine yakın araçlara göre daha tehlikeli bence. Birbirine denk araçlar araya biraz zaman bırakınca bir daha zor yetişiyor öndekine sorun azalıyor. Tercih organizasyonun tabiki her zamanki gibi.

  10. #257

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavaş aracı düzlükte geçmek daha kolay. Getz otomatik'i mi düzlükte geçmek yoksa Porsche veya Polo GTI mı?

    Yol vermeyi bilmiyen adam için motor gücü farketmez. Ayrıca, sizinle aynı beygir de bir araç olduğunu varsayın ya hırslanırsa? O zaman sittin sene geçemiceksiniz.

    Motor gücü olayı komik bence

    Orçun'un youtube'da videosu var körfez pistinde açın izleyin Orçundan daha güçlü Subaru var ama adam yol vermeyi bilmediği için Orçun pist dışına çıkıyo iyice de sövüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=-tVEqyhoYfA
    Yol düzgün verilmemiş ama aracın pşste cıkmasında subaru sürücüsünün hatası yok gec frenaj var.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  11. #258
    Shendelzare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya yol verilememesi tabiki olacak sonuçta bütün araçlar aynı hızda aynı performansta olsa bile sürücü farkı var arada, ama böyle karma karışık araçlarda olunca hem araç farkı hem sürücü farkı oluyor sürekli arkamdan bir supersport geliyormu, önümde yavaş giden varmı diye sağa sola bakınarak geçiyo turlar. Ben yakın güçlü araçlar çıksın önerimde piste gelen insanların hepsinin yol verme nezaketinde ve düşüncesinde olduğunu varsayarak konuşuyorum yoksa çok daha farklı olaylar yüzünden hızlı tur katli yapılıyor. Yakın güçlü araçları 10 saniye arayla salsak piste birbirlerini yakalamaları uzun sürer bence. Burda ayrıca güçten kastım saf motor gücüne bakarsak tabiki biryere varamayız, ben zevkine x5 ilede çıktım piste, kağıt üzerinde 245hp araç ama polo gti ile 20 saniye fark oldu. Bizden alınan bilgiler arasında araç ağırlığıda olsa, oradan ton başına güç hesaplanıp sıralaması yapılıp seanslara serpiştirilse çok güzel olur düşüncesindeyim.
    Arkadaki araç yetişiyorsa öndekinin her türlü yol vermesi gerektiğinede katılıyorum.

  12. #259
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.699
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar solediginiz kombinasyonlarin hepsini en az 10 dan fazla kez denedim merak etmeyiniz Halk gunu icin sartlar budur . pistten simdi eve girdim uzun uzun yazamayacagim ama sert yazmamin sebebi bu fikirler hep geliyor sayfalarca yaziyorum ama neticede birdaha ayni yere geliyor donmedolap gibi . Isin icinde insan faktoru ve bukadar degisken oldugu surece halk gununun dogasinda bu var . Ringe gidin kalabalik bir gunde piste cikin bakin karsiniza neler geliyor . Halk gununde tur zamaninin standartlari budur. 40 adet ayni gucteki poloyu ayni lastik suspansyon ve agirlikta piste biraksaniz aralarina 20 saniye bile verseniz bu soledigimin aksi olmayacaktir. O nedenle isi konunun uzmanlarina birakmanizi isimizi bize ogretmek yerine kendinizi gelistirmek konusunda bu cabayi harcamanizi rica ediyorum emin olun ki dunyaca unlu pilotlara da ev sahipligi yaptigimiz istanbulparkta yapilan ber organizasyon en ince ayrintisina kadar dusunulmektedir . O nedenle gelin tadini cikartin . Her pist gunu oncesi guvenlik toplantisinda soledigim gibi bu bir yaris degil deneyim dir ve kimseye kupa vermiyoruz . Tadini cikartmaniz icin biz elimizden gelebi yaparken sizden de ricamiz deneyim ve tecrubelerimizle bugune kadar sizlere sundugumuz islerde oldugu gibi bu organizasyonlarda kurallara riayet etmenizdir.
    20 gundur porsche ile sabah 5 gece 12 keyifli bir akrivitenin ortasinda oldugumdan biraz yorgunlukla kalp kirdiysam kusurabakmayin . Amac bagciyi dovmek degilde uzum yemek oldugu surece keyif alacaginiza eminim .

