Yok Bu saatten sonra uzadığı yere kadar uzasın .
Armağan bana işimi öğretmeye kalkma her konuda konuşur tartışırız ama bu benim işimse saygı göstermek zorundasın , gerçekten sabırla anlatttım , açıkladım ama madem soruyorsun sorduğun uslup ile cevaplıyorum kendi uslubumla değil senin yaklaştığın gibi .
1-Biz tüm katılımcıları her adımında her virajında her anında nokta nokta izleyip ona göre karar vermekteyiz .
Piste çıktın pistin %50 sinde aracın arkası savruldu fren noktalarında arabanın kıçı başı dağılıyordu dümdüz giderken viraj girişinde spin attın siyah bayrak çıkarrtık görmedin (bunu sana kenara çektiğimde sölemedim bile seans bitiminde ) seans bitimine yakın idi bekledim pite geldin kenara aldım güler yüz ile kibarca hayrola armağan noluyo dedim sende abs ışığını gösterip abs yi iptal ettiğiniz söledim tamam ama dikkatli olman gerektiğiniz söledim sana ve sende tamam abs siz saçmalıyo abi dedin bende tamam ozaman dikkatli ol içerde race kontrol sorun çıkartır dedim padok alanına gittin .
2- yeni seans başladı piste bağlanma anın itibariyle ne iç bıraktın ne dış 8. virajda gene iyi niyetli düşünüyorum zorda kaldın dışa attın kendini sonrasında tekrar içeri girip 2 araç arasından makasını attın devam ettin . Diğer otomobilleri geçiş anında geniş geçişleri değil dar alandan yakın geçişleri tercih ettin . Bunların hepsini kendi gözlerimizle görüp değerlendirdik ve seni siyah bayrakla pite çeğırdık.
Geldiğinde Gene güler yüz ve tatlı dil ile Armağancım makas attın tüm kulelerden anons gelmekte race control kamera ile seni takip ediyor dedim. Sende zorda kaldım çarpıcaktım
mecbur kaldım ne makası abi dedin. Bu esnada seans bitti ( toplam konuşma süremiz 2 dakikadan fazla değildir .) seans bittiği ve diğer otomobiller içeri geldiği için sende padok alanına geçtin . Yani seni pistten atan falan olmadı ....
Sonra gün benim gözümde normal akar iken bana dedilerki facebook u gördünmü ? Bir baktım ne dandikliğimiz kalmış organizsyon olarak nede piste çıkarttığımız doblolar nede senin uluslar arası pilot olark şereflendirdiğin pistimizin üzerinde yarışılmayan işletilemeyen motorsporlarından anlamayan insanların işlettiği yer olarak ilan edilmesi kaldı .Pistte sanki yarış yapıyoruz bana mavi bayrak sordun bende dedimki burda sen anlarsın 5 kişi anlar ama 40 kişi yarışçı değil okadar bayrak öğretilemez 15 dakikalık briefing de kritik anda sorun yaşar katılımcı basit ama önemli kurallarla yapılır bu işler .
Seni aradım açmadın açtım anlattım konuştuk kapattık sonra otoparkta arabanı gördüm sana bakındım göremedim . Herkez çıkış yaptı baktım araban halen otoparkta 2-3 arabayla beraber seni aradım yoldayım gelicem dedin geldiğinde yanına geldim ordada 15 dakika konuştuk bunları birkez daha ve güler yüzle karşılıklı bir sonrakinde daha özel bişiler planlarız diyip ayrıldık gülerek .
internete gelince iş iyice değişti ...
Tüm eleştirilerinde alttan aldım kırmamak için de elimden geleni yaptım ama bil Armağancım ben bu işi senin yarış kariyeri olarak adlettiğin Volkicar icad edilmeden 8 sene önce yapıyordum sen daha turuncu camaroya başlamadan da önce. Bugüne kadar birçok organizasyonuma katıldın herseferinde de mutlu mesut ayrıldın .
Race controlde Sportif direktör olarak oturan adam senin bir iki yıldır lisans aldığın TOSFED in başkanı onuda geçtik senelerdir o bayrak kurallarının yazıldığı kural kitabını yazan adam Metin Çeker .
Burdan tutup pist turlarında virajlarını tek tek kameralardan ayıklayıp bir video yapıp koymak gibi komik bir uzağa işeme durumuna gelmeyeceğim ama memnun olmadığın bir durum olabilir gayet doğal konuşuruz anlaşırız anlaşamayız ama 10 yıldır düzenlediğim ve binlerce ( Binlerce derken lafın gelişi değil ) otomobilin katıldığı organizasyonlarda , Aktif olarak görev aldığım ,federasyonun üst düzey lisansına sahip olduğum senelerdir dünyaca ünlü birçok pilot ile bir araya geldim ama 1 sene volkicarda yarışıp tanıdığım egosu stresi alınmış Armağandan egosu tavan Armağana ulaşmış birini görmedim .
O pist kaka doblolar var o pistte zaten biz işletemiyoruz bilmiyoruz bu işleri istanbulpark doblolara kaldı ne uluslar arası yarışı senin gibi üst düzey pilotlar için kötüyüz dandiğiz biz .
Facebook üzerinde sayfanda bulunan yazılardan birkaç örnek :
**Corvette Z06'mız 5 yıldır Armağan 'da... Bu araba, mazisinde görmediği hızlara bu sahibiyle ulaştı ve ulaşmaya devam ediyor. Tam bir efsane. Ne eski sahipleri ne de bundan sonrakiler bu otomobili böyle kullanamaz ve kullanamayacak. PS oynar gibi piste çıkmaya benzemez bu canavarı zaptetmek.. Velhasıl dünkü rezalet organizasyonda Armağan'a neredeyse piste neden çıktın diyeceklerdi.. Kategorisiz, dobloyla bile aynı pistte olma ihtimaliniz olan bir seansa çıkması belki Armağan'ın hatasıydı ama bu arabayı yerinden bile kaldıramayacağına emin olduğum tiplerin şimdi eşime sürücülük dersi verdiğini görüp gülüyorum! Hodri meydan gelin de süre yapın yiyorsa bizim otomobille.. Aa pardon zaten yapamamıştınız dimi??????

