hhahhaa hakkaten yaa :D
Printable View
Hani ya bir dünya adam çıktı kimsede yok mu video. Eskiden ne güzel herkes paylaşırdı izlerdik yorum yapardık. İlle rekor kırmanıza gerek yok :)
https://youtu.be/Es7xG6ZbVG0
kötü bi kamera deneyimi ve sabitlenememesi ile kameranın devrilişi... kısa bir video ..kısmetse bir dahaki sefere full video çekip eklerim..
Tekrar basladı ıste. Yoksa amaç rekor degıl,eglence ve kendımızı gelıstırmek.
valla 1 kere girebildim tadı damağımda kaldı da lpg olaylarından kurtulamadığım sürece de pek giremeyeceğim.
http://www.techturkey.com/forum/turk...ml#post8513695
Iyi seyirler :)
Bende şöyle 23 eylülden bir video bırakayım. Balatalarımı kontrol etmek pist gününün sabahı aklıma geldi ve çok kötü durumdalardı bundan dolayıda zaten durmuyordu aracım. Bunun dışında bazen vites geçişlerinde basınç düşüşü oluyor onunda sebebini araştıracağım, fikri olan varsa ve söylerse çok sevinirim. Lastiklerimde günlük kullandığım lastikler, bundan dolayı zaten bir süre amacım yoktu eğlencesine çıkmıştım ama süre yazmadan geçmeyelim, Harry's LapTimer'a göre en iyi sürem 2:35,97. Aslında aracım 2 sene önce 2:31,31 yaptığım haline göre daha iyi durumda ve kendimde bu 2 senede hem Clio Cup hem de TYA ile geliştiğimi düşünüyorum. Daha önce kullandığım semi-slicklerden (Kumho V70A) tekrar bulabilirsem 2:30'un altını deneyeceğim.
https://youtu.be/EOlSSsKCteU
Biraz trafikte kalmışsınız. Balata işini çözdükten sonra yeni lastiklerle ve gelişen tecrübe ile 2.30 altı gelir diye düşünüyorum. Maşallah aracın ivmelenmesi güzel. Stage 2'de güç olarak ne veriyor şuan? @Shendelzare
12-13-14 acayip süre kaybetmişim. 9. virajı yanlış aldığım için taa 12. viraja kadar tam gaz geçilen kısmın her saniyesi zarar yazılmış. 3. viraja girmeden aşırı yavaşlamışım . Hem yokuş yukarı hem de frenlerin bu kadar fazla tutabileceğine ihtimal vermiyordum. Kısaca bu setup hiç bozmadan düzgün bir sürüş ile 2,30 biraz altını getirmesi lazım. Aracın içinde hiç hafifletme yapmadım. Bir sonraki girişte sağ ve arka koltukları söküp bagajdaki kriko vs tamamını çıkarıp cup2 lastiklerle denemeyi düşünüyorum. Hedefim 2,25 :D
Pazar istanbul parktaydim ama ayni videolar baydı artik paylasmaya gerek yok stock rocco ben izlerken uykum geliyor.
Ama ilk defa çıktığım korfez videosunu paylasayim çesit olsun.
http://www.techturkey.com/forum/turk...track_day.html
@barisy Barış abi bir sonraki pist gününe yancı alırsan +5 hp etkiyle gaz verebilirim sağ koltuğunda; 69 kiloluk - yi, verdiğim gazla telafi ederim. Hatta önceden haber verirsen 65 kiloya düşebilirim :D
Herkese iyi Pazarlar. Yayınladığınız videoları ilgiyle izledim, teşekkürler. Yayınlanan videolarda hiç İtalyan yok, ben de çeşit katayım Festival haftası videolarına. 29 Eylül'de B seansına son anda katılmıştım, en arkalara kendimi bırakarak 22 araç olan bir sensta çok az trafikte 2 hızlı turu arka arkaya atabildim. Bu 2 turun karşılaştırmalı videosu ekte (best 2:29.572).