    Bu arada 12 Nisan pazar icin plan yapmayin benden solemesi
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  13. #260
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende isterim benim süreme yakın sürede hep aynı tempoda araç kullanıp 50 mt önümdeki adama ne yetişebileyim ne geri kalayım. Ama Clio RS ile piste çıktığımda bir tane Sierrar Cosworth ve Volvo S80 V8 AWD araç beni 10 yıl yaşlandırdı. Virajlarda önümde blokaj yapıp geçmeme izin vermediler. Düzlüğe çıkınca güç farkından uzadılar. Her viraj aynısı oldu. Bunlar gözden kaybolana kadar aracı boşa atıp frenleyerek yavaşladım. Yaklaşık araya 1 km koymuşumdur. Kombine virajlar gelince gene arkalarındaydım ve en son bastım küfürü. Şimdi mantıken benim onları engelliyor olmam gerekiyor güç ve sınıf farkına göre ama işler tam tersi. Bu biraz şans işi engellenmesi baya zor. Ancak genede benzer araçlar ile gelsek iyi olurdu.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #261
    ozans - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arada 20 saniye de bıraksan, herkesin süreleri yakın bile olsa bozulacak o mesafe. ***** yol araçları, boş tur atmak gerekiyor arada. Bazen saçma sapan bir hata yapıyorum, o turun geri kalanını soğutma olarak kullanıyorum. Hoop, gitti aradaki mesafe.

    Yol vermek kadar, geçmeyi de bilmek gerek. Gördüğüm çoğu arkadaş virajları yavaş dönen ama düzlükte uzayan araçların arkasına yapışıyor viraj içinde. Viraj öncesinde biraz mesafe bırakıp, viraj çıkışına hız farkı bıraktığınızda çok daha rahat geçiyorsunuz öndeki engeli.

  15. #262
    Shendelzare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ozans Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arada 20 saniye de bıraksan, herkesin süreleri yakın bile olsa bozulacak o mesafe. ***** yol araçları, boş tur atmak gerekiyor arada. Bazen saçma sapan bir hata yapıyorum, o turun geri kalanını soğutma olarak kullanıyorum. Hoop, gitti aradaki mesafe.

    Yol vermek kadar, geçmeyi de bilmek gerek. Gördüğüm çoğu arkadaş virajları yavaş dönen ama düzlükte uzayan araçların arkasına yapışıyor viraj içinde. Viraj öncesinde biraz mesafe bırakıp, viraj çıkışına hız farkı bıraktığınızda çok daha rahat geçiyorsunuz öndeki engeli.
    Orası öyle tabiki ancak birçok videomda da şu şekilde aynı sahneleri görebilirsiniz; aracım düzlükte falan baya güçsüz olduğu için virajdan hızlı çıksam bile direksiyonunu doğrultan güçlü araçlar gaza dokunmalarıyla birlikte arayı açıp gidiyorlar. Benim en iyi hatırladığım sarı bir scirocco vardı k04 yapmış araca 300hp civarı veriyor diyor, bense 180hp stock polo gti. Yanlış hatırlamıyorsam 1 tur boyunca arkadaşın arkasında gezdim, virajda geliyorum düzlükte uzaklaıyorum, sonra virajda yine geliyorum hoop düzlükte gerideyim. Bu böyle baya devam etti sonra son düzlükte baktım yavaşladı scirocco dedim yol veriyor heralde sağolsun ama aslında turbo borusu patlamış. Birde şöyle bir sorun var gelen çoğu kişi ideal çizgi falanda bilmiyor, adam yol vermek istese bile sana zararı olmadan nereye çekilse yol vereceğini kestiremiyor bile olabilir. Benim öz abim çıktı piste bir seans, ki defalarca simulator oynattım (Assetto Corsa, Project CARS, Gran Turismo 5-6) defalarca anlattım yanımda da çıkardım piste, ama yok ne viraj girişi bordüre uğruyor ne viraj içi ne viraj çıkışı. Adam hep ortadan ortadan gidiyor, ne güzelde gidiyorum işte ne varmış diyor. Varmak istediğim nokta; gelen çoğu kişi pistin nasıl şeyler gerektirdiğini bilmeden geliyor, brifingde anlatılanlarda bayraklar ve kurallar. Araya viraj nasıl optimum dönülür, arkanızda 6 virajdır biri çırpınıyorsa nasıl yol verilir falan diye başlıklar serpiştirilse yavaş yavaş bizim bu dert yanmamız son bulur, süreleri iyileşen arkadaşlarında daha çok hoşuna gitmeye başlar bu aktivite diye düşünüyorum.

