kendi aracımı bi göremedim arkadaş dışardan, yokmu A seansından bi görüntü geçiş falan benimde ucundan kıyısından kadraja girdiğim bir in car videosu :) xsara vts ve octavia rs videolarında yokum aynı seansda çıkmıştık halbuki :(
kendi aracımı bi göremedim arkadaş dışardan, yokmu A seansından bi görüntü geçiş falan benimde ucundan kıyısından kadraja girdiğim bir in car videosu :) xsara vts ve octavia rs videolarında yokum aynı seansda çıkmıştık halbuki :(
Bende göremedim kendimi hiç başka araçtan halbuki en yavaş araçtım pistte bide herkes gelip geçti nasıl çıkmamış :)
çok hızlıymışsın kanka kadrajda görünmeden geçmişsin. 2:26 ney lan insan gibi sür sağdan kıyılak kıyılak.
A6 yı yapsaydım sana konulu film çekecektim ben :D
incar bilmem de flyby bile yetti bize :)
https://www.youtube.com/watch?v=Php9...ature=youtu.be
Tebrikler typer ın sadece rolling aracı olmadığını gösterdiğiniz için :D
Üzerinden çok zaman geçti ama benim için ölümsüz bir andı :) Bütün pist ekibi start düzlüğünde herkesin ellerini havada gördüğüm zaman benim için ölümsüz ve tarifsiz bir andı.Seninde dediğin gibi Murat ve Onur iyiki varlar onlar olmadan benim için pistlerin tadı yok. Rekabet mükemmellik getirir. Aynı zamanda transponder alarak iyi zaman yapan bütün arkadaşları tebrik ederim güzel bir pist günüydü. Buğra Caterham day yapalım bro ;)
Xsara açısından biraz sıkıntılı ama genel olarak keyifli bir gündü. Benim açımdan beyaz 106 ve siyah Type-R günün öne çıkanlarıydı, tebrikler. 991 GT3 ve 997 GT3 RS'i de takipte izlemek keyifliydi. 458 Speciale'nin sesi ise F1 kıvamındaydı :icon_tup:
B seansı videosunda 1.5 tur kendini izleyebilirsin ;)
https://www.youtube.com/watch?v=T8CxoRs4Up0
soğutma turlarını videolardan çıkardığım için olabilir, bir ara soğutma sırasındaki geçiş bölümünü youtube'a eklerim ;)
temas olmasın da pistte olur böyle heyacanlı anlar :) videolardan cooper'ın gidişini izleyebilirsin ;)
http://www.techturkey.com/forum/turk...seanslari.html
Type-R'ın geçisini bulunca yatmadan ekledim ;
https://www.youtube.com/watch?v=g1cqYR-SfH4
5 senedir hiç Espsiz kullanmadım MiToyu, esp varmış gibi girersem virajlara kesin bariyerlerde bulurum diye çekiniyorum sökmeye. Bide Esp soketini sökersem ne var ne yok iptal oluyor ve espyi kapatmanın tek yolu bu. En son Armağan abinin abssiz sıkıntı yaşadım demesinden sonra aklım karıştı. Sırf virajlara girebileyim diye kilitli taktım, gaza dokunarak girdiğim virajlarda işe yaradığını, kafadan kaymamın azaldığını hissetim ama hala direksiyonu az bişi içeri kırsam hemen başlıyor Esp lambası yanmaya, korkumdan direksiyona birazcık fazla açı veremiyorum, sürekli dış kerblere doğru sizin iphone gibi gidiyorum :)
Bu sezon içinde gözümü karartıp 1 seans söküp çıkayım hem pistin, hemde arabanın keyfini alayım.