))
**Pist sürücünün kralını gördü abla. Belkide Armağan abi direk arkadan çarpsaydı ne diyeceklerdi onu mu beklemişler acaba?..
**::::

))))) dobloyla aynı pistmi :.::::

)))
**şimdi kedi uzanamadığı ciğere mundar dermiş onlar kısa donla gezerken neyse sövecem olmayacak burda sen sıkma canını kimin ne olduğunu bilir camiadakiler
**Çok var o atıp tutan tiplerden.
Hayatinda 250 300 hp "BiLe" kullanmamış herifler Armageddon un ne denli güçlü olduğunu hayal edemezler.
Bence o heriflere Armageddon nun gücünü KW cinsinden verip hp ye cevirme görevi verin ondan sonra oynasın dursun çocuklar. Bulunca haber verirler nası olsa
**Geçen sene Kangoo piste çıkmıştı. Hatta Şahin bile. Gidenler hatırlar
**Corvette, kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyor pistteki diğer araçlarla...
**Eee f1-lemans-wtcc-truck race-motogp-dtm gibi yarısları yapamayan bir pistte dobloların çıkmasına şaşırmadım . Sizin aracı pek anlamaz bu organizasyonları yapamayan pist yönetimi ben oraya bu saatten sonra yürüyüş pisti diyorum
** Alevi ağzına yiyince güzel panik olmuştur arkadaş
**korktuysa, kendini kontrol altına alacak tecrübesi, kendine güveni ve bilgisi yoksa çıkmayacak piste. Şayet çıkarsa da öyle düzlükte Lotus geçip ondan sonra da gaza gelmiyecek. Kendini salak durumuna düşürmesi sıkıntı değil. Sinir bozucu olan haklı tarafa laf söylenmesi. Bugünkü olay benim de gerçekten sinirimi bozdu. Tekrardan geçmiş olsun Armağan abi.
**yapılabilecek en akıllı hamleyi yapmışsın abi. Pistte güçlü araçların olduğu bilen bir yarışmacı arkasini kollamasi yol vermesi gerek. 106 mavi bayrak kuralini ihlal etmiş asıl gidip ona laf söylesinler
**Abi sen geçtikçe karşına araba çıkıyor. Bu arada corvette nin olduğu yerde 106 nin da olması 200 lük banknotların arasına 1 tl karışması gibi birşey sanırım.Tuna Demirayak beyde söylemiş zaten.. kesinlikle başka ihtimal yok. Sen yine geçmişsin . Ben F1 simülasyonunda o durumda direk vuruyorum en.İyi ihtimal senin... İyi yarışçısin sen abim.. Tebrikler herzaman
**Makas atmak icin piste giden de bi sensin herhalde abi
Bunların çoğunu gidip beğenmişsin yorum olarak Armağan özellikle en son yorumu
beğenen sen şimdi çıkıp
makas atmakmı ne makası zorda kaldım diyorsun.
Merak edenler facebook ta Armağanın sayfasından diğerlerinide okuyabilir ...
Haklı ve kibar bir uyarıyı bu noktaya taşıttınya inanamıyorum ...
Bunları bana yazdırdığın içinde mutlusundur inşallah.
Bu arada sana karşı yaklaşımım yada seninle hem telde hem araba başında hemde pistte konuştuğum kelimeleri yazdım . Bunlar böle olmadı sen bunları sölemedin yada bana sert konuştun pistten attın falan diyebilecekmisin onuda merak içinde bekliyorum .
Şaşkın ve senin adına üzgünüm bu yaklaşımdaki Armağan sen olamazsın.
Teşekkürler Armağan