Aynen öyle Zeki. H&T deniyorum ama herzaman yapamıyorum. O sırada gaza az bastım büyük ihtimalle.
Printable View
evet güzel bir pist günü geçirdik kazasız belasız bitti :)
Edit: @Zero
Zeki telefondan ölçümüme göre 2.48 civarı dönmüşüm bitik Pzero NeroGT lastik 2 kişi full depo ile ilk çıkışım bence iyi :)
1-2 foto çekmiştim onları ekleyim,
https://i.hizliresim.com/4Mo7dQ.jpg
https://i.hizliresim.com/0B6vPW.jpg
https://i.hizliresim.com/AkM4oX.jpg
https://i.hizliresim.com/5QlPAq.jpg
Dip not: Bağdat cad'dan geldim piste, pistte gazladım seans sonu ortalamaya baktım 15.4lt di :)
Zaman ekrani ceken olmadi mi?
Yine çok iyi ortalaman 30+ görüyor hothatchler :) 2.48 ilk çıkmaya güzel video linkini eklersin yükleyince. Demek tek kişi olsan hava da biraz serin olsa 46 civarları olacak. Zamanla 44 43 diye gider ufak tefek eklemeler ve semi lastik girince işin içine. Hedef 2.42 ve altı olmalı ki fazlasıyla iyi süre olur o civarlar eğer 122 hp çıktıysan bu seansta.
Valla soft bir yazılım var tahmini 140hp dir. Ama dediğim gibi alıştırma yapmak lazım fren noktaları önemli. Arabanın kıçı başı oynamıyor kafadan da çok kaymıyor hoşuma gitti :) Sen kullansan güzel süre yaparsın bence.
Bu sefer gelicem sanırım :) Her haftasonu şehir dışına tatile gitmekten zaman ayıramadım bu sefer olacak gibi. Ama lastiklerim bitmiş halde bakalım nolucak.
Zeki bende Eylül'de çıkıcam bakalım ucuz yollu Jom lar ve ATE disk balata ne fark edicek :) 2.49 yapmıştım bende Baran, 46 sonu 47 başı gelecek turda Octavia Rs ile 8. virajda denk gelince olmamıştı :) @Baran tebrikler, ağustos olmadı eylül yada ekimde gelirsen arkalı önlü dönelim :)
Gelmek istiyorum valla, yorgun olmaz ve evi ayarlayabilirsem bende :) @orhansah abiyle de insta üzerinden yazmıştım ztn foto altına :)
Semiye geçersen işletme maliyetin düşer daha uzun ömürlü olacağından yol lastiği takıp takıp bitirmekten daha ucuza geliyor nankang ns2r veya ku36 rahat rahat işini görür o güçlerde. Tabi daha iyi tutunan lastik ve alışılan fren noktaları frene çok daha yük verecek bu sefer iyi bir balata ve hidroliğe ihtiyacın olabilir ist park ciddi yorucu o tip malzemeler için hepsini tamamlarsan daha iyi. Fren noktam oturdu diyorsun bir lastik değişiminde haydi bir daha doğru noktayı bulmaya çalışacaksın :) tek piston frenlerde balata kaydırıyor bide her frende aynı noktada duramıyorsun çizgi kaçıyor pistten çıkıyorsun vs vs iş gittikçe büyüyor :)
İllaki fark eder Levent heleki kesik yaydan falan çok daha başarılı olur ate balataya pek yorum yapamam oem seriler ist park için iyi tutunan araçlarda çok yetersiz kalıyor. Beni de alın arkanızdan fark az açılsın diye kovalayayım sizi edc dci ile :cool:
Sen Ayvalığa gel bayramda ben sana kastırayım gizli rotada :)
Hidrolik ne koyalım Zeki? Çelik hortumum yok maalesef @Zero
Bir de 15-16 ya geçip semi bulursak daha da güzel olur, benim de frenaj oturmadı ilk çıkışta Polo ile, biraz daha taşınır diye düşünüyorum. Bide downshifte alışırım o zamana kadar iyice :)
Bergamayı geç Ayvalık içi :)
1 aydan fazladır ayvalıktayım baştan söylesene madem rotayı burda 70 cruise atıp gezmekten içimiz daraldı :D