    Yarış olmadığını biliyoruz ama süre karşılaştırmadıkçada bu işin zevki çıkmaz yani her ay gel turunu at git ne keyfi kalıcak. Her turumu kaydediyorum izliyorum, arkadaşlarıma izlettiriyorum, foruma koyuyorum herkes yorumunu yapıyor şurayı şöyle yapmışsın burda böyle yapsan daha hızlı olurmuşsun falan diye kendimizide geliştirmeye çalışıyoruz yavaş yavaş. Benim gerçekten çok hoşuma gidiyor yaptığınız aktiviteler, ilk pist günü muazzamdı gerçekten sabah baya sövmüştük bu ne biçim iş sabahın köründe çağırmışlar herkesi falan diyede bütün araçların birarada olmasıda ayrı bir ortam oluşturmuştu.

    Bide son olarak karma sistemle ilgili birşey daha diyeceğim, yakın güçteki araçlarla beraber çıkınca ve biri beni geçince "ulan bu nası geçiyo beni çokta güçlü değil arabası biryerde bi yanlış yapıyorum heralde" veya "ben buna neden yetişemiyorum" diyorum. Ama gelip 911 turbo yanımdan geçtiğinde yorum yapamıyorum çünkü zaten adam ortalama altı sürse bile geçecek. Bir videomda vardı yanımda süre tutan arkadaşıma soruyorum biz yavaşmı gidiyoruz niye yetişemedik bu adama diye

  16. #263
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shendelzare Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Orası öyle tabiki ancak birçok videomda da şu şekilde aynı sahneleri görebilirsiniz; aracım düzlükte falan baya güçsüz olduğu için virajdan hızlı çıksam bile direksiyonunu doğrultan güçlü araçlar gaza dokunmalarıyla birlikte arayı açıp gidiyorlar. Benim en iyi hatırladığım sarı bir scirocco vardı k04 yapmış araca 300hp civarı veriyor diyor, bense 180hp stock polo gti. Yanlış hatırlamıyorsam 1 tur boyunca arkadaşın arkasında gezdim, virajda geliyorum düzlükte uzaklaıyorum, sonra virajda yine geliyorum hoop düzlükte gerideyim. Bu böyle baya devam etti sonra son düzlükte baktım yavaşladı scirocco dedim yol veriyor heralde sağolsun ama aslında turbo borusu patlamış. Birde şöyle bir sorun var gelen çoğu kişi ideal çizgi falanda bilmiyor, adam yol vermek istese bile sana zararı olmadan nereye çekilse yol vereceğini kestiremiyor bile olabilir. Benim öz abim çıktı piste bir seans, ki defalarca simulator oynattım (Assetto Corsa, Project CARS, Gran Turismo 5-6) defalarca anlattım yanımda da çıkardım piste, ama yok ne viraj girişi bordüre uğruyor ne viraj içi ne viraj çıkışı. Adam hep ortadan ortadan gidiyor, ne güzelde gidiyorum işte ne varmış diyor. Varmak istediğim nokta; gelen çoğu kişi pistin nasıl şeyler gerektirdiğini bilmeden geliyor, brifingde anlatılanlarda bayraklar ve kurallar. Araya viraj nasıl optimum dönülür, arkanızda 6 virajdır biri çırpınıyorsa nasıl yol verilir falan diye başlıklar serpiştirilse yavaş yavaş bizim bu dert yanmamız son bulur, süreleri iyileşen arkadaşlarında daha çok hoşuna gitmeye başlar bu aktivite diye düşünüyorum.