YouTube
V8'in sesi ne yazık ki yüksek hızlarda rüzgar sesine karışmış. Virajlarda çok fazla yattığı için spor yay ve daha kalın viraj demiri ile ne kadar daha performans gelir merak ediyorum. Frenler otomobilin ağırlığı nedeniyle çok çabuk ısınıyor, iyileştirme istiyor. Tabi ki pilotaj ile de daha gelecek zaman olduğu kesin, deneyim şart :)
Video'nun açıklama bölümünde set up ile ilgili detayları verdim.
2 kere mesaj yayınlanmış, mesajı silme seçeneği varsa da bulamadım :o
Buradan ne kadar yattığını görebilirsiniz. Fotoğrafçı güzel yakalamış:
Instagram”
Bol keyifler. Hiz tasimak yada gec fren icin agirlik ve gucsuz fren dezavanyajiniz var.
Trofeolar isindiginzaman artik gazlamayin,paraniza yazik.
Kazasiz sürüşler.
Teşekkürler. Ağırlık transferi ve frenler için pistte keyfi artırmak için yapmayı planladıklarımı paylaştım, Amerika'da Maserati specialist tarafından bu modele özel üretilmiş yay ve viraj demirleri var, önemli katkı yapacaktır ağırlık transferine. Önlere de 6 piston kaliper ile 355-360 mm disk upgrade yeterli olur sanırım.
Trofeo'ları bence havanın 25 derecenin üstünde olduğu herhangi bir zamanda piste çıkarmak yazık olur. Sıcak yaz günlerinde hangi lastikleri öneriyorsunuz? 23 Eylül'de Trofeo'larla çıktığım ilk 2 seansta kamber ayarları ve lastik basınçları da kötü performans ve hızlı aşınma için sebep olabilir. Sonuçta bu lastiği çok çok daha güçlü araçlar piste kullanıyorlar. MC2'ye göre sıcakta daha dayanıklı olduğunu forumlarda okuduğum için Pirelli tercih ettim aslında.
Bu arada youtube adım "TurkishAerolines" dikkatinizi çektmiştir belki :o
Yıllarca Saab'ın 9-3 ve 9-5 Aero modellerini kullandım, AERO da oradan geliyor. İngiltere'deki Saab forumlarında zamanında çok aktif olduğum için de nickname doğal olarak böyle gelişti, youtube kanalımda da böyle kaldı :)
Buğra'nın yıllar önce İzmir'de düzenlediği ilk pist günlerinde hafif modifiyeli 9-5 Aero Wagon ile güzel zamanlar yapmıştım. Viraj girişlerine kukalarla şikan yapmasa daha da iyi süre olurdu, hep içimde kalmıştır bu durum :cool:
Selam ve özür 23 Eylül için :o
Videosu da var, en iyi 2:37 atabilmiştim o seansta, sürekli önden kaydım. 12nci viraja yaklaşırken (hatta son metrelerde) sizi geçip apexe geldim, sonra durup yol verdim bir temas olmasın diye. Hızlı turunuzda sanırım, umarım çok bozmadım sürenizi ama şaşırttığım kesin.
Özelden video link hazır olduğunda paylaşırım. O anda doğrusu dönüşe devam mı, yol vermek mi bilemedim. Ben güvenli olanı seçtim :)
Dışarıdan ses olan video'yu paylaşabilir misin? Email verebilirim.
Trofeo sıcaga dayanıklı,sıcak havalarda max 2 hot lap atmalısınız,gerısı ne sure getırır ne baska yararı okur. Sadece lastık asınır.
Yapıcagınız ıyılestırmeler tabıkı ıse yarayacaktır ama baska bı arac alırsanız hem malıyetı dusuk hemde kullanımı kolay olucaktır.
Ben oyle yapıyorum yıllardır....
Trofeo için 2 hot lap sonrası 1 soğutma turu iyi gelmişti 29'unda da. Sıcakta da işe yarar umarım bu durumda.
Track car ile süre peşinde değilim. Bugüne kadar yolda alamadığım sürüş keyfini Maserati'de pistte aldım. Kaygan ve tehlikeli otoyollarımızda MSR kapalı gitmezken, şimdi tam gaz keyifle MSR kapalı 8 silindirli İtalyan kızının tınılarını dinlemek bana çok keyif veriyor. Yapmak istediklerime Pist şartlarına daha uygun kıyafetlerle gelmek diyebiliriz :)