Bence rbf660 dan şaşma. Çelik hortuma geçmeden evvel soğutma yapsan aşağıdan frenlere daha çok işini görebilir aslında. Sizin arabalar benim cliodan bayağı hızlı ama frenleriniz daha zayıf veya yakındır hissettiğim kadarıyla fren sıkıntısı yaşaman muhtemel polo ile. Mehmette isotu durduramıyor ya :)
2009-10 da dikilide sıkıldıkça bergama-Ayvalık-dikili yapıyodum da o yolu da bilseymişiz keşke :)
256mm ile durmaya çalışıyoruz :) ate leri almak zorunda kaldım bi bakıma, diskler eğilmiş muhtemelen çünkü roll yaptık arkadaşla 3. deneme sonrası fren yoktu benim, keza 1 hafta öncesi yolda da benzerini yaşadım İzmir dönüşü :)
Soğutma yapabilirim aslında R tampon da uygun onun için bak :)
Clio frenleri daha iyi olabilir bu arada :D
cooper s ile piste çıkanlar frenlerden memnunmudur eksik gordukleri birşey varmıdır lastiklerimi aldım koşede duruyor kumho v70a daha hiç denemedim o yüzden soruyorum standart frenle sorun yaşarmıyım sezonu kaçırdım en azından hazırlıklara başlayayım :D
Vosvosla giresim var fakat Transponder, giriş ücreti ve Ankara'dan İstanbula yakacağı yakıtı düşününce maddi imkanları epey zorlar :)
Kayıt sırasında araç güçlerini ruhsattaki güce göre mi yapıyoruz acaba ? 7-8 ekime kayıt olmayı düşünüyorum ama :)
17 Eylül için kaydımı yaptırdım, bir aksilik olmaz ise Zonguldak'tan katılacağım, güzergah üzerinde katılacak olan arkadaşlar var ise birlikte yol almak isterim :)
16 Eylül'de bir aksilik çıkmaz ise İzmir'den çıkıp piste gireceğim.
Malumunuz biraz uzaktan geldiğimden, zamanlamayla ilgili bazı sorular var kafamda, deneyimli abiler yanıtlarsa sevinirim:
* Bir günde 2 seans mı yoksa 4 seans mı oluyor? bu seansların saatleri nelerdir? hangi seansa katılacağımız önceden belli oluyor mu?
* Pist öncesi briefing sadece gün başlangıcında mı oluyor? Yoksa her seans öncesi ilgili seansa katılacak olanlara tekrar tekrar briefing veriliyor mu?
Uzun lafın kısası; piste sabah kaçta girmek lazım, akşam en erken kaçta çıkarız?
DTI corsa ile giren oldu mu peki nasıl bir önerilerde tavsiyelerde bulunabilirsiniz ?
4 seans olur. Pist yonetimi size saatleri mail ile teblig eder.
1 kez brifing almaniz o gune yeterli olur.
Sabah bulunmaniz gereken saatde yonetim teblig edicektir size.
Lastikleriniz havasini biraz alin,elinizde dogru gosteren saat bulunsun.
Hizli gitmeyin,virajlarda eger ses geliyorsa yavaslayin hatta disardan yavas gorunuyordaniz yada oyke hissederseniz emin olun hizli sure yapicaksiniz.
Hidrolik ve padler yeni olsun(aracin bakimli oldugunu dusunuyoruz)
Onunuzdeki ile yarismayin,zaman kaybindan baska birsey getirmez,hizliysaniz zaten duzlukte gecerseniz. Apeks gecince kupa vermezler,uztune ceza alirsiniz.
10 sec yol verin,arabaniz nefeslensin,oda gitsin. Zaten hizliysaniz ondekide kalas degil yol verir.
Mutlaka ortamda yeni arkadas edinin,cok keyif alicaksiniz.
Muzeyi gezin,etrafda dolanin,pist haritasini inceleyin.
Varsa kayirmt cihazi getirin,seans sonunda izleyip hatalarinizi bir sonraki seans calisip giderin...
Donus yolunuz oldugunu bilerek lastiklere eziyet etmeyin ve mumkunse piste uygun lastik ile gelin...
Teşekkürler bilgilendirmeler için. Pist içinde ya da yakınında lastik havalarını kontrol edebileceğimiz, havasını ayarlayabileceğimiz ve de yakıt alabileceğimiz bir yer var mıdır ?