    Yarış olmadığını biliyoruz ama süre karşılaştırmadıkçada bu işin zevki çıkmaz yani her ay gel turunu at git ne keyfi kalıcak. Her turumu kaydediyorum izliyorum, arkadaşlarıma izlettiriyorum, foruma koyuyorum herkes yorumunu yapıyor şurayı şöyle yapmışsın burda böyle yapsan daha hızlı olurmuşsun falan diye kendimizide geliştirmeye çalışıyoruz yavaş yavaş. Benim gerçekten çok hoşuma gidiyor yaptığınız aktiviteler, ilk pist günü muazzamdı gerçekten sabah baya sövmüştük bu ne biçim iş sabahın köründe çağırmışlar herkesi falan diyede bütün araçların birarada olmasıda ayrı bir ortam oluşturmuştu.

    Bide son olarak karma sistemle ilgili birşey daha diyeceğim, yakın güçteki araçlarla beraber çıkınca ve biri beni geçince "ulan bu nası geçiyo beni çokta güçlü değil arabası biryerde bi yanlış yapıyorum heralde" veya "ben buna neden yetişemiyorum" diyorum. Ama gelip 911 turbo yanımdan geçtiğinde yorum yapamıyorum çünkü zaten adam ortalama altı sürse bile geçecek. Bir videomda vardı yanımda süre tutan arkadaşıma soruyorum biz yavaşmı gidiyoruz niye yetişemedik bu adama diye
    hocam sen tamamen halk gününde süre yapma olayına kafayı takmışsın, geri kalan amaçları kabul etmiyorsun... belki transponders alanlar aynı seansta çıkabilir en azından seanstaki herkes süre kasıyor olur...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  17. #264
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Shendelzare nickli üye

    Hiç bir şey düşünmeden hırs yapmadan huzur içinde uçuyormuşçasına kalbinin çarptığını hissedecek kadar süre bittiğinde adrelanin tavan yapıp orgazm olmuş kadar mutlu bir şekilde keşke bitmeseydi diyebiliyorsan.

    Başka hiç bir şeyi kafana takma verdiğin paranın karşılığını al keyfini çıkarmaya çalış.

    Herkese güzel pist günleri olmasını dilerim.

  18. #265
    OrcunInce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yavaş aracı düzlükte geçmek daha kolay. Getz otomatik'i mi düzlükte geçmek yoksa Porsche veya Polo GTI mı?

    Yol vermeyi bilmiyen adam için motor gücü farketmez. Ayrıca, sizinle aynı beygir de bir araç olduğunu varsayın ya hırslanırsa? O zaman sittin sene geçemiceksiniz.

    Motor gücü olayı komik bence

    Orçun'un youtube'da videosu var körfez pistinde açın izleyin Orçundan daha güçlü Subaru var ama adam yol vermeyi bilmediği için Orçun pist dışına çıkıyo iyice de sövüyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=-tVEqyhoYfA
    2 tur arkalarında frenleye frenleye gittiğim için orada artık fren denen şey kalmamıştı, yoksa yol vermese de ben güzel almıştım
    Megane 3 RS / 2.17 @İstanbulPark
    Golf 8R / 48.40 @Körfez
    Fiesta ST MK8 / 2.23 @İstanbulPark

  19. #266
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.468
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence pistte sinyal, sellektor ile anlaşmayı oğrenmek gerekiyor ne tarafa çekilicekse işaret edilebilir yani en azından ben o şekilde gordum çekiliyorm şeklinde yol veriyordum

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •